@ sweet, spannend blijft het hè? Die positieve test is natuurlijk super, alleen wil iedereen met die achtergrond wat meer bevestiging. Een luikje in je buik zou een optie zijn dan zie je precies wat er gebeurd. Haha kon dat maar. Maar moeheid is ook een symptoom! Wanner mag je voor je echo? @ jeetjeb, nou dat waren wel andere verwachtingen in de winkel. Vervelend! Ik heb gister een test geadaan die je 4 dagen voor je nod kan doen. Alleen sja vorige keer waren die ook negatief en kon ik echt pas 1 dag a nod postietief testen. Nu was deze ook negatief.. Ik ben er geen fan van ik test maandag met je mee! @ evy, ja het is zeker spannend pfffff, mijn geduld is op. Lastig is dat hè? Je hoofd wil maar je lijf niet..... En net wat lizzy zegt rare menstruatie gehad, en ontzettend moe! Weet je het zeker dat het niet zo ver is? @ lizzy dat is pijnlijk zeg zo'n opmerking. Maar waarschijnlijk voor haar ook. Ik werdt laatst ook gefeliciteerd, ik zei sorry het is Goed bedoeld waarschijnlijk maar er is niks meer. , je voeld je op dat moment zo klein en het kan je hele avond verpesten.... @ summer, ik duim voor je mee hoor! Kwaaltjes of niet het is gewoon afwachten , maar ik wil ook gewoon met de bouwvak verlof zonder te hoeven zeuren haha @ lin fijn dat je hebt kunnen sporten , dat is een goed teken! @ dilan, lekker rustig werkend voor de boeg. Als ik hele drukke tijden heb dan verlang ik naar zo'n dag, en als ik zo'n dag heb dan kan ik er niet van genieten. Hopelijk gaat het snel beter met je misselijkheid! @ afrola, het lijkt me ook heel erg apart , twee kindjes in je buik! Wel leuk! Ik hoop dat donderdag alles Gied is maar je vorige echo was zo mooi! Ik duim voor je! @ troelie, ik heb een paar keer een darm onderzoek gehad. Mijn moeder heeft de ziekte van chron en ik heb ook veel last van mijn darmen , iets onverklaarbaars , ik heb het met en zonder roesje laten doen, maar ik raad een roesje wel aan. Wil je een eerlijk antwoord? Met een roesje is er niks aan de hand, zonder roesje kan het wel vervelend zijn. @ missjuf, wat lief van je moeder, heb je toch even bij kunnen tanken, heerlijk is dat een keer hè? En lekker gewinkeld, wat wil een mens meer ! Hahaa
@Summer Meid over 3 dagen kan je testen zie ik aan je banner hoe voel je je??? @Yvon En hoe staat het er voor testmeisje haha Nog 2 dagen voor je officieel kan testen maar al nieuws? @Lizzy Wat rot van die dode kat meis, heb je het middels los kunnen laten? Las dat je op 3 nov wat roze afscheiding had hoe ist daarmee?? @Lin2011 Dank voor het duimen meid! Wat balen dat het zonder medicijnen eink toch niet echt gaat. Hoop dat je gauw af bent van dat deel van de kwaaltjes. Spannend idd meid je termijn echo! Och ik herken die spanning. Nog effies volhouden. @Hoop Ik duim voor je dat je gauw weer in positieve flow komt! Fijn dat het bij de gyn in orde was! @JeetjeB Ik herken dat aankomen ook. Ook ik ben wat aangekomen, enerzijds komt dat door de zwangerschap/pen en aan de andere kant ook door de hormonen die ik spuit L baal daar wel een beetje van. Heb liever dat ik aan kom van een zwangerschap. Ik probeer nu toch wel een beetje te letten op dingen die ik eet en op bewegen want anders ben ik tonnetje rond voor ik zwanger ben. Ben van nature niet dik en kwam op zich voorheen niet snel aan, kon aardig wat eten enz zonder uit me voegen te groeien maar merk nu wel dat er wat bij is gekomen. Meid ik zie dat jij morgen mag testen voel/merk je al iets???? @Afrola Haha dus je collega dacht dat je verder was/bent . Buikje zo lekker aan het groeien meid. Hoe voel jij je verder? @Evy succes met eispotten en klussen meid hoop dat het raak zal zijn! @Troelie Ow meis wat balen je dipje, maar volkomen begrijpelijk hoor! Dikke knufff. Nu dus toch beetje spannend hoe het loopt en anders begrijp ik dus dat jullie even een kleine pauze nemen tot darmonderzoeken? @MissJuf Fijn dat jullie meisje even logeren kon en je kon bij tanken.. neem lekker je rust meid. @ALL Ik had na woensdag (de 1e fm) een nieuwe afspraak gekregen voor vrijdag een 2e fm... helaas was me ei maar 0,6 groter geworden... dus weer minimale groei... ze besloten toch verder te gaan omdat er ''wel'' groei was. Nou ik moest vanmorgen voor me 3e fm... en het is weer loos hoor.. me ei is kleiner geworden!!!! Ik moet vanaaf weer ophogen (meer spuiten) en morgen me eigen gyn bellen of we dus gaan stoppen. Ik baal hier zo van, was helemaal in tranen vrijdag na de 2e fm toen we hoorde dat er maar minimale groei was... en nu net waren we echt in shock... pfffffff ben bang dat de gyn zegt stoppen en dus ivf/icsi... (bang in de zin van... dan is dus iui over en klaar en dichter bij het ''eind station'') xxx Sjors
@ Sjors, wat ongelofelijk k*t zeg . Ik kan me voorstellen dat je even helemaal in tranen en sh*ck was. Waarom willen die eitjes nou niet groeien. Dat snap je toch niet . Hopelijk kan je gyn er nu iets zinnigs over zeggen maandag! Tja en als iui dan niet werkt omdat je eitjes niet groeien is IVF/ICSI misschien maar beter ook. Maar wel lastiger omdat je ook daar eitjes voor nodig hebt en idd voor je gevoel nog minder kansen om het te halen. Hopelijk zijn de kansen wel beter! Dikke knuf voor jou en hopelijk maandag iets meer duidelijkheid! @ Yvon, nog steeds in spanning op de wachtbank, duim duim duim voor je hoor! @ Missjuf, heerlijk dat je meisje even mocht logeren bij je ouders en jij even een ochtendje kon uitslapen. Heb je wel hard nodig nu je zwanger bent . Fijn dat je je best goed voelt, maar ook gewoon lekker zwanger. Idd gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt en als je geen zin hebt om te sporten laat je dat toch even. Je kan straks in 2e trimester misschien nog wel wat doen? @ Lizzy, ah ei niet gevonden, maar ws wel gehad. Ik wist niet meer waar je zit op de wachtbank. Hopelijk snel duidelijkheid! succes op de wachtbank @ Troelie, Fijn dat bezoek aan zkh postief was, bijna alle bloedwaardes weer oke. En spannend dat je een darmonderzoek moet ondergaan. Wat gaan ze onderzoeken? Ik heb wel eens een dunne darmonderzoek gehad. Dat ze met een endoscoop via je mond door je slokdarm naar binnen gaan. Ik vond het onwijs akelig . Ik heb nogal snel de neiging om te kokhalzen. Ondanks een verdovend zalfje op je keel had ik het nu dus ook heel erg. De eerste minuut kon ik het nog wel onder controle houden maar daarna steeds minder en daar hebben ze bij het onderzoek wel last van. Met roesje ben je wel de hele dag van je padje af. Dus het is allebei niet leuk . Balen dat er weer een kennis zwanger is. Steekt toch zo dat het bij jullie niet lukt en een ander wel. En dan ook nog pauze moeten houden ivm darmonderzoek . Het is ws beter om te wachten, maar ook dat is wel k*t als je graag zwanger wilt worden. Knuf! @ all, hier gaat het goed. Voel me over het algemeen heel goed. Wel snel moe, maar de misselijkheid valt me onwijs mee. Gewoon met regelmaat eten, maar ik heb ook echt veel trek . Wel irritant is dat alles zo onwijs sterk ruikt en veel dan echt snel stinkt. Vooral parfum en zweet geurtjes kan ik slecht tegen . Maar ja zolang dit alles is
Even snel. Ah Sjors. Wat onwijs naar allemaal Niet te depri denken. Er zijn heel veel mensen die op die andere manier wel zwanger raken. Ik duim nog 6x zo hard door hoor. En pies ondertussen die stinkende blauwe bussen ook vol. @de rest. Hier een goeie dag vandaag Ik heb jullie gelezen maar ben zow moe.. even slapen...zzz dikke knuf voor iedereen die m kan gebruiken! Ps Al roze bij iemand?
@ Sjors, wat klote zeg dat je ei niet gegroeid is.. En wat vreemd dat je ei zelfs kleiner is geworden . Kan het ook zijn dat er twee verschillende metingen zijn gedaan door verschillende artsen? Kan me indenken dat je hier wat moedeloos en onzeker van wordt. Hopelijk hebben ze gauw de juiste behandeling die wel goed aanslaat bij jou en jullie een prachtig kindje zullen krijgen. @ Lin, wat fijn dat je vandaag een goede dag hebt gehad. Dat heb je maar weer.. @ Afrola, wat fijn dat je je zo goed voelt, lekker houden zo en heerlijk genieten op die dubbele roze wolk ! @ Troelie, dikke knuffel voor jou meid ! Hier geen opvallende symptomen, alleen zere borsten. Maar heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. Toen ik zwanger was, kwamen de symptomen ook pas na de positieve test. Heb nog helemaal geen testdrang. Eerst maar eens kijken of mijn temp hoog blijft en mijn lf nu deze ronde langer is.. Hoop het zoooooo
Oh Sjors, wat balen zeg dat je ei niet was gegroeid, ik kan me je wanhoop wel voorstellen. Ik hoop dat ie nu toch aan het groeien slaat en dat er anders toch een goede oplossing komt. Hou moed hoor meid, al is het lastig. Ik zit nog te twijfelen of ik morgen ga testen. Mijn temp was vandaag namelijk weer niet gestegen, maar nog hetzelfde als gisteren (36,7 net iets boven mijn gemiddelde dat nog wel) Dus als hij morgen weer niet omhoog is dan denk ik dat dat toch wel een slecht teken is. Misschien dat ik toch wel ga testen want ik word een beetje gek van het nadenken erover, Ook had ik vanmorgen een klein beetje bloed bij het naar de wc gaan voor de grote boodschap zeg maar. Het was niet echt rood, meer bruin en ik heb de rest van de dag geen bloed meer gezien. Ik heb wel het idee dat ik dingen voel, zoals jeukende tepels en borsten en rugpijn, wat ik normaal niet zo erg heb. En snel honger! Ook had ik vrijdag wel last van dat zeurderige ongigevoel maar gisteren en vandaag niet echt. Het voelt niet meer of het ieder moment kan doorbreken, masr misschien is dat juist wel verraderlijk en sta ik morgenvroeg op met rood.... We zullen zien! @Yvon: spannend dus nog even! Ik hoop zo dat je toch nog een positieve test krijgt. Heb je nog steeds weinig symptomen? @Summer: voor jou ook spannend! Hoop ook dat je lf wat langer is en dat je temp mooi hoog blijft! Sorry voor een kort (bijna ego) berichtje meiden. Ik ben doodmoe, we moesten vandaag op familiebezoek omdat het offerfeest is. Niet mijn meest favoriete feestdag. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Hey girls! Pfff wat een weekend... 2 avonden op stap.. Vandaag op kraamvisite, staan we halverwege met pech langs de snelweg.. Heerlijk met een kater @afrola.. Heb ff je buik gespiekt! Begint al wat te worden zeg! @sjors.. Jaa tis op zon moment gewoon echt naar.. Gister onze eigen kat ook nog weggelopen maar is ondertussen weer terug.. Was ook weer lekker stressen @missjuf .. zal de link ff plaatsen anders ist zown gezoek.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/311708-wie-durft-showt-zichzelf-36.html#post11241511 @weet niet meer wie het vroeg Mn roze afscheiding heeft welgeteld 1 dag geduurd.. Het was maar heeeeel weinig. Dus ben benieuwd... Vandaag wel flink last gehad van buikpijn :S
@ Sjors, gaat wel een beetje hier haha. Nog geen ongi, maar zie het somber in. Wat een teleurstelling zeg die fm meting. Pffff. Knuffeltje voor jullie... @ afrola, fijn dat het goed met je gaat. Alleen die moeheid sja,,, 2 kosten nog meer energie dan 1 denk ik. Moest wel lachen van die luchtjes, getverderrie ! Parfum; i love it! Maar zweet jak! Daar kan ik ook niet tegen! @ lin, fijn dat het nu Gied met je gaat! Super. @ jeetjeb, wat spannend hè? Hier wel gister wat buikpijn gehad, en verder wel symptomen maar die heb ik altijd als ik ongi ga worden.. Ik verplaats bij deze mijn testdag ook naar dinsdag.. Heb er weinig vertrouwen in.... @ lizzy, klinkt wel als een leuk weekend! ( op die pech na dan!) Spannend voor je zeg, zou een innesteling geweest kunnen zijn! Ik duim voor je!
Nou meiden, hier geen goed nieuws, Mijn temp was 36,5 en zodra ik opstond voelde ik al dat het foute boel was. Ben gewoon hartstikke ongesteld geworden
05/11 NOD Yvon 09/11 Echo (2e)(termijn) Lin 10/11 Echo (termijn) + intake gyn Afrola 10/11 NOD Summer 15/11 NOD Lizzy 16/11 Echo/Intake MissJuf (10 weken) 16/11 Afspr.Gyn en echo Sweet84 21/11 Controle VK (hartje luisteren!) Dilan 06/12 NOD JeetjeB Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?) van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: Eind juni/begin juli (?) Nou, mijn nieuwe NOD moet me gewoon geluk gaan brengen, is namelijk de verjaardag van mijn vader!
@ jeetjeb, hè verdorie! Waarom nou? Dat is een vette tegenvaller zeg pff! Knuffeltje! Had het anders gehoopt voor je!
Ja is zeker een enorme tegenvaller!! Ik had er wel rekening mee gehouden omdat mijn temperatuur dus was gezakt, maar ja een beetje hoop had ik toch nog wel. Deze cyclus had ik volgens FF mijn eisprong pas op dag 18 en nu dus na 11 dagen (of moet ik het zien als 12 dagen?) al ongesteld. Ik vind dat vrij kort, daar schrik ik een beetje van. Ik word er ook een beetje moedeloos van dat het nu langer duurt, hoewel ik weet dat het in principe nog helemaal niet lang is (nu op naar ronde 5 na de MK) Maar de eerste keer was het dus in 2 keer gewoon raak. Nu denk ik steeds meer, gewoon een enorme toevalstreffer. Ik heb wel het idee dat mijn eisprong na de MK later is dan daarvoor. Hoe zou dat komen? En ik zit erover te denken om te kijken of ik hier ergens tarwekiemolie kan vinden, misschien helpt het want ik lees van jullie hier goede ervaringen ermee. Hoe is het met jou?? Je gaat dus morgen pas weer testen? Hopelijk beter nieuws voor jou! Of heb je weinig hoop meer? Bedankt voor je knuffel, doet me wel goed.
Zou weinig slaap trouwens iets te maken kunnen hebben met moeilijker zwanger raken? Sinds mijn man weer werkt, slapen we maar ongeveer 6 uur per nacht gemiddeld. We proberen wel om om 11 uur naar bed te gaan (want mijn man moet om 6 uur op) maar vaak lukt dat niet. Ik slaap daarna vaak nog wel even maar dus slaap zonder onderbreking is maar ongeveer 6 uur. Ik weet niet, maar ik zat er zo eens over na te denken. In mei toen ik zwanger raakte had mijn man geen werk dus sliepen we meer en was het ook makkelijker om te klussen op andere tijden van de dag ipv alleen 's avonds. Maar ja, we moeten het hier nu mee doen. Soms is hij zo moe dat hij geen zin heeft, maar deze ronde wil ik echt geen enkele dag in de vruchtbare tijd onbenut laten eigenlijk, dus hoop maar dat hij wil (en kan) meewerken!
@ jeetje b, ik snap hoe je je voelt, Het verlangen naar wordt iedere maand meer en meer. Je lf is wel kort maar volgens mij niet te kort. Wel raar dat het na je mk zo veranderd is. Ik denk niet echt dat wat minder slaap ermee te maken zal hebben. Tenzij je er stress van hebt. Ik ben er een beetje stil van had het jullie zo gegunt. @ hier van de week wel wat krampen gehad. Heb toch net al gestest maar negatief. Ergens hoop ik nog dat het goed komt... Maar heb er een zwaar hoofd in. Net keek ik wel een filmpje en was ineens aan het brullen. Dat heb ik anders nooit. Ik ben te nerveus denk ik... Pfffff . Ik ga van het slechte uit....
Dank je wel voor je lieve woorden. Hier ook super emotioneel, maar ja bij mij dus toch pms dan! Ik heb er op zich wel stress van dat ik zo kort slaap. Ik kan er namelijk helemaal niet goed tegen. Mijn man wel. Maar ik word er echt humeurig en een beetje down van als ik weinig slaap. Het probleem is dat ik er altijd wakker van word als hij eruit gaat en de kat doet ook nog eens lekker mee 's morgens. En dan is je slaap toch onderbroken. Vaak sta ik ook wel mee op en ga dan later nog even terug maar dat is toch niet hetzelfde. Over die lf van 11 dagen, ik weet natuurlijk niet zeker of het altijd zo is, want dit is pas de eerste maand dat ik temperatuur. Ik weet dus ook niet zeker of mijn eisprong eerst zoveel eerder was, maar dat gevoel heb ik wel. In mei hebben we bijvoorbeeld voor het laatst in de vruchtbare tijd op dag 14 nog geklust en toen was ik dus zwanger die maand. Ei op dag 18 zou dan wel kunnen maar toch lijkt me me dat niet. Maar ja nu deze maand maar weer temp opnemen en dan zullen we zien of de eisprong weer zo laat is en de lf weer zo kort. Hoop van niet! Jij dus toch getest. Hè balen zeg dat ie weer negatief was!! Maar ik heb nog wel een beetje hoop voor je hoor. Nog even moed houden maar!.
@jeetjeb, hier gaat het ongeveer hetzelfde, man werkt in de bouw, moet o tzettend vroeg op. En ja ik ga er dan ook maar uit anders zijn de honden druk... We hebben ook vaak afgesproken om eerder naar bed te gaan. Het gaat dan twee dagen goed en dan is het weer later Ik denk als je wat meer curves van je temp had dat je dan een beter beeld hebt ervan. Hopelijk hoef je snel niet meer te vergelijken.,, Ei op dag 18 kan wel maar als ik je cyclus zie is dat wel heel laat... Nou als jij nog hoop hebt haha, dan zwijg ik ik weet het niet. Het was wel een te getreste maand zeg.. Pff ik hè. Wel zoiets van als ik dan ongi worden moet dan doe het maar meteen
Ah jeetjeb. Balen zeg Nou maar vast testen bestellen dan @lizzy. Dat roze klinkt hoopvol hoor. duimen! @yvon. Beetje positief blijven misschien is het wel raak..duimen! @hier. Gisteren erg geschrokken, bloed bij het afvegen. Loos alarm was een scheerwondje. Men ik had het even niet meer. Verder gaat alles okay woensdag de 10 weken echo. Daar was het vorige keer mis. Ik merk dat ik me nog niet zo goed durf te hechten aan dit kindje. Klinkt raar maar zal wel zelfbescherming zijn. Hopelijk kan ik er snel een beetje van gaan genieten. Lijkt wel of ik ieder moment wakker gemaakt kan worden en dat ze dan zeggen:" je hebt het gedroomd". Stom he! Groetjes
@lizzy: wat een nare ervaring, ze wist het natuurlijk niet maar er zo opeens terug mee moeten geconfronteerd worden is natuurlijk ook niet leuk. Ivm mij, ik twijfel zelf ook terug een beetje, vooral door dat moe zijn en idd die rare menstruatie, overweeg om toch misschien nog eens een testje te doen, is het zo niet, niet erg, deze week gewoon lekker proberen. Verplicht zou ik het ook niet doen hoor en voelde me er zondag al weer véél beter bij @lin: nee gebruik geen ovulatietesten, m'n cyclus op zich is gewoon denk ik, maar m'n menstruatie was raar, de ene dag bijna niets en de andere dag weer wat harder (+ slijmiger ) en roder en 's nachts gewoon niets van bloedverlies. In welke mate gaven de ovutesten je duidelijkheid over rare bloedingen? @afrola: duim lekker voor je mee dat de twee frummeltjes het goed doen in je buik en wat een mooi buikje al @yvon: weet niets zeker lol, maar merk dat ik wel héél snel moe ben (deze ochtend op het werk zelfs de lift genomen om naar het 2e verdiep te gaan ), of ik ga ziek worden of er is idd meer aan de hand. Misschien toch terug even een testje doen? @sjorsjette: wat spijtig van je ei, hopelijk kan je gyn je vandaag wat meer duidelijkheid geven, dikke knuffel @jeetjeb: wat spijtig meid en hopelijk brengt je nieuwe NOD je idd geluk. Ons lichaam blijft zo dubbel qua gevoel als we naar onze NOD toegaan waardoor we altijd hopen, allé, ik hoop toch ook altijd enorm stress: ik denk dat stress toch een invloed heeft, dat wanneer je lichaam minder gespannen is alles misschien beter blijft plakken , ik heb de laatste twee maanden enorm veel stress op het werk. Ik weet dat ik totaal geen stress had toen ik de vorige keren zwanger werd, dus probeer toch iets aan die stress te doen. Dus, denk dat ik morgenochtend nog eens een testje ga doen, gewoon om zeker te zijn. Hebben gisteren geklust en voelde nadien enorme druk op m'n baarmoeder, dit had ik ook toen ik zwanger was van m'n dochtertje, soms denk ik dat ik gewoon nog ijdele hoop heb, maar ik kan maar zeker zijn hé
@ lin, stom? Nee! Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Vorige keer was je ook helemaal in de wolken, en van het een op het ander moment werdt je er vanaf gegooit. Daarom ben je nu misschien wat terughoudender er in. Maar ik denk dat het wel goed komt als je verder bent. Dat je het echt pas gaat beseffen dat het goed zit. Je hebt gelijk dat ik positief moet blijven maar toch.... Is moeilijk soms....
@ evy, ik denk dat je dan definitief meer weet. Alleen wel een beetje oppassen, want ik zie dat je ei over twee dagen is. Sommige vrouwen hebben een positieve zwangerschapstest als ze hun ei hebben. Dus je kan beter een paar dagen wachten naar mijn idee. Ga ook duimen voor jouw ( bijna eelt op mijn duimen )