Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Summer, :$ GEFELICITEERD :D. Super meissie. Nu op voor een plakbeeb! Ben onwijs blij voor je!

@ Lin, mooie echo!! gefeliciteerd. Hopelijk zie ik vandaag twee van zulke mooie beelden ;):D

@ Yvon, dikke knuffel. Echt onwijs balen dat het niet is gelukt :(. Ik snap je gevoel dat je het niet ziet zitten. Maar meis kop op. Jezelf lekker verwennen. En dan over een paar dagen weer moed verzamelen voor de nieuwe ronde.

@ Evy, that's the spirit tegenover je man ;). Succes met klussen!

@ Sjors, dikke knuf. balen ook voor jou met die roteieren die niet willen groeien. Ik duim heel hard voor je dat nu met ophoging er toch nog iets springt en het raak is. Het is tenslotte al eens gebeurd. En anders hoppa ICSI/IVF en dan moet het gewoon gelijk raak zijn :x. 't is zo moeilijk he al die onzekerheid?!

Verder weet ik het even niet meer :). Dus knuffel en zwaai voor de rest!

Ben alweer in de zenuwen voor de afspraak bij de gyn om 13:30 uur. Hoop zo dat alles goed is met beide ukkies! Ben dan ook heel benieuwd wat de gyn allemaal te vertellen zal hebben.

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @afrola: dus vandaag afspraak bij gyn, krijg je dan ook een echo. Duim heel hard mee voor jou dat alles goed is

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *duimduim* voor een goede echo..

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@summer1983: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!:)

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Thanx lieve meiden !

@ Afrola, hoe is de echo gegaan vandaag?

Hier slaat de onzekerheid wat toe. Vanmiddag op mijn werk wat lichtroze slijm bij afvegen, daarna niet meer gehad.
    Ook wat last van zeurende buikpijn. Maar weet niet of dit nou menstruatiekrampen lijken of dat het mijn darmen zijn.
    Hoop zo dat het hierbij blijft.. Wordt er heel bang en onzeker van.

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: niet te snel paniekeren (zou ook zo zijn hoor ;)). Kan wijzen op innestelingspijn en innestelingsbloed. Dikke knuf

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @summer: Roze is goed:)
    @Sjors: Wat een gedoe weer. Om moedeloos van te worden
    @Afrola: Ben aan het duimen!
    @Hier het is eindelijk aan het doordringen en heb het al mn collega's verteld, leuke reacties! Ik straal er helemaal van!

10/11 5e fm Sjorsjette
    10/11
    Echo (termijn) + intake gyn Afrola

15/11 NOD Lizzy
    16/11 Echo/Intake MissJuf (10 weken)
    16/11 Afspr.Gyn en echo Sweet84
    21/11 Controle VK (hartje luisteren!) Dilan
    23/11 NOD Evy77

30/11 controle vk (hartje luisteren) Lin
    03/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?) van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 Voorlopig uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: Eind juni/begin juli (?)
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb, dankjewel! Ik herken wel wat je zegt, na mijn mk heb ik ook veel meer last van mijn ongi. Ik doe weer gezellig met je mee!

@ lizzy spannend zeg! Ik hoop het zo voor jullie, nog 6 daagjes tot je nod!

@Sjors, pff balen zeg weer. Hopelijk komt het deze keer goed! Ik snap dat het lastig is om moed te houden. Dikke knuffel!

@ evi, we moeten verder sja. Dat klopt. Maar de druk en vooral de verwachtingen van ons zelf en van anderen maakt die druk nog hoger. Het is moeilijk om er niet veel mee bezig te zijn, de enige rust dagen is voor mij tijdens mijn ongi tot een week voor mijn ei dan begint het circus weer.

@ afrola, dankjewel voor je lieve woorden :)
    Hoe is het gegaan vanmiddag? Ik heb geduimd voor jullie!

@ summer, dat is wel schrikken! Hoe gaat het nu met je buikpijn? Hoop op een plakbeebje. Is vandaag officieel je nod?

@ lin, leuk om te vertellen hè?

@ hier, zou iemand mijn nieuwe nod kunnen toevoegen, die is op 7 dec. Het gaat gewoon niet via mijn iPad.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    10/11 5e fm Sjorsjette
    10/11
    Echo (termijn) + intake gyn Afrola

15/11 NOD Lizzy
    23/11 NOD Evy77

03/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 NOD Yvon

Zwanger!!
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?) van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: Eind juni/begin juli (?)
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012

@Yvon. Ja was leuk om te zeggen. Voelt gelijk 'echter'.
    Vervelend die tijd, wachten duurt zo lang he. En mensen gaan t verwachten die weten van de mk. Rustig aan.

@All ik heb nog ovutesten liggen van sensitest.. Iemand belangstelling? Ik moet even kijken hoeveel het er nog zijn hoor.

10. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Yvon, is idd wel even schrikken. Buikpijn is nog steeds aanwezig, maar heb het gevoel dat het darmkrampen zijn?
    Het is idd vandaag mijn NOD. Kan dat er iets mee te maken hebben dan? Net wel weer wat rozig slijm bij afvegen. Hopelijk blijft het hierbij, wordt er onzeker en bang van.. :(

Hopelijk wordt deze ronde, jullie ronde !!

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin ik wil ze wel overnemen, zijn het die smalle testjes? Pb me anders maar.
    Wordt er wel moe van de vragen, ben je al zwanger? Zijn jullie gestopt met proberen, bla bla bla.

@ summer, ik denk dat het met je nod te maken heeft.
    Hopelijk is het snel weg! Ik duim voor jullie!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    *ff ego* SORRY :)

Dames ik ben er!!!
    En me ei is er klaar voor! :D Zucht na weer behoorlijk zweten en een paar uur spanning vandaag kregen we het goede nieuws dat we om 21:30 pregnyll mogen zetten en zaterdag ochtend de iui hebben.

Op de echo was dus goed nieuws te zien.... maar het leek heel even alsof er ''iets'' was wat de boel flink op z'n kop zou gooien en minder positief zou zijn. Ik zag op de echo flink boven in de baarmoeder een zwarte vlek (vergelijkbaar met klein eiblaasje) maar ver bij me eierstok vandaan, want er werd op dat moment me ei gemeten.. dus die was duidelijk in beeld. Ik vroeg wat het was en toen werd er aangegeven dat ze de laatste echo dit ook al had gezien en er een notitie van had gemaakt maar dat ie wel veel minder zichtbaar was dan dat het nu was. Ze wilde dat ik meteen bloed ging prikken en moest dan 16:00 bellen voor de uitslag. Pffffffff Ik vroeg waar denken jullie dan aan??? Waar word ik op geprikt???
    Ja eh we moeten een zwangerschap in ieder geval uitsluiten voor er pregnyll gespoten kan worden en voor er een iui gedaan word maar er is nog meer mogelijk :$:( JE-ZUS ik heb echt op de seconde na om 16:00 me tel gepakt! Nou ze hadden me 2x in de wacht gezet en doorverbonden en toen kreeg ik de gyn en die zei; het is allemaal in orde je mag pregnyll zetten en zaterdag de iui whaaaaaaa die woorden waren zo opluchtend!!!!! Of je leeg loopt!

Nu maar hopen dat het raak zal zijn.

xxx Sjors

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Alles was goed, JOEPIE !!!
    Toch wel een opluchting dat er nog steeds twee zitten :D. We hebben heel goed de hartjes gezien én gehoord. Verder naar hoofdjes, buikjes, beentjes, armpjes gekeken. we hebben ze ook volop zien bewegen, dat was echt superfijn om te zien. Ze hebben geprobeerd ze op te meten. Dat lukte bij 1, ong. 3,5 cm wat overeenkomt met 10wk1d . De ander zit meer opzij in mijn buik en die werkte ook nog eens niet mee, dus het was niet gelukt om die op te meten. Over 2 weken de officiele termijnecho . Verder vond ik het bezoek bij de ass.gyn tegenvallen. Ze gaf weinig informatie en ze doen op dit moment nog niets meer dan een vk bij een eenlingzw.schap, dat begint eigenlijk pas bij 26wk waarna ik elke 2wk een groeiecho krijg. Waarom zou ik dan niet gewoon bij de vk mogen blijven tot die tijd ;). Scheelt heel veel tijd en is veel gezelliger :).

@ Sjors, gefeliciteerd. Heel fijn dat ei eindelijk ging groeien :D. Hopelijk een mooi resultaat van de iui, ik begin vast met duimen!

@ Summer, oe schrikken is roze afscheiding. Maar het kan nu heel goed van een innestelingsbloeding zijn. En krampjes had ik to 6 wk best veel. Rond 4 wk echt veel. Hoort er bij deze termijn wel bij. Het moet nu goed gaan hoor!

@ Yvon, heel vervelend als mensen gaan vragen of je alweer zwanger bent. Na juli zou dat best snel zijn al, het is niet alsof je elke week een kans hebt :x. Elke maand een kans van ongeveer 20% ;), dat is gewoon niet veel. We duimen voor je dat deze ronde de ronde is!

@ Lin, leuk dat je het nu aan je familie hebt verteld :), eindleijk open zijn over alles!

@ Lizzy, beginnen jou wachtweken niet ook al op te schieten?

@ Evy, eindigt de dag ook rooskleurig?

@ Sweet, fijn dat je je goed voelt :)

@ rest, zwaai!

@ all, na het bezoek aan het zkh, zijn we even langs de meubelboulevard gereden. Even bij Ikea gratis appeltaart gegeten. Ik wilde daar even wat drinken en wat lekkers eten, bleken ze gratis koffie en appeltaart uit te delen :D. Daar even geshopt en wat ideeen opgedaan. Daarna nog even bij prenatal langsgegaan. Even gekeken naar de easywalker duo. Even gevraagd hoe je hem in kunt klappen. Toch nog wel een groot ding ingeklapt . Maar hij reed wel licht. Ik vond het erg raar om er achter te lopen en te bedenken dat er straks twee kleine babytjes in liggen . En nu gaan we op mp op zoek naar een tweedehands.

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

15/11 NOD Lizzy
    23/11 NOD Evy77

24/11 Termijnecho afrola + bezoek gyn
    28/11 Combinatietest Afrola
    03/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 NOD Yvon

Zwanger!!
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012

15. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Afrola, wat goed nieuws !! Super dat alles er goed uitziet.
    Leuk alvast wat ideetjes opdoen voor spulletjes. Overal nu 2 van :)

@ Sjors, wat goed nieuws !! Wat fijn dat er nu goede groei was van je ei en dat de IUI van start gaan gaan zaterdag, spannend !!

@ Yvon, idd vervelend als mensen er naar gaan vragen, je ziet ze soms kijken en denken.. Had ook heel erg het gevoel dat mensen me gingen uitvragen en stiekem loeren naar mijn buik. Hopelijk ook gauw goed nieuws voor jou !

@ Lizzy, Hou je het nog wat vol in je uppie op het wachtbankje?
    Is je gevoel nog steeds positief ??

@ Lin, jij hebt deze zwangerschap ook een keer wat lichtbruine afscheiding gehad toch?

Hier nog steeds wat een rommelende buik met krampjes. Zometeen maar lekker even op bed liggen, hopelijk is dit morgen weer over. Geen roze/licht bruine afscheiding meer gespot. Hopelijk is het idd nog van het innestelen. Morgenochtend weer even een testje doen.
    Vorige week nog onzeker of ik ooit wel weer zwanger zou worden en nu onzeker of het allemaal wel goed komt..

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin en afrola, wat fijn dat de echo's goed waren!! Nu lekker genieten van jullie mooie wondertjes!

@yvon, balen van je ongesteldheid zeg. Weer een nieuwe periode te gaan, hopelijk kun je de energie weer een beetje opbrengen om er vol voor te gaan. Onze tijd komt nog meis!

@summer, GEFELICITEERD meis!!! Hopelijk geen roze meer voor jou komende 8 maanden. Probeer je een beetje te ontspannen, hoe lastig dat ook is. Je hebt een wondertje in je buik!

@sjors, wat een gedoe zeg, maar heeel fijn dat je ei goed is!! Heel veel succes zaterdag. Hopelijk gaat het deze keer iets makkelijker dan vorige keer en is het nu raak!!

@lizzy, het komt steeds een stukje dichterbij, nog maar heel ff wachten!

@all, bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden. Deze week is echt heftig. Gisteren naar mijn vriendinnetje geweest, was erg fijn even met haar te kunnen knuffelen. Vandaag was de avondwake en morgen de crematie.
    Zaterdag gaan we fijn naar Rome, hebben we heel veel zin in. Even lekker weg met zijn tweeen. Nergens aan denken en gewoon lekker genieten.
    Gisteren vertelde 1 van de meiden ook nog dat ze zwanger is. Moet zeggen dat ik gewoon erg blij voor haar ben. Had niet verwacht dat ik er zo goed mee om zou gaan. Weer een overwinninkje.
    Volgens mij begint er een ongesteldheid door te komen. Ben benieuwd of het doorzet en hoe lang het dan duurt.

Nou meiden, ik probeer morgen nog even online te komen. Mocht het niet lukken dan wens ik iedereen alvast een fijn weekend! Sjors, heel veel succes zaterdag!

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Sjors, jeetje wat een spanning! Maar goed nieuws!!! Eindelijk in de richting van hopelijk iets heel positiefs!

@ afrola, dankjewel voor je lieve woorden. Een nieuwe ronde een nieuwe kans! Wat fijn dat alles goed is! Stiekem ben je dan toch wat nerveus hè? Blijf het bijzonder vinden twee kleintjes! De appeltaart smaakte dan zeker zo goed! Haha

@ summer, vervelend die onzekerheid. Maar denk niet dat je teveel moet twijfelen hoor! Hopelijk blijft het weg, en ben je dan wat gerust gesteld. Ja van die mensen grrrrrrr snappen ze niet dat ze er iemand mee kunnen kwetsen?

@ troelie ja het is vervelend.,,, maar ik vind het super knap van je hoe je er mee om gaat! Een hoop narigheid voor je de laatste tijd. Geniet lekker van Rome, en elkaar. Jullie hebben het verdiend! Hoe lang gaan jullie?
    Heel heel veel sterkte morgen!

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @dilan.. Jeuj! Alles goed met beide ukken wat een heerlijk nieuws!

@summer.. Snap dat je je zorgen maakt maar het is vast van het innestelen :)

@troel.. Wat sterk ben jij zeg! geniet lekker van jullie.weekendje weg. Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend!

@sjors.. Wow das ff schrikkn zeg! Pfff zou ook in de stress schieten. Fijn dat jullie zaterdag een iui krijgen :) 1 ooievaar voor jou ;)

@all.. Hier stom genoeg nog steeds een goed gevoel.. Ga straks waarschijnlijk weer enorm teleurgesteld worden :p
    Weet ook niet of ik tot mn nod kan wachten met testen.. Wat zouden jullie doen?

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Reageren op mn tel. Gaat niet zo handig :p

Truste!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,

@Sjors: wat fijn zeg dat jullie er nu voor kunnen gaan! Heel veel succes, hoop heel erg dat het raak gaat zijn!!

@Troelie: wat lekker even weg en Rome lijkt me zoo mooi! Geniet ervan!! Sterkte vandaag. En wat goed dat je toch weer zo'n overwinninkje hebt bereikt dan. Vind het wel knap hoor.

@Afrola: kan me voorstellen dat het weer een spannende echo was maar gelukkig alles goed met jullie twee ukjes! Lijkt me ook heel apart zo'n grote wandelwagen hihi. Wel even wennen straks. En wat boffen dat die appeltaart gratis was, heeeeeerlijk!

@Yvon: hè bah dat mensen dat vragen zeg!! Echt ongelooflijk!! Hier heeft gelukkig nog niemand iets gevraagd maar begin zelf soms het gevoel te krijgen dat sommige mensen het wel zouden willen. Is echt vervelend hè. Nou ja, maar proberen niks van aan te trekken al valt dat niet mee.

@Summer: niet te veel stressen hoor meid, maar is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het! Je kunt er toch niets aan veranderen of je nu wel of niet strest. Maar ik begrijp het heel goed hoor. Ik hoop dat het snel ophoudt en je lekker mag gaan genieten van een goede zwangerschap!

@Lizzy: ik zou misschien gewoon een testje wagen nog voor je NOD hoor! Hoop zo dat je niet teleurgesteld wordt!! Maar misschien toch nog een dagje of 2 wachten?

@rest: heb jullie ook gelezen en leef met iedereen mee ook al vergeet ik nu te reageren.

Hier druk dagje voor de boeg. Gisteren een vriendin op bezoek gehad uit NL die hier een vriend heeft en een huis. Ze is hier nu twee weken. We hebben lekker Hollandse koffie gedronken en ouderwets hutspot gemaakt, dus was heerlijk. En lekker de hele dag Nederlands beppen is ook wel eens fijn! Maar vandaag wel een deadline dus ga maar eens hard aan het werk.

Tot later allemaal, fijne dag!

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Doe ik vanavond okay?
    Moet naar mn werk nu!

xx

Deel Deze Pagina