Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    ff snel moet werken.
    Ja op mn noddag een heel klein beetje lichtbruinig smeurie

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lizzy spannend, ik hoop dat je voorgevoel juist is!

@ jeetjeb nee ik snap het ook niet en wil het ook niet snappen;)
    Krijg je zo geen heimwee als je een Hollands dagje hebt?
    Werk ze vandaag!

@ lin en rest werk ze vandaag en een fijne dag!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: jawel juist heel erg! Ik had gisteren geen fijne ochtend, alles was me te veel en verlangde heel erg naar NL en toen was het juist eigenlijk wel heel fijn dat ze onverwacht langskwam. Maar ik denk wel eens, de heimwee wordt inderdaad steeds erger in plaats van minder :$ Denk dus ook wel als het aan mij ligt dat we ooit de stap gaan zetten om naar NL te verhuizen. Maar nu heeft mijn man net een nieuwe ban hier en vind ik het weer lastiger om dan die knoop door te hakken. Hij zegt altijd dat hij alleen naar NL wil als hij daar een goede baan kan vinden. Dus tja, beetje onmogelijk maakt hij het wel ;)

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ja daar herken ik mezelf ook enorm in :)

@sjorsjette: oef eindelijk goed nieuws, duimen dat dit voor jullie nu mag lukken

@afrola: de dag is héél leuk geeindigt, ik heb het nadat de kids waren gaan slapen lekker romantische gemaakt en m'n vriend eerst een massage gegeven zo voelt het ook niets steeds aan dat het van moetens is :D. Hij was hier héél blij mee ;)

@troelie: hoop zo dat er voor jullie geen ongesteldheid door komt, maar geniet alvast lekker van jullie trip naar Rome

@summer: hoe gaat het nu met jou?

Hier lekker een dagje thuis, het is 11 november (Wapenstilstand) en dan zijn we hier lekker allemaal thuis met z'n viertjes. Is wel eens genieten, weg van de werkstress. Morgen nog een laatste keer echt klussen en dan op het wachtbankje pfff ;)

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo meiden,

Thanx allemaal voor de lieve reacties !!
    Hier gelukkig geen roze/lichtbruine afscheiding meer gespot, gelukkig ook geen vervelende buikpijn meer..
    Heb alleen het gevoel dat mijn darmen flink tekeer gaan daar binnen, gelukkig nog geen last van obstipatie, maar juist goed werkende darmen zeg maar ;) haha.

Vanmorgen weer een testje gedaan en teststreep alweer wat donkerder als woensdag :). Hoop zo dat dit kleintje bij ons blijft !
    Blijft erg spannend tot de eerste echo.. Pff nog 3 weken wachten.

@ Lin, thanx. Ik had gister idd ook mijn NOD. Hopelijk blijft het hierbij en krijg ik over 3 weken ook zo'n mooie echo met kloppend hartje !

@ Lizzy, spannend zeg !! Hoop zo dat jou voorgevoel klopt !

@ Evy, dus ook alweer bijna plaats nemen op de wachtbank, spannend zeg !! Hopelijk deze ronde RAAK !!

@ Troelie, thanx !! Veel plezier in Rome en lekker genieten saampjes, hebben jullie wel verdiend na deze heftige periode !

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb, oeh dat lijkt me ontzettend moeilijk! En vervelend.
    Ik vind het heel knap wat je gedaan hebt, ( zegt iemand die 10 dagen vakantie al te lang vind)
    Ben je nu ook zo ontspannen? Als ik ongi ben tot de week erna ben zit ik altijd veel beter in mijn vel haha.

@ evy, nou er is weer ruimte op het bankje, neem plaats, ik heb mijn boekjes laten liggen voor je.

@ summer, fijn om te horen! Hopelijk blijft het weg. Nog 3 weken tot de echo, het klinkt zo lang hè? Maar voor je het weet is het zo ver.

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gezelschap op het wachtbankje.. Gezellig Evy :)
    Hier een superavond gehad! Lekker uit eten en op stap geweest met een vriendin.. Moesten helaas vroeg naar huis omdat haar vriend vroeg op moet morgen en haar jongste steeds huilde .. Mar was erg gezellig :)

Truste

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: ja in het begin ben ik dan wel ontspannen (na een dagje verdrietig en een beetje moedeloos te zijn geweest) maar na een paar dagen begin ik alweer ongeduldig te worden omdat de tijd tot de eisprong dan zo lang lijkt te duren en je niet veel kunt doen nog! Heb je dat niet?

@Lizzy: nog geen testdrang??

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @yvon: lol bedankt voor de boekjes :p

@summer: super dat het streepje weer wat donkerder is en goed dat je geen roze afscheiding meer hebt

wat is het hier rustig :D

Vandaag nog niet geklust, denk dat het misschien ook niet meer zal gebeuren, is niet zo erg want uitgaande van m'n lf is vandaag ook geen vruchtbare dag meer (dacht anders gewoon even het zeker voor het onzekere te nemen)

De zeurende last in m'n buik blijft vreemd genoeg duren (al sinds m'n NOD). Weet nu niet of het van m'n darmen of iets anders is. M'n vriend vindt dat ik toch even misschien bij de gyn moet langsgaan, maar na m'n negatieve test van deze week, weet ik toch zeker dat het dat niet kan zijn hé. Dus denk dat ik even afwacht tot m'n volgende NOD. We zien wel

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. Ik heb ze vanmiddag op de bus gedaan hoor:)

@hier. Mn opa het vanmorgen verteld. bijna 95jr en reageerde heel grappig op zn 1e achterkleinkind. Grote glimlach en wat leuk!
    Daarna een deel vd tantes en ooms van mn vriend. Die zijn wat stug dus wel verteld maar niet echt bijzondere reacties.
    Morgen het andere deel van die familie en ook de opa en oma van mn vriend. Dan weet echt iedereen het. Dat zijn wel spontane hysterische medelevende tantes enzo dus ben benieuwd.
    Ben weer wat misselijk helaas. Niet zo erg als het was hoor maar toch irritant.
    Weinig nieuws verder.

Had vd week zo weinig tijd, maar heb jullie wel allemaal gelezen hoor:)

grxx

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Yvon.. Nee geen testdrang meer.. Wel gehad, zwakt nu weer wat af.. Heb ook geen kwalen meer dus mn echte goede gevoel is er ook niet meer.. We shall see ;) Anders ga ik gewoon met jou de volgende ronde in en dan gaan we samen met de rest op roze volgende ronde ;)

@lin.. Wat leuk voor je opa dat hij dat op zon leeftijd nog meemaakt :) Bijzonder hoor :D
    Leuk dat vertellen he! Ben benieuwd naar de reacties van de hysterische tantes ;)

Vanavond weer een feestje. Heerlijk genieten :D

*Dikke knuffel voor iedereen*

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lieve meisjes,

Hier even snel een berichtje vanuit rome. Het is hier heerlijk weer, 20 graden en een zonnetje. In de zon is het echt heerlijk!!

Nog een leuk nieuwtje: ik ben vanmiddag door mijn schatje ten huwelijk gevraagd!!! Onder het genot van een heerlijk wijntje (hele fles :)) vroeg hij of ik met hem wilde trouwen :)! Ik heb natuurlijk ja gezegd ;). Als het allemaal kan willen we graag in juni gaan trouwen op de dag dat we 'verkering' hebben gekregen. Is volgend jaar precies 10 jaar geleden. Vind ik wel erg leuk als dat zou kunnen!

Nou girls, toch nog een keer goed nieuws van mijn kant ;)!

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    WAUW WAUW WAUW!!! Gefeliciteerd! Het is je zo ontzettend gegund meis!!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wauw wat een leuk nieuws en wat romantisch daar in Rome!!! Dat is echt bijzonder en inderdaad het is je echt zo gegund!
    Nou geniet nog lekker even daar!

15. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb, ja dat heb ik ook , de dagen tot je ei duren lang maar de dagen na je ei jemig zeg! Ik ga deze maand voor heel veel afleiding zorgen!

@ evi vervelend van de pijn zeg. Hopelijk gaat het snel over. Je hebt weer op het bankje plaats genomen.... Ik duim voor jullie!

@ lin, super bedankt! Vind het ontzettend lief van je!
    Leuk is dat om aan iedereen te vertellen en wat leuk voor je opa zeg! Dat hij dit nog mee maken mag.

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lizzy , ik duim voor je op roze voor deze ronde nog hoor, en anders mag je gezellig met ons mee naar de volgende maand! Ik heb voor mij het idee, als het maar dit jaar nog is, ;)

@ troelie, wow proficiat! Wat leuk, op zo'n speciale datum zeg! Im heb altijd gezegd dat ik pas wil trouwen als onze eigen kinderen de ringen kunnen komen brengen...... Had ik dat maar nooit geroepen hahahaha. Vind het super leuk voor jullie!

@ hier, wpvandaag geslaagd voor mijn nieuwe wintergaderobe , flink geshopt. Vanmiddag een hele leuke middag gehad met mijn nichtje bij de sint en pieten, oh wat vind ik haar lief, en mijn neefje ook!
    Het zijn zo'n schatjes.
    Vanavond lekker uit eten geweest met vrienden en komende week 2x 6 dagen werken maar dat geeft niet.
    Verder weinig nieuws van deze kant ;)

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Wauw girls jullie hebben weer aardig geschreven!
    Heb alles gelezen en ga me best doen een ieder te antwoorden.
    Wij hebben gister ochtend de 5e iui gehad… ging best weer moeizaam maar stukke beter dan de laatste keer. (het is zo lastig omdat mijn baarmoeder hoog ligt en gekanteld… en daarnaast blijk ik een erg sterke bekkenspier te hebben… maar goeeeee) het zit er allemaal in hihi dus zit ik op het wachtbankje!!!! Zal zo de lijst is opspeuren.

@Afrola
    Wat fijn dat de echo goed is gegaan! Leuk zeg een hartje horen en meten enz.
    Kan me heel goed voorstellen dat dit je goed doet.
    Whaaa ja je moet idd een hele hoor dingen dubbel hebben, veel plezier met shoppen/speuren
    J

Dank voor het vast duimen!

@Summer
    Fijn dat de krampjes en afscheiding gestopt zijn!
    En dat de darmen goed werken ook top toch.
    Lastig hé dat je je onzeker blijft voelen… ik ben daar te voren ook al erg bang voor.

@Troelie
    Heel veel plezier in Rome!!! Geniet er lekker van meid.
    Wat lief dat je had onthouden dat de behandeling zo moeizaam ging de laatste keer, het ging nu ook niet makkelijk maar stukke beter dan toen.
    Mijn baarmoeder ligt hoog en in een knak, dus ze krijgen me baarmoedermond lastig in beeld. En daarnaast blijk ik een hele sterke bekkenspier te hebben dus met eendebek ook altijd gemeut.
    Owwww ik lees net dat je ten huwelijk bent gevraagd… wat Rome-mantisch!!!! Geweldig joh gefeliciteerd!

@Yvon
    Ja was een behoorlijke spanning, maar nu weer andere spanning… lekker op het zenuwslopende wachtbankje!
    Hoe gaat het bij jou???

@Lizzy
    Het was inderdaad ff schrikken, ik realiseerde me meteen dat ‘’als het een zwangerschap of iets ervan zou zijn’’ het absoluut niet goed zou zijn. Je kan namelijk geen ei groei en bms groei en ontwikkelingen hebben nadat een ei gesprongen is en of gedurende een zwangerschap. Je lichaam zorgt ervoor dat dit echt niet mogelijk is…. Dus als het zo zou zijn dat weet je dus eink zeker dat de zwangerschap niet goed is… pff was zo’n opluchting dat het dat niet was!
    Haha 1 ooievaar voor moi? Zou het??
    J Ik hoop dan dat er ook minimaal 1 voor jou zelf bij zit! Misschien wel alle twee ;)
    Ik denk trouwens wel dat je nu 3 dagen voor nog zou kunnen testen meid…. Ben benieuwd, ik duim voor je!

@JeetjeB
    Wat fijn dat er een dinnie bij je is nu… hihi lijkt me heerlijk hutspot en inderdaad Nederlands beppe.
    Succes met je werk en deadlines meis.

@Evy
    Gezellig saampjes op het zenuwslopende wachtbankje…. Zullen we kussens op het bankje leggen
    J
    hahaha zit wel zo ‘’relaxed’’

@ Lin2011
    Ow meid wat leuk joh zo lekker aan iedereen vertellen!!
    Wauwies opa’s eerste achterkleinkind en 95 jaar… wij vinden het heel jammer dat de opa van mijn vriend wijlen is… ik heb al jaren geen opa’s meer. Vriendlief had er nog 1 van 98 jaar! Die heeft begin dit jaar 1 maand na onze ‘ma’ zijn ogen gesloten. Ach ja helaas niets aan te doen.

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Wowie Troelie....wat enorm romantisch zeg! heerlijk meid. En nog wel in Rome. Heerlijk. Dat wordt een druk jaar met veel leuke voorbereidingen voor jullie. Geniet ervan!

@Yvon: Wat heerlijk zo'n lekker dagje shoppen. Soms wel eens hard nodig:)!

@sinterklaas: Is ie bij jullie ook langs geweest vannacht:D?
    We zijn gister naar de intocht geweest en ze vond het zo spannend. Ze staat met hem op de foto, maar niet van harte. We zijn maar snel weggegaan. Was iets teveel op 1 dag. We waren expres al laat gekomen en gelijk weggegaan. Mijn meisje is niet zo'n held;)! Thuis wel helemaal blij met haar pietenpak en pruik met vlechtjes. Vol enthousiasme zette ze blij haar schoentje, maar zo in het echt......brrrrrr!

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    15/11 NOD Lizzy
    16/11 Echo/Intake MissJuf (10 weken)
    16/11 Afspr.Gyn en echo Sweet84
    21/11 Controle VK (hartje luisteren!) Dilan
    23/11 NOD Evy77

24/11 Termijnecho afrola + bezoek gyn
    26/11 NOD (12/11 5e iui) Sjorsjette
    28/11 Combinatietest Afrola

30/11 controle vk (hartje luisteren) Lin
    03/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 NOD Yvon

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 6 juni 2012 (?) van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: Eind juni/begin juli (?)
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ Sjors, het kaarsje brand weer voor jullie! Wel fijn dat het beter ging dan de vorige keer. 26 nov is je nod! Dat moet een roze dag worden! Haha

@ banjabes. Het was lekker weer hahaha, ik kan zo lastig aan broeken komen, maar heb er 3 gevonden , nu moet ma die nog korter maken enz maar ben blij dat ik was gevonden heb, oh ja en ook nog eeleuke jas en wat truien en vesten haha, dat doet een mens goed.

Deel Deze Pagina