Hallo meiden, Het is hier inmiddels weer wat drukker lees ik @ Yvon, wat heerlijk zo'n shopdagje, lekker genieten is dat ! Ik kan ook altijd zo blij worden van een nieuwe garderobe. @ Sjors, oooh wat spannend zeg !! Vervelend dat dat de IUI zo moeizaam gaat bij jou door je gekantelde baarmoeder, maar fijn dat het allemaal gelukt is. Ik blijf voor je duimen... Succes met wachten op het wachtbankje ! @ Troelie, Wauw wat leuk nieuws, gefeliciteerd !! Wat een mooi vooruitzicht trouwen volgend jaar.. En hoe romantisch in Rome, super zeg !! Geniet er maar lekker van.. @ Lizzy, hopelijk mag je op Roze ! Blijf nog steeds voor je duimen, ben heel benieuwd !! @ Lin, wat leuk om het goede nieuws aan iedereen te vertellen. Heerlijk gevoel lijkt me dat.. En in het bijzonder je op van 95, speciaal moment. Ik hoop ook zo dat wij dit over een aantal weken mogen doen, want vorige keer kwamen we niet verder dan onze ouders want met 8 weken was het al niet goed. Maar we gaan er voor !! @ Evi, spannend op het wachtbankje! Duim voor je, succes met wachten ! Hier begint het langzaam door te dringen dat ik weer zwanger ben. Vandaag de digitale van CB gedaan, stond: Zwanger 2-3, dus ben helemaal blij ! Altijd leuk om de tekst te zien staan.. Verder nog weinig symptomen. Wel pijnlijke borsten, slecht slapen en rommelende darmen. Mij hoor je niet klagen . We wachten tenminste tot de eerste echo voordat we het gaan vertellen.. Wil nu eerst wat meer zekerheid. Fijne dag allemaal !!
Hey girls! Leuk he summer die digitale Hier weet ik het niet zo goed.. Zit nu op dag 32 maar nog geen tekenen van ongi.. Wel steeds buikpijntjes gehad.. Had ik ook toen ik zwanger was mar kan net zo goed toch een menstruatie worden.. Heb bewust geen testjes gehaald dus kan nu niet testen.. Denk dat ik ff w8 tot ik zeker over tijd ben.. Misschien dat ik dinsdag wel test, dan ben ik ook vrij.. We shall see
@ summer, haha nog een keer de bevestiging, die digitale testen van cb vind ik ook echt een uitkomst, vooral als je twijfels hebt over het teststreepje. Je bent zwanger het is een feit!
@troelie! gefeliciteerd! wauw wat gaaf zeg. Ben stiekem n beetje jaloers @yvon, zo pittig 2x6 dg. Werkse! Vergeet je ook niet te klussen tegen die tijd dan? Ik denk dat ze dinsdag bij de post zitten... @Afrola. Je zal wel opgelucht zijn na een mooie echo! Geniet ze! @sjors. Zit je dan nu weer op het wachtbankje? Voor een bevruchting/NOD? Sorry maar probeer het te begrijpen al die medische dingen snap het niet helemaal.. O jammer is dat. Ik miste mn oma gisteren ook heel erg toen we het opa gingen vertellen. Die was helemaal blij geweest. Ah je doet er niks aan he. @Banjabes. Ah zo schattig ik kan me die spanning van sinterklaas als kind ook nog zo goed herinneren zie er ook echt naar uit over een paar jaar met die kleine. @Summer. Fijn he om het te zien staan. Dan maak je goed hcg aan! Bijzonder dat je in de maand uitgerekend bent waarbij het bij vele van ons de vorige keer niet goed was. Laat m maar goed groeien en geniet er lekker samen van. Wanneer mag je voor je 1e echo? @Lizzy. o meid wat maak je het spannend! Mn duimen draaien overuren voor roze hoor!! @all vertellen was leuk vandaag. Waren een beetje te laat want ik kon weer eens moeilijk afscheid nemen van de wcpot. Maar we hebben een ingepakt fotolijstje met erin de echo aan de oma van mn vriend gegeven. Die zat al een cadeautje? Ja' sinterklaas is langs geweest.... Zij uitpakken alle tantes gek kijken.... niemand had wat door. Dus ze vouwt het papiertje weg en gauw weer terug, met grote ogen ons aankijken"Echt"? Dus toen kwamen de tantes even kijken en begonnen alle 3 te gillen.. hihi was leuk. de opa van mn vriend is niet zo helder meer dus die reageerde niet zo alert maar dat hadden we al verwacht. Daarna zijn we naar de Mac geweest. Oei dat was echt lekker voor een keer! xxx
@ lin, vergeet niet te klussen hoor! Jij hebt geluk gehad met die ovu testen dan hoop ik dat ik het ook heb. Leuk die reacties van de familie zeg! @ dames op het bankje, hoe vergaat het jullie? @ hier, zoals gewoon ontzettende haast haha, maar moest even wat neerzetten haha, fijne dag allemaal!
@Troelie: wauw wat een super leuk nieuws, PROFICIAT! @sjorsjette: ja laten we dat doen, lekkere zachte kussens, een goed boek en een lekker knabbeltje Allé, denk dat ik weet waar die zeurende pijn uit onderbuik vandaan kwam. Sinds vrijdag tegen 's avonds altijd misselijk en gisteren zette het door: overgeven, diaree, ... dus buikgriep. Net naar het werk gemailed dat ik niet kom vandaag, pfff, voel me echt belabberd. Hopelijk heeft dit geen invloed op eventueel zwanger worden (toch altijd wat schrik rond)
Oh Evy, wat vervelend! Beterschap! @Yvon: ik heb ook besloten ovulatietesten te gaan doen deze maand, als het goed is gaat mijn man ze vandaag kopen bij de apotheek en anders bestellen we ze op internet. Ben benieuwd, Is het voor jou ook de eerste keer? En die van Lin moeten je wel geluk gaan brengen! Meiden op de wachtbank, mijn duimen draaien voor jullie!! @Lizzy: hoe is het daar? Al veranderingen? Hier weinig nieuws verder, druk weekje voor de boeg. Nu maar snel aan het werk. Fijne dag allemaal!
Hier wel spannend.. Flink misselijk, steekjes in borsten, zeurende onderbuik... Pff hoop geen buikgriep maar zwanger als ik vandaag niet ongesteld word ga ik ff langs het kruidvat..
Ow die lizzy! Zal het dan? Wat is je normale NOD? Want in je banner staat over 2 dagen. Dus zou je al kunnen testen.. Ik ben al aan het duimen Jeetjeb. Werkse!
Ja goeie vraag Lin.. De ene keer een cyclus van 31 en de andere van 33 of zelf 38 dus tis ff spannend
O ik zie het in je onderschrift. Had ik ook na de MA eerst 26 toen 18 en toen raak. Nu we de termijn echo hebben gehad weet ik mn exacte nod wel en die was die cyclus dus 28 dagen en op 26 dagen positieve test.. Ik wist het ook niet. Groetjes
Voor de mk was ik ook niet heel erg regelmatig.. Ach zal wel bij mij horen En ik vind het al knap van mezelf dat ik al niet 10 testen versleten heb Maar heb mezelf beloofd morgen te mogen testen.. Hopen dat ik niet te teleurgesteld word
Spannend hoor Al wel testen gehaald nu? Ik ga even verder met mn kast uitmesten want kon geen kleding meer vinden wat nog een beetje zat. Groetjes en ik duim hoor!
Nee sjees er langs voordat ik vanmiddag moet werken ff langs.. Hoop dat ik dan kan w88 tot morgenvroeg. Vorige keer ook s avonds getest en vet posi.. Pfff begin het nu wel heel erg spannend te vinden Uitmest ze (weet niet of het correct nederlands is mar goed )
Oehh Lizzy, wat spannend!! Klinkt wel hoopvol! Ik zou denk ik niet kunnen wachten met testen als je ze dan eenmaal hebt gehaald Ik duim voor je!
@Lin: oh vervelend dat zoveel al niet meer goed zit! Tijd voor wat nieuws! (ook wel weer leuk!) Ik heb mijn werk niet op tijd afgekregen en ik was al om 6 uur op, echt erg! Nu weer verder met de volgende aflevering, gaat over mensen met extreem overgewicht, wel interessant. Ben je nog misselijk? De tijd tot mijn eisprong lijkt deze ronde ineens zooo lang te duren. Toch vreemd dat het zo scheelt qua gevoel de ene of de andere maand.
@jeetjeb. Ja heb al genoeg om de winter door te komen hoor. maar kon gewoon niet meer wijs uit mn kast. Lag gewoon doorelkaar met wat wel en niet meer paste. Dus nu 2 grote wasmanden vol naar de zolder gebracht (tot volgend jaar!) Misselijkheid gaat redelijk. Vandaag alles binnen gehouden. Als ik maar steeds blijf eten dan gaat het goed, denk dat het al wel afneemt ga richting de 11 weken dus denk dat het beter moet worden. Succes met werken, klinkt als leuk beetje tv programma's ondertitelen Werkse!!
@ Lizzy, ooh wat spannend zeg !! Mijn duimen draaien ook voor jou, ben zooo benieuwd !! @ Lin, thanx! Jah bijzonder om dan uitgerekend te zijn, die achterliggende gedachte, zo had ik het nog niet eens bekeken. Ik heb met 7 weken de eerste echo. Zal zo blij zijn als we daar een kloppend hartje zien, dus nog bijna 3 weken wachten. Probeer zoveel mogelijk te genieten, maar vind het tegelijkertijd ook doodeng.. Heb namelijk ook niet echt een zwanger gevoel, maar goed hoeft natuurlijk ook nog niet.. Wat leuk die reacties van iedereen ! Heerlijk ervan gnieten ! Jeetje alweer bijna 11 weken, hopelijk wordt de misselijkheid nu ook wat minder. Hoe gaat het met de rest?