hallo allemaal, Nou ik kan me ook aansluiten bij deze club want ik heb ook een miskraam gehad... We hebben 4 dagen kunnen genieten met het idee dat we papa en mama zouden worden en toen begon ik te bloeden en wisten we al genoeg... Ik heb een inwendige echo gehad en kreeg goed en slecht nieuws... Slecht nieuws, ze zag niks meer in mijn baarmoeder te zitten dus het is bijna zeker een miskraam geweest. Er was een heel klein kansje dat er wel iets zat maar dan zou ik korter zwanger zijn als ik dacht. want dan zou er nog niks te zien zijn op de echo. Goed nieuws, maar baarmoeder was helemaal schoon en zag er goed uit dus ik hoef in ieder geval niet gecurreteerd te worden ofzo. Daarna bloed laten prikken en mijn hcg was 2 zei de verloskundige dus ik kon ervan uit gaan dat mijn baarmoeder al leeg was en ik weer verder mocht met klussen. Wat ik ook fijn vond is dat ze zei, als ik niet meer bloed mogen mijn vriend en ik meteen weer klussen als we dat emotioneel aankunnen. En nou maar hopen dat het snel weer raak zal zijn. Nou is mijn vraag aan jullie, weten jullie nu wanneer mijn eisprong ongeveer is: Ik heb eind vorige week ergens een miskraam gehad. Ik had vanaf maandag bloedingen en dit zijn nu gestopt. Moet ik het nu mijn bloedingen gewoon beschouwen als mijn menstruatie en dan is dus 14 dagen later als maandag mijn eisprong? of is dit helemaal niks anders naar het hebben van een miskraam. ookal weet ik dat mijn lichaam helemaal ontregeld kan zijn door de miskraam, maar het leek bij mij verder als een gewone ongie dus ik hoop dat die ontrgeling mee zal vallen... Alvast bedankt dames en sorry voor het lange bericht Alvast bedankt dames
Goede morgen meiden, @Banjabes He jammer meis! suc in de vogende ronde dan. @Yvon spannend meis.. al testje gedaan??? @Chelle Vervelend voor jullie dat ook jullie dit mee hebben moeten maken meis. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus had/hebt... je kan idd uitgaan vanaf dag bloedverlies.... je zou kunnen overwegen deze ''ronde'' ff ovulatietestjes te gebruiken om even te checken wat je lichaam doet zo na een vroege mk. Suc6
Chanelle noah, ik zou ook deze ronde als ik jou was ff ovutestjes gebruiken.ik heb de ronde na mijn ma geen eisprong gehad, dus ga nu komende ronde weer vanuit dat alles weer goed is! Maar ik ben dan ook gecuretteerd en niet vanzelf een mk gehad dat scheeld denk ik ook wel. Succes iig en een hele dikke knuffel, wij allemaal hier weten precies hoe t voeld helaas... Hier volgens mij m'n ongi (eindelijk) voorbij...heeft dik 6dagen geduurd terwijl t normaal maar 4 is. Snap dat dit logish is na wat er allemaal met je lijf gebeurd, maar toch hahahahahaha. Hopelijk komt er vandaag niks meer stiekum om de hoek kijken Heb waarschijnlijk ergens volgende week m'n ovulatie en dan hebben mijn schatje en ik ook samen een weekje vrij(alsof t zo moest zijn) Nu maar heel hard hopen dat t snel weer raak is... Liefs vlinder...
@ Banjabes Balen dat je ongesteld bent geworden. Nu kun je wel je cyclus beter in de gaten houden. Op naar de volgende ronde! @ Chanelle Moeilijk te zeggen hoe het nu met je cyclus is. Ik heb normaal een regelmatige cyclus, maar na de miskraam wist ik het ook niet meer. Heb dipstick ovulatietesten van zwanger en kids om het een beetje in de gaten te houden. @hier Begin bloeding 14 juli (15, 16, 17 juli flink gebloed), daarna bruin 21 juli, 22, 23 weer bloeding) 26 juli bloeding gestopt Gisteren had ik bruinachtig verlies, maar het was een andere kleur dan het normale bruinachtige wat je hebt als je ongesteld wordt. Had ook buikpijn dus ik ging er vanuit dat ik ongesteld zou worden. Dacht de kleur kan anders zijn, omdat ik een miskraam heb gehad. Dit was dus maar een beetje, alleen bij afvegen en vandaag weer weg! Ik snap er niets van. Zou het de innesteling kunnen zijn? Ik was best relaxed, maar nu vind ik het toch wel spannend.... Als ik van de 1e dag bloeding uit zou moeten gaan, zou ik 11 augustus ongesteld moeten worden, als ik van de 2e dag uit zou moeten zijn, dan zou ik de 18e ongesteld moeten worden. En natuurlijk kan alles er tussenin.
@ missjuf, Dat is wel raar. Ik zou vanaf 15 juli uitgaan. Maar bij mij klopt erook geen snars van misschien heb ik bij mezelf ook wel verkeerd gerekend. ik hoop het beste voor je!!!
Hey meiden! @banjabes.. Balen! Had goede hoop toen ik je kwalen hoorden naja nieuwe ronde dan maar weer he.. @Chanelle noah.. Vervelend dat je je ook hier aan moet sluiten maar ook fijn dat je ons komt steunen en mee komt kletsen ik bEn ook uitgegaan van mn curretage als eerste dag laatste menstruatie en klopt aardig @yvon.. Hoop dat je snel toch posi test meid! 3 dagen overtijd zag ik! @missjuf.. Oe spannend! Tis idd wel gek dat het alleen met afvegen is.. Spannend hoor, duim voor je. HIer gister echt rood bloed dus ik dacht nu echt bingo... Ja.. En toen wast weer bruin en heel weinig (sorry voor de details) Zou het kunnen dat dit zo is omdat ik gecurreteerd ben? Misschien valt er wel weinig te bloeden nog? Aangezien alles is schoongemaakt? Ik weer het echt niet. Het zou que timing kloppen, dag 33 wat betekend dat mn cyclus zich weer goed herpakt. Ben ik dan wel weer blij mee Ow wat vreselijk dat je niet gewoon in je lijf kan kijken Oei ik moet gauw gaan werken haha!
@ Banjabes, jammer @ Lizzy, onduidelijk zeg ik weet het ook niet wat je ervan moet denken. @ Cyclus, mijn lijf doet iets, want mijn temp gaat sinds een paar dagen (ruim na de bloeding) weer naar beneden . Ben benieuwd of er nog een eisprong komt. Zo voelt het ieg nog niet. @ emo, het lijkt wel of ik nu emotioneler ben en het moeilijker vind dan de dagen rond het opwekken van mijn mk . Er hoeft maar iets te gebeuren of een vervelend bericht op m'n werk en ik kan wel weer janken . Dat is wel lastig, zoiezo is de concentratie voor mijn werk nog heeeel ver te zoeken . Is dit herkenbaar voor jullie?
@ Afrola.. Ik had vandaag ook weer zo'n dag.. sta tijdelijk op een andere locatie van mn werk en werkte vandaag weer een keer met mn eigen collega.. toen ik het er met haar over had merkte ik dat ik ook weer emo werd.. Heeft toch tijd nodig en komt met vlagen denk ik. Ben benieuwd of je eisprong nog komt. Hier vandaag vloei ik weer meer.. Balen dat het niet meteen raak is maar dat was ook te mooi om waar te zijn.. tis misschien ook maar goed dat ik nog een keer menstrueer, weet ik iig dat mn lijf zn werk doet en als er eventueel nog wat zit ik dat ook kwijt raak.. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Had gezegd dat ik niet met ovulatietesten aan de gang zou gaan maar denk dat ik dat toch maar ga doen.. Dan stiekem want mn ventje vind het maar niks, verplicht gaan klussen
@ afrola / lizzy ik herken het met vlagen. De ene keer gaat het goed en de andere keer voel je je een vrak.. Niet prettig . Al moet ik zeggen dat het de laatste paar dagen wel wat beter gaat. Tot ik weer iemand tegen kom die me wil feliciteren. Resultaat; ik brullen , diegene voeld zich dom ( terwijl hij/ zij er niets aan kan doen en het vast goed bedoeld) Hier nog steeds niks,,, Mocht ik ongi worden ga ik erna toch mijn ei spotten denk ik. Alhoewel ik eerst niet aan de ovuluatie testen wilde , nu denk ik er anders over. Lizzy mijn ventje wil heel graag dat ik die testen doe haha de gyn had gezegd om de dag en daar houden we ons strikt aan hahaha Maar mijn vriend zegt dat hij die menstruatie periode wel fijn vond dan kon hij ook wat rust hebben. ( is dat nou een echte man? ) Ik wacht nog even rustig verder af.....
Ja wij doen het eigenlijk alleen als we zin hebben mar de kans dat we mn ei dan missen is wel erg groot dan he Ga ze wel doen maar vertel het hem gewoon niet voelt het voor hem niet zo verplicht
Hey meiden! Wij zijn er een paar daagjes tussenuit geweest. Maar ik had gelukkig niet veel bij te lezen . Yvon: balen van die onzekerheid....Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Wat betreft de ovu-testen. Ik moest ze kopen van mij vriend, hij vond het wel handig. Ik sloeg stijl achterover...Hij liep er namelijk elke keer over te zeuren, omdat als ik mijn eisprong hij moest en dan lukte het niet altijd.... Hij kan het niet op commando. Dus ik heb elke keer voor mezelf een spelletje van gemaakt. Ik wist wanneer ik mijn ei had en dan kijken of ik mijn vent zoveer kreeg. Mijn vriend vond het wel erg fijn dat ik zwanger was, want mijn zin was namelijk tot het nul-punt gezakt. Dus ik heb tegen hem gezegd, je weet wat je te doen staat, om dat terug te krijgen..... Ik heb deze week constant last van mijn borsten. En ik heb last van krampen, het lijkt op de krampen die ik had toen ik zwanger was. Ik dacht deze maand gewoon aan te kijken en me nergens druk om te maken. Maar nu ik weer van die kwaaltjes heb ed. Krijg ik ook weer de zenuwen....Stom he. En mijn haar valt als een gek uit, ik trek er soms hele plukken uit . KOmt dat omdat het hcg uit mijn lijf is?
@ sweet 48 Haha hier het zelfde met de ovu testen. En met het haar sja. Toen ik zwanger was vanaf toen 4 dagen na mijn ei had ik helemaal geen haar verlies, en normaal best veel. Heb best lang haar dus dan valt het nogal op. Op het moment dat ik een witte test had , de dag erna verloor ik weer meer haren. Dus denk zeker dat het met hgc te maken heeft!