@ Lizzy Spannend hoor. Het lijkt of ik wat zie bij de 2e van boven, maar moet wel goed kijken. Zondag nog een keer testen! @ hier Wilde eigenlijk al lang in bed liggen, maar niet gelukt dus ga nu maar richting bedje.
Op die onderste zie ik inderdaad toch wel iets! Het wordt dus wel duidelijker zou je zeggen en als je ongi niet doorzet........ Nou, ik duim gewoon dat je over een paar dagen een knaltest hebt hoor!
Even snel morgen meer, Lizzy spannend, ik zie het heel vaag! Ik blijf duimen hopelijk blijven de duivels weg en heb je snel een KNALTEST!
ow die lizzy! spannend je kan beter even met ochtendurine testen en de kv2 voor 5. Of waren dat deze die je hebt opengemaakt? Er komt geen streepje als het niet zo is (of je moet precies je ei hebben dan kan er een twijfel streepje komen) Spannend zeg! Ik duim voor je!!! Moet werken doei deoi
Hoi meiden, Vanochtend hier naar de lokale intocht van Sint en piet geweest. Dochter vond het helemaal leuk. Fan van Klaas, zwarte piet en pepernoten . De rest van de dag lekker rustig aan @ Evy, oh vergeet sjors helemaal . Met z'n twee is ook veeel gezelliger . @ Missjuf, moe en werken kan heel lastig zijn hihi. Heb ik ook . Fijn dat de echo wederom goed was. Nu komt het vast goed. Knap dat je het nog voor je kan en wil houden. @ Sweet, gewoon aan toegeven hoor die trek. Ik heb het ook en ook bij mijn dochter en mijn lichaam had het echt nodig. Ik moet ook wel oppassen dat ik daardoor niet teveel ga snoepen. Maar meestal pak ik extra boterham of crackers. @ Lizzy, toch aan het twijfelen of je misschien zwanger bent? Spannend. Helaas zie ik niets op de test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ JeetjeB, Lastig je tempkaartje. Volgens mij is FF niet zo heel zeker meer. Als je die tempdip niet had gehad dan had ff ook geen kruis geplaatst. Ik vind je temp ook niet overduidelijk gestegen. Je hebt wel een dip en vervolgens een stijging. Maar nu is het weer gemiddeld . Het zou me niet verbazen als je je ei toch nog moet krijgen, maar helemaal zeker ben ik ook niet . @ Rest, zwaai zwaai!
@lizzy. Ik had toen ook op dag 24 een bijna onzichtbaar streepje ik zie m bij jou ook niet op de foto maar ik kreeg m er ook niet op toen. 2 dagen later een hele duidelijke streep. Spannend doe je morgen nog een test? Groetjes ad rest
@Afrola: leuk! Hier was vandaag ook de intocht. Ik was even met mijn moeder koffie drinken in de stad.. maar zo leuk om al die gespannen kindergezichtjes te zien die zo vol verwachting uitkijken naar de beste man.
@Summer leuk he zon digitage uitslag!!! Hoe voel je je nu?? @Lizzy Helaas nieuwe ronde voor jou??? Ik duim voor je dat het dan nu wel raak zal zijn! Ow meis eenmaal verder gelezen zie ik je gesloopte testjes enz . kom jij je is gauw melden!!!! J hihi ben benieuwddddd!!!!! @Lin2011 Ik zit op het wachtbankje of er een bevruchting plaats heeft gevonden inderdaad meis. Als deze poging niet lukt dan gaan we dus IVF/ICSI doen. Wat leuk zeg dat vertellen!!! Haha en genoten van de Mac lees ik! J @Evy Ow meis hoe is het nu met je????? Al testje gedaan???? @JeetjeB Hoe gaat het met jou??? @Troelie Hoe gaat het meid jou meis??? @Gebakje Ik duim voor je dat het gauw raak is. Wat naar om te lezen dat je bevallen bent met 22 weken! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? En ist jullie eerste? @Dilan Fijn dat het lekker gaat meis. Leuk hoor al een beetje een buikje!!! Spannend bijna de geslachtsbepaling! @Afrola Ben je al aan het groeien meid???? @Sweet Wat fijn dat jullie echo helemaal goed is!!!!! Nou op naar 7 dec!!! @MissJuf Hoop dat je snel weer wat meer puf hebt meis. Maar alles lekker rusti aan hoor! @ALL Hier gaat het redelijk meiden. Ik was ff erg druk met werken (rapportjes komen eraan) en daarnaast had ik een studiedag in Nieuwegein en ben ook nog eens snipper de snipppp verkouden. Begon met me neus en 1,5 dag later hoest erbij loop nu met me meddd tassie met neusspray, hoestdrank en paracetamol (laatste puur voor als ik me echt echt echt beroerd voelde) en ook nog is strepsils pffffff. Maar al met al is er nu een week van de wachtweken af! Hahahaha dus zonder al te veel zenuwe zit ik al op de helft!!! had gisteraaf beetje pijn in me buik zou misschien wel innesteling kunnen zijn. Ach we zien wel. Liefs Sjorssie
@Lizzy: Als ik mijn laptop een beetje draai, dan zie ik bij je onderste test echt wel iets. Ben benieuwd naar je test van vandaag. @sjors: Wat spannend meid. Hoop dat het raak is voor jullie deze maand. Succes met de rapporten schrijven (wat een werk he?). @summer: Een digitale uitslag is heerlijk en dan kan je er helemaal niet meer omheen. Gefeliciteerd meid. Geniet van je zwangerschap. @afrola: Bij ons de sint er al een weekje. Het is wel heel erg leuk hoor. Ze zingt allemaal liedjes en is dol op verkleden en als ze haar schoen heeft gezet is het helemaal feest. Heerlijk he, hoe die kleintjes ervan kunnen genieten? Alleen in het echt Sinterklaas of piet tegenkomen is toch wel iets te spannend nog.
Hoi meiden, Ik heb helemaal bijgelezen, wat is er weer veel geschreven! @sweet, fijn dat de echo goed is, een hele geruststelling kan ik me zo voorstellen! @summer, gaat helemaal goed komen hoor, probeer er een beetje van te genieten. Je kunt helaas zelf helemaal niks doen, het enige wat je kan doen is jezelf proberen te ontspannen en je babytje alle ruimte te geven om lekker te groeien!! Is heel makkelijk gezegd natuurlijk, maar ja. @afrola, wat heerlijk, gewoon 2 kindjes in je buik, lijkt me ook geweldig om te vertellen! Jullie moeten ook gewoon 2 namen bedenken natuurlijk. En nu eigenlijk voor beide geslachten nog 2.. Willen jullie weten wat het gaat worden?! @dilan, spannend hoor, bijna de geslachtsbepaling! Hopelijk is je dipje snel over. Je hebt een fantastisch wondertje in je buik, daar moet je van genieten joh! @evy en sjors, wachten sucks!! Hoop heel erg voor jullie dat het raak is!! @yvon, gewoon lekker klussen dan komt het goed! @missjuf, fijn om te horen dat het goed gaat met je! Dat trouwen op curacao zal nu wel weer ff uitgesteld zijn he, nu er weer een kleintje aan komt?! Wat moeten jullie dan lang wachten zeg vanaf het aanzoek! @banjabes, hoe gaat het met jou?! Lang niks van je gehoord!! @lizzy, WAAR BLIJF JE NOU, NOG GETEST?! Ben zo benieuwd! Hoop dat het toch raak is!
@ afrola, leuk is dat hè? Vond ze het niet spannend? Ik ben vorige week met mijn nichtje geweest en ik moet zeggen het werdt zo spannend opgebouw dat ik er bijna nerveus van werdt hahaha. @ Sjors, hè wat vervelend, ben je nu weer helemaal opgeknapt? Spannend zeg nog even geduld! Hoe zijn jullie er deze ronde onder? @ troelie, ik klus gewoon door haha, deze ronde wel later begonnen, vanwege alle drukte. Maar mijn ei is nog niet in aantocht... Hoe haat het nu met jullie? @ lin, ben druk met je ovu testen inde weer, nog een vaag streepje. Wat denk jij morgen en over morgen twee keer doen? Of zal 1 keer volstaan? @ jeetjeb, druk aan de klus? Hoe gaat het nu met je temp? @ lizzy, wat hou je het spannend voor ons! Heb je nog gestest? @ all fijne zondag nog!
Hey gjrls.. Hier helaas een vreselijk bloedbad.. Echt niet normaal Helaas dus toch geen zwangerschap Reageer snel weer wat meer, nu ff een dippie... *knuffel*