Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pfff kan me voorstellen dat je ongerust blijft.. Wel goed om te weten dat er iets zit en dat het er nu allemaal goed uitziet. Hou daaraan vast meid, al weet ik dat het moeilijk is. Je kunt er niks aan doen behalve goed voor jezelf en de uk zorgen..
    *knuffel*

2. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Summer: Jeetje wat een onzekerheid.... Ik hoop voor jullie dat het goed gaat. Ik begrijp dat je bang bent, wel fijn dat je even een echo kreeg. Toch iets meer zekerheid....hopelijk stop het bruinverlies snel en heb je snel goed nieuws bij de verloskundige.

Troelie: Wat een goed nieuws! Fijn ook dat je een ronde eerder kan/mag beginnen.

Jeetje en Yvon: succes met het spotten van jullie ei, het klussen en straks het vervelende wachten.....

Lin: Goed hoor dat je voor jezelf kiest en voor de kleine. Een dagje rust doet soms wonderen.

Evy: Spannend! Ik heb ook pas 4 dagen na mijn NOD getest.

Lizzy: ik was jou bijna vergeten, maar ook succes met de zoektocht naar je ei.
    Vervelend he die baby's om je heen van anderen. Ik vind het ook nog wel eens lastig. Vooral verhalen van mensen die al verder zijn dan 14 weken en die rond februari zijn uitgerekend. En kan je nagaan ik ben zwanger. Misschien zijn het de hormonen, maar een jaloers monstertje kan soms nog best omhoog kriebelen bij een dikke zwangere buik.

Hier gaat alles goed.'s ochtends komt de misselijkheid wel opzetten, maar een boterham naar binnen werken helpt wel (al gaat dat met moeite).En dan heb ik om een uur of 10 honger!!! En dan eet ik wat en dan ben ik weer misselijk.... Het is ook nooit goed (haha) Het enige waar ik niet misselijk van word, zijn slechte dingen, snoepjes, chips en ik ben gek op drop. Maar drop is niet goed wordt er gezegd (vanwege hoge bloeddruk).
    Dus dat eet ik met mate...

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @troelie: Wat fijn dat je zo'n goed gesprek had met je gyn. Dat is wel weer heel positief! En je darmonderzoek kan ook al snel. Fijn allemaal.

@Evy: knap dat je het zo lang volhoudt zonder te testen. Ik herken het hoor. Eigenlijk heel zonde om te testen en die testen zijn dan toch negatief. Kan je inderdaad beter wachten tot je echte NOD. Al is dat wel heel moeilijk:D!

@summer: Ohhh meid, wat een onzekerheid voor jullie. Hoeft inderdaad niet altijd wat te betekenen, maar je weet niet goed waar je aan toe bent. Dat is gewoon naar! Echo was wel best positief als ik het zo lees. Ga een kaarsje voor je branden.

@Lizzy: Thanx! Wel lastig al die baby's. Mijn vriendin heeft donderdag ook een baby'tje gekregen en mijn duo-collega gaat over een paar weken met verlof. Kan soms best wel eens ff rot zijn ja!

@hier een lekker dagje naar de dierentuin geweest met kleine meid. Het was zo gezellig en leuk. Het was super rustig en we hebben alle dieren goed kunnen zien. Ze was zo stoer voor haar doen. Haha, normaal vindt ze alles vrij snel eng. Ze wordt ineens erg groot. Ze heeft ook bijna heel de tijd gelopen. Echt een leuk dagje samen.

Soms ben ik zo met zwanger worden bezig, dat ik niet moet vergeten te genieten van wat ik nu heb. We hebben een leuk leven met z'n 3en en een nog een kindje zou leuk zijn. Maar voorlopig is het zonder ook leuk. Soms is dat alleen zo moeilijk. De wens is wel heel groot. Moeilijk he? Vinden jullie dit ook zo moeilijk? Kan me soms wel eens een beetje schuldig voelen naar mijn dochter toe.

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @banjabes, ik heb dan nog geen kinderen waar tegenover ik me schuldig kan voelen, maar ik heb heb het wel tegenover mezelf en mijn vriend. Ik maak het mezelf zo moeilijk. We hebben afgelopen half jaar natuurlijk veel meegemaakt en als ik nu terugdenk aan dat half jaar dan staat het in teken van spanning, verdriet en verlangen. Ik hoop ook echt met heel mijn hart dat ik volgend jaar (als we weer gaan starten met proberen) het een beetje los kunnen laten. Geduld is het toverwoord. Ik denk zelf dat ik afgelopen halfjaar een hoop heb geleerd over mezelf en ben benieuwd of ik er wat aan ga hebben ;)

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb, ja dat verleiden haha. Ik wordt steeds creatiever ;) ik zou het zonde vinden om een maand te moeten missen omdat we niet wilde klussen. Dus het is een moetje, maar dankzij creativiteit toch wel leuk.

@ evy, hopelijk blijft je ongi weg, je weet maar nooit! Ik duim voor jullie!

@ lin, wat een raar rooster! Snap dat je dat niet vol houd . Ik heb nog 4 testjes liggen. Maar gister werdt ie wat donkerder.

@ lizzy, beetje positief blijven idd. Wat naar zo'n verjaardag. Je kan er niks aan doen maar het is wel ontzettend frustrerend. De testen van cb zijn wel gemak af te lezen, en als je ze maar 1 ronde nodig hebt dan helemaal. Succes kom maar op met die smiley!

@ summer, wat fijn dat ze dat voor je kunnen doen op het werk! Hopelijk blijft het bruine weg, en kun je eindelijk gaan genieten. Dat je echo er goed uit zag is toch positief. En zelfs al een hartje met dat termijn. Dat hoor je niet vaak. Ik duim voor een plakbeebje.

@ sweet, vervelend die misselijkheid, ik weet nog van iemand die zei dat ze een pak crackers lang bed had staan. Die at ze een voor ze op stond , zo was ze de hele dag minder misselijk. Misschien een tip?

@ banjabes, ik denk dat je je niet schuldig moet voelen. De wens is heel groot. Omdat je ook even van het geluk hebt mogen genieten , het verlangen daarna is eens zo groot. Ik was er vorige maand ook ontzettend veel mee bezig, daar werdt ik geen liever persoon door, maar het werdt wel begrepen...

@ troelie, * strooit een beetje met poeder van geduld* soms is het ver te zoeken. En leren doe je er zeker van. Dat is toch nog positief !

@ hier, gisteren eindelijk een ovu test die donkerder werdt, nog geen knaller, maar denk dat mijn ei in aantocht is! Fijne dag vandaag allemaal!

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sweet84: ja lol, ik stel het elke dag weer uit. Vanmorgen tegen m'n vriend gezegd dat ik wil wachten tot het weekend ;)

@banjabes: ja vind het idd zonde van de testen, meestal test ik en dezelfde dag of de dag later begint m'n menstruatie, dus nu even wachten tot het weekend.
    Ik voel me ook soms schuldig tov m'n dochtertje hoor, schrik voor hoe sterk het allemaal zal veranderen als er nog een beebje bijkomt.

Voel me deze ronde zo rustig bij alles, echte stress rond zwanger worden voel ik niet echt, misschien dat ik daarom ook het geduld vind om te wachten met testen :p

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Da's op zich een goed teken misschien Evy! Dat had ik namelijk in mei ook, toen ik zwanger was. Ik testte toen pas toen ik al twee dagen overtijd was of zo. Ik duim voor je hoor!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mijn temp was vanmorgen nog hetzelfde als gisteren (wel hoog, 36,7). FF geeft geen kruis nog. Ik heb bij dag 9 weggehaald dat ik toen waterige afscheiding had (wat wel zo was) en dus is daar het kruis weg nu. Ik denk haast dat ik toch weer morgen op dag 18 pas mijn eisprong heb. Maar het kan ook al gisteren zijn geweest natuurlijk. Vanavond toch nog maar een keer klussen voor de zekerheid denk ik. Word hier wel een beetje onrustig van moet ik zeggen, dus misschien volgende maand toch maar echt een keer ovutesten gebruiken!

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @jeetjeb: wel dat had ik ook wel hoor toen ik in mei positief testte, maar zal maar niet te hard hopen ;)
    amaai, pfff, wordt je daar niet moe van van dat tempen? Chapeau dat je het zo probeert, maar kunnen er niet zoveel verschillende dingen invloed hebben op je temp? Ik zou ook voor de ovutesten gaan hoor :p.

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Evy: ja het maakt wel erg onzeker nu moet ik zeggen dat tempen. Er is wel van alles wat het kan beinvloeden maar ik ga meestal op dezelfde tijd naar bed en word iedere ochtend om 6 uur wakker dus daar kan het niet echt aan liggen denk ik.
    Over een paar dagen kan ik wel zien wanneer mijn ei was en ik vind het ook wel weer een bepaalde controle geven die je niet hebt als je niet tempt, want dan klus je helemaal op de gok zeg maar.
    Nou spannend hoor voor jou!!

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    volgens mij is mijn ei terecht!

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    oh de foto is gedraaid zie ik de meest rechtse is van vandaag.

Thanx lin!!!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Zo heee Yvon, die is inderdaad knalpositief! Nou zet 'm op, tackelen dat ei!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik ben nog steeds zoekende dus mocht het nu niet raak zijn ga ik ook echt ovutesten doen volgende ronde!

15. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Yvon1893.......Duidelijk positief

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    In mei 2011 ben ik na 18 maanden zwanger geraakt en dat was de eerste keer in dat maand dat ik met ovutest ging werken en jaah hoor was gelijk zwanger helaas in dit een MA geworden....
    en deze maand in een geké en chagerijnige bui die test besteld en deze maand gaat het raak zijn zei ik tegen me zelf (mopperent)............;) Hopen dat het ook gaat kloppen:D

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon!:D zo was die bij mij ook half september! Enne zie mn banner!!!
    Aan de klus en ook nog de aankomende dagen he. Want hij klapt binnen 36 uur en je bent tot 5 dagen na je ei ook nog vruchtbaar!
    Ik ben aan het duimen! Roze roze roze hebben we afgesproken he!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Yvon, veel klusplezier ;):D:p

@ JeetjeB, blijft een raar kaartje ;). Hopelijk rolt er iets positiefs uit!

@ Evy, spannend zeg! Ik duim ;)

@ Sjors, jou NOD is ook bijna toch?

@ Summer, bruin slijm wat eng :(. Fijn dat ze op je werk even wilde kijken. Wat je omschrijft van de echo klinkt goed. Hopelijk betekend het bruin idd niets!

@ Banjabes, herkenbaar gevoel. Heb ik ook gehad toen mijn wens voor een 2e sterker werd maar ik tegelijk ook zo blij was (en ben ;)) met de 1e. Probeer het toch te combineren. Geniet volop van je 1e. Maar een grote wens voor een 2e met ongeduld dat er bij hoort mag er zijn ;)!

@ Troelie, fijn dat bij de gyn er zo op het oog alles goed uitzag. En fijn dat het onderzoek naar voren kon worden geschoven. Kun je daarna weer fijn door met je kw :)

@ Lin, balen dat het misselijk zijn nog zo wisselend is. Maar beter dat er af en toe een goede dag tussen zit dan helemaal geen ;). Groot gelijk dat je je even hebt ziek gemeld zodat je even kan bijkomen. Ik vind het zwanger zijn en werken ook al moeilijker te combineren ;)

@ Dilann, leuk weer vk bezoek gehad en hartje gehoord. Fijn dat alles zo goed gaat en nu op naar 5 dec :)

@ Lizzy, succes met zoektocht naar ei. Hopelijk kun je hem goed vinden met ovu's!

@ Sweet, fijn dat bij jou ook alles goed is. En nog steeds veel trek. Bij mij lijkt het nu rond 12wk iets af te nemen :), ook wel weer fijn ;)

@ hopelijk heb ik niemand gemist nu

@ all, heb vandaag een buikfoto gemaakt (zie album voor vergelijkingsmateriaal). Kunnen jullie zien dat ie echt al aan het groeien is ;). Morgen termijnecho en bezoek aan de gyn. Vindt het niet meer zo spannend als de vorige keren. Ik heb nu wel het gevoel dat het nog goed zit, al is bevestiging toch nog wel fijn ;). Verder gaat het met de misselijkheid/trek een stuk beter :). Moeheid en BI dat al begint minder :(. Volgende week afspraak bij fysio voor bekken.

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Afrola! Nou die buik groeit wel hoor! Mooie bol al:)

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ all, wat zijn jullie toch een schatten. Oeps reageer morgen weer hup aan de klus ;)

Deel Deze Pagina