Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Afrola, wat fijn dat de echo weer goed was !! Dus vanaf 20 weken al afbouwen met werken, dat is idd wel vroeg, maar jij en je wondertjes zijn het belangrijkste, dus alle zorg voor jullie.

Wat lief dat je zo positief voor me bent, ik hoop ook zo dat alles nog goed zit.. Alhoewel ik echt zo bang en onzeker ben.
    Bleef het met jou mk bij bruinverlies of werd het ook helderrood?

@ Yvon, spannend weer op het wachtbankje !! Jullie hebben in ieder geval goed geklust en nu hopen op een mooi resultaat !!

@ JeetjeB, Je tempkaartje is idd wel een beetje vreemd. Maar misschien de komende dagen een hogere temp en dan wordt ie al wat duidelijker. Gelukkig al wel goed geklust, nog ff volhouden ;)

@ Sjors, hoe gaat ie met jou? Al een poosje niks van je gehoord?
    Hopelijk positief nieuws !

@ Misjuf, wat fijn dat het allemaal goed gaat met jou en de kleine.
    Dus ook elke avond al zo moe. En jullie hebben natuurlijk nog een kleine meid die in de nacht weleens wakker kan worden.. Maar lekker vroeg op bed en toegeven aan je moeheid.

Hier lijkt de bruine afscheiding wat af te nemen. Heb helemaal geen buikpijn gehad of helderrood bloedverlies. Snap daarom ook niet waar dit vandaan komt... Hier beginnen mijn borsten nu echt groter en pijnlijker te worden. Ben elke avond doodop en als ik niet op tijd eet komt er een vlaag van misselijkheid voorbij.. Als ik wat heb gegeten is dit gevoel weer voorbij. Heb dus qua kwaaltjes helemaal niks te klagen, behalve dan dat vervelende bruinverlies :x.. Wat mij helemaal bang en onzeker maakt !
    Vanmiddag vk bellen voor een echo volgende week, afwachten maar..

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    26/11 NOD (12/11 5e iui) Sjorsjette
    28/11 Combinatietest Afrola
    30/11 controle vk (hartje luisteren) Lin
    03/12 Combitest Lin
    05/12 Pretecho (incl. geslachtsbepaling) Dilan
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    13/12 Controle gyn Afrola
    18/12 NOD Lizzy
    20/12 NOD Evy

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 10 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012

Voila ook even mijn nieuwe NOD toegevoegd ;)

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: succes bij het bellen voor je echo, hoop dat je snel zekerheid hebt

@afrola: wat moet dat super zijn om er zo twee te zien.
    Mijn ma heeft heel slechte ervaring met ring plaatsen. Door risico op vroeggeboorte heeft zij 2x een ring gehad (bij m'n broer en bij mij) maar bij de bevalling waren ze dit 2x vergeten waardoor baarmoederhals gescheurd. Wil je dit gewoon even meegeven zodat je alles in overweging kan nemen.

Hier net online ovutesten bestelt en gekocht, hoop dat deze toekomen wanneer m'n ovulatie start.
    Ook naamtickets besteld voor wanneer m'n dochtertje start met school in januari. Zal in m'n kerstverlof even bezig zijn om alles in haar kleding te strijken ;)

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi meiden.
    Ik heb jullie gelezen en ik zag dat sjors morgen de NOD heeft. Sjors ik duim voor je!

De rest: Zwaai!!

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    30/11 Echo Summer1983
    3/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    18/12 NOD Lizzy

Zwanger!!
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum 10 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012

Hier vanavond afspraak gemaakt voor een echo. Mag gelukkig as woensdag al langs komen. Hier lijkt het bruinverlies gestopt te zijn, hopelijk blijft dit zo. Vk maakte zich daar helemaal nog geen zorgen over. Ze gaf aan dat dit best wel vaak voorkomt in begin van de zwangerschap en dat het vaak rond de 6 weken weer stopt, omdat het vruchtje dan goed is ingenesteld. Zij dacht dus aan innestelingsbloed.
    Hopelijk heeft ze gelijk en zien we woensdag een mooi kloppend hartje, ooooh vind het zoooo spannend allemaal !! Durf nog nergens op te hopen, blijft voor mij nog erg onzekere tijd. Pff was het maar alvast woensdag...

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ summer, wat fijn dat ze je wat gerust kan stellen!
    En dat je zo snel terecht kan zeg... Nog een paar daagjes !

7. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    30/11 Echo Summer1983
    3/12 Combitest Lin
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    15/12 NOD Banjabes
    18/12 NOD Lizzy

Zwanger!!

Zo even weer toegevoegd;)!

8. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Summer
    Fijn dat je woensdag al terecht kan. Hopelijk kunnen ze dan wel wat zien, anders zit je nog een week in spanning. Met mijn miskraam was er bij 6,5 week wel iets te zien maar ze konden er niets over zeggen omdat het nog zo klein was, een week later wel dus wist ik nog niets.

@ hier
    Blijf helemaal kapot.... Gistermiddag proberen te slapen maar ging niet. Vannacht weer een tijdje wakker geweest.
    Denk dat ik zo mijn ouders bel of dochtertje daar vannacht mag slapen. Dan kan ik morgen uitslapen.
    Merk meteen dat mijn weerstand lager is, de 2e koortslip in 1 maand tijd gekregen.
    Gelukkig gaat het van ma-do wel met werken, ben ik op het werk niet super moe, maar in het weekend ben ik helemaal kapot en kan ik bijna niets. Ach het hoort erbij en ik mag eigenlijk niet klagen als dit het enige is, maar fijn is het niet. Ik voel me ook al weken niet lekker hierdoor.

Ik had jullie nog niet verteld dat ik van verloskundige ga veranderen. Ik was bij de vk geweest en ik begon over een waterbevalling aangezien ik dit bij de 1e ook gehad heb en heel soepel was verlopen, zelfs zonder inknippen en inscheuren en dat bij de 1e! Ze zei meteen dat ze dat niet deden, toen ik zei dat ik dan wel naar een ziekenhuis hier 15-20 minuten vandaan ga omdat ze het daar doen zei ze dat dat niet zomaar kon.
    Ze kapte me meteen af en ik ging er met een rotgevoel weg.
    Ik heb meteen hierna rondgebeld en bleek dat er nog 2 andere praktijken hier in de stad zaten.
    De eerste praktijk die ik belde was heel positief hoewel ze geen ervaring had maar wilde het wel proberen. Gisteren teruggebeld omdat ze met de andere vk zou overleggen, 1 vk had ervaring met waterbevallingen.
    De andere praktijk heeft 2 vk die allebei ervaring hebben met waterbevallingen dus ik heb besloten voor hen te kiezen.
    Ik denk dat de vk praktijk waar ik nu bij zit verbaasd zullen zijn dat ik daar wegga, dat hadden ze denk ik niet verwacht. Ze hadden denk ik gedacht dat ik ja en amen zou zeggen, nou dus niet. Ze hadden ook anders kunnen reageren, zo van wij doen het niet maar we zullen kijken of er ergens een mogelijkheid is, dat klinkt al veel anders.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @misjuf. Gelijk heb je! Ik zit daar ook over na te denken. Kan me in bad altijd goed ontspannen en ben wel benieuwd of dat wat voor ons is. Goede keuze hoor, jij moet je goed voelen bij de bevalling en wat de vk wil is maar bijzaak!

@Summer. Spannend allemaal he. Ik mag ook woensdag t hartje luisteren voor t eerst. Zal voor je duimen hoor!

@Sjors. En? Ongi/getest?? Ben al zo lang aan het duimen dus ben reuze benieuwd!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    *ff ego*

Hai girls!!!

Hier ben ik dan…. Vandaag dag 14 na iui…. En geen ongi !!!!!
    JJJ

Het begint enorm te kriebbele maar wil eink maandag pas testen…. Pfffffff geen idee of ik dat ga volhouden. Whaha heb in ieder geval ‘’nog’’ geen test in huis dus kan ook niet!

Heb nog altijd last van me hoest (al stukke minder) en ben ook nog snottie. Maarrrr ik voel me goed. Boobs zijn iet wat gevoelig. (we hebben trouwens nog sex gehad vanmorgen vroeg.. was effies bang dat daardoor misschien ongi op gang zou komen ‘’als niet zwanger’’…. Maar so far niks gespot) aaaaaaaahhhh duimen jullie voor me.

xxx Liefsssss

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Missjuf.. Groot gelijk hoor.. beetje vreemd gedrag van hun.. Naja je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt!

@Summer.. wat fijn dat je al zo snel terecht kan meis! En dat je vk je zo gerust kan stellen.. Komt allemaal goed, woensdag krijg je gewoon een super mooie echo!!

@Sjors.. Waaaaah hoe spannend!!!!! Snap niet dat je nog niet getest hebt haha ik zou niet kunnen wachten hoor! Maar wel knap..Duim super super super hard voor je!

@All.. Fijn weekend!!!

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oehh Sjors, spannend!! Ik duim voor je hoor!! Misschien toch maar een testje in huis halen...

@MissJuf: kan me helemaal voorstellen dat je naar een andere VK gaat. Wat een rare opstelling zeg van die waar je bij was om niet eens een beetje te willen meedenken/helpen. In bad lijkt mij ook wel ontspannen, maar geen idee of ze dat hier doen. Zal ik tzt eens uitzoeken.

Hier beetje erg druk nog steeds en word niet goed van mijn temp kaartje deze maand! Het blijft maar schommelen. Vandaag was hij weer laag, 36,5. Ik snap het echt niet meer. Hoop niet dat ik een cyclus heb zonder eisprong! Hoe groot is de kans daarop eigenlijk?
    Misschien moet mijn eisprong ook nog wel komen? Ik heb wel eens een heel enkele keer namelijk een cyclus gehad van 32 en zelfs 33 dagen, dus dan had ik waarschijnlijk ook een late eisprong maar toen tempte ik nog niet en waren we ook nog niet bezig voor een kindje.
    Nou ja, ik wacht maar weer af de komende dagen.

Ik moet aan het werk, nog steeds te druk. Sorry dus dat ik niet op iedereen reageer.

Fijn weekend allemaal!

13. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missjuf: Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt heb. Je moet je bij een vk prettig en veilig voelen, want tja zij staat straks naast je bed tijdens je bevalling. (in jouw geval bad)En als je er geen goed gevoel bij hebt, bevalt dat niet prettig....
    En dat je zo moe bent in het weekend, dat heb ik ook! Tijdens het werk gaat het wel, alleen heb ik woensdag thuis altijd wel een dipje en vrijdag als ik thuis kom ben ik het helemaal zat en dat duurt tot zondagochtend. Ik ben het nu ook helemaal zat, zelfs douchen maakt me moe....

Sjors: Spannend!!!!

Summer: Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen, door een mooi kloppend hartje te laten zien!

De rest: Ik heb jullie verhalen gelezen hoor! Maar ik ben tijdens het typen alles weer vergeten wat bij wie hoort.....Ik moet meer terug bladeren.

Hier: Vandaag 8 weken! Ik begin nu wel de zenuwen te krijgen, de vorige keer begon ik bloed te verliezen met 8wkn en 4 dgn. Maar ik heb nu nog steeds kwaaltjes en die had ik toen al niet meer. Eigenlijk moesten mijn alarmbellen al rinkelen bij het feit dat mijn borsten niet meer zo gevoelig en pijnlijk waren. (nou ja er rinkelden wel bellen, maar ja je denkt dat het er wel bij zou horen...)Heb nu de laatste dagen last van wat krampen, vooral boven mijn baarmoeder onder mijn darmen. Ik moet toch nog anderhalve week wachten op de volgende echo, dus laat ik maar niet gaan stressen.....

Ik heb nog wel een vraagje: Weten jullie hoe het zit met het drinken van thee? Ik las ergens dat er caffeine in zit en dat je dus niet teveel thee mag drinken als je zwanger bent. Nu ben ik al minder thee gaan drinken (van 6 koppen tot 3/4 koppen), maar is dat zo?

Oja wat betreft het drop eten, ik weet niet meer wie er antwoord had gegeven, maar bedankt voor het antwoord. Pff lastig hoor bij elk ding wat ik mijn mond stop vraag ik me af of het goed is.....

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @missjuf, ik vind ook dat je je wel goed moet voelen bij je verloskundige. Wel vreemd ook dat ze niet met je mee wil denken en dat ze er maar gewoon overheen praat. Ze had op zijn minst aan kunnen geven dat als je dat heel graag zou willen, je beter bij andere vk's zou kunnen informeren. Nu dwingt ze je eigenlijk om iets te doen wat je eigenlijk niet wilt (een 'klassieke' bevalling). Volg vooral je gevoel!

@sweet, er bestaan best wel aardig wat caffeinevrije thee soorten (fruitwellness van pickwick, rooibos, een aantal soorten van lipton zijn ook caffeinevrij). Wat betreft drop neem ik aan dat het komt door het hoge zoutgehalte dat het niet goed is?!

@sjors, spannend hoor!! Ik duim lekker door voor je!

@hoop, hoe gaat het met jou?! Ben jij inmiddels ook weer bij je nod aangekomen?!

@all, wij hebben de condooms aan de kant gegooid en gaan er toch maar gewoon weer voor! Het voelde zo stom om het met condoom te doen. Daarbij gaf de gynaecoloog aan dat het onderzoek geen probleem is tijdens een zwangerschap. Het onderzoek is ook al over 3 weken (ben ik het nu voor mezelf aan het goedpraten ;)?!)..

Ik denk dat ik nu ongeveer mijn eisprong heb, krijg of heb gehad. Had namelijk vrij veel slijm vandaag. Kunnen alleen niet zoveel klussen meer, hopelijk is het genoeg.

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Groot gelijk Troel! Had ik ook gedaan :)

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hihi, thanks.. Dacht dat ik iets geduldiger was geworden, maar zo te merken toch niet :)!

17. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha dat denk ik ook elke ronde tot er weer geklust en daarna getest mag worden ;)

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sjors! Spannend!

Troel: Logisch stomme rot dingen ook!

De rest zwaai! Heb de babypark en prenatal geplunderd vandaag en ben doodmoe! Grootste spullen zijn gekocht/besteld!

Ga even film kijken:)

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @JeetjeB
    Succes met eispotten!
    Testjes zijn middels in huis.

@Sweet
    Theïne vrije thee mag/kan wel. Men geeft aan dat Thee en koffie vocht ontrekken aan ons lichaam. Veel gebruik kan uitdrogen en ook nog andere redenen… maar vaak denken mensen die veel koffie of thee drinken dat ze dan genoeg drinken maar in tegendeel hebben vaak die mensen hoofdpijn door vocht tekort.

@Troelie
    Ow wat fijn dat jullie er gewoon weer voor gaan meid. De duimen gaan weer draaien.

@Lin
    Wat leuks gekocht meid???

@ALL
    Heb een tests van kv 2v5 in huis! Wel nog laten liggen
    J

Voel totaal nog geen ongi opkomen maar vind het dood eng!

xxx

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow Sjors vind het zo spannend voor je!!! Dat je je in kan houden! Knap hoor..

Hier echt een btje raar gevoeletje in mn onderbuik.. Weet niet zo goed wat het is.. Maar ben ook misselijk en keelpijn dus ik denk dat er een griepje aan zit te komen..

Deel Deze Pagina