Ik had eigenlijk geen idee, maar na jouw vraag heb ik ff zitten rekenen... Ik zit op dag 30, ik ben gaan rekenen vanaf de dag dat ik het vruchtje verloren ben. Meestal heb ik een cyclus van 34 dagen, dus dan denk ik dat ik ergens volgende week een testdag ga plannen. Ik wil ook niet te vroeg testen, omdat ik eigenlijk denk dat ik toch niet zwanger ben. Het moet dan echt een wonder zijn, wil het nu gelijk raak zijn..... we hebben er 2x 5 rondes over gedaan namelijk.
Ik hoop het voor je! En duim mee, Knap dat je zo lang kunt wachten met testen! Ik heb normaal een cyclus van 27 dagen. Nu 5 dagen over tijd en 3 testen armer. Maar ook veel symptomen die ik toen ook had Heb ik nu weer. Succes!
ik ben zwanger na een vmk vorige ronde!! hopelijk volgen er weer meer.. stuur het hier ff (heb veel meegelezen) omdat mij dat elke keer veel moed gaf. ook bij de mk voor mijn zoontje!
@ wonderbaby Gefeliciteerd! Jeetje dat is snel, ik gun het je van harte! Wellicht is dit wel een plakbeebje!
@wonderbaby gefeliciteerd! @ sweet hier ook heel erg last van haaruitval.. Trek hele bossen eruit.. Vind het in het begin heel eng, dacht ik hou niks meer over zo @ yvon tegen mij hebbenze gezegd dat het wel 8 weken kon duren dat je ongesteld word. Hoop het natuurlijk niet voor je! Nog steeds ongi hier.. Wel heftiger als voorheen.. Ach ja hopen dat het volgende ronde weer raak is
8 weken? ( tel 2 verloren maanden!?) Hoop toch wel sneller,,, is er niks om je ongi op te wekken of is dat een rare vraag? En dan bedoel ik thee met pasta drinken of kipnuggets met jam oid? Of de huisarts lief aan kijken voor medicatie om het in gang te zetten? Beetje tegen het depri aan,,,,,,
ja geloof wel dat het ook ff kan duren voor je weer een eisprong hebt of gaat menstrueren.. Met primolut kun je volgens mij opwekken maar weet dat niet zeker... Mar dat gaat je huisarts denk ik nog niet voorschrijven..zal het toch (nog) langer voor moeten uitblijven Hoe moeilijk ook..heeft tijd nodig meis maar ik weet hoe gefrustreerd je kan raken..ben blij dat ik ongesteld ben geworden en dat mn cyclus weer normaal lijkt te zijn maar dat betekend ook niet zwanger
Het is allemaal wel dubbel hè? Helaas geen frikandel met hagelslag dan... Met tien weken mag ik naar de huisarts dus dan heb ik nog even te gaan.... Mij schoot er nog een vraag binnen, toen ik vanmiddag mijn bloedgroep paspoort thuis kreeg. Toen ik een miskraam had ( was in het ziekenhuis) toen hebben ze mijn bloedgroep nagekeken en heb ik een prik gehad omdat ik negatief bloed heb ( ivm resus) Ze vertelde me ook dat ik die moest hebben omdat ik anders bij een volgende zwangerschap het kindje zelf kon afstoten Hebben jullie dit ook gehad?
Yvon:Ik heb niet de prik gehad,maar in italie hebbrn ze mijn bloedgrorp ook gecontroleerd. Ik mocht niet naar huis voordat ze zeker waren dat mijn bloedgroep niet negtief was.De reden was hetzelfde als bij jou.Maar ik was toevallig bij de gyn toen ik net zwanger was:ik moest bloed prikken om te kijken of mijn hcg steeg en wat mijn bloedgroep was. Daardoor wist ik dat ik A+ had. Ik heb dus niet gewacht in italie..... Enne frikandel met hagelslag klinkt erg ranzig....
@ Sweet spannend hoor. @ Yvon, die spuit is normaal die krijg je standaard bij zwangerschap. Ik heb hem gelukkig niet nodig omdat ik een positieve rhesus factor heb. Vervelend dat je ongi uitblijft. Ik heb begrepen dat in de 1e rond na mk je cyclus vaak wat langer is. Hopelijk hoef je niet nog heel veel langer te wachten. @ wonderbaby, gefeliciteerd, hopelijk nu een plakbaby! @ Lizzy, misschien nog een flinke opruimbeurt bij jou binnen en dat daarom je ongi wat heftiger is? Hopelijk heb je volgende ronde dan extra kans @ all, ik heb het idee dat mijn eisprong er aan zit te komen. Die heb ik normaal tussen dag 15 en 18 en ik zit nu op dag 18. Dat zou betekenen dat ik een redelijk normale cyclus zou hebben . Zou wel fijn zijn .
hallo, jeetje even niet hier geweest en wat heb ik veel te lezen zeg hahaha! Lizzy, grappig wat jij schrijft. wilde ook nooit aan die ovulatie testen en mijn vent vindt dat ook helemaal niks. Gewoon spontaan idd. maarehhhh ga ook die testen vandaag maar eens halen ...... ben benieuwd. Nou vorige week dus voor het eerst ongesteld geweest en het was echt niet normaal. Langer dan normaal en hefiger dan normaal. Denk dat mijn lichaam de grote schoonmaak aan het houden was! nou weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben afgelopen week naar etty van der graaf geweest ( van het zesde zintuig ) Zij begon nadat ze haar kaarten had gelegd: ik zie een baby bij je, je bent heel snel zwanger 1 of 2 maandjes heel snel iig. Het gaat nu wel goed. Ik zie een goede zwangerschap. Nou laten we hopen dat het zo is ..... durf nergens meer op te hopen maar het gaf me iig wel een heel goed gevoel. Mede omdat alles wat ze vertelde in de reading van een uur echt klopte. Zelfs mijn man was zwaar onder de indruk en die staat er toch wel een beetje sceptisch tegenover. Hij wil zelfs over een half jaar terug! Meiden heel veel suc6 weer deze maand. Heel veel liefs Brigtte
@ mamavanjailyn Hopelijk heeft die vrouw gelijk en ben je inderdaad snel zwanger. @hier Nog niet ongesteld geworden, ben benieuwd of het helemaal wegblijft en ik misschien wel zwanger ben of dat ik het uiteindelijk wel wordt. Als ik vanaf de 1e dag bloedverlies zou moeten rekenen, zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Ik wil niet te snel testen, dadelijk is het een teleurstelling en focus je jezelf erop. We wachten wel af....
Gelukkig is die prik normaal want ik had er bij een mk nooit vangehoord, misschien stomme vraag maar waarom krijg je deze niet bij een abortus? @ mamavanjailyn ik hoop dat etty gelijk heeft! Hoe was het daar? Ik ben ook wel eens bij een paragnost geweest destijds ivm het overlijden van mijn opa, en heb daar alleen maar positieve dingen ervaren maar dat ging alleen over het verleden. @ missjuf, ik hoop dat het bij jou wegblijft en dat je snel positief test Hier nog steeds niks,,,,, geen zwangerschap geen menstruatie. Die frikandel en met hagelslag daar moest ik wel om lachen want ik heb dat laatst gegeten, oké ik was zwanger en dan doe je wel eens rare dingen... Maar het was echt lekker! Ook al klinkt het vies, het is het proberen waard!
Mijn lijf doet erg raar vandaag. Mijn linker borst ontploft zowat en ik heb een buikpijn! Echt niet leuk meer. Mijn darmen zwellen echt op heb ik het idee. Gister naar de Griek geweest, was erg lekker en ik heb daarna nooit last van m'n darmen e.d. dus daar is het niet van. Heb wel aardig wat wijn op, maar ik heb daar nooit last van de volgende dag!!(ik hou niet van katten, dus tja die kater loopt altijd met een grote boog om mij heen...)
hey Yvon, JA etty was in een woord geweldig!!! Zij vertelde echt dingen die we konden gebruiken in de toekomst waar we nu iets aan moesten doen. Ze vertelde wat onze obstakels waren en hoe we daar mee om kunnen gaan. We hebben het als zeer positief ervaren
heb vandaag de ovulatie testen van clear blue gekocht! ben maar gewoon gelijk begonnen maar kreeg alleen een rondje helaas. Iemand ervaring met deze testen?
wie o wie heeft er trouwens enig idee wanneer ik met die ovu. testen moet beginnen?? Zit nu op dag 9 van de cyclus. voor mijn miskraam was ik heel onregelmatig ongesteld nadat ik was gestopt met de pil. De langste was 33 dagen. Na de miskraam werd ik na 32 dagen weer ongesteld. Heb net al zo een test gedaan maar dat is natuurlijk veel te vroeg. Heb er gewoon geen ervaring mee .... dus wie weet raad?! Liefs Brigitte
Mijn cyclus was voor mijn zwangerschap 34 dagen, ik ben in januari gestart met ovutesten, toen kwam ik erachter dat ik mijn ei op dag 22 had, ineens vanaf maart had ik mijn eisprong op dag 17... Ik begon eerst te testen vanaf dag 10, toen ik zeker wist dat het rond dag 17 was ben ik gaan testen rond dag 14. Ik begon het op een gegeven moment ook te merken aan mijn lijf. Dus de laatste maand heb ik alleen maar getest om het zeker te weten.m Nou brigitte kleine vraag, lang antwoord
Dag dames, Mag ik me hier ook aansluiten? Tijdens de vorige ronde was ik zwanger, maar helaas heb ik slechts 8 dagen van dit nieuws kunnen genieten en heb ik met een kleine 5 wkn een hele vmk gehad. Ik heb de eerste dag van de bloeding van de vmk als de eerste dag van mijn cylus aangehouden, wat betekent dat ik over 11 dagen mijn NOD zou moeten hebben. Ik heb na de bloeding (dag 4 cyclus) een test gedaan en deze was helemaal wit, dus hcg vrij. Ik meen ook op dag 10/11 mijn ei te hebben gevoeld. (maar dit kan ik me ook hebben ingebeeld...) In dat geval zou mijn cyclus wel gelijk weer helemaal kloppen.. Nu dus maar weer afwachten, spannend. Ik merk dat sinds mijn vmk de wil om een kindje te krijgen nóg groter is. Hoewel het pas de 3e ronde is en ik weet dat het best ook even kan duren hoop ik zo dat het snel weer zo mag zijn. Succes met wachten allemaal. Helaas heb ik geen ervaring met ovulatietesten, dus geen raad helaas mamavanjaylin.
Hallo allemaal, Helaas kan ik mij hier ook melden in dit topic. Ik vind het wel erg fijn om hier mee te kletsen met meiden die hetzelfde hebben meegemaakt en weten hoe ik mij voel. Ik heb afgelopen woensdag een curretage ondergaan, ik was 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Bij de eerste echo (7 weken) bleek er geen vruchtje te zijn, moest een week later weer terugkomen, want volgens de verloskundige kon ik minder ver zwanger zijn. Maar mijn gevoel zei meteen dat het niet goed zat en dit bleek ook zo te zijn.. Alles zag er verder prima uit, maar het belangrijkste ontbrak. De curretage is mij lichamelijk erg mee gevallen, maar geestelijk heb ik het er dagelijks nog erg moeilijk mee.. Ik hoop dat mijn cyclus zich gauw weer gaat herstellen, zodat wij ook weer verder kunnen. Ik wil niks liever dan zo snel mogelijk weer zwanger zijn !! Ik wil jullie allemaal ook veel sterkte en succes toewensen en hopelijk hebben we allemaal gauw weer een positieve zwangerschapstest in ons handen !!