Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Joepie, bericht gekregen dat vandaag of morgen m'n ovutesten zullen toekomen.

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Evy: fijn!! Heb je ze in ieder geval op tijd binnen.

Hier nog steeds een groot raadsel wat mijn temp betreft. Vanmorgen was hij weer laag! 36,6 en gisteren 36,9. Drie keer opnieuw getempt en drie keer hetzelfde dus het klopte wel. Heeeel vreemd. Nu is het weer afwachten wat er de komende dagen mee gebeurt ;)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy77: ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben eigenlijk,we zulen maar rustig afwachten.Jij succes met klussen!

@Jeetje: erg vervelend die wisselende temperaturen,ik heb dat ook een paar keer gehad de laatste dagen,je word er erg onrustig door!
    Sterkte ermee.

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @hoop: wel vanaf vrijdag denk ik te beginnen met m'n ovutesten, ben eens curieus om te zien wanneer ik nu ongeveer m'n ei zal hebben

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@evy: ik temperatuur iedere morgen,meer om zicht te krijgen op mijn cyclus.Wij klussen praktisch iedere dag,dus mijn eisprong zou ik niet snel mislopen.Maar ik temperatuur puur om zelf overzicht te hebben.Ook kan ikmijn templijstje uitprinten en dan meenemen naar de gynaecoloog.
    Succes met je ovu-testen: ik ben daar zelf niet bekend mee.

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @hoop: ik ook niet, het is de aller 1e keer. Ik zou er geen tijd voor hebben om iedere ochten m'n temp te nemen ;)

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @evy, ovulatietesten werken fijn hoor! Je weet dan ook van tevoren wanneer je eisprong komt. Bij temperaturen weet je dat eigenlijk pas achteraf. Succes ermee!

@afrola, hoe ging het bij je combinatietest?!

8. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjors: GEFELICITEERD!!!! Wauw wat een mooi nieuws! Ben super blij voor je!

@Afrola: Ben ook benieuwd hoe je combi test was!

@all: sorry, ben super moe.. wel alles gelezen en ben weer helemaal bij! Fijne week voor iedereen.

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    28/11 Combinatietest Afrola
    30/11 controle vk (hartje luisteren) Lin
    30/11 Echo Summer1983
    3/12 Combitest Lin
    05/12 Pretecho (incl. geslachtsbepaling) Dilan
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    12/12 NOD Troelie
    13/12 Controle gyn Afrola
    15/12 NOD Banjabes
    18/12 NOD Lizzy
    20/12 NOD Evy
    30/12 20 weken echo Dilan

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 10 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy: ik temperatuur altijd sochtends om 5.40 uur.Dan ga ik samen met mijn man uit bed en ik temp dan voordat ik opstaat.Het went vanzelf, ik doe het zelfs in het weekend om dezelfde tijd.
    Maar ovutesten werken blijkbaar ook goed:)

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Afrola, hoe is het gegaan gisteren? Ben benieuwd. Hopelijk alles goed met beide babytjes!?!
    "
    @hier, nu 3 dagen achter elkaar geklust. Denk dat het vandaag en morgen nog wel nuttig kan zijn. Daarna is het weer alleen voor de fun ;). Ik hoop dat het gelijk weer raak is :)! Ben zo ongeduldig altijd. Ben blij dat ik over ruim 3 weken lekker een weekje vrij ben met de kerst. Pff.. vind het nog steeds ongelooflijk dat het alweer bijna kerst is! Tijd is echt deels aan me voorbij gegaan afgelopen halfjaar. Hebben jullie dat ook?

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @troelie: hopelijk deze ronde een beebje voor jullie hé. Gebruik jij ook ovutesten?

@hoop: pff zo vroeg en dat je er ook in het weekend voor uit je bed komt, chapeau hoor. Is je ongi nu echt gestart?

@afrola: ben ook wel nieuwsgierig naar je combitest

Gisteren zijn m'n ovutesten reeds toegekomen. Had het niet verteld aan m'n vriend dat ik ovutesten had gekocht lol. Toen ik thuiskwam zei hij me dat m'n ovutesten waren toegekomen, maar dat hij me toch maar bizar vond dat ik zo iets nodig acht :p.
    Heb hem gezegd dat als hij al tegen me zegt dat hij ook niet gaat blijven proberen ik dan toch voor elke poging zeker moet zijn wanneer m'n ei is :D, dit vond hij super grappig.
    Vrijdag ga ik m'n eerst ovutest doen en denk dit elke middag te doen.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Lief meiden, hoe jullie aan me denken.

Combitest ging goed gisteren. Beebjes deden het uitstekend. Nekplooien zagen er supergoed uit :D. Volgende wk krijgen we de totaal uitslag (echo + bloed). Ze gaven alleen aan dat de database met bloedwaarden van tweelingzw.schappen onvoldoende gevuld is om daar goede referenties uit te kunnen halen. Uitslag zal vnl gebaseerd zijn op echo dus dat komt vast goed dan ;)

@ Lin, knuf nog voor acties moeder.

@ Troelie, meid je klinkt weer stuk vrolijker. Fijn dat jullie toch doorgaan. Hopelijk snel weer een mooie positest!

@ Sjors, die test van jou is echt knal :D

@ JeetjB, wat een raar tempkaartje is het toch. Lijkt me ontzettend frustrerend, want zo weet je nog niet waar je lijf mee bezig is ;)

@ rest, zwaai en knuf. Moet hard verder werken, dit was even illegaal... :);):D

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Evy, ik heb wel ovulatietesten gebruikt. Deze keer had ik er nog maar 2 liggen. Ik had zaterdag het idee dat eisprong eraan kwam, dus heb toen een test gedaan. Was inderdaad licht positief. dag erna laatste test gebruikt en die was vrij donker. denk dus dat ik zondag/maandag eisprong heb gehad. Nu geen testen meer, hopelijk ook niet meer nodig ;). Vanaf wanneer ga jij testen?

@ Afrola, wat fijn dat het er goed uitziet! Hoe voel je je nu? Lijkt me echt bijzonder, 2 kleine wondertjes in je buik!

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Even een vraagje: hoeveel dagen na eisprong hebben jullie positief getest?

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @evy: Spannend meid die ovutesten. Wij hadden ook nooit gedacht deze nodig te hebben, maar ja! We zijn nu alweer voor de 5e ronde bezig na de miskraam en in totaal is dit nu alweer de 7e ronde. Normaal had ik dat niet zo erg gevonden, maar ik wil toch dat mijn kindjes straks niet al te veel gaan schelen qua leeftijd. Daarom wil ik toch wel dat het snel gaat lukken nu. Door die testen weet je zeker dat je op het juiste moment bezig bent en heb je meer kans dat het raak is. Het hoeft natuurlijk ook niet te lukken, maar je vergroot wel je kans.

@afrola: Wat heerlijk dat de combitest goed was. Weer een zorg minder.

@troelie: Je bent goed aan de klus geweest meid. Hopelijk heeft het raak mogen zijn. Zie dat je NOD de 12e is. Haha, die van mij nu de 11e. Ga je eerder testen? Ik wacht het af deze ronde tot mijn NOD echt is. We zijn dan samen twee daagjes weg en het lijkt me echt super om er daar samen achter te komen:). Zo niet dan ben ik dus precies ongi als we weg zijn:x! Haha...geluksvogel of pechvogel dus!

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @banjabes, spannend! Ik wil in principe ook gewoon wachten tot NOD, maar denk wel dat ik dat weekend ervoor ga testen. vind het in het weekend toch fijner geloof ik. Hoop echt dat het raak is, maar ja dat heeft iedereen natuurlijk ;)! Waar gaan jullie heen dan?! Lekker hoor, ff samen weg!

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @Poemi: Ja, het is inderdaad fijner als je samen echt lekker de tijd hebt om rustig te testen en het ook een beetje te vieren als het raak is natuurlijk. We hebben een bongobon gehad toen we trouwden van mijn broertjes. Echt te gek. We gaan naar Edam. Lijkt me echt een hele mooie, oude stad. Ik ben op ma en di altijd vrij en mijn mannetje heeft dan ook lekker vij, dus dat komt mooi uit. Onze kleine meid mag dan logeren bij opa en oma. Ook best spannend. Dat is voor het eerst dat we zo lang samen weg gaan.

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Lekker joh, ga je dan ook al op zaterdag weg? Is ook wel weer eens lekker om echt de tijd voor elkaar te hebben lijkt mij?!

20. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nee we gaan echt 12 en 13 weg. Echt op maandag en dinsdag. Heerlijk, heb er nu al zin in.

Deel Deze Pagina