Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Afrola: fijn dat de nekplooimeting goed was! Is al een geruststelling.
    Ja, heel vreemd mijn tempkaartje, vandaag was ie ietsje hoger maar dat zegt dus niks! Ik ben bang dat ik deze maand misschien wel geen eisprong heb. Of dus een heel vroege maar dan zou ik nu zo'n beetje ongesteld moeten worden (of kunnen testen als ik zwanger ben) Ik word er wel onzeker van!

@Troelie: goed bezig meid! Lekker aan de klus en hopelijk met positief resultaat! Ik word ook steeds ongeduldiger.
    Misschien volgende maand toch eens ovulatietesten gebruiken ook.
    ik herken dat gevoel dat de tijd aan me voorbij is gegaan de laatste maanden.

@Evy: succes met het opsporen van je ei!

Fijne dag allemaal! Kom later nog wel even spieken.

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @troelie: ik ga m'n eerste test vrijdag doen.

@banjabes: ja ik wou ook niet te veel verschil in leeftijd, ik zie dat onze meisje ongeveer even oud zijn. Wij hebben 4 maanden pauze genomen na m'n MK, dus nu gaan we ronde 3 in.

@jeetjeb: dank je wel, let the search begin :p

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi allemaal

@Troelie. De jij vroeg hoel dagen na ovu positief testen. De eerste zwangerschap had ik mn ei gevoelt op dag 11 en teste ik positief op dag 23 dus 12 dagen na het ei maar geen ovutest gebruikt toen.
    Deze zwangerschap wist ik mn cyclus niet. Dus heb ik op dag 14 en 15 donkere ovutesten gehad en teste ik heel vaag schaduwstreepje op dag 24 dus dat is 9 of 10 dagen na het ei en ik had een hele duidelijke test op dag 26 dat was dan 11 a 12 dagen na mn ei. Nu terug gerekend met de uitgerekende datum bleek ik mijn NOD precies op dag 28 te hebben. Dus 2 dagen voor NOd positief met KV 2 voor 5.
    Snap je m nog?

@Jeetjeb. ik heb nooit getempt ik weet ook niet wat er ad hand kan zijn maar wel vervelend zeg. Spannend allemaal.

@Afrola. O wat een goed nieuws vd nekplooi! Heb je ook echo's?
    Ben wel erg benieuwd!

@Hier. Morgen naar de vk voor het eerst t hartje luisteren. Vanmorgen weer geknuffeld met de wc pot. Verder niet misselijk meer overdag alleen soms ineens spugen. word wel minder vaak gelukkig maar kan helaas nog steeds niet zonder medicijnen.
    Met mn ma.. ja heb er wel gesproken maar ze praat nergens over. ik laat het maar gaan ruzie maken is nu ook niet goed voor de baby dus ben erg voorzichtig geworden. Gelukkig weet ik dat ze een lieve oma gaat zijn en er geen opzet of kwaad id zin zit.
    Vandaag gesprek met mn chef gehad en gekregen wat ik wil. Van 10/5 tot 27/9 verlof en vakantie! en daarna voor 3 vaste werk dagen werken. dus erg blij mee. Wel wisselende uren maar dat is prima te regelen hier thuis.

@ De rest! Zwaai lees jullie allemaal hoor maar t is een beetje druk en ik onthoud niet alles zo goed..

Groetjes!

4. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Afrola: Oh dat klinkt al positief! Fijn!
    @ Troelie: Ik weet het niet precies.. mijn eisprong was veel later dan verwacht, dus ik ben de draad kwijt. Hoop dat jullie geklus wat heeft opgeleverd behalve een leuke avond! :)
    @Lin: Oeh leuk, morgen hartje luisteren...!

5. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Jullie zijn lekker bezig met ovutesten, temperaturen en rare kaarten lezen...,combitesten echo's of (iets minder leuk) wcpotten knuffelen (Vervelend hoor lin die misselijkheid en dat spugen)
    Ik hoop echt dat we snel met z'n allen zwanger zijn.

Met mij gaat het wel, morgen ben ik 8 wkn en 4 dgn (vorige keer ging het toen mis) en jeetje wat kan een mens zich daar zenuwachtig en druk om maken.
    Vanaf vrijdagavond voelde ik me behoorlijk belabberd en misselijk. Heb amper wat binnen gekregen, gelukkig niet geknuffeld met de wc, gisteren wel bijna...helaas zat ik met mijn klas in een theater en ik zat natuurlijk ook (heel slim...) in het midden. Dus rennen kon ik niet, gelukkig binnen gehouden.
    Vandaag gaat het al veel beter (en dan komen die twijfels stiekem opborrelen) de misselijkheid is weg, maar zin in eten heb ik niet echt. Het lijkt wel of er een knoop in mijn maag zit.
    Verder voel ik me eigenlijk prima. We af en toe wat krampjes en steken. Vooral rondom mijn baarmoeder, maar niet mijn baarmoeder zelf.... Zodra ik zit of ga liggen zakt het weg. Nog een week en dan krijgen we weer een echo!! Ik kan niet wachten....
    In januari krijg ik een stagiaire in de klas, lijkt me heerlijk!!! Het is een 3e jaars, extra handen in de klas tot het einde van het schooljaar. Kan ik met een gerust hart uitbuiken en zwanger zijn!
    Na de kerstvakantie ga ik het in de klas vertellen (ik ben dan 14 weken), ik ben zo benieuwd hoe de kinderen gaan reageren.

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Summer
    Ow wat fijn te lezen dat het allemaal in orde is zeg! Schrok wel ff van je berichtje!

@MissJuf
    Whaaaaaaa wat fijn de 12 weekjes bereikt!!!!!

@Linn
    Wauw wat ‘’heftig van dat met/over je mams… balen zeg voor je!
    Heb je het een beetje een soort van plekje kunnen geven… in die zin… niet mee lopen stressen hé meis!

@Troelie
    ow wat goed dat je je ei spot…. Hoop dat het raak is meid!!! Ik duimmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!
    Ik herken dat trouwens heeeeeel goed dat de tijd aan je voorbij gaat! Hier door de mmm en de eigen zenuwen enz echt ook zooooo dat ik denk Whaaa al weer dec????

@Banjabes
    ow een kortere cyclus ook fijn toch! Spannend dus.

@Hoop
    fijn toch effies van je te horen meid!!!! Denk aan je!!!

@Evy
    Succes met ei spotten meis!!

@JeetjeB
    Nog 6 daagjes toch meis???????

@Afrola
    Ow meid wat fijn dat de combi test so far oke is.
    Ja de test is echt knal hé, vriendlief zei nog, zooooo zijn het er 2??? Whahaha

@sweet
    Meid ik hoop voor de dat de komende dagen lekker snel voorbij gaan.
    Fijn dat je straks een extra handje hebt!!!!

@ALL
    Dank voor de lieve reacties en felicitaties!!!

De echo afspraak staattttttt 16 dec! om 15:00

Het mindere nieuws is wel dat onze gyn gister zijn laatste werkdag had baal daar zoooooooo van !!!!
    Het zat er aan te komen... maar was mogelijk dat hij voor een paar uur zou blijven... had blijkbaar daar erg veel op gehoopt. Maar goed, weet wel bij wie we de echo hebben en dat is gelukkig de gene die we het beste vinden naast onze gyn!

Haha grappig hier…. Vriendlief zei nog… schat… zou het kunnen dat de test zo donker is omdat het er meer zijn dan 1… whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ehhhhh
    en dan met een serieus gezicht elkaar aankijken.

xxx Liefs Sjors

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oehh Sjors, jaaa wie weet!! Wat jammer dat die gyn weggaat, maar gelukkig is er nog wel iemand bij wie jullie je wel goed voelen.
    Is het al helemaal doorgedrongen dat je weer zwanger bent? :)

Hier officieel nog 6 dagen inderdaad maar ik denk dat ik best wel een laat ei had (als ik al een ei heb gehad deze ronde :() dus ik weet niet goed wat ik kan verwachten. Ik heb vandaag een testje gedaan omdat ik dacht, als ik nou echt al dag 9 mijn ei had (zoals FF denkt) dan zou ik nu al kunnen testen of had ik al ongesteld moeten zijn. Maar die was negatief dus.
    Ik vind het zo gek allemaal. Ik heb nog nooit een kortere cyclus gehad dan 27 dagen en niet langer dan 32 dagen, dus toch wel vrij regelmatig dacht ik zo.
    27 dagen was toen ik net met de pil was gestopt bijna twee jaar geleden en toen na driekwart jaar of zo veranderde dat een beetje en werd mijn cyclus wat langer. Maar gemiddeld dus 29, 30 dagen.
    Nou ja we zien morgen wel weer wat mijn temp doet al maak ik me er wel een beetje druk om.

@Summer: hoe is het met jou? had je nou morgen weer een echo?

@Sweet: kan me voorstellen dat het een spannende tijd is nu. Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan!!

@Yvon: waar zit je? Erg druk deze week dacht ik hè?

@Lin: vervelend dat het zo loopt met je moeder. Inderdaad het beste om jezelf rustig te houden. Ik zou zoiets ook heel vervelend vinden, dus ik snap je wel. Toch nog steeds misselijk. Hopelijk is dat nu snel over!
    Wat fijn dat je hebt gekregen wat je wilde op je werk! Lijkt me wel een geruststellend idee.
    En veel plezier morgen bij het hartje luisteren!

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @evy: Inderdaad, onze meiden schelen bijna niets. Grappig hoor!

@Lin: meid, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ech heel rot hoor. Hoop dat dit snel stopt.

@sweet: Oh wat een situatie. Met je klas in het theater en dus opgesloten zitten tussen de kids. Ahhhh! Gelukkig was het niet nodig uiteindelijk. Fijn een stagiaire...dat is wel heerlijk als je met zo'n dikke buik rondloopt. Hopelijk is het wel een goede;)!

@sjors: Hmmm twee is ook nog een optie natuurlijk;). Haha...even afwachten maar! Spannend!

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Even snel een fijne dag wensen! Ik ga nu maar het werk ben er vanavond weer! Dan klets ik even bij ;)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy: de sluizen staan hier open nu!Ben heel erg ongesteld.
    Op naar de volgende ronde!

@Sjorsjette: Jammer dat je eigen gyn weggaat,hopenlijk krijg je er een goede voor terug!
    Aftellen naar de echo nu!:)

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @troelie: bij m'n dochtertje duurde het lang voor ik positief testte, weet wel niet meer wanneer ik toen m'n ei had hoor, op dag 31 (na vorige NOD) via bloedafname bij dokter en dan nog eens om zeker te zijn op dag 34 weer via dokter. Dit jaar in april testte ik dan op dag 24 (na vorige NOD) al positief en dit met een regelmatige cyclus.

@lin: succes en plezier met het luisteren van het hartje vandaag

@sweet: kan me voorstellen dat het een lange week voelt nu. Die onzekerheid blijft dan hangen tot je die echo krijgt en dan hopelijk alles er perfect uitziet, veel succes en dikke knuf

@sjors: hoop dat het snel 16 dec is, stel je voor hé, weet niet of je bij twee een donkerdere streep krijgt, zo wel straf zijn hé ;)

@hoop: spijtig, hop naar de volgende ronde dan hé

Twijfel om misschien vandaag al te beginnen ovutesten, 't lijkt me sterk dat ik nu m'n ei al zou hebben, maar ja je weet nooit natuurlijk. Op den duur begin je op zoveel te letten dat je in alles een teken ziet lol. Heb 24 testen, dus zou misschien toch vandaag al kunnen beginnen, twijfel twijfel :p

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Evy: ik zou als ik jou was gewoon een testje doen vandaag om te kijken of er al iets te zien is. Je weet het inderdaad maar nooit en als je er toch 24 hebt...

13. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij..
    Vandaag weer een echo, zooo spannend !! Hoop zo dat het hartje nog mooi klopt en alles er goed uitziet... Echo is om 12.30 uur.
    Nog steeds wel wat last van bruinverlies. Hopelijk kan ze op de echo zien waar dit misschien vandaan komt ? Vind het zo jammer dat ik nog niet echt ervan kan genieten.. Te veel onzekerheid zo.

@ Lin, wat spannend vandaag het hartje luisteren, leuk !!

@ Sjors, Echt zo super leuk voor jullie dat je weer zwanger bent !!
    Dus eerste echo al gepland, jammer dat je eigen gyn er dan niet is, maar gelukkig wel iemand waar jullie ook een prettig gevoel bij hebben.

@ Jeetjeb, Wat spannend allemaal. Ik denk dat je ei toch later is geweest dan. Dus we duimen nog ff verder voor een mooie positieve test !!

@ Evy, Je kan idd alvat vandaag een testje doen om te kijken of er al iets tevoorschijn komt.. Altijd leuk om te zien dat de streepjes steeds donkerder worden. Succes bij het vinden van je ei !

@ Sweet, fijn te horen dat het allemaal goed gaat !
    En dit is idd dan weer een spannende week. Nog ff wachten en dan volgende week hopelijk een prachtige echo !!

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: succes met je echo vandaag, duim alvast heel hard voor jullie

15. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Meiden wilde even laten weten dat de echo zonet goed was !
    Vruchtje was weer mooi gegroeid volgens termijn en het harte klopte !
    Ben zo blij dat de zwangerschap tot nu toe geen hinder heeft ondervonden van mijn bruin- bloedverlies.. Pfff wat een opluchting !

Nu maar hopen dat dit kleintje goed blijft doorgroeien en het bruinverlies gaat stoppen... Volgende week weer echo.

16. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    30/11 controle vk (hartje luisteren) Lin
    3/12 Combitest Lin
    05/12 Pretecho (incl. geslachtsbepaling) Dilan
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    07/12 Echo Summer1983
    12/12 NOD Troelie
    13/12 Controle gyn Afrola
    15/12 NOD Banjabes
    18/12 NOD Lizzy
    20/12 NOD Evy
    30/12 20 weken echo Dilan

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 10 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: dat is FANTASTISCH nieuws, geniet nu maar even lekker

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @summer, fijn dat het er goed uitziet!! Geniet ervan meis!

@hoop, he balen dat je toch weer ongesteld bent geworden. Je hoopt altijd dat het raak is en dan is het weer een teleurstelling als dit niet zo is! Weer ff door deze dagen heen en dan weer met frisse moed aan de klus!

@hier, waarom lijkt de tijd zo langzaam te gaan, terwijl de weken, maanden, jaren voorbij vliegen ;)?!

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @hoop. Jammer en vervelend he zn eerste menstruatie weer:( Wel fijn dat er even grote schoonmaak is en dat de volgende rond een beeb goed blijft plakken aan je opgebouwde baarmoeder slijmvlies. Wees maar lief voor jezelf! Knuf.

@Summer. O wat fijn dat je echo goed was! Super. Wat mag je vaak! Komt dat door het bruin?

@ Hier
    Vanmorgen vroeg bij de vk geweest. Bloed uitslagen waren okay. Die van de combitest horen we zaterdag bij de nekplooi meting. De rest geen bijzonderheden. Mn bloeddruk was inderdaad erg laag 100/50. Dacht t al te merken.
    Voor t eerst t hartje gehoord echt super leuk en bijzonder!
    20 weken echo geplant maar later dan de vk eigenlijk wilde dus ga denk ik toch voor een pretecho het einde van het jaar. Wacht even za af met de combitest want misschien zien ze het daar al wat er zit:) Anders volgende week bellen!
    En wat ook wel fijn was, mn vk blijkt wel een echo apparaat te hebben maar heeft zelf niet de bevoegdheid voor medische echo's!
    Maar de 20 weken echo dan komt iemand anders die doen.

Groetjes

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Summer, wat fijn dat het goed was gegroeid en het hartje klopte! Toch maar proberen er vertrouwen in te hebben hoor meid, al is het lastig.

@Lin: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! Lijkt me zo bijzonder. Oeh wel echt een lage bloeddruk zeg, dat zal niet zo fijn voelen. Misschien een kopje bouillon ertegenaan gooien af en toe of wat dropjes of zo. Heb je normaal ook een vrij lage bloeddruk?

Ik ga maar eens koken. Vanmorgen een stressochtend gehad door een stomme fout van mezelf. Was gisteren aan de verkeerde aflevering begonnen van mijn programma. Dus moest helemaal opnieuw beginnen en de deadline was om 13.00 uur, pffff! Niet gered natuurlijk maar toch maar 2 uurtjes te laat.

Temp was weer hoger vanmorgen dus dat lijkt nu de goede kant op te gaan als het zo blijft. Durf nergens meer vanuit te gaan. Als ik nu de lage temp van dag 21 negeer lijkt mijn eisprong toch echt op dag 20 te zijn geweest, maar waarom mijn temp dan zo laag was op dag 21?? Nou ja nog een week of zo dan weet ik meer.

Fijne avond!

Deel Deze Pagina