Ja he. Met de nub theorie zeggen ze dus een meid. ben benieuwd! Scheelt wel jongens namen stres want daar komen we maar niet uit! Ik hoop echt dat iedereen straks zwanger is, is ook echt veel leuker! Nog een weekje toch? Dan kunnen we weer testen?
Ja, de eerste geloof ik over 4 dagen! Hoop ook dat snel iedereen gelukkig en zwanger is! Leuk hoor een meisje! Wel snel al dat ze dat kunnen zien?!
@ Lin Wat een mooie echofoto zeg! Ik hoop ook op zo'n echofoto, mijn echofoto's met 10 weken waren heel ver weg en er was weinig te zien. Fijn dat alles goed was! Leuk hoor een meid! Heb er hier al 1 van 2,5 en het is geweldig. Dacht je zelf dat het een jongen zou zijn? Bij de 1e wilden we het niet weten, iedereen dacht dat ik een jongen kreeg en wij ook. Was echt verbaasd dat het een meisje was. @ hier De pepernoten zijn klaar en heerlijk! Zo de dame in bad leggen en nog wat proberen te werken, is er vandaag niet van gekomen.
05/12 Pretecho (incl. geslachtsbepaling) Dilan 06/12 NOD JeetjeB 06/12 Combitest MissJuf 07/12 Echo Sweet84 07/12 NOD Yvon 08/12 Echo Summer1983 11/12 NOD Banjabes 12/12 NOD Troelie 13/12 Controle gyn Afrola 16/12 Echo Sjorsjette 18/12 NOD Lizzy 19/12 VK controle MissJuf 20/12 NOD Evy 30/12 20 weken echo Dilan 30/12 VK controle Lin 19/1 20 weken echo Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 10 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012
Wow Lin, mooie echo foto joh! En dat armpje. Hihi, echt schattig! Wat is een nub theorie? Dat ken ik nog niet! Jongensnamenstres hebben wij ook gehad, zeg! Gelukkig kregen we een meid. Nu hadden we laatst een leuke jongensnaam gevonden voor het geval dat. Is een vriendin gister bevallen en heeft ze haar jongentje die naam gegeven! Whaaaaa! Miss juf: Lekker die pepernoten zeg! Smullen!
@Lin Wat een geweldige echo meis!!!!! Genietttttttt. @Yvon, troelie... ennnnn aaaaaaaah ik ben ff vergeten wie... Nou ja alle wachtbank hangers... Toi toi toiiiii En ehhhhh rustig aan hé met de chocopepernootjes @ALL Ben hier super MEGA moe!! En boobs zijn erg gevoelig, bijna ''pijnlijk''. De echo is verschoven naar de 23e omdat het 't zh echt niet uitkwam... voorstel was de 19e maar dan kunnen wij echt niet. Dus nu de 23e. Dat is precies een jaar geleden dat we onze 1e echo hadden van de zwangerschap toen xxx
@Sjors. O spannende datum dan! @Banjabes. O dat is ook erg, heb je n naam geeft je vriendin m! Hahaha wel grappig maar als het goed is dan is het niet nodig. Maar nog een maand dan weten we zeker wat het is. ik ga maandag bellen voor een geslachtsecho. @Misjuf: Nubtopic: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275981-grote-nub-topic-deel-2-a-273.html T is een soort steeltje bij de benen je kijkt naar de ruggengraat en als het steeltje plat is dan is het een meisje en wijst ie in 30 graden om hoog is het een jongen. V.a 11 weken te doen met de echo maar bij 13 weken het meest betrouwbaar. Bij mij heeft dus die echoscopiste dat gezegd. En heb het nog even op t forum gezet en daar zeggen ze dus ook een meisje. Ik zie het zelf niet
@ lin een meisje wat leuk! Echt een hele mooie echo! Was het van je combi test? Wanneer krijg je de uitslagen daarvan? Zwemmen is ook wel lekker, je moet gewoon even luisteren naar je lijf. @ missjuf, komt Sint vandaag? Of is ie al geweest? Ik hè. Het gister bij mijn nichtje en neefje mee doorgedaan. Was echt leuk. @ Sjors, spannen je echo! Ben je weer een beetje aan het idee gewend? En heb je het al tegen iemand geezegt? Dankjewel voor het duimen. @ jeetjeb, hoe gaat het met je? Spannend zeg! Hoop dat je nod klopt en dat je snel meer weet. @ hier spanning neemt toe..... Af en toe onverklaarbare steekjes. Verder geen kwaaltjes....... Voor mij een raadsel .... Nog even geduld op het bankje....
@Yvon. Ja de uitslagen van de combitest kregen we gelijk. Zag er heel goed uit. Down was 1/16 000 de andere 2 afwijkingen 1/40000 en 1/120 0000 Jij maakt het ook spannend zeg! Wanneer durf je te testen?
@jeetjeb: zie dat je vandaag mag testen en heb je al getest ... spannend. @banjabes: dus jij zit nu ook op het wachtbankje, wanneer mag jij testen? @yvon: op kwaaltjes voelen kunnen zo spijtig genoeg niet afgaan hé, één duidelijke teken zou zoveel gemakkelijker zijn pfff @troelie: duim voor je dat je binnenkort lekker positief test. @lin: wat een mooie echo @sjorsjette: wat spijtig dat je nu langer moet wachten, hoop dat het snel zo ver is Ben hier een heel weekend niet geweest, moest een beetje uitrusten, ben al sinds vorige week aan het hoesten en hees, maar voor de rest niet ziek. Dus het even rustig proberen aandoen dit weekend. Wel bij de oma's en opa's geweest voor de Sint, bij mijn ouders heeft ze een vliegveld van Beep Beep gekregen bij m'n schoonouders een houten keuken, beide cadeau's vind ze super en heeft ze al héél veel mee gespeeld. Wij zelf wonen nu in een gemeente waar ze Sint Maarten (België) vieren, dit is op 11nov, dus ik het bij ons al gepasseerd. Hier volop aan het ovu-testen maar merk dat ik hierdoor toch meer schrik heb dat ik misschien geen eisprong zal hebben, rare gedachten . Bijkomend probleem deze maand, m'n vriend heeft last van wat technische problemen , bij onze laatste twee klusmomenten blijkt hij erectie problemen te hebben, denken dat dit eventueel aan z'n nieuwe medicatie kan liggen, maar dit komt nu natuurlijk héél slecht uit pfff Even een ego berichtje sorry
Hoi meiden, Even een zwaai als teken van leven. Ben zo moe de laatste dagen/week. Heb ook een erg drukke week achter de rug inclusief weekend met Sintfeest enzo . Heb niet achter de comp. gezeten en laat nu tijdens werk even een berichtje achter. Heb namelijk helemaal geen zin om te werken en mijn kamergenoten zijn er vandaag allemaal niet , saai . @ Lin, joepie van de goede testuitslagen. Ik krijg ze vanmiddag over de telefoon. Mijn echo's vind je ook in het nub topic. Bij mij voorspelde ze twee meiden. Van 1 ben ik ook overtuigd, van de andere weet ik het nog niet, ff afwachten @ Evy, hoe vieren jullie SInt Maarten dan? Hier is dat met lampionnen langs de deuren voor snoepjes. Hier is het dus Sint Maarten en Sinterklaas @ Sjors, spannende echo-dag, moet nu goedkomen! @ wachtbankers, spannend en niet te veel chocokruidnoten eten hoor . Ik duim!
@ lin, dat zijn goede uitslagen! Netjes. Ik denk dat ik de 7e test als mijn ongi er niet is. Alhoewel mijn ei ook twee dagen later was..... @ evy, Sint Maarten is ook leuk! Maar leuk dat ze aan haar gedacht hebben met mooie cadeaus. Balen ban je man zeg, maar voor hem ook ontzettend frustrerend denk ik.... @ afrola, doe rustig aan!
Hoi meiden, Wauw, Lin, wat een super mooie echo!! En fijn dat de uitslagen goed waren. Ben benieuwd of het echt gaat kloppen, een meisje. @Evy: oei dat klinkt niet zo goed, net in de meest vruchtbare tijd. Hopelijk komt het wel goed. Succes ook met je ei spotten. Ik kan me je gedachten wel voorstellen. ik had die gedachte deze maand ook. Maar je ei komt vast nog wel hoor. @Yvon: je gaat dus misschien woensdag testen? Als ik kan wachten, doe ik met je mee! Ik kan ook echt niks zeggen van mijn kwaaltjes. Ik gooi het maar allemaal op PMS tot ik een positieve test in mijn handen heb en niet ongesteld ben geworden. Trouwens chocokruidnoten, MMMM!!! Juliie maken me wel lekker zeg! Ik zal maar eens aan het bakken slaan straks. Ik ben weer druk zoals gewoonlijk, in de stress om een deadline te halen. Nog niet getest dus. Denk dat het nog te vroeg is. Ik denk dat mijn ei pas op dag 20 was, dus zit nu pas 9 DPO. Temp nog wel hoog, maar durf dat nog niet als een goed teken te zien. Allemaal even een zwaai en knuffel en tot later!
@jeetjeb: vroeg me eerst af of hij er misschien ook niet te veel mee bezig is en daardoor niet kan ... maar hij verzekerde me van niet, tja moeilijk kan ook zeker
@ jeetjeb, dan is woensdag een goed voorstel! Gezellig! Werk ze nog vandaag! @ evy, dat zou ook kunnen, maar wat je zelf zei van de medicatie kan ook van invloed zijn. Mocht hij ermee blijven zitten is het misschien het proberen waard om andere medicatie te vragen?
@yvon: dat zou hij idd kunnen doen. Hij heeft de bijsluiter gelezen maar daar staat niets in vermeld. Mijn vriend is nogal viriel dus heeft hij het er toch wat moeilijk mee, de ergste dingen gaan al door z'n hoofd: prostaat, impotentie, ... Hij wordt volgend jaar 40. De medicatie die hij nu nieuw neemt is voor zijn allergie/eczema, dus lijkt het ons ook raar dat het hierdoor zou komen. Hij zei mocht het zo blijven gaat hij gewoon naar de huisdokter en vraagt hij om advies.
@evy, lijkt me ook niet dat het van die medicatie kan komen. Snap best dat hij bezorgd is maar net als wat hij zelf al aangeeft, voor ieder probleem is een op,ossing. Hopelijk gaat het snel beter......