@ Sjors Jammer dat de datum verzet is dat je een echo krijgt, maar het is zo. Je kunt in ieder geval vast gaan aftellen. @ Lin Ik ken de NUB-theorie, grappig dat degene die de echo maakte het zelf zei. Ik hoop morgen ook een duidelijke foto te hebben. Ik heb je foto bekeken maar ik zie het ook niet. Vind het heel moeilijk om te zien, gelukkig zijn er veel mensen die het makkelijk kunnen zien. @ Yvon Spannend hoor, je mag bijna testen. Nog geen testdrang? We hebben gisteravond pakjesavond gevierd. @ Evy Wat vervelend dat je niet lekker bent, hier hetzelfde. Loop al weken tegen het ziek aan aan en als ik niet goed slaap voel ik het meteen. Oh nee net nu de technische problemen bij je vriend, hopelijk is het snel weer goed als de eisprong dichterbij komt. Vieren jullie helemaal geen Sinterklaas? En wie brengt de kado's dan bij Sint Maarten? @ hier Gisteren dus pakjesavond gevierd. Ons dochtertje alleen had 3 volle zakken met cadeau's. Ze is flink verwend en helemaal blij! Zo leuk! Vandaag kwamen er pieten op school. Ik heb vannacht echt weer verschrikkelijk geslapen! Kon ten eerste niet in slaap komen en ten tweede de halve nacht wakkeer gelegen, snap er echt niets van. Heb dit nooit eerder gehad. Mijn droomthee hielp afgelopen nacht ook niet. Morgen combinatietest, weer een echo, heel leuk om weer even naar de baby te mogen kijken!
@yvon en jeetjeb, wat spannend, jullie kunnen woensdag al testen! Zijn jullie al zenuwachtig? Wat is jullie gevoel voor deze maand? @evi, he das ook wat. Net in de vruchtbare periode. Misschien dat het nu wel aanblijft omdat hij bij iedere poging voor zichzelf de druk voelt dat er iets moet gebeuren. Hopelijk is het snel opgelost! @banjabes, hou je het nog vol op de bank?! Gaan we vanavond samen pakjes uitpakken?! @de zwangeren onder ons, hoe gaat ie daar?! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb vandaag eindelijk weer eens lekker door kunnen werken. Is de eerste keer eigenlijk pas weer sinds dat ik ziek ben geweest. Ik merk aan mezelf dat ik weer de oude begin te worden. Ik vind het ook wel heel opmerkelijk dat ik nog geen concentratieproblemen heb, ondanks dat ik eind van de week kan testen. Voorgaande keren was ik zo afgeleid en zenuwachtig. We hebben ook tegen niemand verteld dat we toch al weer aan het proberen zijn. Misschien geeft dat ook wel een beetje rust.
Vandaag om 18u weer m'n ovutest gedaan en denk dat hij positief was, toch een stuk donkerder dan de andere, voor alle zekerheid vandaag nog klussen en hopelijk werkt alles goed mee Sinterklaas of Sint Maarten is hier streekgebonden. Waar we nu wonen vieren ze dus Sint Maarten, dit vieren ze zoals ze Sint Maarten vieren. Bij m'n ouders (10min met auto van bij ons) wordt Sinterklaas gevierd. Aangezien ons dochtertje 2,5 is beseft ze dit nog niet goed dus is het voor haar één pot nat. Morgen een fantastische echo hé
@Evy: Ja, wij zitten ook in spanning hier. Op 11 dec. mogen wij testen. Wat vervelend dat je man dat is overkomen. Hoop niet dat ie het zich heel erg aan trekt. Het is heel vervelend natuurlijk, maar het kan wel eens gebeuren. Misschien juist omdat de druk van het zwanger worden nu mee gaat spelen? Gelukkig lees ik dat je gisteren een positieve ovutest had. Hopelijk heb je jouw ei dan toch nog goed kunnen benutten. @missjuf: Haha, dan kunnen we elkaar een handje geven. Ik slaap ook al twee nachten niet! Echt verschrikkelijk dit. Bah! Als ik zwanger blijk te zijn, zouden er wel eens veel meer van dit soort nachten kunnen volgen. Wat fijn dat sint zo'n succes was. Hier ook hoor. Ze vond het super allemaal. Heb haar mee naar mijn werk genomen gister. Zo schattig zo'n klein meisje tussen al die grote kleuters. Ze vond het wel heel spannend hoor, maar ook wel weer leuk. De tekening voor de sint durfde ze toch niet zelf te geven, dus dat heb ik maar gedaan. Ze kreeg ook een hand vol pepernoten van de piet. Ze was helemaal trots. In de avond hebben we het bij mijn ouders thuis gevierd. Het was te leuk. Ze vond het helemaal geweldig. En die cadeaus vond ze helemaal te gek natuurlijk! @troelie: Haha....nou volhouden is een groot woord. Ik begin wel lichtelijk zenuwachtig te worden hoor. Zou het, zou het, zou het Merk wel van alles aan mijn lichaam, maar ik durf er gewoon niet meer op te vertrouwen na de afgelopen maanden. Slaap slecht, veel afscheiding, opgezette schaamlippen, heel veel huilen, pijn aan mijn borsten, rommeldarmen, soms ineens misselijk. Zal wel weer niks zijn. Mijn lichaam is net een actrice, ze kan me zo goed voor de gek houden! Jij al kwaaltjes? Wel beter dat je er zo rustig onder bent hoor.
@banjabes, wat leuk dat sinterklaas zo geslaagd was! lijkt me ook fantastisch om je eigen kind dan zo blij te zien. Hier ook wel een beetje hetzelfde als wat jij zegt; veel afscheiding, moeilijk in slaap komen en dan onrustig slapen, gevoelige tepels, puistjes, sinds gisteravond wat steken in mijn buik, soms ineens hongergevoel terwijl ik net gegeten heb. Ben wel heel erg benieuwd hoor. Ik heb nog niet eerder gehad dat ik deze signalen had en het dan niet raak was, de 2 keren dat we een poging hebben gedaan was het ook raak. Dus ik ben wel een beetje verwend en bang dat ik nu teleurgesteld ga worden. Maar goed, hou er wel rekening mee dat het niet raak is hoor. Alles kan.. Heb net nog even 2 collega's de waarheid gezegd. Ik was al een beetje geirriteerd door de 1 en toen kwam de ander nog ff binnenlopen om bij ons op de kamer de radio zachter te draaien, 'als ik weg ben, kan hij weer harder'. Toen dacht ik: Daaag! jij kan je deur mooi dicht doen op jouw kamer en wij zitten hier met zijn 3en, waarvan er dan 2 geen radio horen omdat hij zachter moet. Dus ben netjes naar haar toe gelopen, de deur dicht gedaan en de radio weer harder gezet. Voelde goed om even af te reageren!
@banjabes. Leuk dat je dochter sinterklaas zo spannend vond. Je kwaaltjes klinken wel hoopvol maar zoals je zegt even wachten nog. @evy. Vervelend van je man. Goed dat je je ei gevonden hebt. Misschien krijg je ook wat inzicht in je cyclus nu. @Troelie. Goed dat je weer jezelf begint te voelen. Leuk samen zn geheimpje hebben hoeft niet heel de wereld te weten @Misjuf. Spannend de combitest! Wel even echo's showen he. Nee, ik zie de nub ook niet maar op het nub topic zijn ze overtuigd van een meisje. @Afrola. Zwaai terug Goed te horen dat alles goed verloopt. Minder dat je zo moe bent. Maar ja wat wil je. Je bent er 2 aan het maken! Rustig aan he! Leuk he dat nub. Ben benieuwd of het klopt. @Yvon. ga je morgen nog testen? Spannend hoor! @jeetjeb. Rustig aan stres is niet goed Werkse! En wanneer test je? @Sjors. ik zie aan je banner dat het een spannende week is voor je. Gaat vast goed komen dit keer. @Dilan. Ik vergeet je helemaal. Hoe was de geslachtsecho?? @De rest Zwaai!! @Hier. Za bij vrienden geweest maar dr heerste daar een luchtweg infectie. Raad eens waar ik vanmorgen mee wakker werd? Fijn! Dus pijn in mn keel en veel hoesten en slijm. Krijg als ik hoest of nies wel steeds een gemene steek in mn baarmoeder. Denk dat de beeb het ook niet fijn vind. 3e dag zonder medicijnen. Wel vanmorgen door al dat hoesten gespuugd. Maar spugen deed ik af en toe ook met medicijnen. Dus ben benieuwd. Ga straks wel naar mn werk. kan niet steeds ziek zijn. Doe gewoon rustig aan 29/12 geslachtsecho geplant! Groetjes! 05/12Pretecho (incl. geslachtsbepaling)Dilan 06/12 NOD JeetjeB 06/12 Combitest MissJuf 07/12 Echo Sweet84 07/12 NOD Yvon 08/12 Echo Summer1983 11/12 NOD Banjabes 12/12 NOD Troelie 13/12 Controle gyn Afrola 16/12 Echo Sjorsjette 18/12 NOD Lizzy 19/12 VK controle MissJuf 20/12 NOD Evy 29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin 30/12 20 weken echo Dilan 30/12 VK controle Lin 19/1 20 weken echo Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 10 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012
@banjabes: ik denk dat ik een positieve ovutest had, maar nadat het ingedroogd was vond ik het al veel moeilijker te bepalen. Dus hoop dat de test van vandaag meer duidelijkheid biedt. Probeer straks even een foto te posten Gisteren geklust en alles verliep prima
Vanmorgen toch een testje gedaan, maar negatief helaas Het kan nog wel te vroeg zijn maar ik heb er weinig vertrouwen meer in eigenlijk. Het was zo'n gevoelige test die je zelfs 5 dagen voor NOD kunt doen (staat erop) Ik ga nu maar gewoon afwachten een paar dagen. Temp was ook iets lager vandaag. Misschien is stress bij mij inderdaad wel de grote boosdoener. Hoewel ik in mei ook behoorlijk wat stress had en toch zwanger raakte. Maar proberen wat minder gestrest te zijn zal zeker geen kwaad kunnen. Is alleen lastig vaak. Succes alle wachtbankers!! Ik lees hoopvolle berichten! @Evy: gelukkig dat het allemaal weer prima ging! En je ei komt eraan dat is duidelijk, dus prima timing denk ik! @Lin: hè bah, beterschap hoor!
@ jeetjeb, Haha ik kon me ook niet aan de afspraak houden en heb getest, ook negatief. Laten we ervan uit gaan dat het door ons late ei komt... Geen ongi in aantocht? Ik heb ( en meerdere hier op het forum) geen goede ervaring met zo'n vroege test. * blijf duimen voor je*
@Jeetjeb. Ah jammer. Nou maar wachten tot je ongi komt en als dr over een week nog niks is test je gewoon nog eens. Je kan soms ook gewoon een late innesteling hebben en te vroeg testen. Maar wat je zegt ga er niet vanuit. Balen hoor. xx
@ all. Heb getest , negatief. Maar heb er nog steeds een goed gevoel bij eigenlijk. Misschien test ik te vroeg omdat mijn ei later was? Kan ik die dagen er gewoon bij optellen?
De 23 e had ik een positieve ovu test. En de 25 e mijn ei gevoeld. Dus + 14 dan zou mijn nod 9 december moeten zijn?
@Yvon: ooh ook balen voor jou! Maar ja inderdaad we geven nog maar niet helemaal de moed op hè? Mijn ei was denk ik inderdaad laat dus ik zit nu pas 10 DPO (als het klopt) Jij zit dus ook nog wel vroeg. Ik heb nu geen testen meer in huis en maar beter ook! Heb wel al een aantal dagen last van menstruatiegevoel en krampjes en steekjes. Vandaag wat minder, maar vandaag wel een beetje niet zo lekker gevoel. Ik ga er maar niet van uit dan kan het alleen meevallen. Zullen we anders samen zaterdag maar weer een testje wagen? Als je zo lang kunt wachten hahaha! (en er geen rood is voor die tijd...)
Ik ga misschien ook wel stiekem zaterdag testen. Ik had zondag 27e positieve ovutest. Zou dan zondag kunnen testen, maar denk dat ik zaterdag alvast poging doe. Anders kan ik altijd maandag nog een keer proberen. Ik haat wachten !
Ja, kan heel goed dat het dus nog te vroeg is. Ik had bij deze zwangerschap ook pas op dag 14 na mn ovutest een positieve zwangerschapstest. Achteraf was dit ook 2 dagen voor mn werkelijke NOD terug gerekend v.a de innesteling zeg maar. Zou even een paar dagen wachten want elke 2 dagen word het hcg aangemaakt. En die vroege zwagerschapstesten daar geloof ik niet in zeker predictor niet. Weet niet welke je had? De KV 2 voor 5 zijn gevoelig en wil je digitaal de CB met indicator. Heb ik goede ervaringen mee. Groetjes
@Lin: ik had er een hier in een apotheek gekocht. Een onbekend merk dus. Ze gaf me toevallig zo'n vroege test, ik had er niet om gevraagd. Je moet hier maar een beetje afwachten wat ze hebben want het is bij elke apotheek anders. Maar ik denk dat ik de volgende keer maar eens vraag wat voor merken ze hebben allemaal. Misschien hebben ze ook wel gewoon Clearblue. En als ik niet zwanger ben ga ik sowieso ovutesten en zwangerschapstesten bestellen op internet voor de volgende ronde!