Zie trouwens dat mijn banner uit zichzelf opnieuw is begonnen! Ik had 'm op 29 dagen staan, maar dat klopt deze maand dus niet.
@jeetje. O ja dat is waar je zit natuurlijk in turkije. Zou inderdaad online e.a bestellen. Hopelijk is het niet nodig!
@ lin, denk ik ook, ik wacht geduldig af. @ troelie, jeetjeb Zaterdag klinkt zo ver weg hahaha Maar goed idee! Ik heb trouwens een pendel gekregen die zegt op de datum af, 13 dec positieve test, dit heb ik nog nooit gehoord. Maakt het extra spannend, nu nog 1 aanvraag lopen hahaha
@testers: wat spannend zeg, hoop dat jullie allemaal op roze mogen gaan staan @yvon: hoe doe je dat pendelen?
@Yvon: nou da's ook sterk zo'n pendel!! Hopelijk komt ie uit, maar dan duurt het nog wat langer dan zaterdag Ik heb een pendel die zei zwanger in november (of eigenlijk laatste kwartaal 2011 - nov) en daarna pas pendels voor januari, februari, maart. Het komt er dus wel aan zullen we maar zeggen
@ evy, even gekopieerd Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Er zijn hier dames die dat doen, in het overzicht van het forum onderaan. Ze doen dit wel op tijden dat ze aangeven. @ jeetjeb, ik heb er nu 5 voor december van de 5 in totaal. Maar vorige maand waren ze ook unaniem hahaha
Even een ego berichtje hier! Vandaag moest ik naar de gemeente om mijn rijbewijs te verlengen. Was toch in de stad en ik liep langs de kruidvat. Ik dacht: ik trek eens de stoute schoenen aan en koop zo'n test. Ze zijn toch maar 5 euro! Thuis kleine meid op bed gelegd en maar getest. Er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat er niets tevoorschijn zou komen en dat gebeurde ook even niet, maar ineens verscheen er toch een tweede streepje. Heel licht nog, maar ik test ook belachelijk vroeg natuurlijk. Zondag is mijn NOD pas. Ik heb net een half uur lang staan huilen. Van blijdschap, geluk, verdriet om ons vorige kindje, angst voor nog een miskraam. Ongelofelijk. Dat wordt niet op vakantie dit jaar! Hihi....ben zo blij. De streep is wel heel duidelijk als ik hem zo zie, maar ik krijg hem niet zo goed op de foto
@Banjabes: wow ik zie inderdaad een heel licht streepje!!! Dat is vroeg zeg!! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd meid! Stond hij er wel binnen vijf minuten of zo? Ik kan me al je emoties ZO goed voorstellen.
@yvon: bedankt voor de uitleg. Dus kan je die dames gewoon contacteren met de vraag om voor mij te pendelen en doen ze dit dan kosteloos? @banjabes: zie toch ook een licht streepje hoor, wat leuk, hoop dat het snel donkerder wordt
Bedankt meiden. Ik hoop ook dat hij over een paar dagen veel donkerder wordt en dat dit goed blijft gaan. Na 5 minuten kwam het streepje inderdaad, Jeetje. Lees overal op het internet dat die testen van de kruidvat zo goed zijn en dat je er vroeg mee kan testen. En ik dacht steeds ja,ja...het zal wel. Maar nu is het bij mezelf toch ook zo. Kan het nog steeds haast niet geloven. Bes stuitert langzaam van het bankje af! Maar ik blijf nog met 1 bil zitten totdat ik een donkere test heb!
Hey girls!! Kom toch ff spieken! @Lin.. Mooie echo meid echt super.. Wauw een meisje dat zou een hoop namendiscussie besparen @Banjabes.. Ik zie ook zeker iets verschijnen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Spannend hoor @wachters.. Sterkte! Hou jullie stiekem mee in de gaten.. @All.. *Zwaai* @hier.. Mn ei gevonden met een smiley Nu maar hopen dat we goed genoeg geklust hebben
@banjabes, ik zie hem ook heel licht! Een streepje is een streepje zeggen we maar, dus GEFELICITEERD!!!! Hopelijk wordt ie snel donkerder, geeft jezelf wat rust! @lizzy, zwaai terug! Gezellig dat je weer ff kwam checken! @all, ik had straks met afvegen een heel klein sliertje bloed erbij. Dat had ik beide vorige keren ook toen ik zwanger was, hopelijk is het een teken ! Of mijn ongesteldheid komt al door, maar dat lijkt me wel erg vroeg. Ik zou zondag/maandag pas ongesteld hoeven worden. Dat was ook het enige, verder gewone kleurloze afscheiding.
@evi, was ik trouwens vergeten: fijn dat het met je man goed ging met klussen! is ie nu een beetje opgelucht weer?!
@troelie: ja hoor, hij toch content lol. Ik zei hem dat ik blij was voor hem en zijn reactie: "en ook wel voor jezelf ook hé"
@Troelie: oehh da's wel spannend dan als je dat eerder ook had als je zwanger was! @Evy: hahaha die reactie! Maar echt fijn dat het weer normaal is.
Dank je wel meid! Vind jouw symptomen ook wel aardig goed. Zou makkelijk een innestellingsbloeding kunnen zijn. Zou super tof zijn als het bij ons allebei goed doorzet, dan zijn we precies even ver. Ga hier heel hard zitten duimen! Hoop zo dat je ook een positieve test mag krijgen.
@ banjabes! Alvast een voorzichtige proficiat..... @ evi, het staat in de topics aangeven als ze pendelen, het is kostenloos. Vaak posten ze zelf een berichtje met. Ik pendel tot 20:00 oid.
@yvon: heb al even gekeken, maar zie niet direct iemand die pendelt op dit moment, het is wel even zoeken hé