Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Klopt, kan soms even duren..... Je wordt er handig in,
    Anders moet je eens bij lennyt kijken die pendelde voorheen op vaste dagen. Weet niet of het nu nog zo is?

2. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij..

Voor de dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie !!
    Worden spannende dagen, hopelijk veel roze deze week !!
    De symptomen klinken in ieder geval positief, ben benieuwd..

@ Lin, ooh een meisje. Ben heel benieuwd of het ook daadwerkelijk zo is.. Leuk leuk

@ Sjors, hoe gaat het nu met je? Al wat aan het idee gewend dat je weer zwanger bent ? Spannend de eerste echo. Heb je nu ook een ander gevoel erover als de voorgaande keren? Succes en sterkte met wachten..

Hier intussen alweer heel wat meegemaakt..
    Tijdens mijn nachtdienst afgelopen vrijdag kreeg ik ineens weer een hevige bloeding. Ook met kleine stolsels, maar geen krampen.
    Enorm geschrokken natuurlijk. Na mijn dienst op bed gegaan en daarna is de bloeding gestopt. Gelukkig was de echo helemaal goed, echt een opluchting op zo'n moment.
    Gister toch doorverwezen naar gyn voor uitgebreide echo.
    Er er blijkt een klein hematoom te zitten in mijn baarmoeder. Waarschijnlijk door de aanhechting en groei van de placenta.
    Het is dus even afwachten wat dit hematoom gaat doen. Hopelijk lost mijn lichaam dit zelf op en krijg ik niet opnieuw een bloeding.
    Het is dus even nog spannend.. Zit nu wel tijdelijk in de ziektewet en dat geeft me wel veel rust. Over 2 weken opnieuw echo bij de gyn.. Gelukkig groeit ons kleintje goed, blijft nog ff spannend en onzeker.

3. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Banjabes: Wauw.. wat spannend.. ik zie ook een licht streepje! Hopen dat ie komende dagen donkerder wordt!
    @Troelie: Oeh, zou het weer zo zijn? Ik duim voor je!
    @Summer: Jeetje meis, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent, maar wat een opluchting dat de echo goed was.
    Even afwachten dus wat de hematoom gaat doen.. Is het de bedoeling dat je lichaam het zelf afstoot oid? En wat als dat niet gebeurd, is dat erg?

@all: Net een paar dagen vrij geweest, heerlijk, was ik even aan toe. Morgen alweer aan de slag helaas.
    Gister hebben we de pretecho gehad.. ons kleintje werkte niet echt mee, maar de dame van het echobureau geeft een kans van 90% dat het een meisje wordt!
    Als er bij de 20 weken echo iets anders wordt gezegd, dat mag ik haar bellen en mag ik gratis nog een keer. Dus dat is wel een mooie afspraak :)
    Verder zag alles er goed uit.. genoeg vruchtwater, mooie navelstreng, hartje stabiel, maagje gevuld, goed gegroeid... fijn!

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @summer, jeetje wat een verhaal weer zeg. Je hoopt zo op een zwangerschap volgens het boekje met zo min mogelijk onzekerheid en dan krijg je dit! Wel fijn dat de echo's goed zijn en dat jullie kleintje gewoon lekker doorgroeit! Hopelijk lost het zichzelf op, ga voor je duimen in ieder geval!

@yvon en jeetjeb, ik hoop dat wij ook mogen aansluiten deze week! Banjabes heeft het goede voorbeeld gegeven, wij hoeven alleen maar te volgen ;). We gaan gewoon door met duimen.

@lizzy, jij bent inmiddels ook op het wachtbankje gekomen dus?! De chocopepernoten zijn wel op inmiddels, maar ik zal vast wat kerstkransjes kopen :)!

Zijn er nog meer mensen op het wachtbankje of die binnenkort komen?!

@banjabes, weet manlief het inmiddels ook al?! Hoe reageerde hij?!

Mijn vriend denkt inmiddels ook dat ik zwanger ben, we zijn erg benieuwd naar komend weekend. Zou wel een teleurstelling zijn als er toch een ongesteldheid aan komt..maar ja dat is natuurlijk altijd mogelijk!

@dilann, hoe ging het gisteren met geslachtsbepaling?! Was het leuk om te zien?! Alles goed?!

Zijn er nog

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @dilann, oh onze berichten hebben elkaar net gekruist! Goed om te horen dat het er goed uitziet! Wat leuk een meisje, had je dat al gedacht of had je er niet echt een gevoel bij?

6. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelie: Ja we hadden allebei het gevoel dat het een meisje is... grappig dat het nu dan ook blijkt te kloppen. Super leuk! Hoewel een jongetje, echt oprecht, even gewenst zou zijn..

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Dilan! Leuk een meisje:) Goed dat alles goed was.

@Banjabes. Ow roze! Goed zo meid. Rustig aan niet teveel stressen en hopen op een plak beeb! Leuk he kruidvat testen:)

@Summer. Vervelend dat het niet 'normaal'loopt wel fijn dat je even in de ziektewet zit. Zou geen nachten meer doen hoor. Is helemaal niet goed voor je als je zwanger bent. Rustig aan en ik duim voor je.

@ De rest. 2 Keer gespuugd vandaag. Keelpijn is wel wat gezakt. Nu nog aan het werk. Rustig aan:) Heb even geen tijd om op iedereen te reageren maar er zijn er een paar die het erg spannend maken. Zou een mooie week kunnen worden zo! Het begin is al gezet!
    Roze!!!!!

Groetjes

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @ Troelie: Heb het nog niet verteld. Wil het echt pas gaan vertellen later in de week, als de testen ook iets donkerder worden. Ga dan ook samen met hem testen. Wie weet gaat het nu nog wel hartstikke mis voor mijn NOD. Maak ik hem blij met een dooie mus. De miskraam heeft hem heel veel verdriet gedaan. Ik had hem echt nog nooit zo gezien.

Wat fijn dat je vriend dat nu ook denkt. Jullie zitten wel op 1 lijn. Denk echt dat je ook zwanger bent. Hihi...spannend hoor! Hoop het zo voor je.

Yvon en Jeetje B....mijn duimen draaien voor jullie meiden! Wat zou het leuk zijn als we allemaal tegelijk zwanger worden deze maand.

@summer: Je blijft wel een beetje tobben he meid? Wat vervelend dat het nou niet rustig blijft in je lichaam. Hopelijk gaat het snel beter.

@dilann: Wat heerlijk zo'n leuke echo en een meisje...wow!

@lin: Ja, leuk he die testen:D? Had nooit verwacht dat ik al voor mijn NOD posi zou kunnen testen. Wat jammer dat je moest spugen vandaag. Heb je daar veel last van?

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Banjabs. Over 2 dagn nog een test doen dan is ie donker. Had he toen ook hcg neemt elke 2 dagen toe.
    Ja helaas wel veelspugen:( Maar word al veel minder als in het begin. Nog steeds geen medicijnen genomen en wil dat wel even proberen vol te houden. Mn eten blijft grotendeels binnen. Dus ja dan maar zorgen voor een volle maag dat blijft het belangrijkste.

Groetjes!

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Banjabes
    De kwaaltjes klinken goed, nog even wachten en je weet wat meer.
    Zie nu de foto's! Ik zie de streep ook hoor! Ohhh wat spannend, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
    Besloten er weer voor te gaan en meteen raak, leuk hoor!
    Grappig dat jij het nu wel weet en wij ook en je man nog niet. Vind je het niet moeilijk om het voor je te houden?

@ Evy
    Een positieve ovutest, veel succes met klussen dan!

@ Lizzy
    Succes met klussen!

@ Summer
    Wat spannend allemaal zeg, alweer een bloeding. Gelukkig is de oorzaak gevonden en is het snel weg. Rust maar goed uit!

@ Dilann
    Fijn hoor dat alles goed was. Een meisje leuk hoor!

@ hier
    Vandaag de combinatietest gehad. De nekplooi zag er goed uit, het moet onder 3,5 cm zijn en het was 1,5 cm.
    Nog geen officiele uitslag maar dat ziet er al goed uit.
    De kleine was heel actief, moest verschillende keren een andere houding aanhouden omdat de kleine niet meewerkte, echt grappig. Ik heb een mooie foto in mijn album gezet, want bij het NUB-topic kon ik de foto niet plaatsen.

Ben toch weer 2 dagen vooruit gezet, dus weer terug naar 8 juni. Zal het meteen even aanpassen.

11. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    05/12Pretecho (incl. geslachtsbepaling)Dilan
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    08/12 Echo Summer1983
    11/12 NOD Banjabes
    12/12 NOD Troelie
    13/12 Controle gyn Afrola
    16/12 Echo Sjorsjette
    18/12 NOD Lizzy
    19/12 VK controle MissJuf
    20/12 NOD Evy
    29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin
    30/12 20 weken echo Dilan
    30/12 VK controle Lin
    19/1 20 weken echo Lin

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012

12. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties ! Hier is het bericht alweer wat afgezwakt, ben allang blij dat er nu een oorzaak is voor het bloedverlies.. Gelukkig geen bloeding weer gehad.
    Of mijn lichaam lost het hematoom zelf op of het bloedverlies blijft nog even aanhouden. Ik hoop natuurlijk op het eerste..
    Het voelt gewoon fijn dat ondanks die bloedingen en bruinverlies, de kleine gewoon groeit en het hartje prachtig klopt. Maar het blijft gewoon spannend en onzeker nog.

@ Banjabes, jaaah ik zie een licht streepje ! Ooh wat spannend zeg ! Ik duim voor je dat het streepje donkerder wordt, maar dit ziet er al goed uit..

@ Dilann, Wat fijn dat de echo goed was en alles er goed uit ziet !
    Heerlijk gevoel moet dat zijn.. En wat leuk een meisje !

@ Misjuf, wat fijn dat de echo en de combitest er goed uitzien, lekker genieten van het goede nieuws !!

@ Lin, dus toch wel weer spugen, wat vervelend joh. Wel fijn dat je het gevoel hebt dat het beter wordt en dat je de medicijnen tot nu toe hebt kunnen laten staan.
    Ik ga idd ook geen nachtdiensten meer doen, dit waren de laatsten.
    Zit deze week en volgende week nog thuis en heb daarna bijna 2 weken vakantie.. Dus dan alweer bijna 4 weken verder, geeft wel ff rust. Kan ik het daarna, als alles goed gaat, ook vertellen op het werk aan collega's. Afdelingshoofd is al wel op de hoogte..

@ Lizzy, wat fijn dat je ei gespot hebt met een :).. Geeft toch altijd weer een goed gevoel! Hopen en duimen op een mooi resultaat !!

@ Evy, Yvon en JeetjeB, jullie veel succes nog op het wachtbankje. Hopelijk is dit jullie laatste keer op dit bankje.. Duim voor jullie !

Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Lekker slapen allemaal !!

13. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    05/12Pretecho (incl. geslachtsbepaling)Dilan
    06/12 NOD JeetjeB
    07/12 Echo Sweet84
    07/12 NOD Yvon
    11/12 NOD Banjabes
    12/12 NOD Troelie
    13/12 Controle gyn Afrola
    14/12 Echo Summer1983
    16/12 Echo Sjorsjette
    18/12 NOD Lizzy
    19/12 VK controle MissJuf
    20/12 NOD Evy
    29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin
    30/12 20 weken echo Dilan
    30/12 VK controle Lin
    19/1 20 weken echo Lin

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @missjuf, wat een mooie datum 8 juni :). Dat is het jubileum van mij en mijn vriend en als het lukt ook onze trouwdag komend jaar!

Ik heb vandaag echt een rare dag. Ben de hele dag al geirriteerd, het begon vanochtend met mijn collega's. Straks belde mijn moeder en was ik ook geirriteerd door een discussie over wel of geen kadootjes met de kerst, vervolgens schoot ik in de lach om mijn moeder en toen ik opgehangen had begon ik gewoon om niks te huilen! Misschien komt het wel door de zenuwen, maar het is zo niet ik..

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He girls,

Nog mensen getest?! Ik begin weer te twijfelen hier. Denk toch dat ik gewoon ongesteld word. Had vanochtend heel licht roze afscheiding bij afvegen, misschien dat er dus toch een ongesteldheid doorzet. Moet maar gewoon afwachten he, meer zit er toch niet op..

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi Troelie, oh dat zou jammer zijn zeg! En je kwaaltjes klonken juist zo goed. Maar het is nog even afwachten hè. Ik heb ook het gevoel dat het gaat doorzetten hier vandaag of morgen. Mijn temp was ook weer iets gedaald.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie:als ik zwanger ben,heb ik ook altijd wat rozeverlies rond NOD.Ik schrok daar ook altijd van en dacht dan dt ik ongesteld werd,maar het was gelijk weer weg ook en bleek toch zwanger.Zegt niks dus;) We duimen gewoon weer verder voor je.

Ook voor jou Jeetje!:)

18. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: oef, goed om te horen dat jullie beebje het nog steeds goed doet. Wel een opluchting zeker om nu te weten waar die bloedingen steeds vandaan kwamen.

@yvon: bedankt voor de naam, maar denk dat ik het zo ga laten :p

@banjabes: ik zou het niet kunnen hoor, ik vind het al super als m'n ovutest positief is ;)

@missjuf: heb in je album gekeken en het is een héle mooie echo

De ovutest van maandag was toch geen positieve, want m'n test van gisteren die knalde gewoon. Wat een verschil. Nu weet ik dus waar ik op moet letten :p.
    Gisteren toch ook nog eens geklust.

Probleem bij m'n vriend blijkt toch van de nieuwe medicatie te zijn, want als hij die niet neemt gaat alles perfect ;). Gisteren zei hij wel dat hij vandaag toch terug z'n pilletjes gaat nemen, hij heeft even rust nodig lol. Hoop toch morgen nog even te kunnen klussen hoor, want als ik me niet vergis komt je ei tussen de 24 en de 48 uur na een positieve ovutest.

Duimen, duimen, duimen voor de testers!!!

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Misjuf. Je kruipt steeds dichter naar 7 juni toe he:) Schelen nu nog maar 1 dag. Ik zag dat ze een jongen in je nub zagen. Zou leuk zijn he! Heb je van beide wat.

@Hoop. Hoe gaat het nu? Beetje hersteld?

@Evy wat vervelend zeg van die medicijnen. Hopelijk is het voldoende!

@Lizzy. Goed dat je cb testen hebt gebruikt lekker duidelijk! Hopelijk is het raak want het zijn dure dingen zeg!

@Wachtbankje.. ik duim hoor! Roze roze roze!

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @lin: ja ik hoop ook dat het voldoende is. Denk dat ik hem er vandaag echt niet meer toe kan overtuigen ;). Tja het geeft ook allemaal geen 100% zekerheid hé, m'n ei kon vannacht, deze ochtend, morgen zijn. Dus we zien wel.

Deel Deze Pagina