Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Als ik het zo opzoek zouden we best de dag van de positieve test en de dag nadien klussen. Wat denken jullie?
    Probleem is dat we al twee dagen na elkaar geklust hebben.
    Pff kan het weer eens niet loslaten

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey Evy.

Goede zaadjes leven zn 5 dagen in je eileiders. Dus reken zelf maar uit. Om de 2 dagen rond je ei is al genoeg. Snap dat je het niet los kan laten en dat had ik ook! Geeft niks. Maar probeer wel een beetje te ontspannen. is beter voor een zwangerschap:)

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil ook heel graag zwanger worden duurd me allemaal te lang dit word hier depri van..brrrr:x

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    ik denk dat we het allemaal zo graag willen, maar ik moet leren iets minder te rekenen en controleren enz en er terug iets meer van te beginnen genieten.

5. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Klopt ook wel maar is heel moeilijk mijn lukt het in iedere geval niet
    succes;)

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Mij ook niet hoor, mijn verstand zegt wel hoe het hoort, maar m'n gevoel gaat ook telkens met mij op de loop.
    Ik merk dat ik tijdens m'n vruchtbare periode er non-stop bijna mee bezig ben. Probeer wel niet te stressen hoor, maar er MOET op de juiste momenten geklust worden :p.
    Merk wel dat die ovutesten misschien niet zo'n goed idee waren, omdat ik er zo toch weer iets meer mee bezig ben.
    Ga gewoon nog 2x proberen klussen, morgen en zaterdag ;)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Banjabes, voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk snel een duidelijk posi-test die je met je man kunt delen

@ Troelie, spannend meis, ik duim voor je!

@ yvon en jeetjeB balen van de omo-test. Hopelijk toch te vroeg getest!

@ summer, jammer dat hematoom er nog zit. Doe maar lekker rustig aan!

@ Missjuf, fijn dat nekplooi goed was. en een jongensnub benieuwd of de nubvoorspellingen uit gaan komen ;)

@ Dilann, de echo gehad en ws een meid, gefeliciteerd. ga je nu volledig roze shoppen? of wacht je xde bevestiging af bij 20 wk?

@ all, weinig nieuws, ben nog steeds moe ;)

8. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ben ik dan weer eens een keer!Vandaag een echo gehad en we zagen een spartelend kindje!!Ben er nog helemaal hoteldebotel van....Hartje horen kloppen.En ik mag nu naar een verloskundige,hoef dus niet onder behandeling van dw gyn te blijven. Ik ben 2 dagen vooruit gezet en ben dus nu 9wkn en 6 dagen. Familie ook ingelicht,die wisten van mijn miskraam af en mijn moeder kon het niet meer voor zich houden. Familie zou t ook weer te horen krijgen als t weer mis ging, dus waarom nog 2wkn wachten. Collega's laat ik t inn,ik de kerstvakantie weten ik vind t verschrikkelijk om dat in een vergadering te doen....en dat collega's waar ik een goede band mee heb weten t toch al.
    Ik zal de echo's proberen erbij te voegen,weet niet of t duidelijk is,want ik heb met de tel n foto ervan gemaakt...(niet dus ik kijk wel of ik ze op mijn profiel kan zetten en anders moet ik t eerdaags via de comp doen...)

Zo einde ego bericht....sorry

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meid, wat fijn zo'n positieve nekplooimeting. Bij mijn dochter lukte het toen bijna helemaal niet. Ze was ook super druk op dat moment. En maar draaien...hihi! Uiteindelijk na een half uur was de nekplooimeting toch gelukt.

Ik heb het hem vandaag verteld. Ik hield het echt niet meer vol. Hij reageerde heel vlak. Hij is zo bang dat het weer mis gaat, dat hij niet echt blij durft te zijn. Arme besman. Vind het zo zielig voor hem. Gelukkig herken ik zijn gevoelens, alleen voel ik ook een blijdschap die ik bij hem mis op dit moment. Dat is wel moeilijk, maar ik begrijp het wel. Hopelijk komt dit nog wel als de test straks donkerder wordt.

@sweet: ook heerlijk zo'n echo meid. Fijn dat je het al aan een paar mensen hebt verteld. Ik zou het ook van de daken willen schreeuwen, maar dat doe ik dus echt niet. Haha, eerst maar eens afwachten wat die test vrijdag doet;)!

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sweet: fantastisch nieuws lekker genieten hoor

@banjabes: sterk dat je nog kan wachten om opnieuw te testen

Gisteren had ik weer een knal-ovutest, dit is m'n tweede op rij. Veronderstel dat als ik er vandaag nog een doe deze weer minder zal zijn. M'n vriend vond het niet erg om nog eens te klussen :p. Het was nu wel drie dagen na elkaar :).
    Had gisterenavond ook veel pijn linksonder in m'n buik, dus hoop dat dit m'n ei was

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Evy. Die pijn is de spanning in je eierstok die je net voor je eisprong soms kan voelen. Goed teken, als het weg is dan is je ei gesprongen. Duimen!

@sweet fijn dat alles goed was en je zn mooie echo had.

@Hier. Soort bronchitus:( vanmorgen maar even gebeld maar kan er niet veel aan doen. Nog steeds zonder medicijnen:)
    Ga zo even naar de kapper, ben vrij dus verder rustig aan:)

12. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @lin: tegen dat we gingen klussen was de pijn zo goed als weg en deze ochtend helemaal geen pijn meer. Oh wat spannend, hou m'n vingers gekruist LOL, het zullen 12 lange dagen worden ;)

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Evy. Dan zitten jullie goed. De aankomende 2 dagen is het volgens t boekje nog nuttig om te klussen maar zo te horen ligt er een voorraad klaar dus is dat niet nodig. Ben benieuwd op naar ROZE!

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Lin, ik denk altijd dat het nog niet genoeg geweest is lol, denk erover om vrijdag nog even te klussen, misschien is het dan al te laat maar dan hebben we dat toch nog even gehad hé ;)
    Op naar ROZE

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Evy, klinkt goed inderdaad! Spannend, weer afwachten.. Ik HAAT wachten ;)!

Weet niet of ik het nou al wel of niet had gezegd, maar degenen die een echo hebben gehad; ik heb ze allemaal gezien en het ziet er echt vet lief uit, zo'n klein babytje echt al! Wij hebben nooit zo'n mooie echo gehad, altijd alleen maar een streepje verder is het nooit gekomen. Hopelijk snel ook zo'n mooie echo!

@wachtbankladies; hoe gaat ie?! Ik ben hier heel ongeduldig. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ongesteldheid is nog niet doorgezet. Ik heb gisteren en vandaag in principe geen bloed gehad met afvegen, maar heb wel een tampon ingehad en daar zat een heel klein beetje bloed aan toen ik hem eruit haalde, maar verder niet meer.. Heb ook niet echt ongesteldheidsgevoel. Normaal als ik de eerste dag ongesteld ben, heb ik hele dag constant zeurderig gevoel in mijn buik en beetje last van onderrug. Nu heb ik alleen een aantal dagen al last van af en toe wat steekjes. Waarom duurt wachten zo lang?! ;) :)!

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Nou geen roze voor mij deze maand helaas. Ben vanmorgen ongesteld geworden, maar ik voelde het ook al aankomen. Mijn temp was ook gezakt, dus het was niet zo'n verrassing. Ik voel me gelukkig niet zo teleurgesteld als vorige maand en eigenlijk wel vol goede moed om er weer voor te gaan. Ga toch maar verder met tempen en misschien ook eens ovutesten doen deze maand. Ik zie nu door het tempen dat mijn ei echt later is dan ik altijd dacht. Wel hebben we dan in mei echt veel geluk gehad als mijn ei toen ook pas rond dag 18 was, want toen hebben we op dag 14 voor het laatst geklust!
    Zo zie je maar dat dat dus wel kan!

Nou, ben benieuwd wie van de wachtbankers wel nog op roze gaat, ik duim voor jullie in ieder geval!

En Evy: denk wel dat je helemaal goed zit hoor met klussen, maar ik begrijp hoe je je voelt.

Zit vandaag in een winkelcentrum te werken met koffie van Starbucks en een muffin, wilde mezelf toch een beetje verwennen want heb wel behoorlijke buik- en rugpijn.

Fijne dag allemaal en tot later!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, Troelie, wanneer wil je gaan testen? Het klinkt nog steeds hoopvol!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jammer jeetjeb ik zou ze gewoon bestellen. sensitest.com die heb ik gehad en yvon ook want had er nog een paar over toen:)
    rustig aan en wees maar lief voor jezelf.

Troelie. weer zo vaag bij jou. Niet lekker duidelijk wel of geen ongi maar dat half is echt irri zeg. Hopelijk was dat de innesteling.. Duim duim

Evy. Ja je weet nooit exact hoelaat je ei springt maar in dat boek wat ik hier heb staat het beschreven. Laatst vroeg iemand het. Ik ga het toch maar even opzoeken en hier weer posten. Komt er zo aan

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Bevruchtingskans dag van en rondom de eisprong: (bron"t grote wonder pag. 34))

3dagen voor de eisprong kans 0%
    2dagen voor de eisprong kans 11%
    1dag voor de eisprong kans 15%
    dag van de eisprong kans 20%
    1dag na de eisprong kans 26%
    2dagen na de eisprong kans 15%
    3dagen na de eisprong kans 9%
    4dagen na de eisprong kans 5%
    5 dagen na de eisprong kans 0%

Ik weet natuurlijk niet of dit allemaal klopt en het zullen ook gemiddelden zijn en het zal met van alles te maken hebben maar het geeft dus kennelijk wel nut om ook na je ei door te klussen.
    We waren het lijstje kwijt dus bij deze is die er weer!

Groetjes!

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @jeetjeb: verwen jezelf maar lekker hoor. Ik heb mijn ovutesten ook bij Sensitest besteld en heb de dipstick sensitive genomen en ben hier wel heel tevreden over, zijn heel duidelijk

@lin: bij sensitest staat vermeld binnen 24 tot 48 uur, hieruit leidt ik dan af dat het van 0 tot 48 uur kan zijn, maar weet ook dat dit een gemiddelde is, er zijn altijd uitzonderingen

Deel Deze Pagina