Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    bedankt lin, geeft wel een idee hé

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, he balen zeg! scheelt dat je het inderdaad al aan voelde komen, dan ben je er toch een beetje op voorbereid. Als ik dan nog niet ongesteld ben, wil ik zaterdag gaan testen. Maar ben bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden..
    Het is inderdaad wel beetje vaag. Heb nu al 2 dagen wel wat rood/roze in mijn schede (wat er alleen uitkomt als ik echt met een papiertje of tampon er indruk), maar het is nagenoeg niks. Vorige maand was ik echt heftig ongesteld en toen kwam het ook gewoon ineens, dus vind dit wel een beetje raar nog. Durf nog niet helemaal zeker te zeggen dat het een ongesteldheid is.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lin: sta wel te kijken van dat lijstje! Dat er staat 3 dagen voor de eisprong 0% kans! Natuurlijk is de kans kleiner dan net voor, op, of na de eisprong maar toch zeker wel aanwezig! Ik weet bijna zeker dat ik in mei zwanger ben geraakt van een paar dagen voor de eisprong. Maar zoals je al zei, zullen het gemiddelden zijn en is het meer een richtlijn. Het valt me ook op dat de dag na de eisprong de kans hoger is dan op de dag van de eisprong!
    Ik weet niet of ik die van sensitest kan bestellen hier. Is dat niet een NLs merk? Ik ga maar eens op zoek binnenkort. Dipsticks zijn dus makkelijk en betrouwbaar?

@Troelie: hè dat is vervelend dat het niet doorzet. Zo weet je niet waar je aan toe bent. Misschien is het inderdaad innestelingsbloed? Dat heb je eerder ook wel gehad zei je geloof ik hè? Ik heb dat niet gehad dus zodra ik maar een beetje bloed zie, neem ik meteen aan dat het over is bij mij. Maar het is nu wel echt meteen doorgebroken hier en behoorlijk pijnlijk. Ik vraag me af en toe af of alles wel goed is omdat het zo pijnlijk is, maar dat is meestal alleen de eerste dag.
    Nou ik duim nog voor je door hoor!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Jeetjeb. Ja klopt hoor. Goed sperma overleeft ook 5 dagen in je eileiders waar het wacht dus die 0% is een vertekend beeld dat vind ik zelf ook. Maar ik vond het wel goed te lezen dat inderdaad de dag erna je erg veel kans maakt.
    Volgens mij moet je gewoon zorgen dat er een legertje klaar ligt om de dag om de 2 dagen als je rond je ei zit dan zit je okay.
    :)

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @jeetjeB: op de site van Sensitest kan je gewoon een bestelling plaatsen, maar dan moet je bij land 'anders' kiezen en dan moet je bij opmerking je land invullen

6. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evy: Succes met klussen! Je bent lekker bezig zo te lezen.....

JeetjeB: Balen van je ongi meid.

Troeli: Vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat alles snel duidelijker voor je wordt, want dit schiet natuurlijk ook niet op. Maar ja misschien betekent die rare bloeding wel goed nieuws...

Hoe gaat het met de zwangere dames??

(ik heb een foto van de echo kunnen plaatsen op mijn profiel.)

7. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Met de 1e echo zeiden ze dat ik 8 juni uitgerekend zou zijn, met de 10 weken echo 10 juni en nu weer 8 juni.
    We zitten heel dichtbij elkaar. Mijn dochtertje was 5 dagen eerder, dus hoop dat deze ook wat eerder komt.

@ Sweet
    Wat fijn dat je een goede echo had! Nu lekker gaan genieten!
    Wat een mooie echo zeg!

@ Banjabes
    Wanneer ga je weer een test doen?

@ Evy
    Goed dat je gisteravond ook nog geklust hebt! Als je pijn in je buik hebt gehad zal dat je eisprong wel geweest zijn.
    Misschien vanavond toch nog klussen?

@ Troelie
    Wat raar allemaal. Ben benieuwd of het raak is of toch ongesteld gaat worden.

@ JeetjeB
    Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Verwen jezelf maar en vol goede moed naar de nieuwe ronde.

@ hier
    Mijn werkweek zit er gelukkig weer op. Net GTST gekeken en even op internet en ik ga denk ik zo mijn bedje opzoeken. Was gisteravond om 21.00 op de bank in slaap gevallen, tegen 21.45 richting bed gegaan. Ga zo even lekker wat lezen in bed en dan heerlijk slapen (hoop ik.....). Morgen alweer 14 weken!
    Deze week natuurlijk 2 dagen overgeslagen omdat ik 2 dagen vooruit gezet was.

8. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He girls, hier ff snel berichtje. Kom net thuis binnenrollen.. Moest nog naar een klant vanavond en duurde een beetje lang. Wel erg lange dag vandaag zo, ben kapot! Ga zo lekker mijn bedje in. Situatie hier nog steeds hetzelfde. Had rond half 5 voor de zekerheid tampon ingedaan aangezien ik naar klant ging. Net eruit gehaald, maar zat zo goed als niks aan. Ben benieuwd of het morgen komt of dat het wegblijft. Hoop natuurlijk het laatste. Slaap lekker allemaal!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Troelie: en hoe is het nu meid? Is het al doorgezet? Hoop ook van niet!

@Yvon: hoe is het bij jou??

@Banjabes: nog getest? Ben benieuwd of hij donkerder is!

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @Jeetjeb, hier nog steeds hetzelfde. Met afvegen helemaal schoon, maar als ik met papiertje echt in mijn schede druk heb ik wat rozige afscheiding. Als het vandaag niet doorzet, ga ik uit het werk even testjes halen. Hoop dat ik dan morgen wat meer duidelijkheid heb (lees; hopelijk een positieve test)!

@Banjabes, ik ben ook benieuwd; heb je nog getest??! Is ie al donkerder?

@Yvon, hoe gaat ie daar??!

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jeetjeb, ben zo druk de laatste dagen dat ik jullie een beetje verwaarloos. Sorry!!! Hier nog niks,,, geen tekenen van zwangerschap en geen van ongi.... Pfffffffffff ik vind het niet leuk meer, kan wel janken. Maar moet door. Drukke dag weer. Knuffeltje.

Voor allemaal dikke knuffel ik ben er waarschijnlijk zaterdag weer....

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: heb je niet meer getest?

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Yvon, je maakt het wel spannend voor ons! Heb je inderdaad nog getest of ben je gewoon aan het afwachten of je wel of niet ongesteld wordt?

Ik ben een beetje aan het zoeken op internet naar verhalen over innestelingsbloedingen. Lees toch wel veel verhalen over meerdere dagen bloedverlies wat met een inlegkruisje af kan. Ben weer een beetje gerustgesteld; misschien komt het toch nog goed ;).

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie: spannend hoor meid! Ik zal er toch eens een testje aan wagen als ik jou was!:)

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @missjuf: gisteren niet meer geklust :(. Vandaag wel nog even, had gisternavond nog steeds een positieve ovutest.

@troelie: hoop ook op een positieve test voor jou

@yvon: heb je nog niet getest, zie dat je 3 dagen overtijd bent :$

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @hoop, ja als het morgen nog niet losgebarsten is, ga ik wel een testje wagen. Moet er alleen nog even wat kopen bij de kruidvat, maar dat ga ik uit het werk wel ff doen. Weet alleen niet helemaal precies wanneer eisprong is geweest. Ik denk zelf maandag 28 november. dus dan is het morgen 12 dpo, misschien nog iets te vroeg?

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat maken jullie t allemaal spannend met wel/niet testen!

Ben thuis gebleven. Heb griep ofzo. Dus door het hoesten moest ik gisteren weer flink spugen. Flink balen dus.

groetjes

18. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Heey meiden,

@ Sweet, gefeliciteerd met je mooie echo !! Wat super goed nieuws.. Maar lekker genieten !

@ JeetjeB, balen zeg van je ongi ! Jezelf maar even lekker verwennen en hopelijk de volgende ronde een mooi test !!

@ Yvon en Troelie, jullie houden het maar spannend.. Ben heel benieuwd, hopelijk goed nieuws ! Blijf voor jullie duimen..

@ Misjuf, jeetje ook alweer 14 weken, gaat snel zeg !

@ Lin, goed dat je even thuis gebleven bent. Maar even lekker uitrusten en wat tijd voor jezelf !

@ Banjabes, alweer getest? Zit hier vol spanning te wachten op een mooie positieve test !

Hier vandaag even een dipdagje. Heb nog steeds wat oud bloedverlies. Ondanks de goede echo's, ben ik toch soms bang dat het ineens niet meer goed zit. Wordt er zo onzeker van elke keer.. Kijk alweer tegen de volgende echo op, hopelijk is alles goed met ons kleintje !
    Voel me ook niet zo fit vandaag, snotterig en last van de keel. Ook hele dag koud zijn.. Heb me voor volgende week ook ziek gemeld, daarna 2 weken vakantie. Dus heerlijk even een poosje rustig aan. Sorry ff voor mijn geklaag... Fijn weekend allemaal !!

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @summer. Balen dat je ook begint te snotteren enzo.
    Lief voor jezelf en je buikje zijn. Vandaag 8 weken:) goed zo op naar de 40! De oorzaak is toch een bloeduitstorting? Maak je niet te druk, er zijn veel vrouwen die het bloedverlies hebben en je weet waar het vandaan komt. Druk maken is niet goed voor de baby. Probeer maar een beetje te slapen en ontspannen. Komt goed! Vertrouw gewoon op je vk/gyn hierin.
    Dikke knuffel!

20. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Troelie
    Spannend hoor....

@ Yvon
    Wat raar dat er geen tekenen zijn van een zwangerschap maar ook niet van een menstruatie. Een knuffel voor je!
    Misschien dit weekend nog een testje doen?

@ Evy
    Gisteravond niet geklust maar vanmorgen wel, dat is ook goed toch!

@ Lin
    Beterschap en doe maar lekker rustig aan.

@ Summer
    Ja ik ben vandaag 14 weken! En jij 8 weken! Schiet ook op, nog maar 4 weekjes en je bent 12 weken!
    Balen dat je niet lekker bent. Ik voel me ook al weken niet lekker maar niets zet door. Fijn dat je nu een aantal weekjes vrij bent, kun je even helemaal uitrusten.

@ hier
    Vanmorgen bij mijn vriendin geweest die ook zwanger is, ze is 4 juni uitgerekend dus we schelen maar 4 dagen, zo leuk!
    Vanmiddag op keukentocht geweest en vanavond lekker rustig aandoen. Ben weer zo moe, dus ga zo heerlijk slapen.
    Heb vannacht wel goed geslapen dat is wel heel fijn!

Vriend gaat aanstaande donderdag voor bijna een maand voor zijn werk naar het buitenland. Kerst en oud en nieuw niet samen zijn is wel vaker maar dit keer ook onze anniversary.
    Mijn moeder past dan op mijn dochtertje en heb nu afgesproken met ze dat ik dan een week bij hun slaap met mijn dochtertje, dat is wat gemakkelijker dan telkens op en neer gaan, hoewel het dichtbij is. Ik zou daar ook al iedere avond eten, dan kan ik daarna gewoon relaxen en mijn ouders kunnen bijspringen mocht ik het niet trekken. En bovendien ben ik niet elke avond alleen, ook wel net zo gezellig.

Deel Deze Pagina