hoi sweet84, Zal ik dan maar over 4 of 5 dagen beginnen? moet wel zeggen dat ik mijn eisprong sinds ik ben gestopt met de pil voel. naar mijn idee is hij zowieso altijn na dag 15.
@ Dilann, ik ken het gevoel meid De drang om weer zwanger te raken is idd heel sterk. Heel veel suc6 iig. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. @summer1983 Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat ook jij snel weer zwanger mag zijn! Liefs Brigitte
Brigitte, ik weet niet hoeveel testen je hebt, ik had 20 dipsticks van zwanger en kids, dus ik kon wel even vooruit. Ik zou gewoon over 2/3 dagen beginnen, kan je m ook niet missen.... Vandaag weer op werk geweest, een aantal collega's heb ik verteld van mijn miskraam. En ze waren zo lief voor me! Ik werd geknuffeld en zo goed in de gaten gehouden. Ze kwamen elke keer even kijken of het met me ging en jullie willen niet weten hoe vaak ik te horen heb gekregen dat ik goed op mezelf moest passen en dat anders zij dat wel deden. Ik twijfelde eerst of ik het wel moest vertellen, maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb! Dilann en summer: Ik hoop dat jullie snel met goed nieuws komen!!
He bah, Echt even moeilijk gehad de afgelopen dagen. Deze twee dagen hebben we met z'n allen de school weer ingericht, zodat we maandag weer klaar zijn om te beginnen. Mijn duo-collega heeft gisteren verteld dat ze zwanger was. Ze was net 5 weken verder dan ik. Iedereen natuurlijk heel de tijd ons lokaal in om haar te feliciteren en te praten over hoe leuk haar zwangerschap is. Zij is de enige die het weet hoor. Het hoeft van mij niet zo nodig aan de grote klok, maar had het zo wel ffies moeilijk. Ze is natuurlijk heel lief en ik ben super blij voor haar. Maar ik word wel mega met mijn neus op de feiten gedrukt. Ben een beetje down vandaag! We zijn weer een nieuwe ronde in en we hebben weer nieuwe kansen. Hopelijk zit er deze maand een mooi bevrucht eitje voor ons in. Zondag gaan we even lekker ontstressen in de sauna. Daar heb ik zo'n zin in. Kus
@ banjababes , verdorie dat is vervelend , jammer dat ze dan niet wat rekening ermee houdt , oké de wereld gaat verder maar toch kan het pijn doen! Geniet ervan zondag je hebt het verdiend ! En ... Nieuwe ronden nieuwe kansen ! Hoop dat die kans voor je benut wordt! @ sweet fijn dat ze zo lief voor je zijn. , dat maakt het net even wat makkelijker
@yvon... Ik heb ook een negatieve bloedgroep, de arts legde het als volgt aan me uit.. Stel jouw kindje heeft een positieve bloedgroep en jij hebt negatief, en het kindje gaat wat bloeden in jouw buik dan gaat je lichaam anti stoffen daartegen aanmaken. Bij een volgende zwangerschap hoeft dat niet perse fout te gaan maar. Moet het kindje meteen na geboorte bloedtransfusies ondergaan.. Zo hebben ze het mij uitgelegd.. @dilann&summer... Wat vervelend dat jullie je hier ook melden tis erg verdrietig maar hoe stom het ook klinkt ik heber we steunaan da ik niet de enige ben.. Sterkte meiden! @banjabes... Tuurlijk gun je het je colega, maar je gunde het jezelf ook! Tuurlijk voelt dat ff klote en dat geeft toch ook niks meid, je mag best ff verdrietig zijn, heb woensdag op kraamvisite bij mn vriendin ook ff gehuild. Ben dolblij voor haar maar het is niet niks allemaal! @all... Ik hoop voor iedereen weer snel een goede zwangerschap!
@ lizzy Ja klopt dat is het resus verhaal, maar normaal gesproken krijg je een prik als je ( weet niet precies) 20 of 30 weken zwanger bent? En na de bevalling ook. Maar ik wist niet dat ze het bij een mk ook doen. Waarom doen ze het dan bijvoorbeeld bij een abortus niet? Vind ik een beetje dubbel maar goed dat ik geen arts ben
Bedankt voor de lieve woorden !! Het voelt idd fijn dat ik niet de enige ben en dat ik hier wat steun kan vinden.. Hoe rot het ook allemaal is. Voor degenen die ook een curretage hebben gehad, hoelang bleven jullie bloedverlies houden ?? En hebben jullie ook al duidelijk je ei kunnen vinden ?? Ben zo onzeker over hoe mijn lichaam mijn cyclus weer zal gaan oppakken, hopelijk duurt dat niet al te lang.. Hopelijk mogen we ons naam gauw weer roze kleuren !! Succes en sterkte allemaal !!
Hey meis, Hier nog 1 avond veel verlies en daarna een dag of 3 heel weinig eigenlijk alleen met afvegen maar ik heb blijkbaar met de curretage zelf heel veel bloed verloren.. Mn ei denk ik gevoeld op de 16e dag ofzo en kan ook kloppen want ben op dag 32 ongesteld geworden. Succes meid! xxx
Hoi summer, S'ochtends curretage gehad. Daarna nog amper bloedverlies verloren. Volgende dag echt niets meer.
Na dagen van buikpijn en bruin verlies ben ik net dan toch echt ongesteld geworden. Ik baal ervan.... Ik snap het niet helemaal, maar ok. De ovulatietesten waren niet super duidelijk maar dacht toch mijn eisprong te hebben. 14 juli begin MK, 22 juli weer bloeding nu ongesteld dus 2 weken geleden ongeveer eisprong (rond 30e), die week hebben we geklust, niet op 30e maar ok. Helaas op naar de volgende ronde..... Ach de maand mei is een mooie maand om uitgerekend te zijn
Ik werd net wakker met flinke buikpijn aan mijn linkerkant van mijn buik, dacht dat ik gewoon erg naar de wc moest maar het ging niet weg. Heeft iemand dit ook gehad? Ik was gisteravond ongesteld geworden (dacht ik) en normaal is het de 1e nacht best heftig maar er is niets gekomen.... De pijn lijkt af en toe door te trekken naar mijn bovenbeen. Het lijkt helemaal niet op menstruatiepijn. Kan dit nog komen van de miskraam of is het iets om de dokter voor te bellen? Heb gisteren een vakantie geboekt voor dinsdag....
Hi Meiden, Heel goed idee. Ik doe ook mee! Heb half juli ook een vmk gehad. K.... natuurlijk Maar we gaan vol goede moed verder. We hebben immers bewijs dat we het kunnen. (Bram van 2 1/2). Sinds woensdag voor het eerst weer ongesteld dus nu kunnen we er weer tegenaan Allemaal veel succes met klussen en misschien ook nog een beetje sterkte met de verwerking van de mk. Groetjes Diana.
Hoi meiden, Hier is menstruatie gister begonnen, veel buikpijn weinig verlies... Goed idee dat mei idee Wij doen er ook ons best voor! Gelukkig is het nu een beetje op gang....
Hier vorige week woensdag curretage gehad, bijna geen bloedverlies gehad, nu af en toe nog bruinverlies met afvegen.. Ben heel benieuwd wanneer mijn ei zich aankondigd, volgende week op vakantie, daar maar flink weer aan de klus haha.. Hopelijk wordt het geen erg lange cyclus, afwachten maar..
Hoi meiden, Ook wij hebben eind Juli een miskraam gehad, een hele vroege. De HA heeft het gezien en zei dat ik nog net niet of net 4 weken zwanger was. Had op maandag een posi test, dinsdag hele erge bloeding en woensdagochtend lag het in me maandverbandje Nu zijn we psies 3 weken verder en heb ik het volgende: -zondagochtend een menstruatie gevoel met bruin bloedverlies -vandaag vreselijke buikpijn, bruin bloedverlies en bij afvegen licht roze -(sorry voor deze hele vieze omschrijving) maar het ruikt niet naar menstruatiebloed -opgezette onderbuik -gevoel alsof er een ballon in me onderbuik zit -pijn in mijn bovenbenen (dit heb ik noooit!) -volle stevige borsten -soort van bandenpijn gevoel Pfff ik ben zo bang, want deze pijn had ik tijdens de miskraam ook. Kan dit nog van de miskraam zijn, is dit een gewone menstruatie of toch weer een miskraam? Me lichaam is behoorlijk van slag overigens en ook in het hoofdje Wij hebben niet echt geklust de afgelopen 3 weken, maar 1x intiem geweest. Wij zijn in mei gestopt met de pil. Groetjes een ongeruste mama
nog even een toevoeging op mijn eerdere bericht: Ik heb net mijn cyclus uitgerekent en daarbij komt naar voren dat ik volgende week pas ongesteld moet worden. Toevallig zijn we psies in de "vruchtbare" periode intiem geweest en de banner geeft aan dat ik dan de 13de een innestelling zou kunnen hebben. Dit kan natuurlijk altijd wat afwijken van hetgeen er daadwerkelijk in je lichaam gebeurt. Kan me alleen niet herinneren dat bij een inestelling zoveel pijn en bruin bloedverlies komt kijken (heb al 2 kids namelijk)
Hoi mammie83 Wat naar voor jullie! Hebben ze bij jou wel een echo gemaakt of alles schoon is? Kan natuurlijk altijd iets blijven zitten wat de buikpijn veroorzaakt. Ik heb ook na ongeveer 3 weken echt buikpijn gehad, echt stevige menstuatie krampen zonder bloeding en het gevoel alsof er een steen in mijn buik zat. Inmiddels is de menstruatie op gang en is dat gevoel weg. Ik hoop voor jou het positieve.. Liefs Yvonne