@summer: zou idd niet te veel stressen, je weet waar het vandaan komt, dus lekker positief blijven. Hopelijk voel je je al beter, niet te verkouden @missjuf: laatste keer geklust wat vorige week woensdag. Dikke posi testen dinsdag en woensdag, donderdag wou vriendje even pauze en was test ook al minder en vrijdag is het er niet meer van gekomen, ovutest was dan ook al veel minder. Heb nu ongewoon last van wit slijm (niet continu maar als het er is wel veel, niet elastisch ofzo ), zou dit een teken zijn?? Ik zoek echt achter elk klein dingetje iets , misschien beter niet doen lol @troelie: spijtig van je ongi, maar geniet dan maar des te meer van de feesten @yvon: wat spijtig meid, dikke knuffel. @banjabes: wat goed, dikke proficiat. @sjors: wat spijtig dat je je niet zo lekker voelt, dan kan je inderdaad nog niet ten volle genieten. Dat het maar snel de 23ste is. @lin: wat naar dat die misselijkheid blijft aanzetten. Sterkte hoor @afrola: wat leuk dat je er al eentje gevoeld heb, zalig hé. Hier dit weekend wel wat pijn in onderbuik gehad => innesteling, ik kan maar hopen . Nu meer wit slijm, misschien ook een teken, we zullen zien hé. Pff nog zo lang wachten tot volgende week
Even een ego bericht: Ben al sterk aan het twijfelen dat het bij ons raak zal zijn deze keer. Had vorige week dinsdag en woensdag een vette positieve ovutest en hebben dan ook geklust, maar donderdag en vrijdag niet meer, denk nu dat dit niet voldoende was, voel me een beetje down, zeker als ik zie dat ik nog 8 dagen moet wachten op m'n NOD pff
Hey Evy, Niet down zijn. Je hebt 2 keer geklust zaadjes blijven tussen de 4-7 dagen leven (de meeste 5 dagen) nou dan lag er een leger klaar. Zaadjes doen er 12 uur over om bij je ei te komen. Het zijn er miljoenen of nog wel meer! En als jij di/wo positief teste dan heb je denk do je ei gehad uiterlijk vrijdag nou dan zit je toch helemaal goed. Dat slijm kreeg ik pas na een paar weken zwanger zijn maar iedereen is anders. Nog een dikke week geduld en je mag altijd posten hoor maar niet op voorhand depri worden hoor. Nergens voor nodig. Ik hoop gewoon dat ie gepakt heeft die kans is elke maand dat je langer bezig bent groter omdat je gewoon steeds dichter bij je doel komt! Hopelijk is het Goal!! Dikke knuffel
@lin: bedankt, zag het even niet meer zitten, maar nu gaat het wel weer, we zien wel en mocht het nog niet gelukt zijn dan is het op naar de volgende ronde hé
@Evy: ik kan me je gedachten zo goed voorstellen. Ik ben ook iedere maand bang niet genoeg geklust te hebben maar het kan ook met een keer gewoon raak zijn. Je kunt er nu in ieder geval niets meer aan veranderen (dat denk ik dan maar altijd, dat geeft wat meer rust) maar ik denk ook dat je wel goed hebt gezeten hoor! Alleen dat wachten hè, vre-se-lijk! Nou, we slepen je er wel doorheen hoor door dat weekje en ik duim voor je! Moed houden hoor!
@Evy, wat is dat vervelend he dat wachten. Je wordt er zo onzeker van. Ik denk ook dat je goed geklust hebt hoor, gewoon maar even afwachten. Hopelijk over een week 2 mooie streepjes op je test! @de rest, hoe gaat ie bij jullie? Lin, hoe gaat het met je misselijkheid? Missjuf en Sjors, jullie ook weer wat beter in orde? Hier gaat gewoon zijn gangetje. Heb weer nieuwe testjes besteld, dus ga vanaf volgende week maar weer testen. Ben benieuwd wanneer mijn eisprong nu komt. Laatste cyclus was weer precies 28 dagen, voor het eerst weer sinds de eerste miskraam. Hopelijk is alles weer goed. Denken jullie trouwens dat een roesje invloed heeft op de kwaliteit van je eitjes? Ik heb vrijdag dat darmonderzoek en krijg een roesje. Heb als het goed is week erna eisprong.
@Troelie. Geen idee. Wat zegt google erover? hihi Hier gaat het beter, morgen weer werken. Wel weer aan de medicijnen en misselijkheid is dus over nu. Over 2 weken maar weer afbouwen proberen
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie?? Banjabes: GEFELICITEERD, wat een goed nieuws zeg! Lin: Wat balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Troelie: Ik heb er geen verstand van, maar een roesje zal toch geen invloed hebben op je ei(tjes)? Ik zou ook even googlen. Afrola: Wat bijzonder dat je al een van je kindjes hebt gevoeld.... Ik voel alleen nog maar geblub, natuurlijk gewoon van mijn darmen, maar soms is het geblub veel te laag voor darm gerommel....Maar ja je kan nog helemaal niks voelen met 10 wkn. Dus loop mezelf weer lekker gek te maken haha.... Evy: Nog 7 dagen wachten en je hebt weer zekerheid... De moed niet laten zakken he.... Volgens mij hebben jullie goed geklust. Ik snap wel de frustratie, op een gegeven moment ben je er zo klaar mee! Vooral genieten van elkaar!! Hoe gaat het met de andere dames? Hier: Alles z'n gangetje. Ben al 5,5 kilo afgevallen, dus ik begon me een beetje zorgen te maken. (ik val nooit af als ik het wil....) een vriendin heeft me gerust kunnen stellen, zij viel ook veel af toen ze zwanger was. Daarna kwamen de kilo's er even snel weer aan.... Eetlust is echt nog ver te zoeken, ik ben gek op chips en snoep, dat is het enige waar ik geen knoop in mijn maag van krijg.... 28 december naar de verloskundige en 29 december een termijnecho. De verloskundige deed nog een beetje moeilijk, want ik had afgelopen woensdag al een echo gehad.... Nou dat kan mij niks schelen, ik heb nog recht op een termijnecho (die wordt vergoed door de verzekering) en die wil ik dus hebben ook! Ik wil ook gewoon onze kleine frummel nog een keer zien!! Weten de dames die in het onderwijs zitten hoe het zit met ouderschapsverlof?? Ik neem verlof op van 25 mei tot 5 okt (ik krijg 3 weken extra omdat mijn verlof in de zomervakantie valt) Maar ik zit er over na te denken om gelijk daarna ouderschapsverlof op te nemen. Hoe gaat dat in zijn werking? Ik werk nu fulltime en ik wil 2,5 dag gaan werken.
Goedemorgen, allemaal, ik ben mijn ongi depressie weer wat te boven. Hoe gaat het met jullie? Evy op het wachtbankje, spannend! Wel moed blijven houden hoor! Jeetjeb alweer aan de klus? Haha ik heb nog niet eens gekeken wanneer mijn nieuwe nod is... Sweet ik heb geen idee hoe die regelingen zijn. Wellicht staat het in je cao of handboek! @ alle dames fijne dag vandaag... Alleen als ik het buiten zo zie...
@Yvon: gelukkig je dipje weer een beetje te boven. Nee, hier nog niet aan de klus eigenlijk en ben er ook een beetje bang voor deze maand. Mijn vruchtbare periode valt weer in een heeeeel verkeerde tijd, namelijk de drukste tijd op het werk van mijn man en dan moet hij ook vaak 's avonds langer blijven en is hij pas rond 12 uur thuis (en dan toch weer om 6 uur op de volgende ochtend) Maar ja we zien wel, het duurt nog wel minstens 10 dagen voor het er echt op aankomt weer. Ik ga binnenkort echt eens ovutestjes halen. Wanneer zou ik daarmee beginnen dan? Vorige maand was mijn ei pas op dag 20 (waarschijnlijk) en de maand daarvoor op dag 18. Denk dat 18 wel gemiddeld is. Succes weer deze maand! Hopelijk beginnen we het nieuwe jaar gewoon hartstikke goed met een positieve test! @Evy: hoe is het daar?? Hou je het nog vol? @Lin: wat balen dat je misselijk blijft. Gelukkig werken die medicijnen wel, maar weer voorzichtig proberen af te bouwen binnenkort inderdaad. @Afrola: wat leuk dat je een van de kindjes al hebt gevoeld zeg!! Lijkt me echt zoo apart. En het is zo vroeg al! Lijkt me straks een lekkere drukke bedoening in je buik als je ze allebei voelt! Ik ga maar eens gauw aan het werk. Drie deadlines nog deze week, dus beetje veel van het goede
@ jeetjeb, ik zou gezien naar de lengte van je cyclus op dag 12 beginnen. Is jou banner wel goed? Ik zie dat je ei later is dan bij mij? Wel een drukke maand december hè? Ergens ook wel fijn, lekker een paar vrije dagen hier voor je boeg. Maar bij jullie is het andersom zo te lezen.
@Yvon: nee mijn banner klopt niet helemaal, ik snap niet helemaal hoe het komt. Hij staat ingesteld op eisprong op dag 20, maar ik ga zelf daar niet van uit. Denk dat ik inderdaad maar op tijd moet beginnen met testen want het is ook de eerste keer dus ik heb nog geen idee! Nee, hier helaas geen vrije dagen. En oud en nieuw valt ook nog eens in het weekend toch? Dus dat is ook wel jammer aan de ene kant. Maar ja. Ik heb me nu echt voorgenomen om in januari/feb een week vrij te nemen. Ben er zooo aan toe. Staat je kerstboom inmiddels al en ben je tevreden?
Goeiemorgen dames.. ik heb wel meegelezen,maar niks geschreven. Vandaag heeft FF het rode kruis gezet,en ik heb dus afgelopen zondag(11 december) mijn eisprong gehad.Wat ik ook wel vermoede. We kunnen dus zondag voor de kerst(25 december) testen.Ben erg benieuwd! Weet iemand hoe ik op FF een VIP membership afsluit?Het is allemaal engels en ziet er maar ingewikkeld uit.
Bedankt iedereen om me een hart onder de riem te steken. Zit nu weer op het punt dat ik het wel zie als het zover is hé. Had me twee dagen geleden laten pendelen en die zei dat ik pas in april '12 positief zal testen, maar pfff, daar ga ik me nu eens niet op blindstarten zie @troelie: sorry weet het ook niet, weet zelfs niet wat een roesje is. @lin: goed dat het weer wat beter gaat, houden zo @sweet: amaai afgevallen, dat was bij mij niet het geval hoor bij m'n 1e zwangerschap lol. Maar een vriendin van mij die is blijven afvallen tot het einde van haar zwangerschap. @jeetjeb: wat ambetant dat het zo slecht valt, dan moet je het nog proberen in te calculeren pff, hou de moed er maar in. ja hoor dankzij jullie meiden ben ik er weer even bovenop @hoop: schuif maar lekker bij op het wachtbankje Hier nog steeds wat last van de hernia, maar het is draaglijk, hoop alleen dat het niet héél het regengedoe gaat blijven duren
Hey girsl ben ik weer ff @Yvon.. Bah ongi.. balen @Wactbankdames tis weer spannend, gaat vast wel weer iemand op roze deze maand @Troel.. Weet het niet, zou haast denken van niet maar ik zou ook ff googlen.. @Lin.. Fijn dat het weer wat beter gaat meis, bah altijd misselijk is ook echt vervelend.. @Sweet.. Zou me ook niet te druk maken hoor meis, hoor je wel vaker en anders gaat de vlos je echt wel begeleiden. En als het kindje het goed doet komt het wel goed @jeetjeb.. bij jou ook weer lekker druk lees ik pff.. Lekker vakantie nemen straks, heb je wel verdiend! @afrola.. wat bijzonder dat je een van de twee frummels al hebt gevoeld Zal zeker een drukke boel worden daarbinnen Hoop niet dat ik iemand vergeten ben anders sorry @hier.. Mn ei gespot.. Aanstaande vrijdag is het 14 dagen dpo en ga ik een testje wagen.. Ook omdat ik dan een feestje heb en ik het ff gecheckt wil hebben.. Had wel wat bruinverlies net.. Maar ook veel geklust afgelopen dagen dus misschien ligt het daaraan.. Pff begin de hoop al weer te verliezen hier maar goed.. Veel stress op het werk momenteel, zit er echt een btje doorheen dus jaa dat kan ook niet echt goed zijn om zwanger te worden.. Maar ach we wachten af.. *zwaai*
Hey meiden Hier dan weer even een berichtje van mij.. @ Yvon, balen van je ongi ! Goed dat je alweer uit durft te kijken naar de volgende ronde.. Jezelf maar even lekker verwennen met deze dagen en dan op naar een Roze ronde !! @ Lin, balen dat je nog steeds zo misselijk bent zonder de medicijnen. Dan idd maar weer ermee beginnen, zodat je je wat beter voelt. Zie je later wel weer.. @ Sweet, kan idd geen kwaad dat je wat kilo's kwijt bent in begin van je zwangerschap, komt veel voor. Wel goed voor jezelf blijven zorgen en dan komt je eetlust vanzelf wel weer terug. Wat fijn te horen dat het verder allemaal goed gaat ! @ Troelie, een roesje heeft denk ik geen invloed op je eitjes en cyclus. Is maar een hele kleine hoeveelheid wat je krijgt bij een roesje. Succes en sterkte alvast voor vrijdag ! @ Evy, spannend zeg op het wachtbankje ! Jullie hebben naar mijn idee goed geklust. De ronde dat ik zwanger raakte hebben wij alleen geklust op de dag van de positieve ovutest en de dag ervoor. Blijf hoop houden he, duim voor je ! @ JeetjeB, zou dan idd ook op tijd beginnen met ovu-testen. Rond dag 12 idd. Kan je em in ieder geval niet missen.. Sterkte met je werk deze drukke maand ! @ Lizzy, spannend jij ook op het wachtbankje ! Misschien ben jij wel diegene die op Roze mag, hoop het voor je !! Blijf duimen.. @ Banjabes, gefeliciteerd met je zwangerschap !! Super goed nieuws en een mooie duidelijke test ! Hier hele week wat in de stress gezeten. Oud bloedverlies blijft maar aanhouden en ben de hele week al wat grieperig en verkouden. Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet aan het werk, lekker even bijkomen en uitrusten. Vandaag weer echo gehad en alles ziet er goed uit ! Echt zo'n opluchting.. Kleintje bewoog ook al een beetje, echt zo bijzonder! Oud bloedverlies kan nog wel een poosje aanhouden helaas, maar gelukkig ziet alles er verder prima uit ! Ben echt zo blij !! Volgende week weer echo bij de gyn om te kijken hoe het gaat met hematoom. Maar vk kon vanmorgen al geen opvallend hematoom vinden, ze was gelukkig heel positief.
13/12 Controle gyn Afrola 16/12 Echo Sjorsjette 18/12 NOD Lizzy 19/12 VK controle MissJuf 20/12 NOD Evy 22/12 Echo Summer1983 29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin 30/12 20 weken echo Dilan 30/12 VK controle Lin 07/1 NOD JeetjeB 19/1 20 weken echo Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 7 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012 Banjabes: ronde 7, vijfde ronde na mk 'voorlopig' uitgerekende datum: 19 augustus 2012
@summer: heel fijn dat je weer een goede echo hebt gehad, niet te veel met dat oude bloed inzetten hé Hier heb ik enorm last van snoepaanvallen, normaal heb ik mezelf nogal goed onder controle maar kan het nu niet laten om vanalles te snoepen. Op twee dagen tijd bijna 1kg erbij pfff Ook last van zeurende pijn in m'n onderbuik, denk niet ongi, misschien darmen, ik ben NOOIT te vroeg qua ongi, of stipt de dag of 1 à 2 dagen later dus ...