Hoi meiden Baby voelen, ik ben aan t twijffelen of dat geborrel t is of dat ik gewoon gas produceer. Heb het nu 3 keer gevoelt maar toch weet ik het niet zeker hoor. Is ook de eerste he. Placenta ligt wel achter, we zullen het vast gauw weten denk Beetje slecht nieuws, vd week een mk id familie was een maand na mij uitgerekend dus vind het echt heel rot. Hier gaat alles ok, niet gespuugd vandaag wel misselijk. Ah het zal indd niet heel lang meer duren toch. Fijn weekend allemaal. groetjes
@missjuf: ik ben nog nooit zonder m'n vriend geweest, behalve dan natuurlijk toen m'n dochtertje geboren was en ook toen ze een weekje in ziekenhuis gelegen heeft (ik bleef bij haar slapen), voor de rest altijd samen, dus zou ook staan wenen hoor. Wel goed dat je nu bij je ouders logeert, zo voel je je iets minder alleen ook en idd lekker gezellig zo samen hé de hernia pijn is zo goed als weg @banjabes: vandaag geen ongi gevoel meer, wel nog iets gevoeligere borsten (beetje maar, maar toch iets ), dus leef weer op hoop lol @lin: wel naar hoor die mk in de familie ik heb m'n dochtertje pas gevoeld op 20-21 weken.
Hoi girls, hier heel ff snel berichtje van mij. Heb zo feestje, dus moet zo gaan! @evy, spannend hoor, wanneer ga je testen?! @missjuf, dikke knuffel voor jou! Hoe gaat ie nu, kom je de tijd een beetje door?! Hopelijk vliegt de tijd weer voorbij en is je schatje snel weer thuis bij jullie! @all, gisteren darmondrzoek gehad. Was heel ff pijnlijk, werd zelfs wakker door het roesje heen. Heb ff geschreeuwd en gehuild van de pijn en daarna was ik weer weg. Ze hebben een poliepje weggehaald, die gaan ze onderzoeken. 2 januari krijg ik daar uitslag van. Verder zag alles er goed uit. Vandaag testjes eindelijk binnen gekregen van sensitest (duurde een week!). Gelijk maar een ovutest gedaan, krijg nu al een licht streepje. Vorige keren kreeg ik pas bij eisprong echt een streepje (veel lichter dan controlestreep, wordt bij mij nooit net zo donker). Ben benieuwd wanneer eisprong is. Vanavond hebben we een kerstfeestje, nog ff lekker een wijntje drinken! Nu kan het nog . Heb vanmiddag ook nog ff lekker filet americain gegeten, bewust van genoten. Hopelijk kan het binnenkort niet meer! Fijne avond allemaal, ik moet er vandoor!
Ohja, lizzy balen van je ongi!! Had echt voor je geduimd, maar helaas. Hopelijk zijn wij in 2012 aan de beurt meis!
Hey lieve meiden, Hier dan eindelijk bericht van mij... De echo was GE-WEL-DIG!!! Du gyn zei binnen 1 sec.. ow ik zie al wat... 2 sec later... OW en ook al een kloppend hartje.. en nog 2 sec later... OWWWW EN STEVIG KLOPPEND OOK!! Alles ziet er oke uit, qua groei ligt de kleine 2 dagen voor (ow echt ook zoooowww heerlijk om niet terug gezet te worden!!!) 6 januari mogen we weer voor een echo komen. En de voorlopige uitrekendatum is nu dus 2 aug 2012. Ik voel me verder erg opgelucht maar verder nog behoorlijk zwak. Blijf me beroerd voelen. Vandaag met me kerstboom stoeien . xxx Liefs Sjors
@Sjors: wat geweldig om zo'n goede echo te hebben!! Kan me zo voorstellen hoe opgelucht je je dan voelt. Wel minder dat je je nog zwak voelt, maar hopelijk duurt dat niet al te lang. Nou stoei ze met je kerstboom O, ja 2 augustus, mooie datum! Is mijn neefje jarig. Nou ik heb eindelijk ovutesten besteld op internet, hoop maar dat ik ze nog op tijd krijg. Ik was bij een aantal apotheken geweest maar ze waren overal heel duur (15-20 euro voor 5 testjes!!) en nu heb ik op internet 20 ovutesten + 2 zw. testen en nog gratis bezorgd ook voor maar 9 euro ongeveer!
@Troelie: fijn dat het darmonderzoek achter de rug is. Kan me indenken dat het ondanks roesje toch pijnlijk kan zijn. Hoop dat de uitslag goed is! Misschien wel een vroegere eisprong deze keer. Succes met opsporen van je ei en klussen! @Evy: hoe is het daar?? Al testdrang?
@ jeetjeb, dat is beter, die prijs heb ik ook betaald. Ik heb ze gister binnen gehad. Ben je weer klaar voor de klus? Hopelijk krijgen we een leuk nieuwjaars geschenk! En de andere dames natuurlijk ook. Het valt me nu wel zwaar moet ik zeggen. Als alles anders was gelopen was ik volgende week met verlof geweest.....
@sjors, wat fijn meis!! Dat klinkt heel erg goed! Geniet er maar lekker van, jullie hebben het verdient!
@yvon, dikke knuffel voor jou! Ik zou ook nog maar 1 week hoeven werken en dan na de kerst lekker met verlof gaan. Hoe dichterbij het komt, hoe moeilijker ik het vind. Had zo gehoopt en gedacht weer zwanger te zijn op het moment dat ik anders uitgeteld zou zijn. Hopelijk gebeurt het nog, maar het komt zo snel dichterbij..
@jeetjeb, dat is zeker een goede koop! Ik had er 24 en 3 zw.testen voor 17 euro geloof ik, dus die van jou zijn echt goedkoper! Welke site is dat?
@Troelie: dat is een Turkse website dus helaas heb je er niets aan. Het is een soort Turkse eBay. Hoop dus maar dat alles goed gaat! Maar ik vulde net mijn temp in van vanmorgen en krijg nu al een stippelkruis op FF!!! O, jeeee. Ik voelde rond dag 8 wel zo'n typische ovulatiepijn maar dacht, dat is toch veeeeel te vroeg maar nu denk ik, dalijk was het wel echt zo! En we hebben dag 9 's avonds pas voor het eerst geklust. Mijn uitgerekende datum komt ook steeds dichterbij, was 3 februari. Ik hoop ook heel erg om voor die tijd weer zwanger te zijn. Snap het dus helemaal.
@troelie & jeetjeb: weet niet wanneer ik ga testen, zit weer even in zo'n angstfase dat ik weer negatief ga testen, dus ik denk dat ik misschien pas 2 dagen na m'n NOD ga testen alhoewel ik twijfel om al even te testen met een ovutest @sjorsjette: wat een geweldig nieuws, super dat je zo'n fantastische echo hebt gehad
@jeetjeb, dat zou wel vroeg zijn zeg! Maar je weet het; je hebt maar 1 zaadje nodig ! Ik ga voor je duimen. Ben benieuwd of het inderdaad al je eisprong was! Ik zou 8 februari uitgeteld zijn. En van de tweede op 2 mei. @evy, spannend hoor! Ovutest kan altijd.. Maar als je dan toch gaat testen, neem dan gewoon een zw.test ! Als hij negatief is, kun je over 2 dagen altijd weer opnieuw testen. Hier serious request aan het kijken, leuk weer hoor!
@ troelie, dank je , die insteek had ik ook, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik had ze van zwanger en kids geloof ik. Daar zijn nu per bestelling drie zwangerschapstesten gratis. @ jeetjeb, oh nee. Ik hoop dat je temp deze maand beter is! @ evy, spannend is het weer. Ik heb met me een goed voornemen afgesloten, niet meer voor nod testen Maar ja teleurstelling is net zo groot een negatieve test of een ongi. Hoop voor je op roze!
Spannend Evy. Ik heb ook positief getest met een ovutest. Ik las die verhalen en dacht jaja! Maar ik had nog 2 staafjes over en de zwangerschapstesten gaven al aan dat ik zwanger was, dus ik heb het voor de gein uitgeprobeerd eigenlijk. En dit werkte bij mij wel. Geloof alleen dat het niet bij iedereen werkt en het is ook niet helemaal betrouwbaar natuurlijk.
Mijn temp vanmorgen opeens 0,3 lager,nog wel boven de stippellijn! 26 december is pas mijn NOD,ik snap er ook niks meer van
Kwam even spieken of Evy misschien toch al getest heeft Hier is mijn temp weer flink gedaald dus mijn voorlopige kruis op FF is weer weg wat me wel logischer lijkt. Nu wacht ik met smart op mijn ovutesten en hopelijk vind ik zo mijn ei deze maand! Fijne dag allemaal!