Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @troelie: inderdaad dit zou 14 januari zijn, bedankt :)

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    22/12 Echo Summer1983
    26/12 NOD Hoop42
    28/12 Afspr. VK Sweet84
    29/12 Termijnecho Sweet84
    29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin
    30/12 20 weken echo Dilan
    30/12 VK controle Lin
    06/01 NOD Troelie
    07/01 NOD JeetjeB
    07/01 NOD Yvon
    11/01 20wk echo afrola
    12/01 eerste gesprek bij VK en een eerste echo Banjabes
    14/01 NOD Evy
    15/01 NOD Lizzy
    19/01 20 weken echo Lin
    02/02 controle gyn afrola

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 5 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 voorlopig uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012
    Banjabes: ronde 7, vijfde ronde na mk 'voorlopig' uitgerekende datum: 19 augustus 2012

@troeli: jeetje meid, dus jij hebt soms ook het idee dat het er toch bij jou twee zijn geweest? Ik probeer het gewoon van me af te zetten (al is dat best moeilijk). We zien het over drie weken wel. Ik kan er ook niets aan veranderen. Poeh, had alleen liever gehad dat ze het niet had gezegd;)!

@Yvon: Ja, ik heb een ketting gekregen inderdaad, en een tijdschrift en een heel dik mooi boek over de zwangerschap. Wat aardig dat ze dat toch doen he?

Ik zou niet met oud en nieuw drinken denk ik. Straks is het raak. Ik ben daar wel altijd extreem voorzichtig in hoor. Maar het is waar wat Troelie zegt het KAN nog wel.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. Ik ben het met troelie eens en ik zou gewoon een glaasje nemen nu t nog kan. Wat ze zegt is waar. Ik had met 4,5 week zwangerschap rook binnen gehad bij een brand waar ik voor mn werk was en was inderdaad het zelfde antwoord van de gyn die gebeld was door de ambulance die daar stond. Er is nog geen bloedverbinding dus geen gevaar voor de vrucht. Is met alcohol dan ook niet zo.
    O ja mn rug, waarschijnlijk bekken problemen ik moet donderdag morgen langs de osteopaat die gaat t bekijken. Hopelijk kan het met een paar uurtjes minder werken en wat oefeningen al genoeg zijn!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: ik denk dat ik ook wel gewoon een glaasje zou nemen hoor! Tenzij het voor jezelf gewoon niet goed voelt.

Hier zijn mijn ovutesten binnen en net op tijd want ik heb er meteen een gedaan en die was dus KNALpositief! Mijn eisprong lijkt dus een stuk vroeger dan vorige maand! Vanavond maar even goed klussen en dan het beste ervan hopen!
    Ben wel benieuwd hoe de test er morgen uitziet en hoe mijn temp zal zijn.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jeetjeb. Wat doe je hier nog? Hup ad klus!!!

6. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, net een heel verhaal zitten typen....weg!
    Sorry, maar doe het nu maar even kort.

Lin:"Wat vervelend zeg die rugpijn, dat je er daar zo vroeg al last van kan hebben.... Balen. Doe rustig aan en luister maar goed naar je lijf.

Yvon: Ik heb ook erg zitten twijfelen of ik wel aan de sangria moest gaan op vakantie. Heb het wel gedaan, omdat ik eigenlijk het idee had dat ik toch niet zwanger zou zijn of worden (ik had weer een tig maanden plan in gedachten) en als ik dan na de vakantie ongesteld zou zijn dan zou ik balen. Nou ik heb een heerlijke vakantie gehad en lekker wat gedronken, niet te veel want tja 1 glas was genoeg, om er wiebelig van te worden (hahaha). Een week na de vakantie kwam ik erachter dat ik zwanger was. Gelijk bij het eerste bezoek bij de gyn, gevraagd of het kwaad kon. Volgend de gyn. niet. Hij vertelde ook van die bloedband e.d.

Jeetjeb: Dan zijn die teste op tijd aangekomen!
    Dusssss hup aan de klus....

Banjabes: Wat goed dat je meedoet voor moeders voor moeders! Ik wilde het ook doen, maar wilde wachten tot we zeker wisten dat het goed zat. Toen ik me ging inschrijven op de site gaven ze al aan dat ik te laat was...?? Baal er wel een beetje van (was wel laat hoor, vorige week) maar heb een vriendin die de mmm ingaat en ik wilde zo graag wat terug doen....

Hier de laatste loodjes naar de kerstvakantie! Jeetje wat ben ik daar aan toe zeg! Ik ben niet vooruit te branden en lekker mopperig (arme kinders) Heb het al sinds het weekend koud, echt zit met een joggingbroek, een heel dik vest van mijn vriend, sloffen en een dekentje op de bank en nog zit ik te rillen.

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ banjabes, zeker leuk! Cadeautjes zijn altijd leuk! Wat goed dat je mee doet!

@ lin, vervelend zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf en gelukkig is het geen bi! Had jij bij mvm geen armband die je aan je moeder hebt gegeven? Of zit ik er naast ?

@ banjabes, wat vroeg zeg! Maar goed dat je ze binnen hebt ;)
    Ik zal zo ook een testje wagen eerst even eten maken......

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ sweet, we plaatsten tegelijk haha, ik denk dat ik voor het idee een glaasje mee doe. Ik laat er op het moment genoeg voor moet ik zeggen.,...
    Bijna vakantie lekker hoor! Je hebt het verdiend! Ga je nog wat leuks doen?,

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. Nou dat hoop ik niet dat het bi is maar dat weet ik nog niet. Donderdag gaan ze pas echt kijken en dan weet ik meer ik denk zelf dat t mn knie is maar dat hoeft niet...
    Nee, ik had de ketting maar vind m niet zo leuk...

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, nog even afwachten dan maar,,,,,
    Ik had toen ook de ketting maar heb deze eigenlijk nooit om. Dacht dat jij de armband had en aan je ma gegeven had, dacht misschien wil ze de ketting er nog bij, maar kennelijk heb ik me vergist hahaha

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nee, heb m ook nooit om

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even ego!
    Ik ben net bij de Osteopaat geweest. Nou mn SI gewricht dat ding tussen je heiligbeen en je bekken zat helemaal vast. Gezocht naar de oorzaak en hij bleef er maar bij dat ik een ongluk/flinke klap op mn hoofd gehad moest hebben omdat het van mn nekwervel afkwam. Waardoor er op meerdere plekken compensatie in mn lijf gezocht werd (maag,nier,knie,rug) en pas na een uur aan t einde van de behandeling dacht ik :"Hey ik ben van het paard gevallen toen ik 14 was, was mn cap gebroken en had ik een zware hersenschudding. Schijnbaar een soort wiplash geweest en omdat ik nu zwanger ben moet mn lijf ruimte zoeken maar doordat het al op compensatiestand stond had t niet genoeg ruimte.. dus pijn. Snap je m nog. het klinkt een beetje zweverig maar normaal zou die kraken alleen mag dat niet als je zwanger bent dus nu heeft hij door buigen ene strekken ruimte gemaakt wervels rechtgezet en zou de aankomende dagen verschil moeten krijgen. Dus 9 januari nog een keer terug ter controle en dan moet het goed gaan. Baby kon die ook voelen zat onder mn navel al.

Groetjes!

13. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden,

Wat is het hier rustig zeg ..

@ Lin, Klinkt wel logisch dat je daar dan last van hebt, lijkt me wel heel vervelend. Hopelijk wil het wat op knappen. Hoe is het met je misselijkheid ?

@ JeetjeB, altijd fijn om even die bevestiging te hebben van een duidelijke positieve ovu-test ! Hopelijk goed geklust en over 2 weken een mooie positieve zwangerschapstest !! Blijf voor je duimen..

@ Yvon en Evy, succes met klussen ! Ook draaien mijjn duimen voor jullie !

@ Sweet, maar lekker genieten van je welverdiende vakantie ! Lekker tot rust komen en jezelf verwennen.

Hier vandaag weer een echo gehad bij de gynaecoloog. Zag er allemaal prima uit! Kindje groeit goed en was al druk aan het spartelen en bewegen met de armpjes en beentjes, echt zo bijzonder !
    Zo onvoorstelbaar dat dit in mijn buik groeit, ook omdat ik eigenlijk weinig kwaaltjes heb. Hoef nu niet meer terug naar de gyn, was dik tevreden. Ben helemaal blij en opgelucht !!

14. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    26/12 NOD Hoop42
    28/12 Afspr. VK Sweet84
    29/12 Termijnecho Sweet84
    29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin
    30/12 20 weken echo Dilan
    30/12 VK controle Lin
    30/12 Termijnecho Summer1983
    06/01 NOD Troelie
    07/01 NOD JeetjeB
    07/01 NOD Yvon
    11/01 20wk echo afrola
    12/01 eerste gesprek bij VK en een eerste echo Banjabes
    14/01 NOD Evy
    15/01 NOD Lizzy
    19/01 20 weken echo Lin
    02/02 controle gyn afrola

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Voorlopig uitgerekende datum: 5 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 04 augustus 2012
    Banjabes: ronde 7, vijfde ronde na mk 'voorlopig' uitgerekende datum: 19 augustus 2012

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @summer. Wat onwijs goed nieuws. Nu lekker gaan genieten he!

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, fijn dat ze het gevonden hebben! Hopelijk heb je er baat bij. Ik geloofde er ook nooit in, tot dat ze voor pijn in mijn enkel mijn rug gekraakt hadden en ik er mooi vanaf was! Hoe gaat het verder met je?

@ summer, wat goed dat je een mooie echo hebt gehad! Nu gaan genieten hoor!

@ hier, gister avond een knaller van een ovu test, en vanochtend weer, dus aan de klus ;)

@ de rest, hoe gaat het met jullie? Het is stil hier ;)

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier in afwachting van mijn NOD(hopenlijk niet) Ik verwcht er niet veel van deze maand eigenlijk.Wel op de goede dagen geklust,maar ik weet het niet. Ik heb geen zere borsten,wat ik normaal wel heb als ik zwanger ben,heb pukkeltjes.Verder slaap ik wel slecht,val pas tegen het einde van de nacht in slaap.(dat is wel weer een zwangerschapsteken) temp is ook nog hoog.Op mijn banner staat dat ik maandag kan testen,maar het moet zondag zijn.Dus ik ga morgenochtend denk ik een testje wagen,ook al verwacht ik er niks van.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Summer: wat een goed nieuws!! En wat fijn dat het kleintje lekker bewoog al. Heb je geen last meer van bloedverlies?

@Lin: hoop dat die pijn minder wordt. Ik kan me wel voorstellen dat het klopt. Echt wel vervelend! Wat geinig dat hij de baby kon voelen al onder je navel!

@Yvon: mooi zo, een knaltest (twee zelfs!) dus goed klussen maar! Hier was mijn test gisteren alweer een stuk lichter, maar nu vraag ik me af of ik vandaag nog eens zal testen of niet? Denk dat de piek al geweest is. Mijn temp is ook gestegen (nu twee dagen hoger dan eerst) maar ik ben zo bang dat hij morgen weer omlaag duikt en dat dan blijkt dat ik toch nog geen eisprong heb gehad. Maar gelukkig is het bijna weekend en dan klussen we gewoon nog even door.

@Hoop: ik heb de moed nog niet opgegeven voor jou hoor! Ben heel benieuwd morgenvroeg!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: laten we maar hard duimen dan:)

20. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Thanx lieve meiden ! Ga vanaf nu ook lekker genieten..

@ Yvon, Wat fijn dat je knal positieve ovutesten had, druk aan de klus dus.. Veel succes !!

@ JeetjeB, heb af en toe nog wat lichtbruine afscheiding. Maar dat kon nog wel een tijdje zo blijven zei de gyn. Is niks verontrustends gelukkig.. Hopen dat je temp mooi hoog blijft :).

@ Hoop, spannend zeg !! Hopelijk goed nieuws dit weekend !!

Meiden alvast hele fijne feestdagen toegewenst !!

Deel Deze Pagina