Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @summer, wat fijn dat het goed gaat allemaal! is die hematoom nu weg dan of zit hij er nog? Geniet ervan meis, je hebt al genoeg zorgen gehad!

@yvon, altijd fijn, knaltesten! Klusze en dan zie ik je snel weer op het wachtbankje.

@jeetjeb, spannend hoor. Gewoon nog fijn even doorklussen dan komt het vast goed. ook al heb je je eisprong al gehad, dan kan het alleen maar teveel zijn.

@hoop, mijn duimen gaan hevig tekeer voor je! Ik hoop echt dat het raak is, dat zou een mooie kerst voor jullie betekenen!! Wel laten weten he, ik kom nog even kijken met de kerst!

@all, ik ben echt werkelijk snotverkouden. Heb vandaag al wel 4 tot 5 pakjes zakdoeken erdoorheen gesnoten. de prullebak ligt helemaal vol :)! Gisteren slecht nieuws gehad; een vriendinnetje van mij heeft nu een miskraam. Ze was zo'n 8 weken, en werd al een paar weken van het kastje naar de muur gestuurd. 3 weken onzekerheid gehad en nu gisteren vastgesteld dat het niet goed is. Ze wordt donderdag gecuretteerd. Vind het zo naar voor haar. Denk ook veel aan haar, moest er gewoon van huilen toen ik het las.

Hier vandaag een donkerdere ovutest, denk dat ik morgen mijn ei heb. Zijn al bijna een week goed aan het klussen en gaan gewoon nog even door! Ik ben alleen wel heel hard aan het niezen en mijn neus aan het snuiten. heb het idee dat als de zaadjes al aangekomen waren in mijn baarmoeder, dat ik ze er dan wel weer uitgesnoten/niest heb.. Hopelijk blijven er een paar zitten ;).

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Troelie. Heftig van je vriendin. Snap dat je ook emo werd je weet immers hoeveel zeer t doet.

@Summer. Vanmorgen wel misselijk maar niet gespuugd. Ben benieuwd of dat t over gaat!

@yvon. Ja, gaat goed. Nog 6 dagen tot de volgende echo! Soms nog steeds onzeker ondanks dat t al 16 weken is. Wil wel wat vaker bevestiging dan eens id 4 weken maar denk dat het bewegen binnenkort wel duidelijker word dus dat is wel fijn. Jij lekker ad klus, geen straf met de kerst! Succes!

@Hoop. op de wachtbank! Blijft elke maand weer spannend hoor. Ik duim!

@Jeetjeb. Heb er een beetje vertrouwen in en als je denkt dat klussen goed is dan doe je dat toch nog een paar dagen:) baat het niet dan schaad het niet:D

@de rest. Hoe gaat het??

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @sweet: Wat jammer dat je niet meer mee kon doen met mvm. Ik kan tot 16 weken meedoen, dus best raar dat je dan niet meer mocht.

@lin: Oe, wat vervelend van je rug. Toch fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Al lijkt dit me ook niet zo fijn als ik je verhaal zo lees.

@summer: Jeetje meid, wat fijn dat de echo zo goed was. Toen ik van mijn dochter zwanger was had ik ook heel weinig kwaaltjes. Ik was toen ook erg opgelucht dat alles goed was.

@Yvon en troelie: Knaltest=flink aan de klus:p! Go dames go!

@Troelie:Wat naar van je vriendin zeg. Hoop dat je haar een beetje kan steunen.

@Hoop: Spannend, hoeft allemaal niets te zeggen he? Wie weet is het wel hartstikke raak. Hoop het voor je!

@hier: Gaaaaaaaaapp. Jeetje, ik ben zo moe. Halverwege de dag trek ik het gewoon niet zo goed. Ben zo blij dat onze prinses nog goed slaapt tussen de middag. Ga echt gelijk met haar op bed liggen en dan slaap ik lekker twee uur met haar mee. Ben zo blij dat het vakantie is. Lekker twee weken rustig aan:).

4. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Troelie, dankje! Hematoom was zo goed als verdwenen, nog een heel klein zwart rondje, maar gyn zei dat mijn lichaam het zelf wel zou oplossen zoals het nu lijkt..
    Jij alweer druk aan de klus zo te lezen, spannend ! Veel succes met wachten tot je NOD..

5. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Sorry heb al even niet geschreven.. drukke weken gehad. Heb wel elke paar dagen even bijgelezen, dus ben wel enigzins op de hoogte :)

Met mij gaat het goed.. ik voel de kleine nu bijna dagelijks, super leuk! Van buiten is het nog niet goed te voelen helaas.. maar dat zal binnenkort wel komen.
    Buik groeit aardig door en het lijkt nu toch wel echt op een zwangere buik. Ook fijn! (om misverstanden of twijfelachtige blikken te voorkomen) Dinsdag heb ik weer controle bij de vk en vrijdag de 20 weken echo... dat vind ik best spannend!
    Kwaaltjes nemen af.. nog steeds moe en heb last van maagzuur. Verder een heel onrustige huid en heeeel veel pukkels. (normaal nooit!) Maar goed.. sinds die misselijkheid weg is, ben ik behoorlijk opgeknapt.

Nou meiden, ik zal proberen wat vaker te schrijven.. ik wens jullie in ieder geval allemaal vast hele fijne kerstdagen!!

6. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Al even niet meer geweest, drukke week achter de rug.
    Ik wilde jullie allemaal even een fijne kerst wensen!

Ik zal snel proberen alles bij te lezen.

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @banjabes, vervelend dat je zo moe bent! Wel extra fijn dat je dan nu 2 weken vakantie hebt! Geniet ervan.

@summer, wat ontzettend fijn dat die hematoom bijna opgelost is. Kan me zo voorstellen dat je erg opgelucht bent!

@dilann, wat fijn dat je de baby al zo vaak kan voelen. Lijkt me heel bijzonder! Prettig ook dat je buik mooi zwanger is, lijkt me ook heel leuk! Kan niet wachten tot het zover is! Die pukkels zijn minder, maar ja; allemaal voor een goed doel!

@hoop, nog getest vandaag?!

@ all, ik heb vandaag echt een knaller! Zijn goed aan de klus, dus meer kunnen we niet doen! Hele fijne feestdagen voor iedereen! Ik kom zo af en toe wel ff spieken, altijd fijn om ff jullie verhaaltjes te lezen! X

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Troelie: wat fijn hè zo'n knaltest? Je hebt je best gedaan, nu straks weer afwachten. Ik zit ook alweer ongeduldig op het wachtbankje. Temp nu al vier dagen hetzelfde. Heel anders dan vorige maand. Gek hoor!

@All: HELE FIJNE KERST, maak er iets gezelligs van en dat al onze wensen maar mogen uitkomen in 2012!!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goede morgen!

Fijne kerst allemaal!

Groetjes:D

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ook van mij voor jullie!
    Fijne kerstdagen!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie: vandaag weer getest,maar echt negatief:( Eigenlijk wist ik het al,ik voelde het,maar toch nog even willen testen.Nog geen bloed te zien,maar dat komt zeker vandaag of morgen wel.
    Ben toch wel teleurgesteld,ik weet het,dat ik niks te klagen heb,want ben toch twee keer snel zwanger geworden,maar heb ze helaas niet uit mogen dragen en dat doet nog steeds pijn.Daarmee is de druk voor ons wel erg groot,die word met de dag groter,elke maand kom ik dichter bij de 43 jaar en dan gaat het toch wel erg hard.Maar goed,nieuw jaar nieuwe kansen:)

Meiden,allemaal hele fijne dagen!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha meiden,

Ben weer terug van een heerlijk weekje weg. Ben aan het bijlezen maar wordt nu weggeroepen voor een spelletje :).

Alvast allemaal een dikke knuffel voor goed en slecht nieuws.

Verder hele fijne Kerstdagen!

Liefs,
    Afrola

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hoop, balen meis van de nega test :(. Dan maar weer hard duimen voor de volgende ronde ;)

@ Evy, jammer dat jij ook helaas niet zwanger het jaar uit gaat :(

@ Troelie en Yvon, lekker aan de klus en lekker aan de wijn oid met kerst en Oud&Nieuw. Zolang je het nog niet weet is er niets aan de hand. Al zou ik het niet op heel hard zuipen zetten ;):p

@ Lin, je klachten van rug en bovenaan billen klinken wel als bekkenklachten. Hopelijk helpt het duwen en trekken van de osteopaat. Vraag ook houdingsadvies aan hem of ga even langs bij fysio. Ik vind de info die ze geven heel verhelderend en nuttig! Verder helpt het afwisselen van houding (zitten, staan, lopen, liggen) echt wel als je het consequent doet. Is wel eens lastig ;).

@ Summer, fijn dat je weer een goede echo had en dat hematoom zo goed als weg is :)

@ Dilann, fijn dat je de kleine al bijna elke dag voelt. Zal vast niet lang meer duren voor je het ook van buitenaf voelt :)

@ Missjuf, hou je het een beetje vol zonder je mannetje? Knuf!

@ Banjabes, heerlijk dat je lekker tegelijk met je meisje kan slapen. Ik ben ook nog heel blij met het slaapje van mijn kleine meid ;):)

@ JeetjeB, hopelijk komen je ovu-testjes snel. Een ei op dag 8 zou wel snel zijn. Vorige ronde leek het ook heel vroeg en was dat uiteindelijk niet zo, ga er daarom maar vanuit dat het nu weer zo is. Al zou ik een volgende keer voor de zekerheid misschien ook een vroeg klusje doen, hihi ;).

@ All, hopelijk niemand vergeten.
    Vandaag een heerlijk rustig dagje thuis met z'n drieen :). Vanavond ook een heerlijk kerstdiner gemaakt (Rollade, aardappeltoefjes en venkelsalade). Goed geslaagd en erg lekker :).
    Onze vakantie was ook goed geslaagd. De nacht na aankomst is het gaan sneeuwen. Dag voor vertrek ging het weer dooien. Dus lekker in de sneeuw kunnen wandelen. Nog twee bergwandelingen in de sneeuw gemaakt en sneeuwpop en sneeuwballen 'gevecht' met dochter gedaan. Ook een paar kerstmarkten bezocht. Met bekkenband om ging dat allemaal nog aardig :).
    Buik groeit heel hard, familie was verbaasd over de grootte, hihi. Schoonzusje zei de laatste dag, lijkt wel of die gegroeid is in de afgelopen week. Dat gevoel had ik zelf ook. Zal weer eens een buikfoto plaatsen ;).

15. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, zie dat je vandaag je ei hebt! klusze! en kom er gezellig weer bij zitten!

@ banjabes, een extra dutje tussendoor doet wonderen, hopelijk komt het snel goed! ik herken die moeheid heel erg van toen ik zwanger was, maar vind het weer zwanger worden ook erg vermoeiend!

@ summer, wat fijn dat die hematoom bijna weg was! het heeft je flink wat stres bezorgd! nu lekker genieten!

@ dilan, wat fijn dat het zo goed gaat! kwaaltje horen erbij en hopelijk nemen deze snel af voor je! ook fijne kerstdagen voor jullie!

@troelie, hup huo aan de klus voor een kerst beebje! haha, succes en ik schuif nog een stukje op op het bankje!

@ jeetjeb , hoe gaat het met je? je temp blijft mooi stabiel hoog zag ik op je kaartje! spannend! kom je er ook weer bij?
    allemaal hopelijk kerst beebjes!

@ lin hoe gaat het nu met je? fijen eerste kerstdag doorgekomen? hoe gaat het nu met je rug? ben benieuwd of het al effect heeft gehad?

@ hoop, wat vervelend een negatieve test, maar zeg nooit nooit. Snap dat het ontzettend rot is, zeker gezien je vorige ervaringen en je leeftijd. Hopelijk wordt 2012 een knal jaar voor jullie!

@ afrola, woei dat klinkt heel erg lekker! zal smullen zijn geweest! wat fijn dat het zo goed gaat, en dat de kleintjes zo hard groeien, geniet ervan!

@ all. ik heb ontzettend vroeg (voor mijn doen) een positieve ovu test gehad. op 21 december al! We hebben 21 dec. geklust 23 dec en 24 dec. Voor mijn gevoel ben ik er niet genoeg mee bezig geweest door alle drukte van deze maand. En heb ik het naar mijn idee een beetje verwaarloosd. Ik heb ook maar 3 ovutesten gedaan 1 negatief 2 was een knal test en 3 was weer minder. Maar goed het wil niets zeggen. Hopelijk hebben jullie allemaal een helefijne 1e kerstdag gehad! ik was vandaag een beetje verdrietig en moet veel denken aan dierbare die er niet meer mogen zijn, welke toch een speciaal plekje in mijn hart hebben, dus ook aan ons vlindertje. Maar heb toch een fijne dag gehad met ehele lieve mensen om mij heen. Iedere dag is bijzonder, en probeer er naar te leven en te streven dat iedere dag zo'n mooie dag mag zijn!

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @yvon, deed jij altijd al ovulatietesten?! Misschien hebben jullie anders wel vaak te laat geklust als je eisprong eerder is dan verwacht?! Je moet ook ff je banner aanpassen, je mag 4 januari al testen!

@afrola, jullie weekje weg klinkt fijn! Ben benieuwd naar je buikfoto!

@hoop, wat balen dat het niet goed voelt en dat de test negatief is. Had gehoopt op nog goed nieuws voor dit jaar.

@jeetjeb, yvon, evi, lizzy, hoop, ik ga duimen voor een positieve test in januari 2012 voor ons allen!!

Hier een fijne dag gehad. Denk veel aan mijn vriendinnetje die nu een miskraam heeft. Vind het zo naar voor haar, hoop ook voor haar dat ze snel weer zwanger is!

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, dat is het rare nou net, ik heb voor mijn mk wel ovu testen gebruikt en was eigenlijk altijd dag 14, dat linkte ik dus aan dat ik het voelde, zeurderige pijn links of rechts. Nu heb ik het vorige maand getest en had dus ook dag 12 positief (dan kan het nog 24/36 uur duren voor je je ei hebt) en nu was het nog eerder. Alleen wat ik raar vind ik dat ik hem deze ronde niet gevoeld heb?!? Ik weet niet of ik mijn banner aan moet passen omdat je ei uiteindelijk later is als je positieve ovu test toch?

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik voelde eerder nooit mijn eisprong. Heb hem nu beide keren na mijn 2e miskraam wel gevoeld. Als je 21e positief getest hebt, zul je ws 21, 22 uiterlijk 23 ei hebben gehad. 14 dagen later kun je dan testen. Ik heb vandaag ei gehad, kan dan in principe over 2 weken testen op zondag.

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goede morgen!

ei voelen:
    Ik voelde eerste wel mn ei en na de mk niet meer..

rugpijn:
    Is zo goed als weg!:D Zo blij mee:D

spugen:
    Ook over sinds de behandeling van donderdag:D

Dromen:
    Ik heb me toch eng gedroomd vannacht! Over vroeggeboorte misvormt kindje, begin ik me nu daar weer zorgen om te maken. Raar he!

Echo: Nog 3 dagen en dan hebben we de geslachtsecho! Vind het heel spannend.

Kerst: Ja was leuk, jammer dat mn moeder kerstavond de teramusu vergeten was dat ik die niet mocht en mn schoonmoeder gister carpacio voor me klaar wilde maken. Het water liep mn mond uit, die is daar altijd zo lekker ik zat aan de tomatensoep deze keer:(
    Veel cadeautjes gehad ook voor de baby. erg leuk allemaal. En van mn schoonzusjes vast een cadeaukaart voor mn verjaardag de 3e want ze kunnen niet komen. Dus mag naar prenatal om te shoppen van ze:D

Sterkte op de wachtbank, ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes!

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @lin wat fijn dat je rug pijn bijna weg is.
    Wat een nare droom zeg pfff.... Nog drie dagen en dan zie je weer hoe het echt met jullie kindje gaat!
    Jammer dat ze er geen rekening meer hebben gehouden. Maar het afzien en wachten wordt beloond!

@ troelie, weet jij hoe ik mijn banner kan veranderen of dan een nieuwe moet maken? Dan staat de datum verkeerd....

Deel Deze Pagina