Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Even een ego berichtje! Vandaag termijnecho gehad en alles was goed!! De echoscopiste liep wel een beetje te zeuren, omdat ik al 13 weken ben en dan de meting niet meer erg betrouwbaar is.....Maar ze kwam bijna hetzelfde uit als met de 9+6 weken echo in het ziekenhuis. Ach 1 dag verder, maar we houden het op 5juli.
    Alles zat er op en eraan, het hartje hebben we maar heel even gehoord. Volgens mij had die vrouw er helemaal geen zin in vandaag en wij waren er om 9uur,dus als ze nog de hele dag moet....
    De kleine kruimel was nu al lekker dwars, want om het goed op te meten moet je natuurlijk een shot hebben van de zijkant en de kleine draaide zich elkaar keer weer om....
    Langzaamaan begin ik er echt van te genieten, durfde het niet echt, was toch bang dat het weer mis zou gaan. Nu heb ik er veel vertrouwen in dat we in juli een mooi kindje in ons handen zullen hebben!

Banjabes: Balen van je krul.....hopen dat je je geld terug krijgt of in ieder geval een vergoeding.

Sjors: Ik ben 5,5 kilo afgevallen, volgens de gyn moest ik me geen zorgen maken. De kleine pakt zelf wat ie nodig heeft. En de gyn vertelde er ook nog bij, dat ik er stiekem van moest genieten want voor ik het wist werd ik weer zwaarder.....

Meiden die ik heb overgeslagen....sorry!!

2. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    26/12 NOD Hoop42
    29/12 Pret echo geslachts bepaling Lin
    30/12 20 weken echo Dilan
    30/12 VK controle Lin
    30/12 Termijnecho Summer1983
    06/01 2e echo -gyn-
    Sjorsjette
    06/01 NOD Troelie
    07/01 NOD JeetjeB
    07/01 NOD Yvon
    11/01 20wk echo afrola
    12/01 eerste gesprek bij VK en een eerste echo Banjabes
    14/01 NOD Evy
    15/01 NOD Lizzy
    17/01 VK Controle MissJuf
    19/01 20 weken echo Lin
    23/01 20 weken echo MissJuf
    01/02 VK contole Sweet84
    02/02 controle gyn afrola

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 5 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 ''voorlopig'' uitgerekende datum 02 augustus 2012
    Banjabes: ronde 7, vijfde ronde na mk 'voorlopig' uitgerekende datum: 19 augustus 2012

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @sweet wat fijn om te lezen dat alles goed is! Geniet er van!

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sweet, wat fijn dat het allemaal goed is! Geniet er maar fijn van, want voordat je het weet, heb je de kleine al in je armen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben wel een ongeduldige wachtbanker weer.. Kan niet wachten tot het volgende week zaterdag is. Hopelijk dan nog niet ongesteld geworden en een mooie positieve test! Andere wachtbankdames, wanneer gaan jullie testen?!

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie geen idee! Omdat mijn ei eerder was mag ik 4 Jan al. Dat is een mee valler, dus woensdag? Denk ik?

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Spannend! Leuk, dan heb ik al iets eerder iets om naar uit te kijken op zwangerschapsgebied ;)! Jeetjeb, evy en lizzy, wanneer gaan jullie testen?!

Hoop, hoe gaat ie bij jou? Is je ongesteldheid inderdaad doorgezet?

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ego! Vandaag de echo gehad. We krijgen een dochter! Erg leuk en ook een dvd. Daarna wezen eten en de halve stad leeggeshopt! Ik mocht eindelijk los!!

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Haha lin wat goed! Ik heb altijd het idee dat er voor meisjes meer te winkelen is dan voor jongens! Proficiat met je mooie echo!

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Is ook echt zo! Heb echt veel roze gekocht. dat algemene was ik zat!

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sweet
    Je had een nekplooimeting toch, dat kan toch nog goed met 13 weken. Ik was dat ook. Volgens mij zeggen ze tussen de 12 en 14 weken toch. Fijn dat alles er goed uitzag.

@ Yvon en Troelie
    Succes met wachten!

@ Lin
    Een meisje, dan klopte de NUB dus. Leuk hoor!
    Voor meisjes is veel meer te koop ja. Behalve broeken, kunnen ze ook jurkjes en rokjes aan, zoveel meer keuze.
    Was het een 3d echo? Konden ze het goed zien, want je bent nog maar 17 weken. Houden jullie het geheim of vertellen jullie iedereen dat jullie een dochter krijgen?

@ hier
    Vandaag thuis gewerkt en gekookt, ben nog bij mijn ouders dus hoef verder niets gelukkig. Ben nog steeds moe.... Ook een aantal vermoeiende nachten gehad met dochtertje.
    Verder geen bijzonderheden.

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Was een normale echo. Ja ze zijn er heel erg zeker van!
    We vertellen het met oud en nieuw aan familie en daarna aan iedereen:)

Ik ben alleen moe nu! Dus ga lekker mn bed opzoeken!

groetjes

12. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Leuk hoor!
    Waarom had je nu een echo? Ik heb er pas weer 1 met 20 weken.

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, wat leuk een meisje! Ik zou allebei uiteraard leuk vinden, maar geloof dat een meisje als moeder zijnde toch wel extra speciaal is.

Wij hebben vandaag onze trouwdag vastgelegd bij gemeentehuis. Trouwen 8 juni om half 12!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen meiden,

Oh Troelie, gefeliciteerd! Nu staat het echt vast hè, leuk! Lekker iets om naar toe te leven en naar uit te kijken. Wanneer krijg je trouwens de uitslag van dat darmonderzoek?

@Lin: wat leuk een dochter! Nu maar lekker shoppen inderdaad. Lijkt me helemaal geweldig! En fijn dat alles goed was.

@Sweet: ook een goede echo gehad las ik, fijn!

@Wachtbankers: mijn ei was ook een stuk vroeger deze maand dus ik twijfel wanneer ik zal gaan testen. In principe zou ik morgen al op 10 DPO zitten als het echt klopt dat mijn ei op CD 14 was. Maar ik wil niet te vroeg testen, heb geen zin in turen. Wat zouden jullie doen? Ik wil misschien ook nog even afwachten wat mijn temp doet morgen en overmorgen. Vandaag was hij nog mooi hoog. Heb wel met vlagen menstruatiegevoel nu. Het enige wat me echt opvalt is dat mijn borsten ineens heel zacht zijn, terwijl ze normaal vrij hard zijn zo voor mijn menstruatie.
    Maar ja, afwachten nog maar even!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Omdat de 20 weken echo van 19/1 nog zo lang weg is en omdat we veel te nieuwschierig waren! Was een pretecho zelf geregeld:)Met dvd die krijg ik bij de medische echo's niet dus nu kunnen anderen het ook zien:)

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Spannend troelie mooie tijd begin juni;)

17. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Troelie: Wat leuk!!! Nu staat het echt vast! 8 juni is een mooie tijd! Meestal ook mooi weer....Ik ben op 7 juni jarig en dan regent het altijd! De dag erna schijnt de zon....

Lin: Wat leuk een dochter! Gericht shoppen is altijd leuk. Wij willen niet weten wat het wordt, dus wij blijven voorlopig in spanning. En lekker fantaseren....

JeetjeB: Ik heb de vorige keer gewacht tot ik echt een week overtijd was. Ik durfde op een gegeven moment niet eens meer te testen voor mij NOD of een dag erna....

Ik weet even niet meer wie het was....maar we hebben geen nekplooimeting laten doen. Dit was gewoon een termijn echo. (foto staat op mijn profiel) we gaan geen nekplooimeting of combinatietest doen.

Nu moet ik gewoon 7 weken wachten kunnen we ons kleintje weer zien.....We gaan nog wel een pretecho laten maken, maar dat doen we pas met een week of 24/25. Anders moeten we 20 weken wachten willen we ons kleintje nog een keer zien :)

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ben ik weer even. Direct na kerst ben ik behoorlijk verkouden geworden en dat valt even niet zo lekker. Zo lag ik vannacht een uur wakker vanwege dichte neus, benauwd en keelpijn en besloot toen maar eruit te gaan. Heb anderhalf uur op de bank gelegen en toen nog geprobeerd wat te slapen. Gelukkig nog wel een beetje gelukt. Vandaag verder een extreem rustig dagje, ik hang wat in huis rond. Heb ik even nodig ;)

@ Troelie, Yvon, JeetjeB ongeduldig op de wachtbank?! Ik duim voor jullie

@ Yvon, ik voel soms wel mijn ei en soms niet, maar op tempkaartje is wel altijd te zien dat ik hem toch heb. Dus het kan dat je hem niet altijd voelt ;)

@ Troelie, gefeliciteerd met de trouwdatum. 8 juni klinkt als een mooie dag. Als het goed is zijn mijn hummeltjes er dan al :D. Kan ik samen met hen aan je denken ;)

@ Sweet, gefeli met de goede termijnecho. Heerlijk dat de kleine zo eigenwijs was bij zo'n sjaggie madam :D. Fijn dat je je nu ook heel wat zekerder voelt, lekker genieten en gaan shoppen ;)

@ Lin, ook hier gefeliciteerd. Lekker geshopt dus. Ik scoor af en toe wat. Nu nog neutraal. Straks ga ik ook los ;).
    Fijn dat je minder last van je rug hebt. Wel balen dat de misselijkheid maar niet wil overgaan :(.

@ Missjuf, fijn dat de nieuwe vk wel leuk was. Op naar een fijne band met haar/hen. Knuf voor vermoeidheid en mangemis!

@ Evy, veel plezier met klussen ;):p

@ Banjabes, balen van je permanent. Zou ook even bellen hoe of wat maar denk niet dat ze je geld teruggeven. Misschien dat je een extra haarknipbeurt krijgt?

@ Sjors, de eerste weken kunnen erg lastig zijn. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en wat zekerder. Maar een voordeel van veel kwaaltjes is vast dat het wel goed zit, ik heb er vertrouwen in, knuf!

@ all, hier nog mijn buikkie:

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Afrola die buik groeit de pan uit!!!
    Leuk jurkje trouwens. Ik heb vorige week geshopt met mijn moeder!!! Heb ook zo'n soort jurkje maar dan paars.... Hopen dat het niet al te veel uitrekt, dan kan ik t ook nog aan na de bevalling....

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @afrola, je past mooi in de welving van de spiegel ;)! Mooie buik hoor!

@jeetjeb, ik zou gewoon testen. Als hij nog negatief is, test je 2 dagen later toch gewoon nog een keer?! Als je zwanger bent, word je immers toch niet meer ongesteld ;)..

@sweet, jeetje wat lang wachten nog tot de volgende echo! We zouden zelf zo'n apparaat moeten hebben he?! Succes met het geduld hebben. Als je er wat voor gevonden hebt, kun je mij dan tippen?! Ik heb zo geen geduld in dit hele zwangerschapsgebeuren!

Deel Deze Pagina