@ jeetjeb ik zou 10dpo gewoon testen! Goodluck! @ afrola, jeetje wat gaat het goed daar! Je hebt een pracht buikje! @ troelie, wat leuk dat DE datum nu vast ligt! Kun je er echt naar toe leven! @ hier, rommelende buik, andere borsten, onwijs veel last van mijn buik mn aan 1 kant.... Zou het? Of zou het wederom schijnzwanger zijn? Ik hoop het beste! Hoe gaat het met de andere wachtbank dames? En de zwangeren onder ons?
@Yvon: heb precies dezelfde dingen als jij! Maar nog niet getest. Ik durf er niet zo op te vertrouwen dat mijn eisprong echt op dag 14 al was. Of zou dat toch echt wel kunnen? Dan zit ik vandaag 10 DPO. Misschien ga ik nu even weinig drinken en straks toch een testje wagen. Temp was nog hoog, 0,1 lager dan gisteren dat wel, maar nog steeds 37. Ik hoop voor jou ook het beste hoor! Ik duim voor je in ieder geval. @Afrola: buikje groeit goed en mooi buikje hoor!! @All: een heel gezellige avond vanavond en dat al onze wensen in 2012 maar mogen uitkomen!
@ jeetjeb je temp is positief! Ik denk wel de 14 e later in iedergeval niet! Ikben benieuwd ! Allemaal fijne oudejaarsdag en een hoed begin van 2012
Alvast de beste wensen voor 2012! En dat er maar een hoop mooie babytjes mogen komen. Iedereen gaat hier op roze hoor! Dikke knuffel
@Yvon: ik vind het zo vreemd omdat ik in mijn twee cyclussen hiervoor volgens mijn temp mijn ei pas had op dag 18 en 20 en mijn lf was maar 11 dagen. Nu was mijn ei dus op dag 14 en met een lf van 11 dagen zou ik dan maandag al mijn NOD hebben maar dan is mijn cyclus ineens heeeeel kort, nog nooit zo kort geweest. Dus vandaar dat ik het gek blijf vinden. Of mijn lf is geen 11 dagen en was het toeval de laatste twee cyclussen (of was mijn ei toch eerder want heb geen ovutesten gebruikt) Ik heb vanmorgen nu al drie keer geplast en dus niet getest want urine was heel licht net de laatste keer. Ik durf ook niet zo goed! Misschien dat ik vanmiddag een testje waag en anders morgenvroeg!
Hey meiden, Spannende tijden lees ik. Yvon en Jeetje, wat een positieve berichten als ik dat zo lees. Zou best wel eens raak kunnen zijn bij jullie. Ik heb 9dpo positief getest, dus ja....hihi, ik zou het ook doen! @troelie: Wat super dat jullie datum nu vastligt. Trouwen is zo leuk. Wij zijn vorig jaar april in Bali getrouwd. Is nog steeds een hele mooie herinnering die je echt nooit meer vergeet. Heel veel plezier met de voorbereidingen meid! @Lin: Leuk een meisje. Hihi, wij zijn toen ook helemaal losgegaan toen we eenmaal wisten dat het een meisje zou worden. Een heerlijk gevoel! @afrola: Jeetje meid, je buik is wel heel hard aan het groeien. Wel een super mooie buik hoor! @sweet: Wat jammer he, dat je dan weer zo lang moet wachten voordat je jullie kindje weer kan zien. Ik moet nog tot 12 jan. wachten en dat duurt voor mijn gevoel al zooooooo lang! Hele fijne avond allemaal en een super 2012 voor iedereen
He meiden, Even kort een berichtje van mij.. Yvon, JeetjeB, spannend zeg ! Klinkt in ieder geval positief allemaal.. Hopelijk een mooi roze begin van het nieuwe jaar ! @ Afrola, mooie buik zeg ! Vast bijzonder om je buik zo te zien groeien.. @ Lin, wat leuk een meisje !! Gefeliciteerd !! @ Sweet, fijn dat de termijnecho goed was ! Nu heerlijk genieten.. @ Troelie, leuk dat jullie nu een trouwdatum hebben vastgesteld. Wordt vast een hele bijzondere dag. Erg leuk al die voorbereidingen.. Hier gister de termijnecho gehad. Alles zag er helemaal goed uit ! Kleintje was al druk aan het bewegen, echt zo bijzonder.. Nu lekker genieten ! Meiden allemaal een hele fijne jaarwisseling en dat 2012 voor ons allemaal een TOP jaar mag worden !!
Hai! @Sweet & Summer: wat fijn dat de termijnecho's goed waren!! Lekker genieten nu! @Troelie: Ja, super leuk een datum! Nu kun je er echt naar toe leven! Hopen op mooi weer ! Yvon, JeetjeB, spannend zeg ! Klinkt in ieder geval positief allemaal.. Hopelijk een mooi roze begin van het nieuwe jaar ! @Lin: Helemaal los met roze spulletjes nu! Was ze heel zeker? Bij mij was het toen nog wel met een lichte twijfel.. @Afrola: Mooie buik hoor! Mijn buik groeit de laatste weken super hard! Volgens de vk niet zo gek gezien ik redelijk klein/kort ben.. dus dan toont het sneller. Daarnaast schijn ik ook een enorme baarmoeder te hebben Dinsdag controle bij de vk gehad en gister 20 weken echo. Alles lijkt helemaal goed! Heb dus een grote baarmoeder, maar tot nu toe heeft dat geen gevolgen voor de baby. Baby groeit goed.. beentjes heel licht onder gemiddelde, maar nog ruim binnen de marge. Hoofdje precies gemiddeld. Buikje boven gemiddelde, maar ook nog gewoon binnen de marge. Prima dus! Verder dus ook geen gekke dingen gezien wbt de organen, bloedvaten, hersenen enz. Super fijn!! Er is nog een keer bevestigd dat we een meisje krijgen. 99%.. bij meisjes weten ze het nooit 100% zeker schijnt. nou we gaan er maar vanuit.. en anders wordt het een jongetje in roze jurkjes Wat trouwens super leuk was, was toen we op beeld de baby zagen bewegen en schoppen en dat ik dat kon voelen.. dat maakt het zo echt ineens! Lieve meiden, allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en mooi 2012 gewenst!
Oh en natuurlijk succes voor de meiden op de wachtbank!! Ik hoop dat 2012 ook voor jullie heel mooi nieuws mag brengen!
Oh fijn! Bij ons was het toen toch nog wat twijfelachtig.. waardoor ik toch nog wat voorzichtig was met het kopen van roze haha. Maar super leuk een meisje... en fijn he dat je nu wat concreter wordt he ivm alle spulletjes... babykamer, kaartjes, namen..
Ik kom iedereen even een fijne jaarwisseling wensen! Hopelijk worden er in 2012 veel gezonde baby's geboren!
En natuurlijk hoort na het wensen van een fijne jaarwisseling , een wens met daar in; een heel fijn gelukkig gezond ( roze) 2012! Dat je alles mag krijgen wat je hartje begeerd ! Proost!
Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012 gewenst! Morgen zal ik ff uitgebreid reageren en hopelijk een positieve test van jeetjeb lezen!
Hoi meiden, Ik hoop dat iedereen een gezellige avond heeft gehad en wens jullie ook allemaal een heel gelukkig, gezond, vruchtbaar 2012! @Troelie: ik heb toch maar niet getest vandaag. Gisteren wel maar die was negatief. Eergisteren heb ik ook een testje gedaan en daar lijk ik wel heel vaag iets op te zien. Toen had ik ook minder gedronken en geplast. Maar ja ik hou me nu dus maar even in en ga morgenvroeg testen als mijn temp dan nog hoog is. Vandaag is hij nog wel hoog in ieder geval en ben niet zo heel laat naar bed gegaan. Wel spannend zeg! Hoe is het verder met de wachtbankers? Al kriebels om te testen?
@jeetjeb, ik heb zeker kriebels om te testen, maar dat heeft nog niet zoveel nut, zit vandaag op 8dpo. Ik heb wel wat 'kwaaltje', maar ja dat zegt niks helaas. Sinds 2 dagen wat steken/zeurderig gevoel in liezen/onderbuik, steken in borsten, puisten. Heb ook het idee dat de aders in mijn borsten weer een stuk donkerder zijn en soms heb ik het idee dat er weer een donker lijntje op mijn buik ontstaat (dat was bij mijn 1e zwangerschap hetgeen waardoor ik zeker wist dat ik zwanger was, zonder dat ik nog getest had). Maar ja, dat kan ik me ook inbeelden, omdat ik het zo graag wil.. Al met al, geen idee en moet gewoon nog even een paar dagen wachten. Ik heb niet veel afscheiding trouwens. Hoe zat dat bij jullie, zwangere dames? Hadden jullie veel afscheiding in de week na eisprong? Heb wel heel af en toe wat eiwitachtig slijm bij afvegen, maar niet veel.
@Troelie: klinkt wel hoopgevend hoor! Nog een paar dagen afwachten. Wanneer testtje je de vorige keer positief, ik bedoel hoeveel DPO? Hier ook wel wat kwaaltjes, zoals witte afscheiding, borsten die heel anders voelen, krampen die komen en gaan maar ja allemaal niet echt heel duidelijk zeg maar. Kan nog steeds beide kanten op. Het enige waardoor ik wel wat hoop heb is dat mijn temp zo mooi hoog blijft. En hier trouwens ook een enorme puist sinds gisteren! Dat heb ik niet zo vaak.
Klinkt goed! Ik heb ook 4 dagen nu mijn temp bijgehouden, 36,9-36,8-37,0-36,9. Hoop ook dat hij hoog blijft! Eerste keer testte ik 11dpo licht positief en 13dpo heel duidelijk. Tweede keer testte ik pas op 14dpo licht positief, toen had ik 16dpo bloedverlies en dacht ik ongesteld te worden, dus heb toen pas paar dagen daarna echt knaltest gehad, 18dpo denk ik. Maar die 2e keer was gewoon helemaal raar!