@Yvon: ja dat klopt, onze NOD was later hè? Maar ja door die vorge eisprong ben ik helemaal van de kaart. Oh, ik hoop voor jou ook nog het beste hoor!! Niet meer getest? Ik ga denk ik woensdag pas weer testen. Was vanmorgen zo ontgoocheld! Mijn temp was zelfs gestegen en dan toch een negatieve test, pfff. @:in: toch een fijne dag alvast morgen! En succes met de voorbereidingen. @Troelie: ja voor een ander is het altijd makkelijk praten maar als het om jezelf gaat... pff een en al stressgedoe. Erg hè? Ik zit er nu al over te denken om volgende ronde maar eens na mijn ei niet meer te tempen, dat geeft misschien meer rust. (Als me dat lukt hoor!)
@ jeetjeb ik denk dat we veel te vroeg zijn, mijn nod is naar vier Jan verschoven, dus achteraf had testen nog geen zin Even beetje moed ook in praten hahaha. Ik houd het nu op vijf januari.
@yvon, mijn ei was vorige week zondag ongeveer (25 dec). Ik ben nu dus zo'n 8dpo. Ik heb wel wat 'kwaaltjes' (gevoelige borsten zo nu en dan, steken in lies, licht streepje op mijn buik, oudjaarsavond en gisteren wat last in onderrug gehad). maar ja, ik heb daarnaast juist weer weinig afscheiding en mijn temp is vandaag 2 tienden gezakt, dus daar maak ik me dan weer druk om.. Geduld... ! Heb jij verder nog kwaaltjes deze periode? rare dingen tov normaal?
Ja veel buikpijn, heb ik anders nooit komt met vlagen en is ook zo weg, ook doen mijnborsten zeer maar vooral aan de boven kant, dus ook anders als ik gewend ben..... Twee tiende is weinig! Wat een spannende maand deze keer zeg! Ik duim voor ons voor roze!
@Dilann: dank je! Ja over 2 dagen nog eens testen als ik dan nog geen rood heb. @Yvon nou da's ook wel heel sterk weer! Ik heb dus ook pijn bovenaan mijn borsten!! Al is het vandaag even wat minder. Maar verder zijn ze dus heel zacht. Ja, aparte maand! Ik duim ook voor ons allemaal.
Bij mij begint het aan de binnnkant van mijn borsten (decolleté zeg maar) en dan naar boven. Dus bij mij ook redelijk aan de bovenkant van de borsten. Hopelijk is dat een goed teken dames! Ik ga ook doorduimen! Evy en Lizzy, hoe gaat ie bij jullie. En hoop, hoe is het nu met jou? Ben je inderdaad ongesteld geworden en nu weer een nieuwe cyclus?
@Sweet Fijn dat je termijn echo oke was wat een miep trouwens dat ze liep te zeuren over dat je al op de 13 weken zit! Van en tot wanneer was jij 5,5 afgevallen meis???? @Lin2011 Leukkkkk een dochter!!!!!!! Hahaha lekker is shoppen dan hé!? @Troelie Leuk trouwdatum vastleggen steeds echter ben je al veel aan het bedenken/voorbereiden??? @Afrola Mooie buikfoto meis! wanneer mag jij weer op controle? @Summer Wat fijn dat je termijn echo oke was meid!!!! Hoe voel je je verder? @Dilann Wauw wat een mooie omschrijving geef jij van je echo zeg tof ook een meisje!!!!!! OW en je hebt ook kunnen voelen was dat voor het eerst? @Yvon, JeetjeB & Troelie Wauw DAMN meiden wat houden jullie het spannend!!! Bij het lezen beet ik bijna al me nagels naar god hihi toi toi toiiiiiiiiiiiii @ALL Er zijn er een aantal hier die ''ook (net als moi) schrokken van mijn kg die ik afval... weet ff niet meer wie het zei om vk te bellen... ik loop nog altijd bij gyn.. en die is middels op de hoogte. Ze zei dat ik echt op voldoende drinken moet letten! L Wil zooooooooooooo graag weer een controle vandaag 9 weken en 5 dagen. Hier gaat het qua kwalen aan de betere kant... ben alleen nog altijd aan het afvallen. Liefje is vandaag lekker vrij dus lekker saampjes. Kijk verder enorm uit naar vrijdag voor onze 2e echo! Ze gaan me dan wel extra meten en wegen enz... ben benieuwd. Gaat wel ineens echt rap die kg's. Had eerst een buikje... dat zwakt ook al weg. xxx
@sjors, kan me voorstellen dat je heel graag een echo hebt om jezelf weer gerust te stellen dat ondanks de kilo's die je verliest, alles goed gaat met je kleine spruit. Een vriendin van mij is ook al 3,5 kilo afgevallen door alle kwaaltjes. Gaat ook gewoon nog goed. Komt goed meisje, heb er vertrouwen in! We hebben voor ons trouwen wel bedacht hoe we het in grote lijnen willen, maar nog niet echt in detail. komt nog wel. Zijn nu nog wat meer bezig met het zwanger worden ! Ik ben net gebeld door de chirurg trouwens voor de uitslag van het poliepje wat tijdens het darmonderzoek weg is gehaald. Is allemaal goed gelukkig. Was niks raars, ik moest het zien als een soort wratje aan de binnenkant van mijn darm. Is ook weer fijn om te weten!
@troelie: He meid, wat goed die goede uitslag zeg! Is weer een zrg minder. Bij mij is mijn temperatuur ook nog even gedaald hoor en toen weer gestegen en uiteindelijk hoog gebleven. Heb dit grafiekje gebruikt en dat klopte bij mij precies allemaal. Kan dus zeker nog wel allemaal! @Lin: Gefeliciteerd meid! @sjors: Wat fijn dat je snel je tweede echo krijgt. Hier zitten we met spanning op onze eerst echo te wachten. 12 jan. zijn we pas aan de beurt. Ben ook een beetje ongeduldig aan het worden merk ik. Zou het goed zijn? Hoop het wel! Ben wel heel moe en misselijk heel de tijd, dus de juiste kwaaltjes zijn zeker aanwezig! @alle wachtbankers: Succes meiden. Ik hoor weer veel positieve verhalen. Hopelijk gaan jullie allemaal op roze! @hier: Mijn buik begint nu al echt te groeien. Pas mijn strakkere broeken niet meer, de wat lossere broeken komen nu mooi van pas. Mijn darmen gaan nu al zo uitzetten. Ik schrik er een beetje van! Haha, ik moet straks al wijdere kleding gaan dragen om het een beetje te verbergen. Bij een tweede gaat het inderdaad wel sneller blijkbaar!
Hey meiden! De beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat het voor iedereen een mooi jaar zal worden, met veel positief nieuws!!! Sjors: Ik viel af vanaf 4/5 weken of zo, ik stond vandaag op de weegschaal en er was nu 1,5 kilo bij. Het laatste weegmoment was vorige week woensdag en vergeleken met toen is er 1 kilo weer af. Ik schommel gigantisch, maar dat is ook niet heel gek met deze dagen...
@ JeetjeB, begrijp wel dat je bent gaan testen met zo'n kaartje. Onwijs balen dat hij nega was . Duim nog even door @ Troelie en yvon oei ook nog zo spannend bij julle met pijnlijke borsten. Ik hoop ook zo op roze voor julle! @ Sjors, lekker veel rusten en de hele dag proberen wat te eten en drinken. Meer kun je niet doen. Wel goed dat ze je vrijdag uitgebreid gaan controleren. Ik mag as vrijdag naar gyn om een ring om mijn baarmoedermond op te halen. Volgende wk woensdag heb ik de 20-wk echo. Ik vind het ook wel fijn om weer te mogen kijken. Al heb ik niet bepaald te klagen over het aantal afspraken en echo's de afgelopen weken . @ Banjabes, bij mij ging het zowel bij de mk als nu ook snel. Liep nu vanaf 8wk alleen nog in zw.schapsbroeken rond. Zeker als je ze toch al hebt liggen is het makkelijk overstappen @ Lin, alvast gefelicteerd met je verjaardag morgen. Leuk dagje ook . Mijn vader is de 5e jarig, dus wij gaan het weekend weer op verjaarsvisite . @ all, zo eerste werkdag in het nieuwe jaar weer gehad. Ben bekaf. Tel echt af naar 15 jan. Vanaf dan nog maar 5 uur op een dag werken.
@afrola: Is dat zo'n ring die operatief geplaatst wordt en die er niet meer uigaat? Een vriendin van mij heeft ook zo'n ring. Ze is geopereerd aan haar baarmoeder, maar ze waren even vergeten te vermelden dat ze zoveel hadden weggehaald dat zo'n ring nodig was in een zwangerschap. Hierdoor is ze haar eerste kindje verloren met 25 weken. Haar baarmoedermond hield het kindje gewoon niet meer binnen. Dit kindje heeft het niet mogen overleven. Wat een ongelofelijke blunder van het ziekenhuis. Bij de volgende zwangerschap kreeg ze zo'n ring en nu heeft ze twee mooie kindjes mogen krijgen. Kan me voorstellen dat ze in sommige tweelingenzwangerschappen het ook nodig vinden om zo'n ring te plaatsen.
jeetje banjabes, wat een verhaal van die vriendin!! Ongelooflijk zo'n fout! Hebben ze vanuit het ziekenhuis wel hun fout erkend of is het in een heel slecht excuus gestopt?
Hee meiden, @Lin: gefeliciteerd! Fijne (verjaar)dag vandaag! @Banjabes: jeetje zeg dat is echt erg!! Wat een grote fout van zo'n ziekenhuis. Daar moet je echt niet aan denken! @Afrola: gaat alweer hard zeg, bijna 20 weken! Wel goed dat je binnenkort mnder gaat werken, lijkt me wel fijn. Ben benieuwd hoe dat gaat met die ring. Hoe is het met de wachtbankers? Hier heb ik weinig hoop meer. Ik voel aan alle kanten dat de ongesteldheid vandaag of morgen gaat doorbreken. Mijn temp is ook gedaald. Ik heb me er wel een beetje bij neergelegd weer. Het is in ieder geval positief dat mijn cyclus (naar mijn idee) weer wat normaler lijkt te zijn. Hopelijk is dit in de volgende ronde weer zo en lukt het dan gewoon!
@jeetjeb, ik hoop heel erg voor jou dat dat ongesteldheidsgevoel stiekem een zwangerschap betekend. Hier vandaag weer aan het werk. Mijn temp is vanochtend gelukkig weer met 0.3 gestegen, dus heb nog goede hoop. Ik ga vanaf vandaag maar weer eens stoppen met al dat gesnaai. Ik pas gewoon bijna niet meer in mijn broeken. Heel vervelend vind ik dat! Moet ook weer wat meer bewegen. Na mijn ziekenhuisopname heb ik eigenlijk bijna niks meer gedaan. Heb geloof ik nog 3 tennislessen gehad en verder niks . Is echt ernstig, dus dat is 1 van mijn goede voornemens!
@Troelie: ooh zoooo herkenbaar! Ik barst ook bijna uit sommige broeken en beweeg ook veel te weinig en intussen maar snaaien af en toe Dus het is ook mijn goede voornemen. Mooi dat je temp weer was gestegen! Dat geeft goede hoop! Die van mij was dus met 0,2 gedaald en net heb ik nog eens getempt en was hij nog 0,1 lager (en ik dacht dat hij altijd hoger werd als je opstond?) nu dus 36,9 terwijl het gistermorgen 37,2 was! Het is nog wel vrij hoog maar samen met die negatieve test van gisteren heb ik toch weinig hoop meer.
@jeetjeb, gelukkig dat er nog iemand is die bijna niet meer in haar broeken komt ! Hoe is het met je kwaaltjes dan nu? Heb je die nog wel of zijn die ook minder geworden?
Troelie: ja ik ben ook 'blij' dat ik niet de enige ben Maar wel heeeel vervelend hè? Bij mij is het echt eraan gekomen na de MK. We gaan elkaar gewoon aanmoedigen! Kwaaltjes... eigenlijk nog wel een beetje hetzelfde allemaal en af en toe een beetje misselijk en zoooo moe! Maar ik ben vaak ook moe als ik ongesteld moet worden. En ik heb het een beetje druk. Ik kan er echt niets van zeggen. Net nog een keer getempt (jaa erg hè, ik weet het! Want het zegt eigenlijk niks) maar nu was het weer 37,2! Ach ja ik moet het morgenvroeg maar gewoon weer zien als er dan nog geen bloed is. Maar mijn cyclus is dus nooit korter geweest dan 27 dagen en vandaag is dag 27. En 27 dagen was echt helemaal in het begin toen ik net met de pil was gestopt, daarna is het langer geworden. Hoe is het met jouw kwaaltjes?