Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @troelie: Ja erg he? Ze hebben de fout zeker toe gegeven in het ziekenhuis hoor! Dit had nooit mogen gebeuren. Ze is dan ook in de andere twee zwangerschappen heel erg goed in de gaten gehouden.

@Lin: Jeetje meid, wat een schrik! En dat nog wel op je verjaardag. Wat een rare krampachtige pijnen toch? Hopelijk was dit eens en nooit weer. Wel fijn dat ze gelijk even hebben gekeken en dat alles met je kleintje helemaal goed bleek te zijn!

@evy: He bah, wat naar dat jullie niet op 1 lijn zitten. Dat lijkt me inderdaad best wel eens lastig. Logisch dat je het af en toe moeilijk vindt om hiermee om te gaan!

@sjors: Ja joh, dat wachten is echt killing! Bah! Het liefst zou ik nu al wel wat weten.

@summer: Wat heerlijk vrijdag de echo en super dat je jezelf zo goed voelt meid!

Hier gaat het wat minder. Ik ben of heel moe of heel misselijk heel de dag door. Vandaag wezen zwemmen met man en meisje. Helemaal leuk en gezellig, maar ben dan zo gesloopt in de middag! Kan echt helemaal niets meer. Vind het soms een beetje zielig voor haar. Probeer de momenten waarop ik iets meer energie heb echt optimaal te benutten met haar, maar er zijn nu ook echt momenten waarop ze echt even alleen moet spelen en ik zit er dan een beetje bij! Voel me net een bejaarde!

Ach ja, ik heb me mijn eerste zwangerschap net als jij gevoeld. Toen erg geluk gehad en nu wat minder. Tja, het hoort er allemaal bij he;)?

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks meiden.

@Bajabes. Ah balen dat je zo moe bent. Vroeg gaan slapen de eerste tijd hielp wel aardig en inderdaad het hoognodige in huis doen je vooral niet te druk maken.
    Je bent een lief klein broertje of zusje aan het maken dat vergeeft ze je vast wel;)

Nee, ik hoef niet terug naar de dokter moet m pas weer bellen als ik het weer krijg om te checken of mn urine op kweek gezet is want de vk houdt daar toch ook rekening mee ja of het was groeipijn. Erg vaag maar vertrouw maar op de experts!
    Sorry meiden ik ga slapen val echt om na die spooknacht.

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin wat een schrik zeg! Hopelijk was het niets ernstigs!
    En nog gefeliciteerd het kan nog net! Hoop dat je ondanks alles een fijne verjaardag gehad hebt!

@ wachtbankers, hoe gaat het met jullie? ???

@ de rest,hoe gaat t met jullie? Morgen reageer ik meer, ben zo moe! Ga mijn bedje opzoeken! Truste!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou meiden, ik snap er hier niks meer van! Mijn temp was hetzelfde als gisteren (37,0) maar de test is WEER negatief! Laat mijn ongi nu maar komen, ik word hier een beetje gek van! Ik ga ook maar geen test meer doen denk ik een paar dagen. Vind het zo gek dat mijn temp hoog blijft, mijn luteale fase ineens zo lang is en toch een negatieve test.

@Yvon: heb je al getest of heb jij je wel weten te beheersen?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: wel heel vreemd ja,balen zeg,hier word je zo onzeker van!
    Ik heb even jou FF grafiek bekeken,maar volgens mij ben jij betalend lid van FF.Klopt dat? Ik heb al eens geprobeerd om ook te betalen,maar snap er niks van in het engels,ben bang dat het verkeerd gaat.Hoe ging dat bij jou?

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: nee ik betaal er niet voor hoor. Volgens mij kan dat alleen met een creditcard en die heb ik niet en ik vind het ook niet echt nodig om betalend lid te zijn, ik heb hier genoeg aan. Waarom dacht je dat ik betalend lid ben, zie je andere dingen op mijn grafiek dan bij jou?
    Ik zat net te kijken op FF naar grafieken van mensen die wel een hoge temp hadden maar toch op 14 DPO nog een negatieve test en later wel een positieve en die zijn er best wel een hoop. Dus zolang mijn temp hoog blijft en ik geen bloed zie hou ik nog een heeeeel klein beetje hoop. Maar ik ga nu echt pas weer over 2 of zelfs 3 dagen testen mocht het dan nog nodig zijn.

7. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, onzekerheid sucks! Wat een ramp he, zwanger worden? Ik hoop met jou mee dat het goed gaat. Ik zou zeker niet opgeven, aangezien jouw temp echt nog wel vrij hoog is!

@yvon, ben benieuwd hoe het met jou gaat. Heb je al getest?

Hier ook onzekerheid. Temp vanochten 0.1 gedaald, niks ernstigs maar toch hoop je dat hij het zelfde blijft of hoger wordt ;). Ik heb vanochtend stiekem een testje gedaan (4 dagen voor nod), in eerste instantie leek hij wit te blijven, maar toen ik na 10 min. keek stond er toch een heeel licht streepje. Maar ja, dan is het weer de twijfel; was het al te laat? Ik heb ook veel te vroeg getest, maar ja. Ik dacht; ik probeer het gewoon.

Weet iemand iets van de stand van je baarmoedermond als je zwanger bent? Hoe moet hij dan voelen? Heeft iemand van de zwangeren onder ons haar baarmoedermond gevoeld toen ze rond haar nod zat?

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Haha ik zei stellig dat ik de vijfde ging testen, toch vanochtend. Jeetjeb ik geef je een hand! Omo wit! Grrrrrrr geen tekenen van ongi....

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Even een aanvulling; ik heb net op site van sensitest gekeken naar hoe lang je kunt kijken voordat je de test weg moet gooien. Je moet het resultaat tot 30 minuten na uitvoeren van de test aflezen. Pff, ik krijg het er helemaal warm van, want ik dacht dat die termijn 5 minuten was en dacht dus dat ik per definitie al te laat was. Nu ga ik weer aan mezelf twijfelen; zag ik dat streepje wel of zag ik iets wat ik graag wilde zien?

Ik ga morgen maar gewoon weer een testje doen.. voorlopig hou ik het ff op een negatieve test.

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @yvon, he balen meis. temp jij ook? Wanneer heb jij je eisprong precies gehad dan en met welke test test jij?

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: oooh balen zeg! Wat een gedoe ook allemaal hè en die onzekerheid is echt vreselijk! Nou ik duim toch nog door voor je hoor want je zit nog voor je nod.

@Troelie: dat klinkt spannend en best wel hoopvol bij jou!! Ik ben wel benieuwd naar je testje. Hoe voelt jouw baarmoedermond nu dan? Ik voel af en toe ook en ik weet nog toen ik zwanger was dat hij toen vrij hoog zat. Nu zit hij ook vrij hoog en voelt stevig, maar ja ik heb ook wel vaker gehoord dat je daar niet op af moet gaan omdat het niks zegt. Maar stiekem.........
    Nou duimen draaien ook voor jou!!

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, het was de eerste keer dat ik gevoeld heb, dus vind het een beetje lastig te beoordelen of hij nou hoog of laag is. Ik moest een beste vinger erin stoppen om hem te kunnen voelen, kon bijna niet verder meer, dus denk dan dat ie wel hoog zit. Verder voelde het een beetje zoals het puntje van je neus qua stevigheid alleen dan heel iets zachter.. Geen idee of dit goed is of juist niet?!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Troelie: ja dan klinkt hij hoog en vrij stevig maar je kunt er volgens mij pas echt iets van zeggen als je vaker voelt en altijd op hetzelfde moment en dezelfde manier. Dus morgen weer doen misschien als je het wilt weten. Ik maak mezelf er ook helemaal gek mee ;)

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Jaaaaa Troelie, ik denk het wel bij jou. Baarmoedermond was bij mij ook hoog en hard en temp was ook hoog en ik had 5 dagen voor mijn nod ook zo'n test. Ohhhhh leuk!

Ga heel hard voor je duimen dat het doorzet!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

#2855 Hoop42, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2012
    @Jeetje: ik dacht dat je betalend lid was door dat er meer kleur zat in je kaartje,maar dat komt dan waarschijnlijk door dat jij iedere dag je afscheiding enzo noteert?

@Troelie: als je zwanger bent dan voelt je baarmoedermond hard en potdicht.Ik weet wel van mezelf als wij sex hebben als ik net voor NOD zit of net erna dat ik dan tijdens ,,de daad,, voel dat ik zwanger ben.Het voelt anders.Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen,maar ik voel een groot verschil.Misschien moet je dat eens testen:) Klinkt positief,je test!

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @hoop, hahah dat is het proberen waard :)! Ik heb echt geen idee wat ik er nu van moet vinden. Hopelijk morgen een duidelijkere test..

Heeft iemand van jullie wel eens met een sensitest zw.test een vals streepje gehad?

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie:ik heb nooit geen sensitest gebruikt,dus ik weet dat niet.Ik heb altijd kruidvat 2v5 of clearblue digitaal

18. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

nee;)

19. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Nog gefeliciteerd! Ik was gisteren niet op zp geweest.
    Wat schrikken zeg die buikpijn!
    Goed om te horen dat alles goed is met de baby!
    Wat een mooie trouwjurk, ik zie er geen prijs bij staan ben eigenlijk wel benieuwd.

@ Troelie
    Ja ik ken de linea negra, dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook. Kreeg die wel pas later in de zwangerschap, heb nu nog niets, ben deze week 18 weken.
    Ik hoop dat je binnenkort positief test.

@ Evy
    Wat vervelend dat je man niet zo geinteresseerd is in een volgende baby en jij juist wel. Neem wat tijd voor elkaar, misschien helpt dat.

@ Banjabes
    Vervelend dat je zo moe bent, ik herken het.
    Ik ben nu met bijna 18 weken nog steeds zo moe, hopelijk verandert het snel. Lekker op tijd naar bed gaan helpt in ieder geval wel wat.

@ JeetjeB
    Wat spannend zeg als je temperatuur zo schommelt.
    Ik hoop voor je dat het snel positief is.

@ Yvon
    Spannend zeg, hopelijk voor jou ook snel een positieve test.

@ hier
    Lekker nog vakantie, dus doe rustig aan. Nog steeds moe, maar dochter heeft ook niet goed geslapen een week lang.
    Gisteren wel doorgeslapen, vannacht werd ze om 4.45 wakker en het duurde wel even voordat ze dan weer sliep. Ik denk dat daarom de moeheid zo lang aanhoudt.

Nog 1 week en 2 dagen en dan is manlief er weer! Can't wait!!!

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik was toch weer te ongeduldig, dus stiekem een nieuwe test gedaan. Het resultaat heb ik toegevoegd :D. De foto is nog een beetje onduidelijk, maar in het echt is ie nog beter te zien!

Voorzichtigaan toch blij aan het worden!

Deel Deze Pagina