Zo ik moest even wat lezen. @Troelie: Wauw mooi nieuws! Wel erg spannend zn vroege test 3x is scheepsrecht! Deze blijft... duim! Een voorzichtige felicitatie alvast. Vroeg jij dat over je bm stand? BMSTAND: Ik heb het goed id gaten gehouden en bij beide zwangerschapen was die rond de NOD hard helemaal dicht en hoger MAAR later in de zwangerschap ging ie nog veel meer omhoog. Nu met bijna 18 weken kan ik er bijna niet meer bij zeg maar. Maar heb toen ook gezocht op internet maar ze zeggen dat deze 'methode'niks zegt. @Misjuf: O ben je nog zo moe. Bij mij gaat het wel beter maar dat erge van het begin is wel weg hoor. Maar laat opblijven en late diensten heb ik wel moeite mee gekregen. Vervelend dat je dochter zo slecht slaapt. O ja ik ga niet trouwen hoor was meer omdat ik toen een keer keek voor een vriendin kwam ik die tegen en zei als ik trouw word het zoiets. De prijs is een raadsel want die moet je opvragen en dat heb ik niet gedaan want nou ja ben gewoon (nog) niet gevraagd O ja ik zag dat je iets over de zwangerschapsstreep zei tegen Troelie. Ik heb hem sinds vorige week heel licht dus week 17 ofzo pas. En alleen onder mn navel tot het schaambeen wel leuk gezicht @Jeetjeb. Nou je geduld word erg op de proef gesteld zeg! Balen hoor. Ik duim voor roze want zolang je temp hoog is en er geen bloed is.. Nou ja iedereen en elke zwangerschap maakt op een ander moment hcg aan en je hoeft niet perse niet zwanger te zijn om negatief te testen in het begin dr zijn er ook zat die later pas positief zijn. Maar te hopen dat niet je cyclus van slag is want dan is dat helemaal een domper. Ik duim voor roze @Yvon. O bij jou is het ook spannend. Je kon je niet inhouden herkenbaar! Nog even en dan kan je echt testen!
@troelie: Jaaaaaa die is al heel duidelijk hoor. Zeker wel! Gefeliciteerd meid! Je zit nu drie dagen voor je nod toch? Dat is dan al een hele duidelijke test.
Dankjewel meisjes! Ik vind het allemaal nog spannend en moet het allemaal nog zien, maar ik moet zeggen dat het deze keer al heel anders gaat dan de vorige 2x. Banjabes, ik vind het heel frappant dat ik nu al positief test. Ik heb zondag 25 dec mijn eisprong gehad. Misschien zelfs de maandag pas (had zaterdagavond en zondagochtend de lh piek, maandagochtend werd ovutest weer minder). Dus ik zou eigenlijk nog tot zondag/maandag moeten wachten met testen! Zou ik dan een hele vroege innesteling hebben gehad? Ik ben wel een beetje happy hoor ! Maar moet nog ff tijdje wachten totdat ik echt happy ben. Ben nu zo voorzichtig, denk dat ik pas bij 12 weken echt happy kan zijn!
Jaaah Troelie ik zie ook een licht streepje, ooh wat spannend zeg !! Hopelijk over een paar dagen een mooie donkere streep, duim voor je !!
Ook even snel: @Troelie: ik zie hem ook!!! Wat goed!! Voorzichtig gefeliciteerd alvast hoor. Ik hoop dat hij mooi donkerder wordt en dat deze beeb lekker blijft plakken! Enne... vertel mij eens je geheim over hoe je zo snel weer zwanger bent geworden (en kunnen anderen me dat ook vertellen ) Ik denk dat we toch echt meer moeten klussen, denk dat het hem daar misschien in zit en een portie geluk natuurlijk ook. Hier is het eerste (bruin)rood vanavond gespot dus ik denk dat ik geen hoop meer hoef te hebben. Ik zal zien morgen of het dan echt losbarst maar ik denk het wel. Nou, slaap lekker allemaal en tot morgen (met een update)!
@jeetjeb, he balen. Ik had nog zo gezegd: geen rood meer in 2012!! Ik hoop stiekem nog dat het innesteling is geweest.. Ben benieuwd hoe het met je temp is dan vanochtend. Ik denk dat het bij ons ook geluk is hoor, zo zie ik het wel in ieder geval. De eerste 2 keer was het de eerste keer raak en nu dan de tweede keer. Prijs mezelf ook wel als gelukkig hierin hoor! Mijn temp vanochtend weer 2 tienden omhoog gelukkig (was gisteren 1 tiende gedaald en maakte me daar natuurlijk weer druk om). Vanochtend weer een sensitestje gedaan en hij is al donkerder dan gisterochtend! Nu heb ik nog 1 sensitest, 1 trekpleister (zelfde als kruidvat) en 1 clearblue (met alleen tekst, geen indicator). In deze volgorde ga ik ze ook gebruiken denk ik. Mijn mannetje zei gister: ik had geen test nodig om te geloven dat je zwanger bent. ik merkte het al aan alles bij jou . Hoop zo dat het goed gaat deze keer!!
Oh wat fijn Troelie!! Het is ook een kwestie van een beetje geluk hebben denk ik. De eerste keer was ik ook in twee keer zwanger maar nu duurt het dus een stuk langer helaas. Ik vraag me dus een beetje af hoe dat komt. Misschien dat mijn cyclus nu pas weer een beetje normaal begint te worden sinds mijn MK en is het de volgende ronde gewoon raak. Mijn temp was nog wel hetzelfde als gisteren, vrij hoog dus nog (37,0) en dat is wel een beetje vreemd. De afgelopen twee rondes daalde hij steeds al voor ik ongesteld werd naar bijna op de lijn. Het is ook nog niet doorgezet, maar bij mezelf geloof ik nooit zo in een innestelingsbloeding omdat ik de eerste keer echt geen enkele druppel bloed heb verloren. Maar ja het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn natuurlijk. @Yvon: hoe is het bij jou?
Jeetjeb, ik hoop voor je dat het niet doorzet! Toch raar van je temp, die is meer dan positief! Hier nog niks geen kwaaltjes meer, niet meer getest, en geen ongi. Allemaal onzekere dingen...... Pfffffff.
@jeetjeb, wat raar inderdaad. Je temp is wel mooi hoog nog, dat zou eigenlijk niet kunnen als je nu ongesteld zou zijn, toch? Het is niet doorgezet nu de ongesteldheid? Ik heb de eerste keer in week 4 2x wat bruin/rood verloren. De tweede keer ben ik gewoon 3 dagen zga ongesteld geweest, dat was mijn innestelingsbloed. Nu heb ik gelukkig nog geen rood/bruin gezien. Hopelijk blijft dat zo! Zo zie je maar, het kan allemaal.. @yvon, bij jou ook al zo onzeker. Durf je niet meer te testen?! Wanneer heb jij precies je ei gehad?
@Troelie: nee niet doorgezet nog maar net nog eens getempt en nu was het 36,8 dus het daalt wel. Denk dus echt dat het wel gaat doorzetten. Voel me helemaal niet lekker dus ik hoop het eigenlijk dan ook maar. Dan kan ik ook weer verder.
@Troelie Whaaaaaaaaaaaaa meiddddddd wat een spanning!!!! Ik zie 'm ook hoor.. ook van mij een voorzichtige felicitatie!
@ Troelie, ik zie hem ook. Voorzichtig gefeliciteerd. Wat ontzettend spannend. En idd mazzel dat het elke keer zo snel raak is, maar wel fijn! @ JeetjeB, balen zeg bruin/rood gespot. Je temp was/is zo mooi deze ronde. Maar dat hoeft idd niets te zeggen . Waarom het langer duurt weet je natuurlijk niet. Bij mijn dochtertje duurde het 7 mnd en nu twee keer in ronde 2. BIj mijn dochtertje had ik wat rozeverlies rond de innesteling en de laatste twee keer niets. Elke keer is weer zo anders! Wat ik wel merk bij mijn dochtertje voelde mijn baarmoedermond altijd potdicht en na de bevalling voelt hij altijd wat open. Dus zou me niets verbazen als ik daardoor nu sneller zwanger ben geworden. Maar dan nog is het zo vaak onduidleijk waarom de een altijd in ronde 1/2 zwanger wordt en iemand anders 2 jaar nodig heeft . Dikke knuf. Hopelijk wordt volgende ronde echt jou ronde! @ Yvon, geen kwaaaltjes meer en nog niet ongi, spannend en eng dus. Ik duim nog even hoor! En nu weer verder met werken. Kwam even illegaal spieken voor posi nieuws
@troelie: Jaaa, nou als hij nu al donkerder is, dan weten we wel hoe laat het is meid! Helemaal super. Je bent wel goed vruchtbaar zeg! Hopelijk is dit je plakbeebje. Denk inderdaad een vroege innesteling. Leuk, we schelen straks precies 4 weken! @Jeetje: Bij mij was mijn lichaam ook heel erg in de war na de mk. De eerste zwangerschap was ik in 1 keer zwanger, de tweede zwangerschap de 2e ronde en na de mk 'pas' na 5 rondes. Blijkbaar heeft mij lichaam echt de tijd nodig gehad om weer een beetje normaal te worden. Had ook vreemde cyclussen.
@Jeetjeb, he balen, het begint er nu op te lijken dat het inderdaad over is voor deze periode. Ik ga heel hard duimen voor je dat het volgende periode helemaal goed gaat komen! Dankjewel meiden voor de felicitaties, het begint zo langzamerhand eindelijk een beetje in te dalen . Ik heb vandaag echt een ontzettend slechte dag qua concentratie, ga zo ook maar naar huis, want werken wordt niet wat vandaag.
@Troelie: wauw, tof zeg, dikke proficiat @jeetjeb: dat klussen, wanneer zeker wel wanneer niet? wordt er ook soms zot van. Wij hebben nu héél veel geklust, soms 2x per dag, het rare is dat ik de laatste 4 dagen telkens een positieve ovulatietest had, gisteren niet geklust, iedereen heeft eens een pauze nodig hoor , maar vandaag (ook al is de test negatief) wil ik voor alle zekerheid toch nog eens klussen Voel me nog niet echt beter, maar denk dat ik het even tijd moet geven. Heb er ook al met m'n vriend over gepraat en daardoor voelt hij zich nu beter begrepen en ziet hij een tweede kindje wat beter zitten, wat me alleen maar nog meer in de war brengt, maar we zien wel hé