Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Banjabes: ja ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus er precies uitzag voor mijn MK want toen tempte ik niet en zo maar ik heb wel het gevoel dat hij nu weer een beetje normaal is met een eisprong rond dag 14, 15. Ik hoop maar dat het dan snel raak mag zijn nu net als bij jou!

@Troelie: mooiiii die banner! Kan me indenken dat het even moet bezinken.
    Hier nog steeds geen bloed en ook amper meer een ongesteldheidsgevoel. Gisteren juist heel erg. Maar ja, ik wil mezelf echt geen valse hoop meer geven (hoewel ik natuurlijk stiekem ergens nog wel een piepklein sprankje hoop hou zolang ik nog geen rood heb gezien)

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Evy
    Fijn dat je met vriendlief hebt kunnen praten meis.

@JeetjeB
    Zie dat je 2 pendels hebt voor jan '12 ;)

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Evy: heel herkenbaar van dat klussen! Ik denk ook dat wij niet genoeg klussen maar je ziet wel eens grafieken op FF van mensen die met een of twee keer klussen in de maand toch zwanger zijn geraakt. Maar ja hoe meer, hoe groter de kans misschien toch wel hè. Ik vind het soms alleen zo moeilijk om het niet te geforceerd te laten worden. Dat wil ik helemaal niet maar soms is het een beetje nodig anders zou er niks gebeuren ;)
    Wel fijn dat je gepraat hebt en dat je vriend zich er nu wat beter bij voelt ook!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sjors: jaa twee pendels deze maand, dus.......;) Ik hwb zelf ook wel een goed gevoel over deze maand en dat had ik in mei ook, dus wie weet.
    Maar zit dus nog steeds te wachten tot het gaat doorbreken ;)

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    *blaas ff wat hcg jullie kant op ;)*

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, ik hou ook nog even hoop voor je hoor!! Ik ben ook van de; nog geen rood, dan kan het nog steeds!

@evy, fijn dat het praten in ieder geval goed is geweest! Hopelijk voel jij je dan ook snel weer wat beter! Wat betreft het klussen; misschien klus je wel teveel! Zaad kan ook slechter worden als je teveel klust schijnt. Wij hebben de week voor de eisprong om de dag geklust, met de eisprong 4 dagen achter elkaar (dus ook zo'n 2 dagen na ei) en toen was het klaar. Dat is bij alle 3 de keren ongeveer zo geweest.

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Jeetjeb. Ik had op mn eigenlijk NOD dag (had ik al wel een positieve zwtest) ook een veegje bruin verlies bij deze zwangerschap. Was gisteren je NOD?
    Anders kijk je even tot na het weekend dan zou er wel wat duidelijk moeten zijn he.
    Ik ga weer even verder want zit op mn werk:)

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @jeetjeb: ja vind het ook goed dat hij zich er wat beter bij voelt, maar vind het zo naar dat ik met nog steeds zo slecht, depri voel.

@troelie: ja, misschien klussen we nu te veel ;), lol. Denk dat wij misschien gewoon te weinig klusten na de eisprong, pfff

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaauuw Troelie!!! Gefeliciteerd!! Ik hoop zo ontzettend dat het deze keer goed gaat.. en je de volle 9 maanden mag genieten van je zwangerschap!

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @dilann, dankjewel! Dat hoop ik ook. Ik ben wel een beetje bang hoor. Denk veel bij mezelf: waarom zou het 2x mis gaan en nu ineens goed?! Heb net een topic gelezen van verhalen waar het na meerdere miskramen eindelijk een keer goed is gegaan en dat doet me wel weer goed. Maar blijft onzeker. Hoop dat ik de 12 weken snel doorkom, zonder vervelende, onzekere dingen!

11. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me voorstellen hoor.. die onzekerheid. Ik had het na 1 vmk al heel erg... bij elk krampje, dingetje, kwaaltje of juist het ontbreken ervan werd ik onzeker. De regelmatige echo's hielpen wel, maar toch kon ik na de termijnecho rond 12 weken pas echt een beetje genieten. En sinds ik de baby voel wordt de onzekerheid nog minder...
    Nou nogmaals.. ik hoop zo voor je dat er geen rare bloedingen of wat dan ook zullen komen en dat je nu écht eens mag genieten!

Maar euh... dat wordt dus met een (ongetwijfeld prachtige) zwangere buik in je trouwjurk??

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @dilann, jaaaa ik hoop het! Lijkt me geweldig! Ik wilde eigenlijk geen echte trouwjurk, aangezien ik dat niet vind passen bij de manier waarop wij trouwen (klein). Maar ik moet zeggen dat het inmiddels al iets anders is geworden dan we in gedachten hadden (ff naar gemeentehuis, tekenen, lekker lunchen met fam en dan feestje). We gaan nu namelijk al trouwen op een mooi landgoed, aangezien er op de dag waarop we trouwen markt is en je dan niet in het gemeentehuis kunt trouwen. Dus misschien dat het toch wel wat meer richting trouwjurk gaat ;)!

Bedankt voor je lieve reactie!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Meiden, even egoberichtje, sorry.

Mijn temp is enorm gedaald dus vandaag zal het wel doorbreken. Ben ondanks dat ik er wel een beetje op was voorbereid toch wel erg teleurgesteld moet ik zeggen.

Ik snap ook niet zo goed hoe het zit deze ronde. Mijn ovulatietest was echt positief op dag 14 en op dag 15 niet meer (en een paar dagen later nog eens getest en echt negatief), maar ik heb dus hiervoor twee keer een lf van 11 dagen gehad en nu zou hij ineens 15 dagen zijn dan. Dat lijkt me heel apart. Of mijn eisprong was pas op dag 18 (zou kunnen als je mijn temp ziet) maar dat zou wel héél lang na de positieve ovulatietest zijn toch???

Ik hoop gewoon zo dat we een beetje genoeg kunnen klussen deze ronde en dat het in een wat gunstigere tijd valt (niet als mijn man het zo enorm druk heeft zoals afgelopen maanden) Dus laat dan nu maar doorkomen want hoe eerder hoe beter ook voor die timing!

Maar ja :(:(

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    JeetjeB: Hopen dat de ongie toch weg blijft voor je

15. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, he meis wat balen zeg. Voel je de ongi ook echt aankomen nu of is het nog rustig? een lf van 15 zou beter zijn dan die van 11. Volgens mij moet ie zo'n 14 dagen zijn om goed de tijd te hebben om in te nestelen, toch? Hopelijk hebben jij en je man deze maand wat rustiger de tijd om goed te klussen en is je cyclus nu weer goed op orde. Ik ga heel hard duimen!!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie: gefeliciteerd met je zwangerschap meis!! Geweldig!!:)
    Drie maal is scheepsrecht!

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik had vandaag echt een hele domme actie. Ik was al op de parkeerplaats bij mijn werk, toen ik erachter kwam dat ik mijn laptop nog thuis had staan :(. Wilde ik bellen naar mijn vriend om te vragen of hij kon kijken of de laptop inderdaad in de gang stond; telefoon ook vergeten! Ben maar weer naar huis gereden en ben nu thuis aan het werk.

Vanochtend weer een testje gedaan en gelukkig is hij wat donkerder geworden weer :):

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Missillie: ik ben bang dat er weinig hoop meer is met zo'n enorm gedaalde temp, maar wel lief van je!

@Troelie: Ik hoop ook dat het gewoon betekent dat mijn cyclus weer wat meer op orde is. Jij denkt dus niet dat mijn eisprong pas op dag 18 was? Zelf zou ik dat ook niet denken maar ik ben zo in de war door die vorige twee cyclussen en daarvoor heb ik dus nooit getempt.

Het voelt eigenlijk best wel rustig in mijn buik, maar ja dat kan ook bedrieglijk zijn. Gisteren voelde het ook rustiger dan de dagen ervoor. Maar mijn temp is echt zo enorm gedaald dat ik geen hoop meer heb, van 37,0 gisteren naar 36,6 vanmorgen!

Misschien moet ik deze ronde maar eens niet tempen want het maakt me echt best wel onrustig. Het lijkt me dat je toch wel op ovulatietesten kunt vertrouwen of niet? Ik heb er nog 8 liggen, dat zal toch wel genoeg zijn om mijn ei op te sporen?

Hoe is het met jou vandaag? Kan me echt goed indenken dat je onzeker bent. Ik hoop zo dat het helemaal goed gaat deze keer! Wat leuk al die plannen al voor jullie bruiloft! Ben heel benieuwd wat voor jurk het gaat worden uiteindelijk.

@Yvon: hoe is het bij jou?

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Troelie: hij is zeker donkerder!!

Enne... werk ze! Ik moet ook aan het werk, maar ben weer eens niet vooruit te branden en vandaag natuurlijk al helemaaaaal niet.

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetjeb, ja erg lastig als je verschillende meetpunten hebt. Dat maakt je alleen maar in de war. Misschien kun je voor volgende ronde het beste 1 methode handhaven en daar gewoon vanuit gaan. Waarom probeer je niet een maandje alleen met ovulatietesten. Begin je na je ongesteldheid met om de dag klussen. als de ovutest dan aangeeft dat je je ei hebt, doe je het een dag of 3 iedere dag, daarna nog een keer of 2 om de dag en dan ben je klaar.

Wel gek dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Heb je vandaag nog een zw.test geprobeerd? Neem aan dat als het toch wel raak zou zijn, je nu wel iets zou zien?!

Deel Deze Pagina