Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou tadaaaaaaaaaaaaaaaa wij hadden een GE-WEL-DIGE echo!!!!!
    We begonnen met een uitwendige echo en er werd meteen een kloppend hartje gespot :D alleen vond ze het beeld toch wat wazig EN lag de kleine niet super.. en ze zei dat de ligging op dat moment top was voor inwendig.. dus hup.. inwendige echo.. echt zooooooooooooooooo cool!!!!!!!!!!!
    Ons kleintje was zo aan het draaikonte dat we ruim 25 min hebben mogen genieten van een kloppend hartje en bewegend beeld!
    De groei is prima.. meten was lastig... maar we mogen over 2,5 week weer :):D dus dan meten ze het weer.
    Heb de echofoto's van dec en van vandaag in me album geplaatst.
    We hebben een foto van bovenaf, waarop je recht op 't hoofdje kijkt en dan zie je de handjes naar elkaar.. 't was met de handjes/vinders aan het knijpen/grijpen.. zooo gaaf! Verder vanaf de zijkant 2 echo's... op 1 van de foto's ff goed kijken zie je een --> ''oortje'' en op de andere het neusje!!
    En een andere.. die noemde ze de gummybeer houding... haha geheel van voren genomen met 2 armpjes, 2 beentjes, lijfje en hoofdje alles in beeld!

Nou ff sorry voor lang ego verhaal.. pfffff maar ben zooooo blij... plaats morgen de buikfoto's zoals beloofd.

Liefs Sjors

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon; het valt ook allemaal niet mee meid! Een goede stap om naar de dokter te stappen.Dikke knufff

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sjors, wat fijn dat het goed is allemaal, heeel fijn! Kun je met een gerust hart genieten!

@yvon, hou moed schat!! Ik snap dat het soms echt ff kut is allemaal. Wachten is ook zo vervelend, helemaal als er dan zulke 'oneerlijke' dingen tussendoor gebeuren! Misschien inderdaad niet verkeerd om eens hulp in te schakelen, je weet maar nooit. Dikke knuffel van mij

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sjors!

Top meid:D

5. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjors: wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad!!! Super!!!

@yvon: balen meis... :( een knuffel voor jou!

6. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Sjors, wat super goed nieuws !! Maar lekker genieten van de mooie echo foto's van jullie kleintje..

@ Yvon, jeetje wat klote zeg. Kan me je frustraties wel begrijpen en zeker na zulk nieuws van een vriendin.. Je wens is zo groot en elke maand is er 1 te veel. Misschien wel goed om eens langs de gyn te gaan. Geeft je misschien ook wat meer rust.
    Toch jezelf maar wel even verwennen met wat lekkers, heb je wel verdiend na zo'n baalmoment. Dikke knuffel voor jou en het zal ook zeker bij jullie goed komen..

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sjors: wat een geweldig goed nieuws! En fijn dat jullie wel 25 minuten mochten genieten van de kleine!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sjors: wauw wat een mooie echofoto's en wat fijn dat het er allemaal goed uitzag en een heerlijk beweeglijk kindje!! En ook nog eens lekker 25 minuten mogen kijken, wat leuk! Nou, geniet ervan meid!!

@Yvon: hoe is het vandaag?

Hier enorme buikpijn en echt veel bloed voor mijn doen! Dat maakt me dan ook weer een beetje bang dat er misschien iets niet goed zit. Nou ja, denk dat ook wij maar eens naar een gyn gaan als het over een maand nog niet is gelukt.

Fijne dag allemaal!

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jeetje, misschien ook niet verkeerd nee. Is altijd fijn om gewoon even langs te gaan. Misschien een kleine moeite met een hele grote oplossing als gevolg..!?

Hier komt de regen echt met bakken uit de lucht op het moment! Ook waait het flink! Zijn met een flinke schoonmaak bezig, gelijk kerstboom weer de deur uit. Ik heb vandaag een beetje emo dag. Ben zo bang dat het weer niet goed gaat. Gisteren afspraak bij gyn gemaakt, 27 jan kan ik komen. Spannend hoor. Gisteren ook aangemeld op de site bij moeders voor moeders.

10. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Troelie
    Ben een paar dagen niet geweest maar zie nu opeens je positieve test, wel licht maar toch een voorzichtige proficiat!
    De 2e foto is al wat duidelijker, het lijkt er toch echt op!

@ Lin
    Grappig dat je al een trouwjurk op het oog hebt maar nog niet gaat trouwen.

@ Evy
    Fijn hoor dat jullie gepraat hebben en dat je vriend zich nu wat beter voelt over een 2e kindje. Aan het klussen zal het niet liggen in ieder geval.

@ JeetjeB
    Wat een onzekerheid zo net voor het NOD he.
    Balen dat je ongesteld bent geworden maar kan me voorstellen dat het ook wel als een opluchting voelt, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen in het nieuwe jaar!

@ Yvon
    Wat een rotdag had je gisteren zeg! Eerst dat nieuws van je vriendin en daarna ook nog ongesteld geworden!
    Dan mag je gerust balen en jezelf verwennen. Een knuffel voor je en hopelijk voor jou ook een nieuw jaar met nieuwe kansen!

@ Sjors
    Wat fijn zeg een goede echo! Heerlijk dat jullie zo lang van jullie kleintje hebben kunnen genieten!

@ hier
    Vakantie is alweer bijna voorbij. Wilde zoveel doen, maar uiteindelijk bijna niets gedaan maar wel goed uitgerust.
    Donderdag met mijn dochtertje en een vriendin met 2 dochtertjes naar een overdekt speelparadijs geweest en gisteren met 2 vriendinnen en alle kindjes gaan zwemmen. Heel leuk!
    Vannacht is mijn dochtertje bij mijn zusje blijven slapen zodat ik goed kon slapen maar werd helaas wakker om te plassen en heb daarna weinig geslapen....

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Yvon
    Hoe voel je je nu meis??? Sorry dat ik gister niet eens op jou reageerde! Dikke knufffffffff

@ALL
    Och meiden dank voor jullie lieve reactie's!!!

We zijn zelf ook erg blij en trots op de mooie foto's.. toch wel stiekumpies te danken aan de inwendige echo.. zijn echt veel duidelijker.

De spanning blijf nog wel maar mensen zegggg wat viel er gister al een enorm blok van onze schouders. Ik hield echt me adem stil toen ik naar het scherm keek.. vriendlief was maar vast gaan zitten... die dame zei ook... ehhhh doe is weer gewoon ademen.. hihi.. en me liefje zat ineens met zijn hoofd bijna tussen de knieën dus ik zeg lieverd??!! En die vrouw ook.. meneer?? Gaat het wel??? Zegt tie; jaja ik moet even bijkomen van het bijkomen! Whahaha :)

A fijn over 2,5 week heerlijk nog een keer spieken. Zal dan wel uitwendig zijn.

Liefs

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @missjuf, fijn dat je goed uitgerust bent. Helaas komende week weer werken dus?! Ik heb vandaag clearblue gedaan en gaf 'zwanger' aan, dus het is nu wel echt zo!

@sjors, fijn joh! Hopelijk worden wij over kleine 3 weken ook een beetje geruster door een goede echo. Kijk er nu al naar uit!

13. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb hoe was de baby shower? Viel het allemaal mee? Het is best confronterend hè? Knuffeltje. Hier gaat het goed met afvallen ik houd me netjes aan mijn plan ;)

@ Sjors wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Super leuk voor jullie! Snap best dat je ontzettend enthousiast bent!

@ hoop dankjewel voor je lieve woorden, een medische blik kan nooit kwaad denk ik. Al werkt het alleen maar psychisch ;)

@ summer, lief! Maar ga mezelf niet verwennen hahahha , wil niet meteen al uitzonderingen maken. Maar wel lief bedoeld van je.

@ jeetjeb nog een keer ;) ik heb nu ook heel veel bloedverlies, meer als anders. We duimen voor de volgende ronde anders gaan we samen naar dokter Bernhard. ;)

@ missjuf, vakanties gaan altijd te snel! Jammer dat je zo slecht slaapt! Weet je waar het aan ligt of heb je er altijd last van gehad?

@ allemaal het is een wat rommelig berichtje geworden, het gaat hier nu wel wat beter. Dankjulliewel voor jullie lieve woorden! Dat doet een mens goed. Met al mijn goede voornemens moet ik straks wel in topconditie zijn voor mijn ei ;)
    Ik voel me nu wel wat beter, en ben er al weer aan gewent dat ik ongi ben.... Wil jullie allemaal een fijn weekend wensen!

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @yvon, daar zijn we toch voor ;)! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Goed hoor van jou dat je je zo aan je plan kan houden. Ik ben sinds de miskramen wel iets van 5kg aangekomen. Gelukkig was ik voordat ik zwanger werd net 7kg afgevallen, dus dat scheelde nog, maar baal er wel van. Ik merk nu wel, nu ik weet dat ik zwanger ben, dat ik beter nadenk over wat ik eet. Hopelijk kom ik niet teveel aan tijdens de zwangerschap, gewoon alleen de nodige kilo's. Het moet er ook allemaal weer een keer af..

15. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, lief ;) het is bij mij ook na de mk blijven hangen. En ik ben ook echt een stress eter, dus als ze in mijn omgeving hadden opgelet wisten ze precies wanneer ik op het wachtbankje zat!
    Ook ben ik troostbaar met chocolade en ijs hahah dat weer na mijn ongi was.... Zo kom je de maanden rond..,. ;)
    Er is niks mis met op je eten letten, zolang je maar alle voedingsstoffen binnen krijgt. Goed zorgen voor je kleintje!

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ja, juist dat! Ik ben heel erg aan het letten op genoeg groente, fruit, vitamines en dat soort dingen. Probeer vooral niet al teveel vet te eten (lukt niet altijd ;))!

Ik ben wel een troosteter. Vind altijd als ik zielig ben, dat ik wel wat lekkers heb verdient. En ik ben wat verdrietig geweest het afgelopen jaar..!! Daar komen die 5 kilo's ook vandaan ;)!

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Haha ik herken het maar al te goed ! Ga nu lekker aan mijn salade ;)

18. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yvon
    Ik slaap eigenlijk altijd heel goed, maar sinds ik zwanger ben een stuk minder. Heb al een aantal nachten gehad dat ik wakker werd vanwege mijn dochtertje of omdat ik moest plassen (had ik bij de 1e zwangerschap alleen op het eind van de zwangerschap) en kan daarna niet meer slapen. Het ging weer een stuk beter maar vannacht dus weer niet.

Fijn dat het een stuk beter met je gaat. Het is altijd een shock als je ongesteld wordt maar ook weer zo gewend.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: fijn dat het alweer wat beter gaat en knap van je dat je je aan je plan houdt!! Ik probeer ook echt wel te minderen, ik heb de laatste tijd echt veel te veel gesnoept en herken het troosteten helemaal! Dat doe ik dus ook en ook het stresseten. Ik was gelukkig ook ruim 10 kilo afgevallen voor ik zwanger werd maar nu dus wel weer een paar kilo erbij ;)

Die babyshower is aankomende woensdag. Ik had er vorig jaar ook een met dezelfde meiden (toen van een ander natuurlijk) en toen hadden we het er zo over wie de volgende zou zijn die zwanger zou raken. Nou, ik ben de oudste in die groep die nog geen kinderen heeft dus tja ik lag voor de hand en anderen zeiden ook dat ze er nog niet aan toe waren enz. Maar ja, kijk nu. Een ander meisje is inmiddels al bevallen en de andere daar hebben we nu dus die babyshower voor.

Maar ja, ik ben wel weer wat positiever gestemd inmiddels ook. We gaan er gewoon weer voor en we hebben ook besloten om deze maand (waarschijnlijk volgend weekend al) even lekker een weekendje naar een hotel te gaan hier in de stad ergens. Even uit de sleur! En we hebben ook nog een gratis massage tegoed, dus daar gaan we ook maar eens gebruik van maken!
    Nou als het dan nog niet goedkomt weet ik het niet meer!

We proberen de positieve stemming er gewoon in te houden!

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ missjuf, wat vervelend zeg. Je zou net denken dat je beter slaapt omdat het zoveel energie kost.
    Hopelijk gaat het snel wat beter!

@ jeetjeb, het is wat met die kilo's hahaha.
    Wel vervelend als ze er naar zouden vragen of jij de volgende bent, zo had ik vandaag ook iemand die zei, willen jullie geen kinderen? Ik heb braaf geantwoord, kinderen neem je niet als je geluk het krijg je ze. Toen was dr mond gesnoerd haha.
    Lekker zeg even er tussen uit! Dat zal jullie goed doen! En lekkere massage erbij, klinkt goed! Even relaxen ....

Deel Deze Pagina