Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @afrola: het loopt wel goed op school, ze weent nog wel elke keer bij het afzetten aan de klas, maar vind dit wel normaal, vanaf volgende week gaat ze in de voorschoolse-opvang dan is het veel rustiger, hoop dat ze zich hier beter bij voelt. Ons meisje heeft nu af en toe nog een accident, maar dat is héél uitzonderlijk, wel nog een luierbroekje bij het slapen.

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin
    Jammer dat het geboortecentrum zo tegenviel.
    Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je ook naar toe zou kunnen gaan.
    Wel grappig dat je veranderd bent van mening.
    Ik wil liever in het ziekenhuis in een bad bevallen, ga binnenkort ook kijken. Heb liever niet zo'n bad in de woonkamer aangezien die niet groot is en ik nog een bijna 3 jarige dan heb rondlopen.
    Hoe kijkt je verloskundige tegen waterbevallingen aan?

@ Hoop
    Fijn dat je tevreden bent hoe het gegaan is en dat ze je intensief gaan begeleiden.

@ Evy
    Dan was je dochtertje snel met zindelijk worden.
    Hier heb ik in de zomer wat geprobeerd maar ze was niet geinteresseerd, nu weer vakantie en nu is het gelukt.
    Ze krijgt telkens een sticker op een stickerkaart, als de kaart vol is (18 stickers) krijgt ze een klein cadeautje. Dat was gisteren dus al, heb haar een boek gegeven.

@ Afrola
    Wat fijn dat alles goed was met beide baby's!
    En van allebei wat, leuk hoor!
    Ik wilde ook beginnen met zindelijkheidstraining voordat de baby komt, dat is gemakkelijker. Je hebt nog even.
    Wij hebben het potje van Fisherprice wat muziek maakt als ze er iets indoen, helemaal geweldig!

@ hier
    Alweer de 4 nacht dat ik slecht geslapen heb....echt vermoeiend om dan gewoon te gaan werken. Vannacht tot 4 uur heerlijk geslapen, daarna niet meer, dat is minder dus. Dochtertje slaapt al 2 nachten door gelukkig. Maar hopen op een goede nacht vannacht...

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Afrola. Goed dat jullie 20 weken echo goed was! Fijn zeg. en beide smaken! Hoe zeker zijn ze?

@zindelijkheidstraining. Echt geen verstand van maar best een klus zo te horen

@Schoolgaan. Blij dat het aardig goed gaat!

@Misjuf. Nou het ziekenhuis hier in de buurt is optie 2 alleen daar heb ik erg veel negatieve ervaring mee. Dit ivm werk waarvoor ik er nog weleens moest zijn. Dus dat heeft zeker mn voorkeur niet. Mn vk staat niet op de online lijst voor badbevallingen heb het ook nog niet overlegd. Maar een huurbad past bij ons ook niet op de begane grond aangezien we beneden slapen en de badkamer hebben en wonen op de tussen etage.
    Nou ja lang verhaal geworden. Ik vind ziekenhuis ook fijner maar niet als het een kraamcentrum aan het zkh is dan ben ik liever thuis voor mij geen meerwaarde dus.

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben! Beetje moe van een vervelende werkdag.

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, wat balen dat het niet naar je zin is!! Dan maar fijn thuis bevallen. Als je je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen!

@hoop, wat fijn dat het bezoek zo goed ging en ze jullie intensief wil begeleiden. Heb je nou ook al gelijk je bloed laten prikken dan? Wanneer krijg je hier uitslagen van?

@evy, hoe gaat het met jou?! heb je al testdrang?! ik hoop voor jullie dat het raak is!!

@afrola, fijn dat de 20 weken echo goed was! Is toch weer een hele geruststelling lijkt mij! En leuk ook dat je er van allebei 1 krijgt ;)!

@missjuf, wanneer komt je mannetje weer thuis?! Ben je al aan het aftellen?! Lijkt me heerlijk om elkaar dan weer te zien! hopelijk vannacht wel goed geslapen?

@hier, gisteren mvm op bezoek gehad. Kon gelijk beginnen met plassen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat deze keer! Heb er een heel goed gevoel over, maar maak me ook om het minste of geringste bezorgd: 'voel ik daar mijn blindedarm', 'als het maar geen bbz is, want door blindedarmontsteking kun je verklevingen krijgen en dan is de kans hierop groter'. dat zijn eigenlijk de dingen waar ik me nu druk om maak, helemaal niet zozeer over een miskraam. gek eigenlijk he?!

Vandaag mijn essay ingelever, jippie! Eindelijk mijn eerste jaar af! Ik moet een 3 jarige praktijkstage volbrengen, waarbij ik 1x in het jaar een essay moet schrijven over wat ik allemaal gedaan heb dat jaar. Als ik de 3 jaar door ben, heb ik een eindgesprek en dan heb ik officieel mijn titel. Ik hecht er alleen niet zoveel waarde meer aan, maar ja. moet toch ff gebeuren..

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Afrola: fijn dat de echo goed was!

@Troelie: ik moet volgende week woensdag bloed gaan prikken en een echo maken.Ik krijg op 7 februari de uitslag

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @troelie: begin idd zo stilaan aan testen te denken, maar wil zo ie zo tot 2 dagen na m'n NOD wachten omdat ik uit ervaring weet dat m'n NOD wel eens 2 dagen later wil zijn, m'n onderbuik voelde deze ochtend wel al een beetje alsof ongi er staat aan te komen, maar 't zal nog even wachten zijn

7. kalli

kalli Niet meer actief

Ik heb net even jullie eerste en laatste pagina's doorgelezen, vond het namelijk nogal wat om alle 229 pagina's door te lezen ;). Maar ik wilde even zeggen dat het mij een heel positief gevoel geeft om te zien dat de meeste van jullie, die zich in het begin aangemeld hebben, nu flink aan het zwangeren zijn!! Gefeliciteerd en bedankt voor de hoop die jullie mij daarmee geven :)

8. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden,

@ Afrola, wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was, vast een heerlijk gevoel !! En wat leuk van allebei wat, zoals het er nu naar uit ziet..

@ Misjuf, wat vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt en daardoor erg moe bent. Misschien tussendoor even een slaapje doen?

@ Lin, dat klinkt idd niet heel positief van het geboortecentrum. Gewoon je gevoel volgen, zegt meestal wel wat..

@ Evy, zie dat je bijna kan testen, spannend !! Goed gevoel over deze ronde ?? Duim voor je..

@ Yvon en JeetjeB, hoe gaat ie met jullie ??

@ Kalli, jeetje wat onzettend rot dat je vorige maand ook een MK hebt moeten doorstaan, heftig ! Sterkte...

Hier eergister hartje voor het eerste gehoord met de doptone op mijn werk, echt zo bijzonder ! Hele avond met een big smile gelopen over de afdeling :).. Deze week 20 weken echo gepland, op 7 maart. Lijkt nog zoooo ver weg haha..

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @summer: heb eigenlijk niet echt een gevoel bij deze ronde, tijdens onze "klusweek" is het nogal een emotionele roalercoaster-week geweest voor mij, wel veel geklust maar emotioneel zat ik er een beetje door. Hierdoor heb ik een beetje een afstandelijk gevoel bij deze ronde. Maar zou het natuurlijk fantastisch vinden mocht het deze keer gelukt zijn.

10. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kalli: sterkte meid en inderdaad zien dat anderen lekker aan het zwangeren zijn geeft hoop ;)

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou, het blijft nog even spannend. De verloskundige heeft twee keer gekeken en er is wel een kindje te zien en een vruchtzak en het is qua grootte goed allemaal. Maar er was geen kloppend hartje te zien. Nu lag het kindje echt heel erg naar achter en had ze echt een heel oud apparaat, maar ja.

Maandag wordt er opnieuw een echo gemaakt, maar dit keer echt door de echoscopist. Hij zou zelfs inwendig kunnen kijken als dat nodig is. Dit hoeft niet fout te zijn, maar kan ook aan de ligging van de kleine en/of het apparaat liggen, maar het is niet de geruststelling waar ik op had gehoopt.

Nog maar even tot maandag wachten dan!

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Banjabes. Ow dat is niet erg fijn en ook dat ze je zo in onzekerheid laat tot maandag! Heb je niet een beetje gepushed of het niet eerder kan etc? Zou dat gewoon doen hoor zeker met de eerdere mk dan maak je je nu gewoon wat drukker ook.

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Jammer genoeg loop ik gewoon bij de verloskundige en zelf mag ze niet kijken met de dure echo apparatuur. Dat doet die echoscopist en die werkt op maandag en vrijdag. Morgen zit hij alleen al helemaal vol. Nog even geduld hebben dus maar.

14. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie wat goed dat je bijna je essay hebt! Nog even beunen!
    Oh jakkie, ik ben als de dood voor de tandarts. En dan twee nog wel! Hebben ze ze meteen gevuld?

@ evy, gevoel wil niet alles zeggen! Hoe ben je er zelf onder deze ronde?
    Ik hoop voor je dat je ongi weg blijft! Ik ga duimen!

@ misjuf, hopelijk heb je vannacht wel wat kunnen slapen, lijkt me slopend.

@ jeetjeb, hoe gaat het met je? Is je ei al in aantocht? Vorige keer wat hij bij jou ook zo vroeg hè?
    wat voor weer is het nu daar? Ook zo druilerig als hier?

@ hoop, wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat je zo goed begeleid wordt. Ik ben benieuwd naar de uitslagen van het onderzoek. Hopelijk ligt het niet aan je leeftijd en is het wat klein s dat met 1 pilletje opgelost kan worden, zodat er snel een plakker komt voor jullie!

@ afrola, wat leuk je echo! Super twee geslachten! Wat fijn dat het zo goed gaat. Gaat het met jou ook goed?
    Je mag bijna met verlof toch?

@ summer, hier gaat het wel goed hoor, lief dat je er naar vraagt.
    Lijkt me heel apart om het hartje te horen. Krijg je nu nog extra controles door het hematoom?

@ banjabes, oei nog even in spanning. Vorige keer konden ze bij mij niets zien, moest toen ook naar het ziekenhuis , daar hadden ze beter apparatuur. Gelukkig was er iemand uitgevallen en konden we meteen doorrijden. Daar zagen we een mooi kindje met een kloppend hartje.
    Dus ik geef de apparatuur de schuld! ;) spannend!

@ lin, hoe gaat het nu met je? Ben je van de medicatie af of toch terug begonnen?

@ hier,,,, pff een rommelig berichtje zeg, er wordt zoveel geschreven hier hahaha. Ik had vanacht een droom, dat ik mama werdt van een zwart kindje?!? ( wij zijn beide blank) hoe raar! Paar keer wakker geworden en steeds droomde ik verder. Uiteindelijk kwam het er op neer, dat ik zwanger was van een drieling, maar omdat ik zo ongeduldig was hadden we vast een kindje geadopteerd , hahahaha.
    Vriendlief kon er niet mee lachen.......
    Nu toch lichtelijk van slag. Zo lekker naar het werk toe.

Fijne dag allemaal! Knuffeltje van deze kant!!!

15. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    goeiemorgen dames,

moest het hier direct even kwijt.
    Gisteren was ik toch al benieuwd en heb toch 's avonds even een test gedaan maar met een ovulatietest, deze was positief.
    Daarom deze ochtend toch maar een gewonen zwangerschapstt gedaan en ... ja hoor ZWANGER :$
    Ben zo blij en angstig tegelijkertijd.
    De testjes volgen straks nadat m'n dochtertje naar school is ;)

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Wow evy wat goed!! GEFELICITEERD !!
    Ook roze voor jouw! Ondanks je voorgevoel!
    Ik duim voor een plakker! Je hebt het verdiend!

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    ooooooooh, dat is zo frustrerend. Ik hoop dat je snel van de onzekerheid af bent en hoop dat het snel maandag is. Dikke knuffel

18. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    #2998 Evy77, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
    Bedankt Yvon

Hier even m'n testjes.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ooh Evy, ik reageer even alleen op jouw nieuws, straks meer: GEFELICITEERD!!

Kan me je gemengde gevoelens voorstellen! En hoe vindt je man het nu?

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Hij is blij, gelukkig maar ;)

Deel Deze Pagina