@Evy. Wauw! Roze YES!!!! Gefeliciteerd @De rest hier alles ok erg druk met werken etc. Medicijnen weer opgebouwd ging niet goed met de helft dus toch maar weer hele gr
Heel snel ff vanaf mobiel: evy GEFELICITEERD!!! Fijn meis dat het raak is en je mannetje er ook blij mee is! Leuk hoor, geniet ervan! Rest reageer ik vanavond ff! X
Jaaaah Evy wat super !!!! Gefeliciteerd !! En wat fijn dat je man ook happy is ... @ Banjabes, wat onzeker en spannend. Wel balen dat je nu tot maandag moet wachten, lijkt me zeker niet fijn. Kunnen ze vandaag tussendoor niet even een echo bij je maken ? Hopelijk zien jullie gauw een mooi kloppend hartje, duim voor je.. @ Yvon, wat een vreemde droom zeg. Lijkt me idd dat je een beetje van slag bent hierdoor.. Ik hoef nu niet meer voor extra controle te komen, want het hematoom is zo goed als weg. Geen bloedverlies meer gelukkig. Maar mag altijd langskomen indien ik ff onzeker ben. Maar heb de mazzel dat ik op een kraamafdeling werk en tussendoor altijd even kan luisteren met de doptone en kan vragen of vk echo wil maken. Fijne dag allemaal !!
@ Evy, Gefeliciteerd, wat super dat het nu raak is . Nu moet het gewoon goed gaan hoor! @ Banjabes, oh wat eng , en wat onwijs lullig dat ze je vandaag niet even tussendoor wilden proppen :x. Oh ik duim heel hard dat het echt aan het oude echoapparaat lag! @ Rest, zwaai, ik krijg weinig uit mijn vingers op mijn werk , maar moet natuurlijk wel iets gebeuren . Vanaf maandag minder werken en dan hoop ik weer iets vaker hallo te komen zeggen!
@banjabes, getsie. Waarom kan het nou niet gewoon lekker duidelijk zijn he?! Nu zit je weer in spanning! Ik ga voor je duimen! Hopelijk ligt het aan het apparaat en kunnen ze het maandag heel goed zien. Sterkte dit weekend met geduld hebben :x. @yvon, haha 3 baby's zelfs! Ik denk dat het een vooruitziende blik is!! @afrola, heerlijk dat je nu al minder mag werken zeg! Is dat wettelijk of is dat wat jouw gyn heeft voorgeschreven? Hoeveel ging je nu ook alweer minder werken?!
Pff, hier beetje last van de hormonen en al. Denk dat ik deze week te druk ben geweest ofzo, heb vanavond ontzettend last van bandenpijn, ongesteldheidskrampen en borsten die nog zeerder doen dan ze al deden. Daarbij ben ik ook nog kapot op! Ga nu lekker mijn bed in. (dit is geen klaagzang hoor, vind alles prima zolang we maar een gezon babytje krijgen!). Slaap lekker!
@troelie: doe het dan maar lekker rustig aan. @summer: ja dat is wel lekker handig hé, zo kan je je beebje wel extra goed opvolgen, ik ben gisteren direct naar HA gegaan om bloed te laten nemen zodat ik maandag direct kan bellen voor een afspraak bij m'n gyn voor m'n 1e echo, die wil ik nu echt wel op 7 weken hoor
@Banjabes ow meis wat naar om met dit gevoel het weekend in te moeten.. nou ik duim heel hard voor je. Balen dat je niet gelijk terecht kon zeg. Nou kom gauw kijken naar je berichtje hier! @Troelie Hoe voel jij je nu??? @Evy Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD!!~ Mooie test hoor meis! @All *zwaaiiiiiiii* gaat hier al beter... maar nog niet helemaal top. Ben helaas vroeg op ondanks weekend en vermoeidheid van de eerste volle week na de vakantie.. maar ja. Kom gauw weer uitgebreider schrijven meiden. Liefs Sjors
hier zit de schrik er even in. Een anderhalf uurtje geleden geniest en dit deed pijn in m'n onderbuik. Net naar toilet geweest een bloedslijmpje gehad bij afvegen met wat lichtroze bij afvegen, niet enorm veel maar toch even stressen. Ga morgenvroeg nog een clearblue test doen en hoop dat dit nog steeds positief is, en natuurlijk geen bloed meer
@Evy: ik begrijp dat je erg geschrokken bent,maar het kan heel goed een adertje zijn wat gesprongen is tijdens het niezen.Of wat innestelingsbloed.Maar omdat je even pijn in je buik voelde met niezen,denk ik dat er eerder een adertje gsprongen is.
Ik zet zelf ook in op innestelingsbloed of oudbloed lol. We proberen nog niet te freaken M'n bm zit hoog (kan er bijna niet aan) en voelt ook hard aan, dus dat geeft me hoop
Proberen niet te stressen(ik weet dat erg moeilijk is),maar ik verlies rond NOD ook vaak wat bruin/rood slijm.Het is nog pril en het nestelt zich vaak nog wat dieper.
ik hoop het echt, na dat niezen blijft onderbuik iets gevoeliger maar mocht het verkeerd lopen, dan kan ik er toch niets aan doen
hey meiden, Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad even een slopende tijd nu. Moest vanmorgen ook ffies heel hard janken. Moest er blijkbaar gewoon even uit. Jammer inderdaad dat hij op vrijdag echt helemaal al vol zat, maar gelukkig konden we maandag, anders hadden we tot volgende week vrijdag moeten wachten en dat zou helemaal slopend zijn. @evy: Joepie meid, gefeliciteerd! Wat fijn dat je zwanger bent en dat je vriend het ook fijn vindt.
@sjors, je bent alweer ruim 11 weken! Heerlijk zeg, zou willen dat ik zo ver was. Nog een week en 5 dagen en dan hopelijk een mooie echo @evy, he dat is schrikken! Ik denk hetzelfde als hoop hoor; ws een vaatje gesprongen! Testen heeft helemaal geen nut joh, ook al zou het mis zijn, je test wordt niet ineens weer negatief. Gewoon lekker genieten, is ws niks aan de hand! @banjabes, snap je gevoel helemaal! Wat vervelend dat je hier nu weer doorheen moet zeg. Ik ga duimen voor een mooie echo maandag! Sterkte nog ff morgen! @all, hier rustig avondje gehad. Vandaag hele huis opgeruimd en schoongemaakt, heerlijk! Vanavond hadden we visite, maar waren op tijd weer weg. Vriend is nog ff naar verjaardag van een vriend van ons. Ik kan helaas niet mee, want kan niks drinken en dat valt wel op. Maar ben ook kapot, dus ga zo lekker slapen! Weltrusten!