Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Evy
    Ik hoop voor je dat het gewoon inderdaad van een gesprongen adertje is meis! Wat men gauw doet bij niezen is de buik spannen om de nies gecontroleerd te houden... dus zeg maar niet losjes voluit.. daardoor krijgen je buikspieren en banden een optater en rekken ze uit. Dus kan makkelijk een gesprongen adertje zijn. Mijn ma heeft heel ernstig hooikoort.. 11 soorten gras/pollen enz.. en ze heeft er 10 maanden per jaar last van... zij niest heel vaak en heeft daar dus echt een soort van op haar kop over gehad en een lesje hoe het wel te doen.. hihi

@Troelie
    Ja gaat ineens rap hé hier. Ik vind het wel fijn hoor. Nog even doorbijten en ik ben alle rot data's van vorig jaar voorbij!

xxx

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Heb een album met buikfoto's gemaakt.. voor de nieuwschierige onder ons :p;):):cool::)

3. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht ik kom even snel kijken en ja hoor er is nieuw.
    @ Evy
    Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

@ Banjabes
    Wat frustrerend dat ze geen kloppend hartje konden zien, nu maar hopen dat die maandag wel te zien is!
    Ik duim voor je mee!

@ hier
    Mannetje vrijdag van Schiphol gehaald. Super dat hij er weer is.
    Hij hoeft dit weekend ook niet te werken, dus lekker samen genieten.

4. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Sjors, wauw mooie buik al !! Kun je niet meer om heen :)..
    Hier overigens nog steeds mijn eigen broeken aan, ben benieuwd wanneer deze niet meer zullen passen.

@ Evy, wat vervelend dat roze verlies, maar positief blijven he !!
    Maar lekker genieten van je mooie cb test..

Hier morgen naar vk voor controle, blijft altijd nog spannend..
    Fijne dag allemaal !!

5. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Misjuf, wat fijn dat je mannetje weer thuis is. Maar lekker genieten !!

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Summer
    succes morgen bij de vk! Krijg je ook weer een echo?

Ja hier kun je idd niet meer om me buikje heen.. id duidelijk aanwezig. De foto's zijn overigens allemaal om 10:00 in de ochtend gemaakt dus geen avond/darme buikje.

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sorry voor mn afwezigheid. Was enorm druk allemaal heb wel alles gelezen maar geen tijd gehad om uitgebreid te reageren. Ga een poging wagen.

@Sjors. Dr komt een bolletje:) leuk he! Je bent ook al aardig op weg! nog even en dan zijn die vervelend spannende 3 maanden om:)

@Summer. O leuk gaan ze het hartje luisteren. Fijn de 3 maanden zijn om! Lekker he! Probeer n beetje te genieten nu ok?

@misjuf. O heerlijk even samen genieten!

@Evy. Ik zie aan je banner dat je morgen 4 weken bent. Ik had op mn NOD dag ook met noddag een veeg weten jullie nog... Maak je niet te druk dat is niet gek. Zolang je geen buikpijn hebt en veel verliest en het aanhoud enzo. Kan inderdaad ook van t knappen van een adertje komen. O ik zie dat je een cb test hebt gedaan van 2-3 wk! Dat is een mooi hcg gehalte al! dat had ik niet hoor had m op 1-2 weken staan bij 3,5 wk zwangerschap. Dat is positief.

@Hoop. O je zit op de wachtbank zie ik. Spannend steeds he! Duim voor je:)

@Banjabes. Spannende dag morgen. Wel erg vervelend dat ze je zo in spanning laten. Duim en denk voor/aan je!

@Troelie. O spannend je mag het over een paar weken van de daken schreeuwen! tot wanneer wachten jullie?

@Yvon. Mag je bijna weer ad klus? Spannend. Ga je weer testjes gebruiken? En die dromen zijn normaal, je bent er ook onbewust druk mee

@Jeetjeb. Jij ook n beetje t zelfde als Yvon. Mogen jullie elkaar gezelschap houden:)

@Afrola. O heerlijk n beetje afbouwen al. Gaat alles goed verder?

Zo hopelijk niemand vergeten!

@Hier. Alles gaat super. Voel me goed, meer energie nog wel aan de pilletjes maar als dat het ergste is. Ben daardoor helemaal niet misselijk en kan alles eten. Ben nu 5,5 kilo aangekomen als ik uitga van mn gewicht voor de 1e zwangerschap anders is het 3,5 kilo. De kleine dame groeit goed, voel me bm nu al net boven mn navel. Mn vriend heeft ook eindelijk de schopjes kunnen voelen was heel licht voor hem voelbaar. Voor mij zijn het nu echt duidelijke schokken en voel het echt goed. O ja en mn (.)(.) doen nu minder pijn eindelijk!

Voor de nieuwschierige ik heb er even een buikfoto van gisteren geplakt. Als je het jurkje leuk vind. Misetam 9,- uitverkoop misschien hebben ze m ook nog wel bij wehkamp?

Dikke knuffel voor allemaal en hopelijk is iedereen straks zwanger. Ik blijf gewoon duimen hoor!

Groetjes!

8. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Lin, wauw wat een mooie buik !! Kan me helemaal nog geen voorstelling van maken dat ik straks ook met zo'n buik rondloop :).
    Vanaf wanneer ben jij positiekleding gaan dragen? Ik kan overdag nog prima mijn eigen broeken aan..
    Morgen idd hartje luisteren, zo bijzonder !!
    Wat fijn dat jij je goed voelt, heerlijk !! Ik heb sinds 2 weken ook bijna geen kwaaltjes meer, hooguit wat gevoelige borsten. Niks te klagen dus. Kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen, lijkt me zo bijzonder..

@ Sjors, Ja ze gaat morgen ook weer even een echo maken en hartje luisteren. Kunnen we weer ff een kijkje nemen in mijn buik.. Ben heel benieuwd!

@ Banjabes, Hopelijk morgen goed nieuws voor jou met een mooie echo met kloppend hartje!! Ik duim voor je en denk aan je..

9. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden....

Even n kort berichtje van mij..Heb deze week weer gewerkt en dat is best vermoeiend geweest....Ik begon al lekker een buikje te krijgen,moest zelfs aan de positiebroek. Maar vandaag is mijn buik ineens minder,mn vriend maakt zich gelijk zorgen,die schat.
    Volgens mij begin ik ook al wat te voelen,het zijn hele lichte plopjes ter hoogte van mijn schaambeen.Het kunnen onmogelijk mijn darmen zijn,maar ik vind t ook nog wel wat vroeg..

Evy:GEFELICITEERD! wat een goed nieuws.
    Lin:jeetje wat een mooi buikje en een leuk jurkje zeg.
    Sjors:Jouw buikje begint ook al aardig te groeien leuk zeg...
    Bajabes:meid ik hoop dat je morgen met goed nieuws komt. De kleine houdt t gewoon nog even spannend

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sweet. Dat is de kleine, ik twijfelde eerst ook voelde"alsof iemand een scheet onder water laat en dan onder je buik" Maar door darmen twijfel je. Alleen je darmen zitten niet meer bij je schaambeen met 15 weken zitten ze opzij en omhoog geduwd.
    Begon bij mij ook al vroeg met 15-17 weken dat borrel gevoel daarna werd dat een streel gevoel alleen van binnen en nu schopt ze gewoon. Nog niet super hard. maar mn vriend kan het sinds vd week pas voelen. Je bm groeit naar boven dus je darmen gaan omhoog daarna wat opzij dus je buik veranderd ook. Kijk maar in mijn album staan de weken van mn buik bij en je ziet dat het eerst een bolletje rond mn navel was en daarna dat het ook in mn zij-en breeder is geworden. Is niet raar en de ene week denk je wow ik ben echt gegroeid en de andere denk je nou is dit alles? Is niks om je zorgen om te maken.

@Summer. Broeken had ik al snel aan maar kon tot zn week of 11 nog wel in mn eigen broeken die groter vielen (op mn heupen) daarna ging dat alleen 's morgens nog en dan moest ik in de loop van de dag mn knoop open doen dus toen positie broeken gaan dragen. Mn strakere broeken dat was met 8 weken al niet meer aan te krijgen. Werk broek ook niet meer. Shirts op dit moment kan ik alleen nog wat groot vallende truien en een paar jurkjes van mezelf aan. En loop ik kwa shirts sinds week 14-15 zn beetje in positie shirts dat ging geleidelijk over want dan pas je het ene niet meer dan het volgende etc. Maar als je broeken niet meer lekker zitten moet je ze niet toch aan doen hoor want dat knelt ook je bloedsomloop af.

Ik vind dus zelf mn buik nog niet zo heftig maar merk wel dat ie sinds een week of 3 sneller groeit.

Groetjes

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje lin stelt mij en zeker mijn vriend gerust.Ik had al proberen ts voelen of ik mijn baarmoeder.kon vinden,maar ik heb geen flauw idee wat ik moet vielen,tis allemaal hard en bobbelig.(haha).ik kan je foto's niet zien,waarschijnlujk moeten we vrienden worden ofzo....

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Sweet. heb je toegevoegd als het goed is kan je nu kijken. Bij 13 weken zie je dat mijn buik helemaal laag zit nu zit ie bijna tegen mn (.)(.) aan. Maar hij veranderd dus echt en het is niet alleen de beeb die alleen op je buik komt te liggen al je organen gaan verplaatsen dus niet gek dat ie soms wat anders is enzo.
    Ja bm rand voelde ik ook pas nadat de vk het me had voorgedaan.
    :)
    Groetjes

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @banjabes, heel veel succes morgen, ik ben voor jullie aan het duimen!! Laat je morgen wat van je horen?

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Banjabes: ik duim voor je voor morgen! Wat spannend zeg, niet leuk. Ik hoop dat het gewoon allemaal goed is!

@Lin: mooie buik!!

@Sjors: ook even gespiekt en ook al zo'n mooie buik!!

Hier beetje aan het bijkomen van een veel te drukke periode en merk echt aan mijn lijf dat ik een beetje overwerkt ben of zo, vandaar even wat minder achter de pc. Maar ik probeer wel mee te lezen hoor.

Deze week gaan we ook de 'klusweek' weer in en ik ga denk ik dinsdag beginnen met ovutesten weer. Ben benieuwd. Ik hoop dat mijn eisprong weer rond dag 14 is zoals vorige maand. Hotelletje wordt nu nog een weekend later jammer genoeg want mijn man heeft toch cursus aankomend weekend (hij dacht eerst van niet).

@Evy: wat vervelend dat bloedverlies. Hoop dat het nu gestopt is. Maar die CB digitaal klinkt goed met 2-3 weken erop!

@Yvon: ga je ook weer ovutesten doen? En op welke cyclusdag begin jij?

Nou, ik kom morgen zeker even spieken hoe de echo van Banjabes was!

15. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi allemaal even snel voordat ik mijn bedje in duik

@ alle mooie buikjes! wat groeit het goed zeg! wordt er gewoon jaloers op! fijn dat het zo goed gaat!

@ banjabes, heel heel veel succes morgen, ik duim voor een goede echo!

@jeetjeb, ik ben vandaag begonnen met ovu testen, maar ik ben nog steeds bezig met afvallen, inmiddels 6 kilo!
    dus ik drink veel water, enzo lijkt mijn urine oook water, dus ik ga een andere tijd ervoor zoeken denk ik. ik heb nog 7 testen liggen van zwanger en kids , die ga ik doen.
    jammer dat het hotel weer verzet is, maar wel leuk om naar toe te leven toch?

succes voor de klus dames! morgen meer ;)

16. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @Banjabes: duim dat je een fantastische echo krijgt vandaag, laat ons maar snel iets weten

@summer: geen roze- of bloedverlies meer gehad, hopelijk blijft het zo gaan, af en toe beetje misselijk en wel bandenpijn dus hebben goeie moed.
    Succes bij de vk vandaag

@lin en sjors: wat een mooie buiken al, kan niet wachten om m'n eigen foto's te maken :p

Net naar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak met de gyn voor een 1e echo, de dame van het afsprakenbureau stelde 20 februari voor, maar vroeg of het toch niet vroeger mocht ivm m'n MK van vorig jaar en mag nu vrijdag 10 februari al gaan, dan zou ik ong 7,5 week moeten zijn. Bij m'n MK is het met 6w verkeerd gelopen maar dit zagen ze pas bij m'n 1e echo toen op 10w.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy: dat is wel fijn dat je eerder terecht kan! Hoe gaat het nu?

18. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Geen bloed of rozeverlies meer, gisteren nog even oud bloed maar sinds gisterenmiddag niets meer.
    Wel af en toe "pijn" (niet zo heel erg hoor) in m'n onderbuik, dus denk bandenpijn.
    Voel me best goed, nog niet echt misselijk, dus hoop op een fantastische echo 10 februari ;)

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evy: fijn dat je al zo snel een echo krijgt. Wel raar dat ze dat niet gelijk plannen.Toen ik het ziekenhuis belde voor een afspraak en mijn geboortedatum doorgaf begonnen ze er gelijk over. (hoewel dat wel heel zeldzaam is voor dat ziekenhuis....)

Banjabes: Hoe gaat het met jou??? Hoe was je echo vandaag??

Yvon: 6 kilo! Wat goed zeg!! Wat betreft het drinken. Wat ik deed is op een gegeven moment gewoon een uur of 2 niet meer drinken. Meestal waren de ovutesten duidelijk.

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ evy, wel fijn dat je eerder terrecht kan!
    Hopelijk gaat nu alles. Aan een leien dakje! Ik duim voor jullie!

@ sweet , dankjewel!
    Ja ik denk om dezelfde tijd als anders uur of 6 en dan twee uurs niet drinken.... Komt goed !

Deel Deze Pagina