Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ben aan het duimen voor iedereen die in spanning zit!:) *knuf*

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    ik denk dat het onvermijdelijk is dat we ons zo onzeker voelen, zolang we geen knipperend hartje zien, weten we het gewoon niet. M'n vriend zegt dat ik me niet mag blindstaren op m'n kwaaltjes en m'n gevoelens even moet uitzetten, want dat ik er toch niets kan aan veranderen, hij heeft wel gelijk hoor, dus probeer nu gewoon van dag tot dag te gaan en hoop op een goede echo.
    Die kwaaltjes veranderen ook steeds, mijn darm-buikje bijna volledig weg, sinds gisteren wel pijnlijke tepels en ben een echt hormoon-monster :p. Voel me sinds gisterennamiddag terug beter hoor, hopelijk voel jij je ook alweer wat beter.

@jeetjeb: misschien dat ik een weekje vroeger kan proberen, maar denk dat het nu niet echt op een week zal aankomen, ben al blij dat ik 10/2 mag gaan :p

@hoop: misschien is het morgen geen omo-witte test meer, je was nu 2 dagen voor je NOD, alles kan nog hé

@lin: je hebt volkomen gelijk, m'n vriend zei ook dat ik geen aandacht mag geven aan die wisselende kwaaltjes, want dat ik helemaal niets hoeft te betekenen, hij kan soms toch zo'n schat zijn :p. Dus blijf ik nu lekker overal af :D en probeer geduldig af te wachten
    Ben voor de moment wel een echt hormoon-monster ;)

@banjabes: goed om te horen dat je volop aan het verwerken bent en het is inderdaad heel belangrijk dat je je dochter toch even iets hebt laten weten, ze voelen zoveel aan maar begrijpen het allemaal nog niet zo goed. Goed dat het beter gaat met haar.

Hier een mindere nacht achter de rug, regelmatig wakker, dochter die heel onrustig was en een snurkend mannetje naast me, voel me vandaag een beetje geradbraakt, zal blij zijn als de dag erop zit en misschien eens wat vroeger in m'n bedje duiken

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @evy, heel goed! Goede instelling. Die hanteer ik nu ook maar ;)!
    Lijkt me ook niet wat om eerder te gaan, want dan heb je weer het risico dat je te vroeg bent voor het hartje en dan maakt dat je weer onzeker! Gewoon maar even geduld hebben!

4. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Dat is exact wat ik dacht ;)

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    PANIEK!!! Ik heb bloedverlies :(:(:(! Heb gyn gebeld, mag woensdagmiddag komen. Ben helemaal down!

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    ooooooooh neen Troelie, sterkte meid!

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Is het spotting of echt bloedverlies? Ben nu zo bezorgd om jou, dikke knuffel

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh nee, Troelie! Is het echt rood bloed? Houdt het nog aan? Hoop zo dat het niet ernstig is!!

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oh nee troelie, verdorie! Idd wat evy vraagt , wat voor een bloedverlies? Knuffel!

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    *duim* troelie.. woensdag pas?

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee troelie......woensdag duurt lang als je zo in paniek bent.....
    Ik hoop voor je dat je woensdag goed nieuws krijgt ik gun het je zo... Misschien is het gewoon een geknapt adertje of oud bloed.
    De duimen draaien hier overuren!!!

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    He girls, het is rozige/rode afsceiding. Kwam er tijdens het afvegen achter. Het stroomt er dus gelukkig niet uit. Ik heb het idee dat het al wat begint af te nemen, maar dat denk ik meer om mezelf gerust te stellen geloof ik. Ik ga nu ff fijn douchen, hou jullie op de hoogte. Thanks voor jullie reacties, jullie zijn lief!

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow meis das echt schrikken maar alleen met afvegen dan ist niet veel. Waarschijnlijk je baarmoedermond ofzo, die is erg doorbloed nu.
    probeer je niet te druk te maken al begrijp ik dat dat ontzettend moeilijk is..
    hele dikke knuffel!!!

14. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ troelie, dat is zeker schrikken maar ik denk net als lizzy een gesprongen adertje , hoop dat het snel weg is/ blijft!

@ all, vandaag ben ik bij de huisarts geweest en morgen kan ik mijn door verwijzing voor de mmm ophalen. Pfff, spannend.
    Weet iemand of ik dan gewoon bij gynaecoloog een afspraak moet maken?
    En wanneer zouden jullie bellen? Na je ongie? Of meteen?

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. ik zou meteen bellen want dan kijken hun wel aan de hand van je cyclus wanneer ze je plannen. ik heb geen ervaring met het traject maar ik weet wel dat de keren dat ik belde voor een afspraak vragen kreeg over mn cyclus. Dat bekijken hun wel. Heb je de afspraak maar vast staan.

@troelie. roze is meestal niet erg. balen dat het niet een keer zonder stres kan gaan bij je. Rustig aan en ik duim dat je woe een mooie echo hebt!

Vanavond wat klusjes gedaan in het kamertje. Helaas wel wat schade in de hal (de boor schoot te ver door dus de stuk eraf in de hal. Maar de gordijnen en spiegel hangt. ;) Dus zondag maar even bijwerken.
    We gaan vrijdag en zaterdag een nachtje weg en even ontspannen. t is een verrassing waarheen, ben wel benieuwd.

zal even wat foto's posten van het kamertje let niet op de klusspullen het is nog niet af.

groetjes

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Net even fijn gedouched. Gelijk even bmm gevoeld en voelt wel hoog en gesloten. Gistermiddag (rond half 4) heb ik ook tijdens douchen gevoeld aan bmm. Zou dit voelen al beetje bloed kunnen veroorzaken?! Net geplast en wc papiertje iets verder erin gedrukt, maar nu ff niks meer (sorry jongens voor de details!). probeer me maar niet druk te maken..

@yvon, ik zou inderdaad gewoon de gyn bellen en dan zou ik gewoon gelijk een afspraak maken. Hoe sneller hoe beter, lijkt mij?! Hoe gaat het verder met je? Weer een beetje bijgekomen?

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @linn, heel leuk kamertje! Ziet er goed uit!

18. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, nee geen sex gehad, dus dat is het niet geweest!

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Troel.. Zou zomaar kunnen, tis nu zo gevoelig daar allemaal.. En daarbij kan het best zijn dat je baarmoeder de laatste restjes troep :p Om het zo maar te noemen uit je baarmoeder werkt.. Hoe moeilijk ook probeer te relaxen :)

@Lin.. Heb ff gespiekt! Ziet er leuk uit, mooie meubeltjes! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

@Yvon.. Ik zou gewoon nu al bellen.. Straks ben je net ongi geweest en zeggen ze kom mar na je volgende menstruatie en dan duurt het weer een maand..

@Summer.. Soms vergeet ik het ff en dan denk ik er weer aan en dan ben ik weer door het dolle heen :D
    Wel is iedere keer naar de wc gaan spannend.. Verwacht toch elk moment bloed te zien, erg he :( Heb ook best veel afscheiding waardoor ik soms het gevoel heb dat er iets loopt.. Sorry voor de details.. Probeer er iig zoveel mogelijk van te genieten :) Spannend allemaal hoor. Verder sinds gister weer wat pijnlijke borsten.. Stemmingswisselingen en krampjes.. Niks bijzonders dus :)

Deel Deze Pagina