Ff kort @troel.. had gister wel ff gespiekt maar nog niet gereageerd.. super fijn dat de echo goed was @evi. Das ff schrikken maar komt echt heel vaak voor. Komt goed! @bob. Heavy verhaal meis. Ik persoonlijk vind het doodeng om weer zwanger te zijn @all.. morgen intake voor mvm
Wij kennen die arts nog niet,maar heb hier zoveel goeds over haar gehoord(ander topic),die meiden lopen met haar weg om het maar zo te zeggen.Ze hebben in Belgie een andere kijk op de dingen en ze is heel erg betrokken bij haar patienten.Je kan haar ook rechtstreeks mailen.Ik vind dat zo bijzonder!Op aanraden van de meiden uit het andere topic hebben wij besloten naar haar toe te gaan.
@sjorsjette: wat een mooie echo's, wil er ook lol @hoop: spijtig dat je ongi erdoor gekomen is, hoop dat ze je in Gent kunnen verder helpen Hier is al het rozeverlies gestopt, dus denk dat ik gewoon maar zal afwachten tot m'n echo op 10/2
@sjors: prachtige foto's meid! En inderdaad erg veel foto's ook. @Yvon: Wat fijn dat ze onderzoeken gaan doen. Ik ga straks naar de dokter om ook een doorverwijzing te gaan vragen. Stom, maar het geeft toch een fijn gevoel als ze gaan kijken of er iets aan de hand is. @bob: Jeetje, wat een heftig verhaal toch meid. Jij hebt al heel wat voor je kiezen gehad. Poeh, dikke knuffel! @hoop: Wat spannend helemaal naar Gent meid! Heb ook wel eens gehoord dat ze daar veel verder zijn op medisch gebied. @lizzy: Wat goed dat je mee gaat doen met mvm. Ik denk niet dat ik dat nu nog een keer ga doen. Voelt zo dubbel. Ik heb nu zelf moeders geholpen, terwijl ik mijn kindje kwijt ben. En ik denk dat een eventuele volgende zwangerschap al spannend genoeg wordt. Ik kreeg van de week wel een brief van mvm. Dat ze het jammer vonden dat het zo gelopen was en dat ze het toch fijn vonden dat ik mee heb gedaan. Er zat een tegoedbon voor een bloemetje bij. Vond ik wel heel lief. Had ik echt niet verwacht.
ja dat klopt,in Gent zijn ze veel verder. Ik heb na mijn miskramen ook een bon voor een bloemetje gekregen van mvm.Dat vond ik wel erg lief en medelevend. Hoe gaat het nu met je? Kan je het allemaal een beetje verwerken en een plekje geven?
We hebben maandag een controle in het ziekenhuis. Dan kijken ze of alles schoon is. Ben een beetje bang dat dit niet zo is. Bloedverlies zou af moeten nemen en soms doet dat het ook, maar op andere momenten krijg ik ineens toch weer heel erg bloedverlies. Weet dus niet zo goed wat ik moet verwachten maandag. Hoop echt dat ik geen curretage hoef. Ik heb het gevoel dat ik het dan pas echt een beetje af kan sluiten, als maandag alles goed blijkt te zijn. Vandaag een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis, waar ze verder gaan kijken. Dus ik bellen met het erasmus mc. Staat er een wachtlijst van 2 tot 3 maanden. Poeh, dat is nog even wachten zeg!
@banjabes: dat is inderdaad lang pfff, kan je echt niet eerder. Heb ter geruststelling toch even gebeld, maar gyn had een ingreep en was pas na 17u te bereiken, dus dan maar even naar HA gebeld en die snapte m'n bezorgdheid volledig, dus mag maandag langs voor bloedprikken om al m'n waarden eens te controleren, heb zo toch het gevoel dat ik iets doe.
@ Troelie, wat super dat de echo goed was.. Wel een fijn gevoel dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien ! Geen bloedverlies meer gehad ? Hoop het voor je.. @ Sjors, wat een mooie echo foto's van jullie wondertje !! Vind het nog steeds zo onwerkelijk en bijzonder dat zo'n kleintje in de buik groeit.. @ Banjabes, heftige tijd zo voor jullie.. Hopelijk is alles wel schoon en kan het verwerken voor jullie beginnen. Sterkte ! @ Bob, jeetje meid jij hebt ook wat voor je kiezen gekregen. Heftig allemaal.. Hopelijk gauw voor jullie weer wat positiviteit. @ Evy, gelukkig dat het roze verlies weer gestopt is, altijd schrikken.. Fijn dat je even bij de huisarts langs mag om bloed te prikken. Hoe issie met de rest ??
@ Sjors, dankjewel voor de info, dan weet ik wat meer wat me te wachten staat. @ all hoe vergaat het jullie? Fijn dat de echo's goed zijn en de buikjes lekker groeien. Zelf denk ik ook dat hulp van medici nooit kwaad kan. Ik werk tijdelijk even voor halve dagen nu, kijken hoe het me dan vergaat. Ben moe als ik uit bed kom terwijl ik lang geslapen heb. En op het werk neem ik veel te veel aan. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust in mijn lijf. @ jeetjeb hoe gaat het met je? Vorige maand rond deze tijd barsten we van de kwaaltjes, ik helemaal niets nu, hoe vergaat het bij jouw?
Snap ik helemaal meis. Het is ook heel dubbel. Weet ook niet hoe ik erin sta als het blijkt dat het nu weer mis is.. Maar ik moet positief blijven.. Hele dikke knuffel voor jou lieverd !
@Yvon: goed dat je nu halve dagen werkt. Ik herken het allemaal wel hoor. Ik voel me ook altijd moe als ik wakker word, hoe lang ik ook slaap. En ik neem altijd meer werk aan dan goed voor me is Ik hoop dat je een beetje tot rust komt meis. Pas goed op jezelf. En mij lijkt het ook echt niet verkeerd dat er wordt gekeken of alles in orde is. Ik wil dat ook echt laten doen als het nu niet raak is want ik begin me af en toe wel dingen in mijn hoofd te halen. Kwaaltjes, nee niet echt! En wel alweer zo'n menstruatieachtig gevoel en dat belooft dus niet veel goeds ben ik bang Temp zegt ook niet veel na de vorige cyclus toen bleef hij hoog tot en met 15 dpo maar liefst en pas de dag dat ik ongesteld werd kelderde hij naar beneden. Het enige wat ik voel is af en toe pijnlijke tepels en ik heb dus het idee dat ze wat donkerder zijn maar dat is vast en zeker inbeelding. Gelukkig gaan we dit weekend weg, kan ik me er even niet zo mee bezighouden.
@evi.. Fijn dat je even langd de huisarts mag dan heb je idd het gevoel dat je iets doet en dat je niet zo lang hoeft te wachten @yvon.. Goed dat je ff halve dagen werkt, ff goed aan jezelf denken meis @sjors.. Wauw wat een mooie foto's heb je ! En zo veel ! Owww dat handje zo mooi ben zo blij voor jullie @hoop.. Spannend meis naar Gent! Ben erg benieuwd of er wat uitkomt. Ook heel dubbel, van de ene kant denk ik dat je graag een verklaring wil maar van de andere hoop op domme pech want dan zijn er nog kansen genoeg voor de toekomst.. Dikke knuffel ook voor jou! @all.. Voor de rest natuurlijk ook een knuffel @hier.. Lichtelijk misselijk al.. Zo intake van mvm.. Ben gewoon zenuwachtig voor de test echt belachelijk.. Droomde ook dattie negatief was
@Lizzy: komt vast helemaal goed zo hoor met die test! @Sjors: ik heb je echofoto's ook bekeken, zooo mooi! Echt zo overduidelijke een minimensje al. @Banjabes: hoop echt voor je dat maandag alles schoon is en je geen curretage hoeft te ondergaan. @Evy: inderdaad fijn dat je even langs de huisarts kunt. Dat geeft misschien toch wat meer geruststelling. Nou, ik moet echt aan het werk. Beetje druk nog zo voor we weggaan dit weekend, want ik heb maandag maar liefst twee deadlines (niet echt handig!)
Spannend maandag idd banjabes.. Brand een kaarsje voor je dat het helemaal schoon is en dat je het af kan sluiten en het een plekje kan gaan geven. Ik herken heel erg wat je zegt, bij mij zat er tussen de curretage en controle 2 weken en de kans dat het nog een keer moest was aanwezig. Je kunt dan nog niet beginnen met het een plekje te geven. Ik hoop dat dit maandag wel het geval is! Nogmaals een dikke knuffel!