@jeetjeb, heerlijk weekendje weg!! Alvast heel veel plezier! Geniet ervan en denk maar fijn even een weekendje aan jullie samen, is ook wel weer eens fijn. Weet nog dat ik erg genoten heb van ons weekendje samen naar rome. gewoon even weer beseffen hoe fijn het met zijn 2en al is. @yvon, misschien wel een goed teken dat het nu anders is dan vorige maand toen het niet raak was. Spannend hoor, ik ga voor jullie allebei duimen (voor jou ook jeetjeb)! @sjors, ik heb nog niet naar je echo's gekeken, maar ga ik morgen ff op mijn gemakkie thuis doen (ben nu op het werk en vanmiddag gelijk door naar mijn vaders verjaardag). Ben benieuwd! @lizzy, fijn dat je mee mag doen ! Waar je je al druk om kan maken he ?! Hoe gaat ie verder met je? Heb je er een beetje een positief gevoel over? @de rest, hopelijk niemand vergeten?! Hier gaat het goed. Ik ben sinds deze week vrij veel misselijk geweest. Ik hoef niet over te geven, maar een beetje een maagzuur misselijkheid. Alsof het je tot aan de keel staat. Maar mij hoor je niet klagen hoor, vind het zelfs wel fijn ! Vandaag collega's verteld dat het weer zo ver is en dat we hopen dat het deze keer goed gaat. We hadden vanochtend echt zoiets van: waarom zouden we het eigenlijk nog voor ons houden?! Als het mis gaat, horen ze het ook wel weer. Vandaag is mijn vader jarig, dus kunnen we het daar ook gelijk aan de rest van de fam. vertellen. Nog iemand leuke plannen voor dit weekend (behalve jeetjeb, die spant de kroon denk ik)!
@Troelie: ik denk dat ik het ook zou vertellen na een eerste echo hoor. Echt 100 % zekerheid heb je nooit en mensen leven met je mee als het fout gaat. Veel plezier vanavond, ook met het vertellen! Ja, ik span wel de kroon hè? Maar zit nu nog wel in de stress met mijn werk. Maar ja, ik ga zeker genieten! En zondag lekker een massage. Dan kan ik er wel weer tegen hopelijk. Ik maak me wel een beetje druk dat ik nu alweer een soort menstruatiegevoel heb. Dat kan toch niet goed zijn dat dat iedere keer al zo vroeg begint? Nu had ik ook meteen na de eisprong last van krampen maar dat is nu overgegaan in zo'n zeurderig gevoel. Bah, het maakt me een beetje bang dat er iets niet goed is misschien. Nou, ik ga weer even verder met mijn werk. Ik spreek jullie nog wel voor ik weg ben morgen hoor! (we gaan morgen pas en blijven dus maar een nachtje weg)
Hey Troel nog gefeliciteerd met je vader! En jeetjeb geniet van je weekend Vanavond ga ik gezellig met de meiden van onze vriendengroep op pad.. Echt zin in *klaagmodus aan* Ff zeuren.. Ik word echt knettergek van mijn lieftallige wederhelft. Hij is geopereerd een aantal weken geleden, zit nu in het gips (arm) en doet niks anders dan mopperen, klagen, zeuren en ik wordt er langzaamaan een beetje knettergek van. Hij kan niet veel maar wat hij wel kan doet hij ook niet.. Zn libido is gezakt tot het dieptepunt.. Nu vind ik het ook een beetje eng dus komt het wel goed uit maar er kan geen knuffel meer vanaf.. Grrr echt waar.. Ik doe hem zo nog eens wat... *Klaagmodus uit* Thanks dames..
Lizzy: Mannen....wat zijn ze erg he als ze ziek en zielig zijn.... Ik hoop dat je mannetje snel weer gezellig is. Troelie: Wij hebben het onze ouders ook gelijk verteld hoor en de rest van de familie met 9 weken. Precies om dezelfde reden, als het mis gaat licht je de familie ook in.... Helaas dan ook rare reacties, omdat je het al zo vroeg verteld....gelukkig hadden de leuke en blije reacties de overhand hoor.... Sjors: Ik heb je foto's bekeken! Mooi hoor, ben wel een beetje jaloers op de vele foto's. Wij kregen er maar 1.... Hier: Vanacht opeens wakker geworden met een harde buik. Vind het wel erg vroeg hoor. Maak me dan wel weer een beetje zorgen....Gelukkig woensdag naar de verloskundige. Net mijn vriend aan de telefoon gehad die behoorlijk van slag was. Hij heeft een eigen supermarkt en had een kind uit de winkel gezet, omdat hij aan het stelen was. Krijgt hij dus de vader van het kind over zich heen en is met de dood bedreigd. Ik vind dat hij aangifte moet doen, want er stonden genoeg getuigen omheen die het gezien en gehoord hebben. Mijn vriend durft niet echt nu, want hij is bang dat er niks met die aangifte gedaan wordt en de vent m straks weer komt opzoeken. Nu kan mijn vriend de boel flink overdrijven....maar het zit me toch niet lekker. Wat is nou verstandig?
@sweet. geen zorgen over je harde buiken pas als het meer dan 8 keer per dag is dan word het wat veel. Ik heb ze ook zn 2 keer op een dag. Al een paar weken al niet gek. OVer die aangifte.. laat m alles maar even noteren wat er gebeurd is en wie het gezien hebben tijden en mogelijk camera beelden. Mocht die man nou nog een keer komen kan je ook nog aangifte doen. (er is een verschil met melding maken wat altijd kan en aangifte doen) aangifte dan wil je dat iemand straf opgelegd krijgt door het openbaar ministerie. Melding dan maakt de politie een notitie van wat er gebeurd is. @Troelie gefeliciteerd met je pa;s verjaardag @Lizzy. Mannen! @jeetjeb genietze! @Hier. Zo hier terug van het uitje! Gisteren naar de sauna geweest. Toch niet een echte aanrader hoor. Was wel leuk maar vooral het zwemmen en de dompelbaden gingen goed. Heb maar 2 keer kort in de 70gr sauna gezeten had het toen na 8 minuten al te warm en voelde niet zo heel lekker dus het enige wat lekker was waren de stoombaden. Wel een korte gezichtsbehandeling gehad want massage raden ze erg af vooral voetmassages enzo. Daarna door naar groningen, veel te duur hotel voor de ini mini bedden, wel een hele leuke sfeervolle en gemoedelijke stad. Dus heb nog 2 paar schoenen geshopt en mn vriend kleding oja en nog heerlijk gegeten bij Humphry's zitten overal was een aanrader! Vanmiddag een auto gekocht!! Opel Astra 1.6 16V STATW TEMPTATION O en morgen bedje en box halen. duur weekendje zo! Maar wel heel erg gezellig geweest helemaal blij groetjes!
lin: bedankt voor je reactie en geruststelling.... Mijn vriend heeft wel de telefoonnummers van de mensen die erbij waren. Hij was allang blij dat t niet later gebeurde, want dan stonden er 10-tallen kinderen erbij.....En mijn oom was er dan ook bij geweest en die is een behoorlijke heethoofd dan was het behoorlijk uit de hand gelopen. Hij heeft gezegd ook de winkel in de fik te steken. (mijn vriend maakt zich daar geen zorgen over, de sociale controle in dit dorp is erg groot en het is toch een oude bende die winkel, haha) Maar een melding maken is idd altijd goed. Het dorp kent die mensen wel, ze staan bekend als aso's.... Mijn vriend deed er nu weer erg luchtig over, dus ik snap er niks meer van....MANNEN Lekker hoor zo'n verwendag!! Leuke auto trouwens!!! En dan morgen ook nog shoppen....(Wij moeten nu ook gaan kijken voor een kamertje. Want ja er zit ook levertijd op e.d. Vandaag wel nieuwe laarzen gekocht (2 paar....) ik had nu laarzen van 80 euro en die waren na nog geen 5 maanden stuk. Heb ik nieuwe gekregen (waren 's olivers) en nu na 3 maanden al weer stuk... Nu 2 paar laarzen voor 70 euro, waaronder een paar blauwe laarzen erg gaaf!!!!
@sweet. ja ik zou gewoon even een aantekening laten maken dan weten ze ervan. Ondernemen ze geen actie richting die vent hoor maar houden ze wel even een oogje in het zeil misschien kan je via internet ook wel de wijkagent mailen? Elk korps werkt anders maar politie.nl zou je dat moeten kunnen vinden. Ja ik heb gewoon bij van haren 2 paar voor 50 euro gevonden. 1 keer korte instap laarsjes en 1 paar gympen. Mn voeten zijn aan het opzetten en paste dus alleen nog mn ugs en mn alstars zaten lekker. Dus ben weer blij. Heerlijk dat shoppen maar nu is het even klaar hoor! Al een idee wat voor een kamer je wilt? En laat je niet gek maken over enge verhalen met matrasjes en wiegendood enzo. Wij hebben namelijk voor niet veel het best geteste matrasje en die is van ikea kan je googlen dacht 40 euro. Bedje wel bij prental gehaald was net wat steviger. Goed kijken en vergelijken hoor. En heb ook veel weggehaald uit de koopjes hoek (babypark) enzo! En wat betreft spullen hema heeft ook mooie kwaliteit zeker wat betreft textiel. Kreeg ik van vriendinnen als tip mee. groetjes
Ik weet nog niet echt wat ik wil,word een beetje gek van al die keuzes die je kan en moet maken. Ik weet wel zeker dat ik een kast wil met een lang hang gedeelte. Wat betreft dat matrasje,dat is wel een fijne tip.Ik ben echt zo'n suffe die daar in kan trappen. Hema heeft leuke spullen,lekker vrolijk met al die kleurtjes!!
@ hoop, ik ben audicien, praktijkbegeleider, triage audicien van verschillende filialen, van in winkels in bij "moeilijke" klanten, en werk verder ambulant. En zit bij de OR als secretaris. @ jeetjeb, als het goed is wordt je deze dagen lekker in de watten gelegd! Heerlijk, geniet er van. Ik vind het even prima zo, even tot mezelf komen. Ik heb nog steeds geen kwaaltjes alleen af en toe wat steken, maar verder niks. De dagen kruipen voorbij. Nog maar 5 tot mijn hopelijke nod! @ lizzy, wat fijn van mvm! Het is toch weer een extra bevestiging hè! Oh en van die mannen af en toe haha, vriend lief had enkele weken terug de griep, hij wilde bijna dat ik de dela ging bellen vast! Haha. Moet ie nog lang in het gips? @ troelie, fijn dat het zo goed gaat. Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik het denk ik ook meteen vertellen. Vooral de mensen die zo meelevend zijn. Als ik verdriet had, hadden zij het ook. En ik vind ook dat ik dan wel mijn geluk mag delen. Ook idd als er wat verkeerd gaat zouden ze het alsnog hebben geweten. @ sweet, wat naar wat je man meegemaakt heeft, het lijkt me ook heel dubbel in zo'n situatie. Maar wat lin zegt is idd een goede tip. Ik wist ook niet dat dat kon. @ lin, kijk lekker in de watten gelegd, heerlijk. En wat een mooie auto zeg! Persoonlijk hecht ik er veel waarde aan, ik rijd zo'n 65.000 km in het jaar en dan is het toch belangrijker. Ook met een kleintje op komst is het veiligheid voor alles. Ik vind het een mooie kleur! Geniet nog van je zondag! @ all , alles goed met de rest van de dames? Fijne zondag allemaal!
Thanks, yvon. Ja we rijden zn 15-20 in het jaar en met de mijne zn 12-15 dznd. Dus we hebben 1 aygo weggedaaan en 1 gehouden. En dan deze astra als gezinsbak., hij rijd heerlijk. groetjes!
@Yvon: lijkt me heel leuk werk! Ook erg afwisselend of niet? @Lin: mooie gezinswagen hoor! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent! Wij zijn ook bezig met het kopen van een andere wagen.Een Dodge ram 1500 dubbelcabines.
Bedankt voor jullie felicitaties nog, lief! @jeetjeb, lekker aan het genieten van je massage?! Heerlijk hoor, ik heb ook zin in een weekendje verwend worden! @lin, mooie auto! Is inderdaad wel belangrijk om een goede auto te hebben. En de ruimte is ook heel praktisch! Wij hebben allebei een station, bevalt erg goed! @yvon, je klinkt echt al een heel stuk vrolijker, fijn om te horen! Hopelijk snel een mooie positieve test, het is jullie gegund!! @sweet, wat een verhaal van jouw vriend! Hopelijk kunnen ze het inderdaad een beetje in de gaten houden! Je hoort zoveel nare dingen tegenwoordig! We willen jullie niet in het nieuws zien hoor ! Als we het hebben over nare dingen trouwens: mijn opa is afgelopen vrijdag opgelicht! Echt heel sneu! Hij woont in een flat. Toen hij thuiskwam van de verjaardag van mijn vader, liepen er 2 vrouwen achter hem aan, dus hij vroeg of zij daar wel woonden, want anders moet je een sleutel hebben om binnen te komen. Ze woonden op de eerste verdieping, dus hij liet ze meelopen. Mijn opa ging met de lift en zij pakten de trap. Een tijdje later stonden deze 2 vrouwen bij hem aan de deur met een gebakje: hij was zo lief voor ze geweest om de deur open te houden, dus ze wilden hem een taartje aanbieden. Nog een verhaal opgehouden over de rammadam en suikerfeest. Dus mijn opa laat ze binnen en zijn ff aan het praten. Wilden ze nog wat fotos laten zien op internet en ineens zegt 1 van de 2 vrouwen; we moeten gaan. Nou prima, mijn opa laat ze weer uit en gaat lekker verder met zijn potje patience op de computer. Tijdje later wordt hij gebeld door een vrouw zgn van de ing. Er waren 2 pasjes van hem afgegeven door hele eerlijke mensen. Dus mijn opa denkt: maar ik ben helemaal geen pasjes kwijt. Kijkt hij in zijn portemonnee en ja hoor: beide pasjes weg. Helemaal overdonderd natuurlijk. Dus die mevrouw aan de telefoon zegt: 1 van de pasjes is beschadigd, zal ik gelijk een nieuwe maken voor u?! Ja graag zegt mijn opa. Daar heb ik wel uw pincode voor nodig.. Nou, zegt mijn opa, mijn zoon heeft altijd bij de bank gewerkt en mij ingegeven dat ik nooit mijn pincode af mag geven (heel goed opa!!). Ja maar meneer, wij kennen uw zoon wel, die heet toch ook johan?! Ja dat klopt zegt mijn opa. Meneer, wij kunnen geen nieuw pasje maken zonder uw pincode.. Heeft hij toch zijn pincode afgegeven!! Hij was helemaal overdonderd. Nu hebben ze 2250 euro van zijn rekening afgeschreven. Echt heel sneu! Pasjes zijn wel gelijk geblokkeerd, maar toen was dat geld er dus al wel af! Wat een schande he. Dat ze zo misbruik maken van oude mensen! Mijn opa was er helemaal van ondersteboven.
@Troelie. Wat onwijs triest! Maak het helaas vaker mee in mn werk en het erge is dat meestal de zwakere id samenleving gepakt worden. Soms ook afkijken pin en daarna op welke manier dan ook de pas te pakken krijgen. 90% is bij ouderen. Bij jou en mij durven ze zulke dingen niet te doen. @Hoop. Dat is volgens mij een halve vrachtauto zn dodge wel stoer hoor! Net de box, wieg en het bedje gehaald en ook vast de blokken bij mn schoonzus voor onder t bed. Zn beetje alles wel inhuis al. Nog wel wat dingen als beddengoed,flesjes en wat kleertjes nog. Ja en we zoeken nog een mooi vloerkleed Nu alles nog inelkaar zetten en stylen
hey meiden, ben hier 2,5 dagen niet geweest, was te moe pfff. Hoop dat ik hier niet te veel gemist heb, nog nieuwe zwangeren of ongi's doorgekomen. Heb bijgelezen, maar beetje moe om te reageren, sorry. Vandaag is m'n darm-buikje verdwenen. Ga morgen week 6 in en ben wat bezorgd, bij m'n mk is het toen misgelopen, dus hoop op een goede hcg waarde morgen bij m'n bloedafname. Heb zo geen voorgevoel gehad maar tja, je bent er toch altijd mee bezig hé
Ik duim voor je evy. Vermoeidheid is een bekende klacht hoor! (dus gunstig) lekker slapen groeit je kleintje van
@ troelie, verdorie wat vervelend, je opa helpt notabene nog, en dan zoiets. Jeetje zeg! Kunnen ze er wat aan doen nog? Vind het altijd sneu als ze zoiets flikken bah bah. @ evy spannend is het wel, voel je je nu anders dan toen? Ik duim op positief nieuws! @ hope, ik vind mijn baan eigenlijk super , afwisselend, maar de laatste tijd neem ik teveel hooi op mijn vork...
@Lin; klopt helemaal.tis net een vrachtwagen,met een vet geluid @Yvon: let goed op jezelf hoor meis,niet teveel hooi op je vork nemen,hoe leuk je baan ook is! @Troelie: wat zielig voor je opa,ik vind dat zo erg dat ze zulke oede mensen te grazen nemen! Moeten ze een grote ,jonge vent nemen,maar dat durven ze niet! @Evy: goed teken hoor dat je zo moe bent!
Het kan maar bijna af zijn he Even het bedje de wieg en de stickers gefikst in mn album staan de overige foto's! Komt er nog een plankje bij de stoel id buurt met paarse mandjes en voor wat boekjes te hangen staat nu naast de stoel en een leuk kleed! dan is het wel aardig af. De wieg gaat naar onze slaapkamer is voor de eerste periode. http://www.zwangerschapspagina.nl/me...ture52039.html