@evy, heel spannend he die eerste weken. Die kruipen ook echt voorbij!! Ik had op 6 weken een dag erbij dat ik helemaal nergens meer last van had. Was helemaal overstuur die dag. Achteraf dus gelukkig niks aan de hand. Wanneer had je ook alweer jouw eerste echo?! Ga voor je duimen hoor! @lin, hele leuke kamer!! Waar heb jij die muurstickers gekocht? Vind ze erg leuk! @yvon, ik hoop dat ze mijn opa het geld terug kunnen geven. Bij de bank doen ze dat vaak nog wel in zo'n situatie. Een deel was ook van een visa pasje. Weet niet hoe ze er daar mee omgaan. Woensdag gaat hij naar het politiebureau. Ben benieuwd wat ze daar voor hem kunnen doen. @all, hier al een week lang echt goed misselijk. Soms is het heel even wat op de achtergrond, maar over het algemeen veel aanwezig. Ook soms zo'n allesoverheersende moeheidsaanval. Nu op het moment gelukkig even niet misselijk. Hopelijk slaap ik lekker en lang vannacht. Morgen weer werken..
Jammer dat de sauna niet helemaal lekker ging. Maar toch even echt tijd voor jezelf en elkaar . Massages mag trouwens best, idd oppassen met voetreflexmassages of intensieve sportmassages. Maar ontspannen rug/schoudermassage is echt geen probleem. Heerlijk juist . Ervaring met massages door fysio, masseur welnessoord en gewoon mannetje
Hoi meiden, Zojuist bijgelezen maar doe even haai en zwaai. Te laat om uitgebreid te reageren. Heb geen zin om naar bed te gaan maar ondertussen de hoogste tijd anders ga ik het morgen onwijs bezuren . Hier gaat het goed, maar de meeste energie gaat nu naar dingen regelen voor de kids en keuzes maken. En ze beginnen komende week met verbouwen van de zolder dus daar moest ook het een en ander voor opgeruimd en verplaatst worden enzo. @ Banjabes hopelijk blijkt komende week toch alles schoon te zijn. @ Evy, knuf voor de onzekerheid. Hopelijk een mooie HCG waarde van je bloed. @ all, knuf en zwaai.
@ hoop, daar heb je helemaal gelijk in, maar mij lijkt alles leuk en pak daarom alles aan, heb nu een verstandige stap terug gedaan. @ lin wat ziet dat er schattig uit! @ troelie, nou ik hoop het voor je opa! Zo goed van vertrouwen en dan gebeurd zo iets! @ afrola, je klinkt druk! Succes met het verbouwen!
@ evy succes vandaag met bloedprikken hopelijk is het snel klaar en krijg je goede bloedwaardes! @ jeetjeb hoe is je weekend geweest? Helemaal ontspannen?
Hey lieverd! Jaa ben er nu idd wel aan gewend. Wc bezoekjes blijven spannend zeker omdat ik soms denk wat te voelen lopen. Vandaag gestart met mvm, vind de geur nog meevallen over 2 weken een echo, maar mn gevoel zegt dat het deze keer helemaal goed zit hopen dat mn gevoel gelijk krijgt hoeist met jou??
Kijk super! Blijft hoe dan ook spannend maar als je eigen gevoel het zegt dan zit het vaak goed! Hier gaat het wel oké, spannend weer de dagen voor nod, ik heb wei in tot geen kwaaltjes alleen af en toe steekjes in mijn onderbuik, verder niets dus ik denk dat ik deze ronde geen goed nieuws heb.. Ach ja we klussen vrolijk door......
@Hoop. Ja snap ik. Hoop echt op snel roze voor je! @Troelie. ja leuk he de spiegelstickers plakken niet zo lekker maar opdeze site kan je ze bestellen. Krijg je 2 vellen paarse vlinders dat is dus de verhouding die je op de foto ziet: Muurstickers - Accessoires & Schilderijen - Accessoires & Lampen - Wonen - bonprix.nl Balen dat je misselijk bent. Zorg dat je maag elk uur wat voeding binnen krijgt. En een glaasje cola helpt met name na het eten soms wel iets. @Afrola. Ja dat dacht ik al maar het klonk allemaal een beetje onervaren dus dacht ik laat maar zitten. Lees dat je lekker druk bent. Rustig aan met de kleintjes alles ok? @Yvon, klusse meid. Ja schattig he. hopelijk mag je ook snel aan die klus en is het andere alleen nog voor de fun. Je zal het wel beu zijn ondertussen denk? *knuf* @Evy. Duimen draaien hoor! @Lizzy. Goed zo meid. Dat voelen lopen is normaal, alles word schoongehouden maar komt goed @Hier een week zonder pillen. 1 keer gespuugd dat was ivm slijm in mn keel. Wel wat misselijk maar als mn maag vol blijft is het niet vergelijkbaar met wat het was. Dus laat die pillen lekker liggen! Ik ga boodschappen doen, langs een vriendin en vanmiddag de schade laten bekijken van al dat gespuug de afgelopen maanden dus mag naar de tandarts.. Hopelijk valt het mee
@banjabes, vandaag heb je controle toch?! heel veel succes! hoop voor jullie dat het schoon is en jullie weer een beetje verder kunnen! @evy, succes met bloedprikken! krijg je gelijk de waardes mee? @de rest, zwaai!! (hier weer misselijk..!)
Pfeh....nou meiden, ik heb heel erg geluk. Gisteren avond is er een enorm achtergebleven stuk uitgekomen nog. Waarschijnlijk bleef het daarom ook zo bloeden nog heel de tijd. Ik moest vertellen hoe het gegaan was de afgelopen week en ik vertelde dat ik toch steeds opnieuw aan het bloeden was. Het was zeker geen oud bloed zeg maar. En ook dat ik gister dan dat enorme stuk nog was verloren. Toen ze keek was het SCHOON! Ze vertelde dat ze dat zeker niet verwacht had toen ze mijn verhaal hoorde. Wel nog een beetje oud bloed zag ze, maar dat verdwijnt vanzelf. Wat een mazzel zeg! Dat ik dan net gister dat stuk moest verliezen. Ik heb zelf het gevoel dat als dat stuk er nog zou zitten, dat ze dat dan wel weg zouden halen. Het was echt best groot. Ik ben zo opgelucht!
Sorry meiden voor het uitblijven van een reactie maar zat in Brussel met mn mannetje Dankjewel voor alle super reacties hier!!! En het geeft ook wel moed om weer door te gaan en niet meer achterom te kijken als ik hier alle verhalen hoor... Nou las ik daarnet iets over tarwekiem (sorry weet niet meer van wie) kan iemand mij uitleggen wat dat precies doet en waar ik dat dan eventueel kan halen?? Heb ook iets gehoord op een ander forum waar ik mee schrijf over granaatappelsap, heeft iemand daar ervaringen mee? Ik gebruik al ovu- testen maar de gyn heeft gezegd dat ik ze uit het raam moet gooien en meer moet ontspannen en moet genieten dan komt het vanzelf volgens hem....maar ja eigenwijs als ik ben gebruik dus nog steeds ovu testjes ...is gewoon makellijker Nogmaals onwijs bedankt voor de positieve berichten en het meerendeel is best vlot weer zwanger geraakt...dus daar ben ik wel heel blij mee om dat te horen. Ik zal lekker meelezen en meeschrijven en als iemand nog andere goede tips heeft om het eventueel te bevorderen dan hoor ik het graag Liefs Bob
@banjabes, wat fijn dat het nu schoon is en je niet gecuretteerd hoeft te worden! Echt heel prettig! Nu alles verwerken en weer fijn opnieuw proberen! (of willen jullie nu even wachten?).
@Troelie. Als je niet goed kan eten en drinken is het echt niet gevaarlijk om daar iets voor te gebruiken he. Gewoon de huisarts bellen dan! @Bob. Ja, dat was ik met de tarwekiem. Heb het maar kort hoeven gebruiken maar het zorgt voor een langere lf (de fase na je ei) dus je zorgt dat een ei wat langer de kans heeft tot innestelen. Zorgt voor een betere doorbloeding van je baarmoeder dat is gunstig voor het innestelen. Je kan het online kopen of gewoon kruidvat eigen merk maakt niet veel uit. Is een vitamine. Verwar het alleen niet met teunisbloem dat is niet goed. Bij mij was mn cyclus ook van slag dus dat was de reden dat ik het gebruikte. Van granaatappel weet ik het niet. Zou niet teveel gebruiken en zeker niet door elkaar. Lastig gezegd van de gyn. Je wilt het en dan kan je er niet niet mee bezig zijn! Kon ik ook niet hoor en heb ook ovutesten gebruikt. Ook voor inzicht in mn cyclus en hield dat ook bij in een schrift, keek ook naar het cervixslijm. Ja wat ik je wel aanraad.. Doe ook andere dingen dan alleen je focussen. Maar er niet mee bezig zijn dat is zn dooddoener dat werkt niet (voor mij niet dan) @Banjabes. Zo dat is zeker geluk. En helemaal schoon! Gelukkig geen pillen of curretage dus! Fijn meid. Hoe gaat het nu in je koppie? Alweer aan het werk gegaan? *knuf* @Hier. Vandaag bezoekje bij de tandarts gehad.. uh van al dat gespuug en niet goed kunnen poetsen achterin ivm spugen en misselijkheid resultaat: 3 gaatjes en 1 beginnend gaatje onder een vulling. Ze hebben wel foto's gemaakt maar dan op kinder sterkte. Heb half feb een afspraak voor tandsteen en dan begin maart de 4 gaatjes fiksen! Zucht nou zeggen ze bij elke zwangerschap een tand.. nou dit zijn er 4! Dus heb je gespuugd niet gelijk poetsen. Mondwater en normaal water spoelen even wachten dan pas poetsen. Heb ik ook gedaan anders was het nog erger. Wat wil je ook met 2 zwangerschappen spugen...
@ lin, oh wat heerlijk van de pillen af! Wat moet dat een fijn gevoel zijn na zo'n tijd! Jammer van de gaatjes, gelukkig is daar een oplossing voor, hoe vervelend ook! Sterkte! @ banjabes, ondanks alles toch fijn dat het schoon is. Ik vond die echo wel heel definitief. Wil je even een dikke knuffel geven! @ Bob, beetje dubbel is het hè? Als jij je fijn voeld bij die ovu testen, gewoon er mee doorgaan! Het is makkelijk gezegt van de gyn, helaas is jet in de praktijk anders. Tips om te bevorderen heb ik niet, anders deed ik er zelf ook niet zo lang over.... Het wachten duurt weer eeen eeuwigheid, nog geen ongi in zicht een helemaal geen kwaaltjes? Zelf niet die ik heb als ik ongi moet worden? Fijne dag allemaal vandaag!
Hoi meiden, Ik was er weer maar een beetje druk met werk. Het weekendje weg was fijn, alleen viel het hotel nogal tegen (erg lawaaierig) maar de massage was echt ontspannend en zeker voor herhaling vatbaar. We hadden er blijkbaar nog een tegoed en dus gaan we eind februari nog een keer. @Banjabes: gelukkig dat vlak voor de echo er toch nog een stuk loskwam zeg. Fijn dat alles schoon is. Net zoals Yvon zegt, ik vond die laatste echo ook wel heel definitief. Mijn gyn zei ook echt zo duidelijk, 'je bent niet meer zwanger'. Nou dat is wel slikken hè. Heel veel sterkte nog meid. Dikke knuffel. @Yvon: ik vind het wachten ook weer veeeeel te lang duren deze maand. Heb wel wat kwaaltjes maar ik durf er echt niets van te denken. Mijn temperatuur is nog hoog maar het zegt ook niet veel. Ik kijk even hoe mijn temp morgen is en als hij hoog is ga ik misschien morgenvroeg testen. Sorry dat ik zo weinig reageer. Ik moet nu ook weer een deadline zien te halen. Fijne dag allemaal. O, ja, de stad is hier bedekt onder een laag sneeuw. Het is in geen jaren zo koud geweest! Ik vind het zo zielig voor alle straatkatten en honden Maar verder wel een mooi gezicht (als ik nergens naar toe hoef!)
@ Banjabes, wat fijn dat alles schoon is en je geen pillen of curretage hoeft te ondergaan.. Sterkte met het verwerken ! @ Lin, oh jee wat vervelend die gaatjes. Gelukkig kan dat weer gefixt worden, maar heb er zelf ook maar een hekel aan als ik iets "moet" bij de tandarts.. Verder lekker bezig met het kamertje voor jullie meid ?? Heb ook errug veel zin om daarmee te gaan beginnen.. @ Troelie, sterkte met je misselijkheid.. Hopelijk is het wat te doen voor je.. Hormonen doen in ieder geval hun werk @ Yvon en JeetjeB, wordt weer spannend voor jullie zie ik.. Komt de testdrang al wat naar boven? Duim en hoop op goed nieuws !! Hier gaat alles goed ! Gister hartje weer even gehoord op mijn werk, blijft zo bijzonder.. Manlief en ik gaan zaterdag shoppen voor de grote dingen als kinderkamer, kinderwagen, maxicosi etc.. Super veel zin in !! Ben benieuwd met welke bestelling we thuis komen
hoi meiden, zit op cursus vandaag, maar wou vlug laten weten dat mijn hcg waarde nu op meer dan 31.000 zit en dat dit dus goed is, even een geruststelling tot m'n echo Kom vanavond wel nog eens opnieuw langs