Hoi allemaal, dankjewel voor het duimen en het mee hopen op roze! Ik had gister ochtend het idee dat ik ongesteld zou worden krampen ed. ( mijn nod was gister door een te vroeg ei, een dag eerder) Vanochtend nog geen duivels, nog maar een testje gewaagd. Wederom negatief....... Weer geen duidelijkheid. Hoe kan het toch dat ik de laatste tijd iedere maand een dag extra moet tellen, een maand lf van 14 dagen zoals het hoort toen 15 dan16,,,,, snap er niks van.......
@Yvon: wat gek! Hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt. Hier ook nog geen bloed maar zal vandaag wel doorbreken en anders morgen. Temp is ontzettend gedaald namelijk...
@Yvon:Balen van je witte test meis,maar het zegt nog niks.Geen bloed geeft moed.Misschien ben je nog wat te vroeg met testen.Ik heb ook wel eens pas 4 dagen na NOD positief getest. Ik duim nog lekker door voor je. @Jeetje: balen meid van je temperatuur daling! Het is echt enorm gezakt zag ik. Heel erg jammer hoor!Dikke knuff.
@ jeetjeb jammer van je temp. Het blijft wat iedere maand, zwanger zijn is leuk zwanger worden inmiddels niet meer @ hoop, dankjewel voor je lieve woorden! Dat doet me goed! Hoe gaat het bij jullie? Volgende week de uitslagen van net bloed zie ik. Hopelijk is alles goed!
@Hoop: bedankt voor je knuf! @Yvon: inderdaad Word er echt een beetje moedeloos van. Heb besloten het echt over een andere boeg te gaan gooien vanaf nu. Niet meer tempen en ook geen ovutesten meer eventjes. Eens zien of dat helpt. En ook wat minder ZP als het me lukt. En binnenkort maar eventjes naar NL, nieuwe energie opdoen! Ik hoop zo dat we allebei niet al te lang meer hoeven wachten!
@Yvon: hier gaat het wel goed.Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel mee bezig ben momenteel...althans,we klussen wel bijna iedere dag en we houden mijn vruchtbare dagen goed in de gaten en natuurlijk wil ik heel graag zwanger worden!!Maar ik heb momenteel ook veel afleiding.Ik denk niet de hele dag aan zwanger worden,dat was eerst wel zo.We hebben het druk met leuke dingen,we zijn bezig ons huis te verkopen en ik ben begonnen met autorijlessen en theorie.Mijn mannetje is voor zich zelf begonnen begin dit jaar en daar doe ik de administratie voor.Afleiding genoeg dus. De uitslag van mijn bloed krijg ik op 7 februari inderdaad.Hopenlijk is alles goed.Ik denk zelf dat de miskramen met mijn leeftijd te maken hebben.Ik ben natuurlijk de jongste niet meer.Toch wil ik heel graag nog zwanger worden,dus we doen ons uiterste best!
@ jeetjeb, ik hoop dat je je rust geeft en dat het positief uitpakt! Leuk dat je naar Nederland toe komt! Wel koud nu hoor! Haha Even terug naar je roets, dat doet een mens goed! @ hoop, wel fijn dat je nu wat afleiding hebt en er niet zo heel erg mee bezig bent! Dat vergaat mij de ene maand makkelijker dan de andere. Hoe ging je autorijles? Ik vond het toen echt onwijs spannend, en ook raar om aan de andere kant van de versnelling te zitten! Hopelijk gaat het je goed af! De theorie toets schijnt wel een stuk pittiger geworden te zijn. Het kan met je leeftijd te maken hebben, en met dikke pech! Ik hoop dat je snel in je auto, naar het roze wolkje mag rijden en er op mag blijven zitten! @ all, weer een nieuwe banner helaas! Ik heb weer geprobeerd om het lijstje te kopiëren en de datum aan te passen maar volgens mij kan dat niet op een iPad? Wil iemand mijn nod aanpassen naar 1 maart?
04/02 NOD JeetjeB 06/02 Controle vk Summer1983 08/02 2e echo Troelie 16/02 Vk controle Lin 10/02 Eerste echo gyn Evy 20/02 20 weken echo Sweet84 22/02 Controle Gyn & 5e echo Sjorsjette 23/02 NOD Hoop42 01/03 NOD Yvon1893 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 14 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 23 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig uitgerekende datum: 27 september 2012
Ik pas hem ook maar vast aan, hoewel het nog niet helemaal is doorgebroken. 06/02 Controle vk Summer1983 08/02 2e echo Troelie 16/02 Vk controle Lin 10/02 Eerste echo gyn Evy 20/02 20 weken echo Sweet84 22/02 Controle Gyn & 5e echo Sjorsjette 23/02 NOD Hoop42 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 14 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 23 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig uitgerekende datum: 27 september 2012
@ all, weer een nieuwe banner helaas![/QUOTE] Toch net ongi geworden?! Niet leuk meis!Dikke knuff.Volgende ronde hopenlijk op rose! Autorijles vond ik erg leuk.Ik vond het wel moeilijk met schakelen, koppeling, remmen en gas geven.Ik moest er zo bij nadenken,maar dat zal straks best automatisch gaan. Ik vond het,net als jij,heel apart om opeens aan de andere kant van de versnelling te zitten Theorieles heb ik 1 avond gehad en vanavond en morgenochtend moet ik weer.Ik vind het erg pittig! Als ik mijn autorijbewijs gehaald heb,ga ik door voor mijn motor rijbewijs.Dat wil ik ook erg graag.Mijn mannetje rijd motor en we gaan samen vaak uit rijden.Lijkt me heel leuk om een eigen motor te hebben
@yvon en jeetjeb, balen meiden dat het er op lijkt deze maand weer niet raak te zijn. Ik leef met jullie mee! Yvon, het zwanger worden is niet leuk meer, maar de beginperiode van het zwanger zijn is ook niet zo leuk meer hoor na de negatieve ervaringen. Ik zou zo blij zijn als woensdag alles nog goed blijkt te zijn. Hopelijk kan ik dan iets meer genieten. Merk nu toch wel dat ik nog wat voorzichtig ben, ondanks mijn positieve gevoel erbij! Ik ben zo ontzettend moe de afgelopen dagen, ik lag gisteren gelijk al te slapen toen ik thuis kwam uit het werk. Zoveel moeite om mijn ogen open te houden. Zou blij zijn als het weekend is. weer even 2 daagjes rust! @jeetjeb, wat leuk dat je binnenkort naar NL komt!! Eigenlijk zouden we gewoon een keer met zijn allen af moeten spreken! Kunnen we elkaar een keer in levende lijve zien! Zo vaak ben jij niet in NL denk ik, toch?! @hoop, ik heb gemist geloof ik hoe je eerste rijles nou gegaan was?! Vond je het leuk!? Hier maar eens aan het werk..
@hoop, haha we hebben elkaar net gekruist! Fijn dat het goed gegaan is en je het leuk vond! Het is zeker pittig allemaal, zoveel nieuwe indrukken en informatie! Zet hem op, hopelijk ook nog je motorrijbewijs dan!
@ hoop, inderdaad wat jij zegt in net begin is het bij alles wat je doet nadenken, je zult merken dat je het vanzelf rustiger krijgt. Wow en ook een motor rijbewijs! Als je dan toch bezig bent ! goede vooruitzichten! Helaas ongi geworden niets aan te doen helaas.... @ troelie, dankjewel. Ik denk dat het nog wel spannend blijft. Hopelijk heb je woensdag een super echo. En ben je meer gerust gesteld. Had je vorige keer ook een goede echo gehad? Ik duim voor je!
@troelie: volgende week vrijdag om 10u20, vind het zo spannend. Ervaar m'n misselijkheid ook zo een beetje, zolang ik op regelmatige momenten iets eet gaat het wel, deze ochtend voor de eerste keer dan maar een droog koekje gegeten voor ik m'n bed uitkwam en al m'n beste ochtend tot nu gehad spijtig dat we zo lang moeten wachten nu voor we echt volop kunnen genieten hé, maar ben zeker dat je woensdag een fantastische echo zult hebben @yvon: denk dat soms doordat we er zo mee bezig zijn onze ongi door stress iets later doorbreekt, of misschien heb je deze keer geluk en maak je gewoon iets minder snel hcg aan, ik duim voor het laatste @jeetje: wat spijtig dat je temp zo gedaald is, hopelijk breken ze dan snel door, knuffel meid @yvon: oh spijtig dat je weer een nieuwe banner bent moeten starten, dikke knuffel @hoop: wat goed dat je een goede eerste rijles had, lekker genieten van het zelf rondrijden binnenkort
@ evy, wat vervelend van je misselijkheid. Ook voor jouw de echo in aantocht spannend zeg! Hopelijk krijg je dan wat meer rust als alles goed blijkt te zijn! Dankjewel voor je knuffeltje!
Hey girls! @Yvon.. He shit balen Toch iedere maand weer K*T he *knuffel* @JeetjeB.. Leuk dat je naar Nederland komt Maar idd wel echt koudddd Balen dat je temp is gedaald.. Laat die duivels nu maar komen ook dan he! @Hoop.. Leuk je rijbewijs halen!! Spannend he in het begin. En idd straks gaat het allemaal vanzelf, dan hoef je er niet meer bij na te denken.. En je motorrijbewijs ook nog halen! Gaaf! Lijkt me ook wel eng maar wel heel gaaf @Troel.. Snap je gevoel helemaal. Hoe dichter ik bij de echo kom des te meer ik me waarschijnlijk zorgen ga maken of alles goed is. Terwijl ik nu echt een super positief gevoel heb, het voelt echt goed! Hopen dat mn gevoel me niet voor de gek houdt. Maar komt goed met die echo, gaat een superecho worden voor jullie!! @Evy.. Spannend!!! Maar komt goed, je bent l lekker misselijk en dat is een goed teken Voor jou alleen iets minder prettig Fijn dat je iig een goede ochtend hebt gehad. Bij mij hielp het ook altijd wel om in bed vast iets te eten @Afrola.. Alles goed! Wat fijn. Lijkt me zo bijzonder, 2 hummels in je buik. En idd wel leuk om te weten wat je ongeveer voelt als ze liggen te schoppen @Lin.. Leuk kamertje! Mooie stickers!! @Sweet.. Haha heerlijk he die mannen.. Zich nu al druk maken over voetbal Komt vast goed.. Is ook leuk, een EK baby @all.. Hier de bekende kwaaltjes van de vorige keer.. Steekjes in mn buik. Gevoelige borsten.. Moe .. Soms een beetje misselijk maar nog niet heel erg.. Ik hoop dat het zo blijft.. 15 februari mag ik naar de gyn en krijg ik een echo.. Spannend!!!
06/02 Controle vk Summer1983 08/02 2e echo Troelie 15/02 Gyn & 1e echo Lizzy 16/02 Vk controle Lin 10/02 Eerste echo gyn Evy 20/02 20 weken echo Sweet84 22/02 Controle Gyn & 5e echo Sjorsjette 23/02 NOD Hoop42 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 14 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 23 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig uitgerekende datum: 27 september 2012
@Troelie: moe zijn is wel een heel goed zwangerschapsverschijnsel. Het is wel lastig,ik herinner me dat ik soms gewoon rechtop zittend op de bank in slaap viel! @Lizzy: spannend meis,nog even geduld hebben en dan de echo. Je klachtjes is een goed teken! @Evy:misselijkheid is erg vervelend,maar ook een goed teken! jezelf in acht nemen en op tijd eten idd. Ik ga hier maar eens even de honden uitlaten en even naar de stad,even naar de zonnestudio.het sneeuwt nu nog niet.Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven!
@Troelie: lijkt me inderdaad ook wel leuk om jullie eens 'live' te zien! Met ons andere clubje (35+) hebben we dat afgelopen jaar gedaan in juli/augustus toen ik in NL was en het was heel gezellig. Dus als er nog meer meiden willen, kunnen we wel iets regelen! Ik moet nog even kijken wanneer ik precies kom (nu is het wel heeeeel koud daar!) Ik wil eerst de eisprong gehad hebben (dat snappen jullie!) en dan kan ik de wachtweekjes mooi in NL doorbrengen dacht ik zo. Dan schiet die tijd tenminste wat meer op. Dus het zal denk ik eind februari worden. Hier is het trouwens ook koud geweest met maar liefst -1 of -2! En er lag een pak sneeuw maar vandaag is het alweer 7 graden boven nul. Ik moet even gauw mijn werk afmaken, dus sorry dat ik verder even niet reageer. Heb jullie wel allemaal gelezen hoor meiden.
@ lizzy, dankjewel knuffeltje terug! Beter wat kwaaltjes dan geen! 15 feb dat is nog best snel, al duurt nu iedere dag te lang! Voor je het weet is het zo ver! @ hoop, weer alarm? Heb gelijk even op inet gekeken , moet om 1 uur werken, en op de terug weg rijd ik door de sneeuw! Ik ben niet voor de kou gemaakt! @ troelie, jeetjeb lijkt me erg gezellig! @ jeetjeb, wil best ruilen hoor hahaa 7 graden klinkt nu perfect!