@Yvon: snap heel goed dat je je zo voelt en als je kunt, gewoon lekker lui zijn even, doet je vast goed! Wel goed dat je je zinnen een beetje kunt verzetten binnenkort. Nou, knuffeltje. @Troel: echo vandaag, spannend! Ik hoop dat het er nog allemaal helemaal goed uitziet! @Lin: moest wel een beetje gniffelen, sta je zo te shoppen ipv naar de kapper te gaan! @all: fijne dag! Hier weinig nieuws. Hard aan het werk want wil als ik in NL ben het liefst even niet werken. Nog maar 18 daagjes en dan ga ik al! Heb er echt zin in. En mijn laatste weekje voor mijn NOD ben ik in NL dus die zal dan wel omvliegen hoop ik.
Spannend vandaag Troel!! Werkze JeetjeB! Kan je straks lekker relaxen Hier nog een week voor de echo.. En de zenuwen beginnen al. wat als er niks te zien is Pff erg he
@yvon, doe jij maar lekker even waar jij je goed bij voelt!! Fijn dat er binnenkort weer schot in de verbouwing komt, moeten jullie nog veel verbouwen? @jeetjeb, kan me heel goed voorstellen dat je zin hebt om weer ff naar NL te komen! Je familie en vrienden zullen ook wel blij zijn of niet?! Snel ff een datum prikken om af te spreken, lijkt me erg leuk! @lizzy, vreselijk he die onzekerheid! Ik ga voor je duimen dat alles goed zit!! @lin, heerlijk shoppen. Ik hoop dat wij ook snel mogen! @echo, pfff....!!! Ik ben echt knoeperds zenuwachtig!! Wat nou als het niet meer goed is?! Dit is niet goed voor een mens, die spanning. Moet ik ook nog 2 gaatjes laten boren bij de tandarts daarvoor, is ook al niet mijn grootste hobby..! Nog 3 uur tot de tandarts en 4 uur tot de echo...
Pff snap je zenuwen helemaal.. Ik ben ook nu al zenuwachtig Ga je voor je duimen!! En succes bij de tandarts!!
Oh Troelie, eerst nog naar de tandarts, da's echt niet leuk! Veel sterkte!! En snap je zenuwen voor de echo helemaal. Ik straal positieve energie je kant op! En ik hoor wel wanneer voor jullie het beste uitkomt om af te spreken en wie er allemaal willen komen want ik heb nog niets staan.
Jaaaaaaaa!! Echo was goed ! Heel mooi het babytje kunnen zien en hartje! Helemaal happy! Tandarts viel ook heel erg mee. Ik is helemaal blij!! Sorry voor het ego bericht, maar moet ff iedereen inlichten en wilde jullie ook ff laten weten!
@ lizzy dankjewel! @ jeetjeb een knuffel terug! Wow dat is al snel 18 daagjes! Gaat je partner mee? Even niet werken is dan wel zo fijn! Dan is het echt een uitje! @ troelie, gefeliciteerd met je goede echo! Super! En de vraag of we nog veel moeten verbouwen,,, euh we zouden alleen de sere doen, ,,,, die is klaar! Maar! De woonkamer is helemaal nieuw, we hebben een vaste trap naar zolder gemaakt, de nok verhoogd en een dakkapel geplaatst, muurtjes uitgebroken, een inloop kast gemaakt. Nu de zolder aan het aftimmeren dan wordt alles opnieuw gestukadoord van boven tot beneden, overal nieuwe plafonds erin en stoom verleggen, verwarmingen erbij maken op zolder. Dan overal vloeren erin en trap laten we bekleden, en dan zijn we klaar en gaan we de tuinen weer doen, pas veranderd maar was niet zo praktisch als we dachten,,,, Bijna klaar dus ahum,,,,,
Top troelie! Weet niet zo goed hoe ik deze vraag moet neerzetten maar Is dit de verste stadium zwangerschap die je op de echo hebt gezien nu? @jeetjeb. lijkt me leuk. Misschien even een datum lijstje maken en ook een lokatie wat handig is?? de rest zwaai! ik moet even eten gaan maken groetjes
Dankjewel allemaal! @lin, vandaag hebben we inderdaad meer gezien dan we ooit hebben gezien! Het is altijd bij een streepje gebleven en nu is het echt al een babytje! Zijn heel erg blij dat we dit hebben gezien, vind het nog steeds een beetje gekkig dat het dan eerst 2x mis gaat en dan 'zomaar' goed. Heb er nu wel meer vertrouwen in dat het goed blijft gaan! Lijstje lijkt me een goed idee. Ik zit nu achter de ipad, dus lijstje maken gaat dan niet zo goed, maar ik kan sowieso zaterdag 3 en 10 maart, zondag de 11e zou ook kunnen, maar weet niet of je er dan nog bent jeetjeb?! Verder kan ik ddw 's avonds wel, maar ligt er een beetje aan waar we afspreken. Ik kom uit de buurt van arnhem. Ik hoor het wel wat jullie idee is en wanneer en waar jullie willen afspreken. @jeetjeb, krijg je het daar een beetje mee dat er hier 'elfstedenkoorts' heerst?!
Troelu wat een goed nieuws!!!Heerlijk....en t is idd vreemd dat t nu opeens goed jan gaan.Ik heb dat nu nog steeds,gister t hartje gehoord met de angelsound,ik kan er echt uren naar luister!Maar de kleine was er niet heel blij mee...zwom weg en gaf er een trap tegen,hihi
Jeujjj Troelie wat fijn!!! Hier alles oke..Alleen total loss... Ga zo lekker mn bedje opzoeken *zwaai*
Kwam nog even spieken voor Troelie's nieuws en wat fijn om goed nieuws te lezen!!! Ben heel blij voor jullie! Nu lekker slapen, net thuis en koud ook hier! Tot morgen.
@Troelie: ik ben zo blij voor je!! Wat een geweldig goed nieuws dat het nu de derde keer wel goed gaat! Het geeft mij ook weer meer hoop dat het een volgende keer wel goed kan gaan!! geniet ervan meis!
Och dat gaat bij mij ook op en af, ben al blij als ik eens een vrij goeie dag heb Ik heb ook super zenuwen voor m'n echo, die heb ik gelukkig morgen @troelie: super dat alles gisteren prima verlopen is en ben helemaal blij voor jou met je goede echo @sweet: haha, dat ie het niet leuk vond Gisteren was m'n vrije dag, heel de voormiddag in de weer, dan m'n dochter van school gehaald, samen gegeten en smurfen gekeken, dochtertje bed in en ik de zetel in, om 15u30 werd ze wakker en sinds dan super misselijk geweest, kon gewoon niets met haar doen, zelfs 's avonds eten ging héél moeilijk, ben zelfs vroeger in m'n bed gekropen om van de misselijkheid af te zijn. Deze ochtend ook weer vrij misselijk, nu even iets gegeten (mandarijn en chocolade met banaan) en het gaat eventjes wat beter, pfff Begin toch lekker te stressen voor morgen
Snap ik Evy dat je gaat stressen Ik ben ook al nerveus aan het worden en het duurt nog bijna een week haha Duim voor je meis, maar komt vast helemaal goed!!!
@troelie. Ja meestal stagneert een zwangerschap vroeger id ontwikkeling. Bij ons was het ook niet verder dan een streepje toen en daarna kan het ook nog wel zeggen dat allemaal niet voor niks maar het grootste percentage ligt dacht ik voor de 8 weken. Als ik me niet vergis. Evy. Spannend zeg morgen, duim voor je. Balen dat je zo ziek bent. anders echt even bellen hoor voor wat medicijnen. Afspreken: Ik woon omgeving Woerden-Gouda. (grens Utrecht-zuidholland) Data. ik kan alleen het weekend vd 10e dat is vrij weekend. @hier. Na 2 dagen op mn tandvlees te lopen toch vanmorgen met mn leidinggevende ingesprek gegaan. Speelde al langer natuurlijk maar nu ging t niet meer. Ze wilde wel maar dan alleen via de bedrijfsarts dus dat maar gedaan. En vandaag telefonisch consult gehad van de bedrijfsarts. Afspraken zijn. Werken niet meer dan 7 uur per dag dus geen 9,5 uur zoals het eerst was. Niet meer dan 3 dagen achter elkaar. zo min mogelijk late diensten. Werken tijden tussen 8-15 of 13-20. Ben er helemaal blij mee werk dan ipv 4 dagen 9,5 uur (incl pauze wat geen pauze is) nu 4 dagen van 7 uur. Dat is dan gemiddeld per week. Houdt wel in dat ik met 6 weken met verlof moet. Kan dus niet tot 4 doorwerken nu. Helaas ik ben zo moe en op, last van mn stemming, concentratie etc. Dus vanaf morgen kortere diensten!
@ evy, spannend zeg ik ga voor jullie duimen! @ lin fijn dat er nu duidelijke afspraken zijn! Dat met meer rust geven. @ all, laatst heb ik eens verteld dat een vriendin zwangerschapstesten kwam brengen omdat ik ze waarschijnlijk beter kon gebruiken, zei was inmiddels al weer aangeteld. Nu moest ze vandaag voor de eerste echo komen en helaas is er niks te zien. Vind dit heel erg voor ze, en ga er ondanks alles zodadelijk heen.
@Lin.. Wat fijn dat je aangepaste werktijden hebt.. Lekker van genieten meid @ Yvon.. Wat erg Hoe lang was ze al zwanger dan? Helemaal niets te zien of geen kloppend hartje.. Wat zielig zeg.. Lief van je dat je haar gaat troosten.. @all.. Jezus hoe moe kan een mens zijn.. Tis echt erg op het moment.. Pff. Voel me verder super.. Geen bloedingen *klopt af* dus dat stemt al gunstig.. Nog een kleine week... Owww hoop zo dat het goedkomt Vandaag met vriendje naar het ziekenhuis, is 4 weken geleden geopereerd, had boven en onderarmgips.. Vandaag moest het eraf en foto en nieuw gips.. Kwamen langs de echo afdeling.. AAAAAH ik wou echt iemand smeken om een echo
@ lizzy, was nu 8 weken, het is met drie weken gestopt met groeien. Ze is er zelf heel nuchter onder, omdat ze zo snel was aangeteld en al gezegend is met een mooi kindje. Haha verleidelijk is dat als je er langs komt hè! Een week is zo om Nog even geduld! Hoe gaat het met je vriend? Geneest het een beetje ?