Gaat nog niet goed.. Morgen wel mee aan de slag. Slaap lekker alvast voor degenen die zo hun bed opzoeken!
Hey suc6 morgen met je banner. Hier ongesteld geworden 32 dagen na de curretage. Wel netjes als je naar mijn cyclus kijkt van voor de miskraam (zie handtekening) Of er meteen een eisprong is geweest weet ik niet, ben sinds deze maand begonnen met ovutesten om mn ei te zoeken. Truste!
Spannend, zie aan je banner dat je over 2 dagen ongeveer je ei hebt?! Succes met klussen . Ik ben gelijk de dag na curettage op vakantie gegaan en ben de eerste week, anderhalve week niet echt bezig geweest met weer opnieuw zwanger worden. Had ook geen ovulatietesten bij me. Ik heb op vakantie 5 dagen na de curettage nog weefselverlies gehad. Niet alles was dus verwijderd. Toen we thuiskwamen van vakantie heb ik wel ff een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, dus hcg was al uit mijn lichaam. Op 4 weken na curettage heb ik mijn ei gehad als ik ovulatietesten mag geloven. Wel laat voor mijn doen, heb meestal cyclus van 28 dagen. Maar ja, het zal wel ff van slag zijn.. Ben erg benieuwd hoe het ons vergaat deze ronde, zou leuk zijn als het alweer raak is. Hoe lang waren jullie vorige keer bezig voordat het raak was? Liefs
@ troelie, daar was ik ook er nieuwsgierig naar, heb wel al ankele antwoorden gekregen maar bij ons was het toen ronde 8 raak dus best wel lang vind ik zelf. Hopelijk nu wat meer geluk...
Das toch heel netjes vind ik! Gelukkig maar. Ergens vind ik het nog steeds raar , je hebt verdriet maar wilt zo snel mogelijk weer zwanger raken, zal dat het verdriet verzachten? Ik denk van wel...
Lizzy: Netjes hoor 32 dagen! Fijn om te weten he dat alles het weer doet.... Yvon: Het is idd een beetje raar, maar iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Ik ken iemand die gewacht heeft met zwanger worden tot de datum dat ze uitgerekend zou zijn. En het zo snel mogelijk zwanger wordt heeft denk ik niet heel veel te maken met het verwerken (misschien bij iemand anders wel) HEt maakt het verdriet dragelijker. Ik wil weer heel snel het gevoel van zwanger zijn terug en ook het trotse en vooral gelukkige gevoel...Het is net chocola, als je eenmaal ervan eet blijf je ervan eten..... Mijn menstruatie is opeens weer minder. Ik had gisterochtend een soort van waterval en vanaf 's middags eigenlijk bijna niks meer..... Ik snap er niks meer van, hoewel het wel lijkt op een menstruatie die ik normaal ook heb. Schiet al lekker op, mijn cyclus is net begonnen en ik snap er nu al niks meer van.... Fijn al die onzekerheid....
Hey meiden! @troelie.. Het heeft bij ons 7 maanden geduurd maar ik ben ook 12jaar aan de pil geweest dus dan zeggen ze dat je toch wel een jaar moet rekenen. En dat je cyclus in de war is is ook niet zo raar, is niet niks wat er allemaal in je lijf gebeurd is! @yvon.. 8 maanden vind ik daarom ook niet zo heel lang hoor, of was jij niet aan de pil ofzo? Op zich is het redelijk gemiddeld alleen het voelt als veeeel te lang natuurlijk. Op het moment dat je er echt voor gaat wil je het liefst de maand erop, sterker nog meteen zwanger zijn. Hoop dat het deze keer geen 8 maanden duurt meid! Blijf positief! @sweet.. Irri ja dat je zo onzeker over je cyclus, maar nogmaals tis niet niks wat je lijf moet verwerken, bij de ene is hij eerder hersteld als bij de ander. Mijn cyclus was deze maand keurig mar das ook geen garantie voor de volgende maand helaas. Ach jaaa we zien wel, ga met mannetje de gang schilderen.. Was al begonnen met 1 muur zilver maaaanden geleden maar had in het wit schilderen geen zin meer haha dus dat gaan we nu ff doen.. Allemaal leuke spulletjes gekocht dus ben benieuwd! Fijne zondag!
Hey meiden, Ik ben ook heel benieuwd hoelang mijn eerste cyclus na de curretage zal zijn. Zal aanstaande dinsdag nog even een testje doen om te kijken of HCG allemaal weg is.. Dan is het 2 weken na de curretage. Hebben jullie ook een test gedaan om te kijken of HCG helemaal eruit is ?? Bij ons was het in ronde 7 raak. Ik heb ook 13 jaar aan de pil gezeten en de eerste 5 rondes was mijn cyclus ook erg onregelmatig. Daarna werd cyclus 29 dagen en toen was het ook gelijk raak.. Daarom ben ik nu zo onzeker dat mijn cyclus weer zo onregelmatig wordt na de curretage, hopelijk valt het mee.. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Fijne dag allemaal !!
@yvon, 8 maanden is volgens mij heel normaal hoor. Sterker nog, volgens mij is dat het gemiddelde.. Maar kan me inderdaad voorstellen dat het lang voelt, aangezien je inderdaad het liefst gelijk zwanger bent @sweet84, ik haat onzekerheid!! Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.. Hopelijk zijn we daar snel vanaf. Al ben ik bang dat als we weer zwanger zouden worden, de onzekerheid nog zo'n 9 maanden aan zal houden :s! @lizzy, succes met schilderen! Hopelijk wordt het mooi! @summer1983, ik ben zo'n 8 jaar aan de pil geweest, toen ff een tijdje niks omdat ik klaar was met de pil. Toen hebben we met condoom gevreeën. Daarna een tijdje de nuvaring, maar dat was het ook niet echt.. Voordat we besloten ervoor te gaan heb ik denk ik een half jaar niks gebruikt. Waarschijnlijk is dat wel goed geweest voor mijn lichaam, want het was bij ons gelijk de eerste ronde raak. Ik ben wel verwend dus.. Gebruik jij ovulatietesten? Hiermee kun je namelijk heel goe bepalen wanneer je vruchtbaar bent.
@ Troelie, ik heb idd de laatste 3 rondes ovu-testen gebruikt en ga ze meteen deze ronde weer gebruiken. Hopelijk kan ik zo duidelijk mijn ei vinden.. Ik temperatuurde er ook bij en kon toen duidelijk zien dat ik een eisprong had gehad. Ben gewoon zo benieuwd op welke dag ik mijn eisprong krijg (als ik die krijg..) en hoelang mijn eerste cyclus zal zijn.. Spannend allemaal !! Heb jij deze ronde duidelijk je eisprong gevonden en gevoeld, en op welke dag was dat ??
Ik heb hem niet zozeer gevoeld geloof ik.. Ik heb afgelopen weken wel vaker wat buikpijn gehad en kan niet zozeer onderscheid maken hierin. Ik heb per toeval vorige week dinsdag/woensdag (9-8/10-8) mijn ovulatietesten erbij gepakt en gelijk positief getest. Op donderdag was hij weer negatief, dus ws toen weer voor het eerst mijn eisprong gehad na de miskraam. Ben erg benieuwd of ik volgende week ongesteld word. Zo niet, ga ik in het weekend testen! Wanneer kun jij weer testen? Ben je ook zo ongeduldig als ik?
Hai meiden, Voor de gene die het allemaal hebben gevraagd; ik heb nog altijd geen bloeding... dus ongi blijft echt uit Wacht donderdag de afspr van gyn af. Ik had ook de vraag voorbij zien komen hoelang bezig... wij zijn 29 maanden gestopt met de pil, 15 sept word mmm 1 jaar. En heb helaas eerder nog een mk gehad. Troel succes met weer zwanger worden. xxx
Hey dames! Hard gewerkt hier, tis netjes geworden, nu heb ik weer geen geduld dat het droog is want wil mn kapstok en fotolijstjes en heel de bende ophangen haha Mannetje staat nu lekker te kokendus kan ik weer ff kletsen hier @summer jaa ik heb ook getest om te kijken of mn hcg al weg was na 2 weken, toen wassie ook negatief @sjors je bent dus ook al een hele tijd met je kinderwens bezig, lijkt me erg heftig, september al weer een jaar in de mmm. Weet niet of het al gevraagd is en of je het wil vertellen maar wat is jouw verhaal? En ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft dan.. @troel watfijn dat je meteen een posi ovutest hebt gehad! Hoop voor je dat het meteen weer raak is!
succes allemaal met klussen. Wij zijn hier ook weer volop aan de klus. Hoop dat het lukt. Wij waren in de tweede ronde zwanger, dus best heel snel eigenlijk. Van mijn dochter was ik de eerste ronde zelfs zwanger. Heb wat dat betreft dus niets te klagen. Ze zeggen dat het het beste is als je binnen een half jaar weer zwanger bent na een miskraam. Weet iemand waarom dat eigenlijk is?
Ik heb begrepen dat je lichaam na een miskraam helemaal schoon is en dat dat de beste omgeving is voor een kindje. Ik weet het niet zeker, maar ik heb het aangenomen omdat het vrij logisch klinkt.
Ik was daarvoor niet aan de pil, dus daarom dacht ik dat 8 mnd lang was... Hoefde niet te ontpillen,, vandaar.
@sjors.. Van je Pil stoppen tot nu. Als je het wil vertellen hoor! @banjabes.. Das allemaal lekker snel ja! @ yvon.. Ow dus je hoefde niet te ontpillen, nee dan weet ik niet of het lang is eigenlijk... Ik heb ook een uitschieter bij mn cyclussen, misschien een vmk heb ik wel eens gedacht, dan ben je dus wel zwanger geraakt, in mijn geval zelfs al in ronde 2. Misschien bij jou ook wel het geval? Net samen met vriendje de kapstok nog ff opgehangen nu nog fotos in de lijstjes en dan die van de week nog ff ophangen. Pa nog ff radiatorombouw maken en dan is mn projectje klaar
Lizzy: Heerlijk he dat klussen (en dan gewoon met verf en kwast...) Ik vind het ook erg leuk om te doen, maar het duurt altijd even voordat je je ertoe zet.... Jij kan lekker genieten van een opgeknapte gang! Troeli: Spannend hoor, ik hoop dat je snel met goed nieuws komt. Yvon: of het snel is of niet durf ik ook niet te zeggen. tja 8 maanden klinkt niet lang. Zeker als je hoort dat het normaal is dat je binnen een jaar zwanger bent. Ik heb ook een paar uitschieters gehad in mijn cyclus, ik heb dan ook een vermoeden dat die uitschieter van 38 ook een vmk is geweest. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. sjors: Hopelijk geeft de gyn donderdag meer duidelijkheid. En misschien komt hij wel met positief nieuws! Morgen ga ik bellen met een internist. Mijn b12 is erg laag en ik vermoed dat ik een b12 tekort heb. Alleen mijn huisarts wil hier niks mee doen. Ik denk namelijk dat door die b12 tekort het zwanger worden ook niet makkelijik maakt.... Vandaag een fotoshoot gehad. Ben met mijn vriend en zusje op de foto geweest. We hebben een leuke collage kunnen maken voor mijn ouders. (ze zijn volgende week 30 jaar getrouwd) We hebben erg leuk foto's gemaakt. Ik heb eigenlijk een hekel aan foto's, want ik sta er altijd stom op. Deze fotografe heeft het erg leuk gedaan en kreeg zelfs mij leuk op de foto!