Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lizzy: wat geweldig meid! Nu lekker gaan genieten he:)

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja doe ik zeker.. :D:D:D

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wauw Lizzy, mooie echo!! Wat fijn!!!

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lizzy! Wow wat goed! Gefeliciteerd!!!
    Suuuuuupppppeeeeerrrrrrr!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi meiden

@evy balen dat je nog zo misselijk bent. maar t is wel een goed teken.

@troelie. O fijn dat alles goed was! Leuk is het nu dat je al een minimensje ziet he!

@yvon. ja ik heb nu dus helemaal geen tandartsverzekering maar ik ga gewoon naar een hele andere aanbieder einde van t jaar. ben wel goed vz voor mn bevalling etc

@hoop spannend zeg die wachtbank. Een gebit. wow dat is inderdaad heftig zeg. Ja doe mn best met flossen stokers en electrisch poetsen. Maar zou mooi zijn als het nu zo is en je niet naar gent hoeft!

@lizzy. O wat fijn zeg! En ben je dan verder dan je dacht? Volgens mij wel he? Super fijn!

@even ego Ben dr even klaar mee. werk nu wat minder maar ze begonnen vandaag te zeuren over mn pauze dat ik die nog bij mn werktijd moest optellen. Daar ben ik t niet mee eens mn eigen chef ook niet maar zit nu op een andere afdeling waar ze dat wel vinden. Ben heel eigenwijs gewoon op exacte 7 uurs tijd naar huis gegaan en niet een half uur extra ivm pauze gebleven. Heb verteld dat ik even het verhaal op papier van de bedrijfsarts afwacht maar dat ik iom mn chef gewoon na 7 uur weg ga. Vonden ze niet zo leuk... kon dat erg goed merken en dit soort dingen irriteren me op t moment gelijk want het kost me al onwijs veel energie om die 7 uur te werken.
    Lig nu ook echt voor apegapen op de bank. Vanmorgen trouwens sinds 4 weken weer gespuugd... was ook even vaag ineens.
    Thanks voor mn klaag momentje:)
    Groetjes!

6. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Lizzy, jaaah wat super goed nieuws !! En wat een mooie echo foto van jullie wondertje !! Nu proberen lekker te gaan genieten..

@ Troelie, wat fijn dat jullie echo gister ook helemaal goed was !! Super goed nieuws !!

@ Hoop, worden spannende dagen voor jou. Je temp is in ieder geval nog mooi hoog.. Hopen en duimen op goed nieuws..

@ JeetjeB, succes in jullie klusweek !! Hopelijk tussen alle drukte door nog wel even tijd voor elkaar kunnen vinden..

@ Lin, jeetje wat vervelend dat gezeur op je werk. Geeft niks hoor, op zijn tijd even klagen lucht vaak wel even op.. Daar zijn we hier ook voor. Hopelijk blijft het overgeven bij deze ene keer, niks aan zo..

@ Yvon, hoe issie met jou? Alweer druk aan de klus ? ;)

Hier gaat alles goed ! Lekker even 3 dagen vrij na een drukke werkweek. Pff wat was ik moe zeg.. Verder niks te klagen, voel me prima! Voel de kleine ook steeds wat beter en vaker kriebelen in de buik, echt zo bijzonder.

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    meiden hier is het toch paniek.
    Net naar toilet geweest en echt bloedverlies, mag om 10 na vijf nog eens bellen want m'n gyn was er nog niet.
    Hoop dat ik direct mag gaan om te kijken of alles nog in orde is.
    Wel wat krampen gehad vandaag, maar dacht dat dit van m'n darmen kwam.
    Ben serieus ongerust nu pfff

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ah evy dat is schrikken.
    Hoelaat mag je terug bellen?
    Ga even liggen hopelijk word je buik daar kalmer van?
    Ik duim voor je!

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ evy! Dat is schrikken pffffff. Hoop dat het niks ernstigs is.... Ik wacht op een berichtje van je! Dikke knuffel!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow das schrikken meis :( hopelijk ist weer gestopt ? Was het echt veelof allee met afvegen ? Misschien een adertje esprongen? Knuffel!

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    He evy wat vervelend.Ik hoop dat t niks is en t gewoon n adertje is ofzo...

Lin:wat een vervelende werksituatie,zit je ook niet op te wachten.Zeker omdat je t kantoorwerk nou niet super leuk vind(volgens mjj hrb je dat wel een verteld)Gelukkig gaat t op mijn werk anders,geven soms aan dat ik wel aan mezelf moet blijven denken...

Lizzy:wat goed nieuws en wat een mooie echo.

Hier alles ok,morgen carnaval op werk,smiddags de kids nog een beetje vermaken en dan.....VAKANTIE!!
    Wij gaan (weer) er tussenuit,naar Emmen....
    Ik begin nu echt te groeien en sinds kort voel ik de kleine heel duidelijk!De plopjes die ik voelde vanaf een week of 15/16 zijn nu echt flinke ploppen en duikelingen.Echt een raar en speciaal gevoel.Wilde mn vriend laten voelen,maar hij heeft geen geduld en elke keer schopt t naast zn hand....

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Op evy ik duim zo voor jullie ! Hopelijk is alles goed!!

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    goeiemorge meiden,
    sorry dat ik hier gisteren niet meer ben geraakt maar was k*tsmisselijk en niets ging nog.
    Allesinds de echo bij de gyn zag er goed uit, hartje klopt nog steeds, mijn termijn klopt ook nog en alles rondom het beebje zag er ook goed uit.
    Toch zal ik een beetje onzeker blijven tot ik m'n echo gehad heb op 12w

14. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ evy, wat fijn dat alles zover goed is! Maar ze heeft je niet gerust kunnen stellen? Knuffeltje

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goed zo evy. Ja de eerste 3 maanden zijn altijd al eng maar als je dan nog dit soort dingen krijgt raak je helemaal onzeker. Rustig aan en duimen dat het snel 3 maanden ver is!

groetjes

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @lin, he wat vervelend zo'n werksituatie. Daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Goed dat je chef het wel met je eens is en dat je lekker bij je eigen idee blijft!

@lizzy, ik weet eigenlijk niet of ik nou al op jou gereageerd had, maar zo niet: fijn dat de echo goed was!!! Helemaal goed en lekker genieten ervan!

@evy, he wat een onzekerheid weer. Gelukkig is alles na de echo nog goed gebleken, hopelijk geeft je dat een beetje rust. Je zit nu wel een beetje rond je eigenlijke menstruatieperiode toch? Misschien dat het daar iets mee te maken heeft? Je hoort nog wel eens dat sommige vrouwen dan nog wat bloedingen hebben.. Hou maar vast aan je goede echo en het komt vast goed meis!

@all, sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ik ben echt zo ontzettend moe en misselijk de laatste tijd. Heb overdag op kantoor al moeite om me te blijven focussen op het beeldscherm. Wordt er nog misselijker van. Daarom 's avonds vaak geen puf meer om op de ipad te kijken.
    Gisteravond kwamen mijn ouders ff langs, kadootje brengen; een heel schattig pyjamaatje! De eerste kleertjes die we hebben nu, echt heel erg leuk!!

Sorry ladies als ik mensen vergeten ben!!

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy: wat zal jij geschrokken zijn! Ik kan me zo goed voorstellen.Ik zou ook helemaal flippen als ik zwanger zou zijn en weer bloed zie.
    je wilt dat gewoon niet zien. Fijn dat alles wel goed was bij de gyn...sterkte met alles

@Lin; heel erg vervelend dat het zo moet gaan op je werk.Ik vind dat niet normaal.Iedereen heeft recht op pauze en zeker een zwangere!Ik vind dat ze best wat royaler naar je mogen zijn.

@Sweet: leuk he,dat gefriemel in je buik.Ik vond dat altijd zo heerlijk! Geniet er maar lekker van!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Troelie: geef toch niks meid,dat begrijpen we heus wel.Misselijk zijn vreet aan een mens.Doe lekker rustig aan en we zien je vanzelf weer vaker online:)

19. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @lizzy: super fijn dat je een goede echo had, nu even lekker genieten

@lin: wat vervelend dat ze moeilijk doen op je werk, maar jouw gezondheid gaat voor hoor, hopelijk begint het spugen niet opnieuw, dikke knuf

@yvon: hij heeft me wel gerustgesteld in die mate dat alles er ok uit ziet, maar die schrik blijft dat het misschien wel verkeerd zou kunnen lopen

@troelie: die misselijkheid dat ken ik ook, dat weerhoud me er ook van om hier te komen. Gelukkig heb ik af en toe ook eens een minder misselijke dag (geen dag zonder misselijkheid maar toch iets minder :p)

Meiden, nog eens bedankt voor jullie meeleven, doet deugd.
    Ik ga proberen me niet te snel ongerust te maken bij elk krampje, zal niet gemakkelijk zijn.

Wel leuk, m'n dochtertje gaat sinds januari naar school en morgen is het carnaval op school met een carnavalstoet, hier kijkt ze nu al heel de week naar uit. Zo erg dat ze deze ochtend, toen ik haar wakker maakte, tegen me zei: 'feestje vieren hé mama' ;)
    Ook wel leuk dat de juf gisteren tegen me zei dat ze al enorm ver staat in haar taalontwikkeling, dat er een groot verschil is tussen haar en de andere kindjes van de klas, dat maakt je als ouder wel trots

20. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Evy, jeetje dat is zeker schrikken dat bloedverlies, weet er helaas ook alles van.. Wel heel fijn dat de echo goed was, probeer je daar aan vast te houden, ook al is dat erg moeilijk. Ik had met 6 en 7 weken een flinke bloeding, en tot aan 11 weken bruine afscheiding gehad.. En hier gaat het gelukkig allemaal goed met de kleine.
    Sterkte met de misselijkheid !

@ Troelie, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter..

Deel Deze Pagina