@ sweet wat goed! Nu genieten maar! Wat is een marker? Nooit van gehoord Gelukkig is alles goed! @ evy hopelijk heb jij ook een goede echo in maart, en kun je echt gaan genieten, snap je ongerustheid wel!
Bij een echo gaan ze op zoek naar matkers.Waarschijnlijk zijn dat een soort afwijkingen.Weet niet hoe ik t anders moet noemen en zo heb ik t begrepen.
Hai meiden, Het lijken hier wel tegenzittende dagen achtereen! Ik ben gister ochtend rond 80:30 flauw gevallen op me werk nadat ik erg misselijk was en wat duizelig.. ik kwam niet goed bij en dus belde ze 112. Ik ben vervolgens per ambulance gebracht naar EHBO van 't Maasstad. Mijn suiker was 2.3 veeeeeel te laag dus. Onderweg naar het zh hebben ze vriendlief gebelt en kreeg ik via een infuus glucose. Mijn suiker steeg gestaag maar mijn ogen zaktje weg en ik was zo moe alsof ik een week niet had geslapen! Eenmaal op het EHBO werd ik meteen aan verschillende aparatuur gehangen... mijn bloeddruk was oké en hart was onregelmatig maar niet schokkend. Er werd weer geprikt op suiker en bleek dat dit flink daalde. Ook werkte me infuus niet mee.. liep niet goed door... had een bloedstolsel.. en later toch OOK in me andere hand een infuus. De paniek sloeg toen hard in! Ik moest nodig plassen en uit mijn urine check bleek vervolgens een hoog gehalte suiker. Ook niet goed dus. Men zei dat dit kon komen door hoge concentraat wat ik in de ambu had gehad.. en dus na een uur nog een check. Ze bleven ook me suiker controleren en die bleef kelderen. Pas na een halve dag ging het omhoog en bleef het op pijl. wel bleef het gehalte suiker in me urine aan de hoge kant maar stukke lager als van de 1e plas. Had middels daar ook wat gegeten en was verplaatst naar opservatorium. Ook de gyn is bij ons geweest en na een korte echo leek ons frumpje het goed te doen. Hij/zij lag wel te slapen dus hebben ze even zitten porre (zielig!!) om te wekken. Dit hele gebeuren is doorgegeven aan de gynaecologie en mijn ha. Ik moet morgen (afspraak stond al) bij de gyn nog een keer suiker laten checken.. en vrijdag bij de ha. Ze willen hier wel boven op blijven zitten. Suiker heerst enorm in mijn fam.. en mijn mams heeft zwangerschaps suiker gehad. Dus ze willen het goed in de gaten houden. Het is echter zo dat met zw.suiker het erg hoog is.. dus vandaar dat ze dit niet helemaal snappen en goed willen volgen. Ik heb wel op me sodeju gehad wat betreft eten... moet nog beter eten. Meerdere kleine portie's op een dag. Ik ben nu dus thuis, erg moe en heb 2 blauwe onder armen/polsjes. alle vingers doen zeer van vinger prikken (suiker) want ook dat ging niet goed... er kwam niet 1 keer na een 1e prikje bloed ... ze moesten meerdere keren prikken en kei hard knijpen in me vingers. Ook infuus aanleggen ging K*T... mijn aders zijn erg dun. Nou ja eh was dus even onze maandag beleving. Sorry voor het lange verhaal... kon het nu ook ff van me af tikken. xxx Sjors
Oh Sjors, dat is schrikken zeg!! En dat na die val van laatst ook al. Wel goed dat ze het nu in de gaten blijven houden. Het is wel eng, kan me voorstellen dat de schrik er erg in zit en dan ook nog bont en blauw. Rustig aan meis en pas goed op jezelf! Gelukkig met de kleine alles goed.
Sjors, jeetje dat is schrikken! Hoe voel je je nu? Hopelijk blijft de suiker stabiel! Laat je lekker verwennen! @ jeetjeb hoeveel daagjes nog voor je naar hier komt? Hoe is het met de meeting?
@sjors: getsie meid, wat een schrik. Dat is niet niets. Doe maar extra rustig aan de komende periode. @evy: Oh meid, wat een nare onzekere tijd. Ik herken het hoor meid. Je wilt gewoon dat het goed is. Bij mij gaf mijn lichaam toen wel de juiste signalen af en zat het inderdaad fout, maar als de misselijkheid wel aanhoudt, dan zal het bij jou vast goedzitten meid. Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. @sweet: wat goed dat alles er zo mooi uitzag. Genieten maar!
@Yvon: nog een paar dagen! Zondagavond om precies te zijn. De meeting... ik heb eigenlijk alleen van jou en Lin een berichtje gehad met jullie mailadressen dus weet niet of er nog meer willen afspreken? Anders kunnen we ook met zijn drieën doen hoor, maar zou leuk zijn als er nog meer willen! Dus: wie het leuk vind om af te spreken, waarschijnlijk op 10 maart, stuur me nog even een pb met je mailadres dan regelen we iets buiten ZP om! Zaterdag 3 maart kan ook maar dan kan Lin geloof ik niet. Nou ja, we komen er wel uit. 11 maart ga ik weer terug naar huis. Hier al op 5 DPO als ik het mag geloven. Gisteren ineens ontzettende hoofdpijn en dat had ik dus ook zo rond die tijd in mei toen ik zwanger was. Maar ja, zal wel valse hoop zijn Verder ook een paar dagen zo'n zeurend menstruatiegevoel gehad en pijn in mijn onderrug, maar dat had ik vorige maand dus ook, dus...... Verder beetje een tegenvaller met mijn werk. Een opdrachtgever voor wie ik het meest werk heeft ineens een heel stuk minder werk, dus ik moet dringend op zoek naar nieuwe opdrachtgevers. Niet echt fijn maar op zich wel weer goed dat ik nu word 'gedwongen'.
@evy, meis ik snap de onzekerheid! Had je al vanaf het begin een slecht gevoel, of is dat gekomen door negatieve verhalen? Je hebt een goede echo gehad en je moet proberen je daaraan vast te houden, hoe moeilijk ook! De misselijkheid is ook een goed teken, maar ook zonder misselijkheid kan het natuurlijk nog steeds goed zitten! Kop op meis! @sjors, dat is schrikken! Hoe gaat ie nu met je? Ben je nu weer thuis? Fijn dat ze je in de gaten gaan houden! Beterschap! @sweet, fijn dat het er goed uit zag bij 20 weken echo! Geniet ervan, die 20 weken echo is toch weer een mijlpaal! @banjabes, hoe gaat ie met jou?! @lizzy, balen he carnaval zonder alcohol?! Ik ben ook 3 dagen geweest, maar het is toch anders.. Maar stond ook wel weer een beetje met trots met een spa rood in mijn hand hoor ! @jeetjeb, nog ff en je komt naar NL! Ik heb je ge-pb-t. @rest, ik heb alles gelezen, maar ben ook vast wat vergeten om op te reageren, sorry!! Hier gaat goed. Heb 3 dagen carnaval gevierd. Was erg gezellig, maar ben wel beetje moe nu! 3 dagen alleen 's ochtends misselijk geweest. Verder niet. Nu vandaag thuis, maar ben echt weer misselijk. Gisteravond ben ik thuis gebleven, tv gekeken en toen werd ik weer misselijk! Ook nu op de ipad word ik weer meer misselijk. Het is echt het focussen op iets wat me misselijk maakt, herkent iemand dat?!
Hey meiden, @ Sweet, wat super fijn dat de 20 weken echo goed was en dat alles er goed uitzag !! Maar heerlijk genieten.. @ Sjors, jeetje meid wat heftig zeg ! Zal wel erg schrikken zijn geweest.. Maar rustig aan doen en goed om jezelf en de kleine denken. @ Evy, is ook logisch je onzekerheid. Ene moment zijn de kwaaltjes wat meer en duidelijker aanwezig dan een andere keer. Hopen en duimen op een mooie volgende echo. Probeer toch ook een beetje te genieten, al weet ik hoe moeilijk dat soms is.. @ JeetjeB, ik zou het erg leuk vinden iets af te spreken, maar zit tot aan begin april elk weekend vol gepland. Misschien dan voor mij een ander keertje ? @ Troelie, wat leuk dat je nog wat geproefd hebt van het carnaval vieren. Al zal dat nu wel anders zijn dan voorgaande jaren . Balen van je misselijkheid, hopelijk voel je je gauw wat beter ! Hier gaat alles goed. Al merk ik nu na 2 diensten werken dat mijn bekken/liezen erg pijn doen. Bewegen voelt niet prettig op dit moment.. Maar ff rustig aan.. Ga donderdag naar 9 maandenbeurs, heb er zin in !! Nog meer meiden die hier heen gaan ?? Begin de kleine ook steeds vaker en duidelijker te voelen, echt zo bijzonder en leuk ! Heerlijk genieten.. Fijne avond allemaal !!
Wij zijn lekker aan t genieten op een vakantiepark...nou ja genieten....Mn vriend ligt nu ziek op de bank met 2 dikke dekens en een innige relatie met de wcpot.Tis wel zielig en hij maakt zich druk om mij,want wat nou als ik ziek word...verder ben ik m lekker aan t vertroetelen en luister ik maar niet naar zijn geklaag....Mannen gaan echt bijna dood als ze ziek zijn....
@Sjors meid,wat een toestand allemaal! Hopenlijk blijft het nu goed gaan en hou jezelf goed in de gaten hoor! Gelukkig is met de kleine ook alles goed!
@hoop. Ik zie dat je 1 dag overtijd bent.. al opnieuw een testje gewaagd? @Sjors, joh wat een verhaal zeg. Pak ook je rust he dat is met suiker klachten ook belangrijk regelmaat enzo! Beterschap en blij dat met je kleintje alles goed is! @Sweet. o minder dat ie ziek is. Rustig aan en beterschap @Summer. ja ik morgen naar de beurs! Veel plezier ook. balen van je bekken. rustig aan he. @troelie. balen van je misselijkheid. Ken het. Goed blijven eten hoor. @ de rest sorry ben n beetje moe. Drukke werkdag gehad en daarna een etentje met n vriendin, morgen naar de 9mnd beurs met mn rolkoffer, hoef ik niet te sjouwen! Groetjes!
@JeetjeB De grootste schrik is over nu idd alleen nog pijnlijke en blauwe posjes/handen/armen.Komt goeddddd. Ik kijk nu vooral uit naar vanmiddag!!!! Lekker weer naar ons frumpje kijken. Ow ik wil trouwens ook wel bij de meeting zijn hoor weet niet waar jullie het doen @Yvon Ik hoop ook dat me suiker nu stabiel blijft! Vanmiddag checken ze het weer. Kijk vooral uit naar de afspraak die al stond voor vanmiddag lekker weer naar de baby kijken! Hoe ist met jou? @Troelie Ik ben thuis ja vandaag hadden we al een spraak staan bij de gyn.. en checken ze dus weer me urine en me suiker. Hoop dat het stabiel is. Ik herken dat focussen en misselijk samen niet meis.. ik was het constant. Maar hoor voor je dat het gauw over gaat. @Sweet Ow meid beterschap met je vriend!!! Haha ja mannen kunnen dan echt melodramatisch zijn hé!? @Hoop Wij hopen ook dat alles oke blijft gaan. Hey ik die aan je banner; 2 dagen overtijd!!!??? @Lin Jij ook rustig aan meis.. en have fun op de beurs!!!! IK WIL OOK! Zou met schoonzusjes gaan maar gaat waarsch ineens NIET door grrrrrrrr. Dan verheug je je er zooooo op en dan komen ze gister ineens met allerlei spoken die ze op de weg zien!
@Sjors: leuk dat je ook wilt meeten!! Stuur me even een pb met je emailadres, dan stuur ik een groepsmail om zo af te spreken. Even kijken wat voor iedereen het makkelijkst is, welke plek en tijd enz. Fijn dat je vandaag weer even naar jullie frummel mag kijken! En rustig aan nog hoor! Komt ook wel goed allemaal!
22/02 Controle Gyn & 5e echo Sjorsjette 23/02 NOD Hoop42 28/02 Termijnecho Troelie 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 06/03 Controle vk Summer1983 06/03 Combinatietest Troelie 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 07/03 Fertiliteit arts Yvon1983 07/03 2e echo (nekplooimeting) Evy 14/03 TermijnechoLizzy 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 27september 2012
heb het lijstje maar weer even naar voren gehaald, kunnen we weer ff zien wie er wat heeft binnenkort!
Hoi meiden! Zo terug vd beurs was heel leuk alleen de terugreis echt alle aansluitingen gemist heb dr 2,5 uur over gedaan om weer thuis te komen! Niet heel veel gekocht, pampers id aanbieding, woezel en pip voedingskussen, lief truitje. Wel een mooie foto op de wijstand laten maken maar hij staat nog niet op de site. En ben zo blij! Was met n vriendin en die deed vandaag zo raar. Ik kreeg zo sterk het gevoel.. ik zeg ben je zwanger? Nee etc etc Zij toch na de beurs op t station een kruidvat test gehaald. Thuis gedaan enne zwanger nog wel heel pril ik stond helemaal te springen in dr woonkamer. Zij stond te janken. Echt zo leuk. Kan het niemand verder vertellen dus deel het maar even met jullie Kon t merken, ze ging ineens raar eten, begon bijna te spugen op t station van iets vies wat op de grond lag, vanmorgen ging ze ineens staan roken wat ze normaal alleen op feestjes doet en ze was heel moe en zag er ook zo uit. Nu wilde ze nog een keer naar de beurs die slimmerd had vanmorgen moeten testen! Hoe is het hier? Al iemand roze? HOOP? Sjors. o jammer dat ze dan zo af laat weten. Was wel heel veel aanmeld gedoe enzo hoor heb heel selectief gedaan dit keer. Ook de HH beurs overgeslagen, was veel te druk! GRoetjes!