@lin, gaaf man van je vriendin!! Wat leuk ook dat je gelijk al deel uit hebt gemaakt van haar geluk! Snap dat je het nog niemand mag vertellen ! Maar ja, bij ons is het veilig! Ik kijk uit naar dinsdag, hebben we de termijnecho. Vind deze keer wel spannend nog. Als het dan nog goed is, dan heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat deze keer! Spannend dus. Nu lekker avondje op de bank, ben moe!
hier nog steeds niet ongi,maar vanmorgen wel een erg dalende temperatuur,geen testje meer gedaan na zaterdag. vanmiddag in Gent geweest.ik krijg volgende week donderdag een Hysteroscopie.Als daar niks uitkomt,dan ligt het waarschijnlijk toch aan mijn leeftijd. ik lees aankomend weekend even bij,ben heel erg druk met ons huis,morgen komt de fotograaf foto,s nemen van ons huis en het hele huis moet perfect schoon en netjes zijn...dus ben erg moe Sorry meiden dat ik jullie een beetje verwaarloos.
@ Sjors, hoe was je Controle vandaag? Was je suiker stabiel? @ lin wat leuk van je vriendin zeg! @ hoop, nou ik duim voor goed nieuws volgende week donderdag. Is het een echo van je eileiders die ze maken? Of wat houd het precies in? @ all. Wat ik de laatste dagen gedaan heb, na het klussen rond mijn ei. Bovenverdieping de plafonds eruit gesloopt, muurtje gesloopt, nieuwe leidingen gelegd, zolder afgetimmerd, vloeren eruit gehaald en muren gestript. Behang eraf, vloerbedekking van de trap en helemaal egaal gemaakt. Nu komt er schot in. Ben bek en bek af, maar nog een paar weken.. ........ Zucht
@sjorsjette: amaai, heb net je verhaal gelezen, wat was dat zeg, ben je al een beetje bekomen nu? @banjabes: ja de misselijkheid blijft hier aanhouden, de ene dag al wat harder dan de andere, de laatste dagen weer wat meer dus hierdoor voel ik me weer wat minder onzeker. Hoe gaat het met jou? @troelie: m'n onzekerheid komt meer door m'n mk van vorig jaar denk ik, ben nu wel blij met m'n misselijkheid hoor, raar om te zeggen hé, hoop dat m'n echo van 7 maart gewoon al die onzekerheid wegneemt en het echte genieten kan beginnen, moet wel zeggen dat ik me al minder onzeker voel op dit moment Bedankt iedereen voor de bemoedigende woorden De laatste dagen weer wat minder geweest, enkele dagen thuis geweest met dochtertje wegens krokusverlof en natuurlijk is ze zaterdag ziek geworden en dit duurde tot woensdag, nu voelt ze zich gelukkig al beter
Thanks. Hier ook een beetje druk en heel veel gezeur aan mn hoofd. sorry even geen ruimte om te antwoorden.
Hey girls.. Sorry dat ik jullie verwaarloos maar ben echt doodziek al de hele week lees snel bij.. Sjors dikke knuf, hoop dat alles weer goed met je gaat! Rest.. Knuffel!
Jahoe....ik heb een afspraak in het ziekenhuis en eerder dan ik had verwacht. Ben zo blij. 19 maart al, terwijl ik er van uit was gegaan dat ik pas in april een afspraak zou hebben. Echt fijn hoor. Hoop dat ze zo snel mogelijk onderzoeken willen doen, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk weer door. Maar de onderzoeken zelf duren ook vaak een paar maanden. Dus even heel erg geduldig zijn hier nog. Bloeden is vorige week na 4 weken eindelijk gestopt. Werd er wel een beetje simpel van op een gegeven moment. Nu hopen dat mijn eigen cyclus ook weer op gang wil komen. Die duurt nu al 35 dagen!
@banjabes, wat fijn dat je zo snel al mag! Vervelend he dat afwachten. Het klinkt heel cliche, maar het is echt zo; tijd vliegt voorbij en achteraf kijk je terug en lijkt het heel snel gegaan. Ik moest na mijn 2e miskraam 3 maanden wachten op dat darmonderzoek, dat leek zo lang en de tijd leek op dat moment niet snel te gaan. Totdat de eerste maand voorbij was en toen vloog het voorbij. En nu alweer 11 weken zwanger. Komt goed meis, voor je het weet, hebben jullie weer goed nieuws! @ziekte, drukte en all, beterschap en hopelijk tot snel weer! Geeft niks als je tijdje niet reageert. Dat hebben we allemaal wel eens! @hoop, zie dat je banner weer op de eerste dag van cyclus staat. Ben je ongesteld geworden of doet de banner dat automatisch?! @yvon, jij hebt echt veel gedaan!! Als het af is, willen we wel foto's zien hoor! Ben nu wel nieuwsgierig hoe het geworden is! @rest, net verjaardag van mijn moeder gehad. Was gezellig! Ik lig nu wel weer later op bed dan normaal, maarja. Gister lag ik er om 20.45 uur in. Ben zo moe nog steeds. Ik ga nu ook lekker slapen!
Hoi meiden, sorry voor verwaarlozing . Maar had vaak geen puf meer na werken. Maar werk zit er op voor de komende 6 mnd. Gister door de arbo-arts arbeidsongeschikt verklaard voor de rest van mijn zwangerschap. Vandaag zoveel mogelijk alles afgerond. Volgende wk thuis nog wat afronden. Maar nu zou ik dus wat meer tijd moeten hebben om hier weer mee te kletsen . Ik kom snel even fatsoenlijk bijkletsen. Voor nu even een zwaai en een dikke knuf voor iedereen!
@hoop.. Shit had het zo gehoopt voor je @ afrola... Klote dat je moet stoppen maar ook wel lekker toch? Is ook niet niks 2 van die hummels in je buik! @ all... Hier alles redelijk... Misselijk en moe dus doe lekker rutig aan *zwaai*
Hallo allemaal, ben ik ook weer even. Heb jullie ook een beetje verwaarloosd, sorry! Beetje druk weekje zo voor ik naar NL ga. Vandaag nog een massage en dan morgenavond in het vliegtuig (zweet nu al peentjes!!) @Yvon: wow, jij bent bijna een bouwvakker Dat je dat allemaal kunt zeg!! Echt heel knap. Fijn dat het begint op te schieten nu. Hoe is het verder met je? Al een gevoel bij deze maand of het raak is? Hier heel wisselend. Begin van de week was ik wel positief, nu weer wat minder, al is mijn temperatuur nog mooi hoog (maar als ik kijk naar de vorige twee maanden zegt dat nog niks...) @Afrola: wel beter om nu rust te kunnen nemen, toch? Heb je trouwens zin om naar onze meeting te komen? Over de meeting: ik heb nu een aantal e-mailadressen en zal zo even een mail sturen met een voorstel. De rest die nog niet heeft gereageerd kan natuurlijk altijd nog beslissen om wel of niet te komen. Waarschijnlijk wordt het dus 10 maart. Nou, even nog wat laatste dingen doen en dan op naar de spa! Fijne zaterdag allemaal!
Heb het mailtje verstuurd. We zijn nu met Lizzy, Yvon, Lin en Troelie en ik. Kan ik verder echt niemand overhalen? O ja, Sjors, jij wilde toch ook graag komen? Stuur me dan nog even een pbtje met je mailadres. Ik wilde trouwens even vragen, als jullie naar mijn kaartje kijken op FF, zou ik echt mijn eisprong op dag 13 hebben gehad? Dan zou ik morgen namelijk al op 10 dpo zitten en heel misschien wel een testje kunnen wagen nog voor ik naar NL ga. Ik heb de eerste dagen van de cyclus niet getempt maar het schommelt altijd rond de 36,5 voor mijn eisprong. Ik twijfel namelijk of mijn eisprong misschien niet pas op dag 17 was. Pff word best wel moe van mezelf weer
@jeetjeb. O ga je morgen al! Leuk Ik heb al gereageerd op de afspreek mail. @Lizzy pak je rust. @Afrola. O al met verlof. Nou rustig aan en probeer dr maar een beetje van te genieten. Al klaar met alle voorbereidingen? @all. Heb even niet zo fanatiek meegekletst. Pff hoop gedoe met werk geweest maar zou deze week goed moeten komen. Mogelijk wordt ik op mijn eigen team voor andere diensten geplaatst aangezien ik steeds in conflict lig met de chef op mn tijdelijke afdeling. Ze begrijpt niet zo goed wat het inhoud om minder te werken. Haar mening is dat dit geen recht is. Nou de bond erachter aangezet dan maar zo. Maar probeer me niet meer te druk te maken is niet goed voor de kleine. Heb een heel lief babypakje voor mn vriendin gekocht vanavond geven Groetjes!
@jeetjeb, ik heb ook gereageerd hoor, gezellig! Ik heb ook ff naar je kaartje gekeken en het lijkt er wel op dat je op dag 13 je ei hebt gehad hoor! Hopelijk is het raak deze maand, zou toch gaaf zijn! Rest reageer ik later, ben nu op mobiel.
Hoi lieve dames..... Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb...... Ik was nog steeds erg moe en al lang blij dat ik de 4 dagen werken volhield. Kwam eigenlijk nergens aan toe, bijv mijn email bijwerken, had er bijna 1000 ongelezen instaan, dat is niets voor mij, normaal is het helemaal bijgewerkt. Ik heb deze week vakantie gehad en dat was wel even lekker. Mijn vriend en ik zijn 4 dagen naar Marbella geweest en ons dochtertje is bij mijn ouders gebleven, dat was heerlijk. We misten haar natuurlijk heel erg, maar ook wel even fijn om samen te zijn. Het lijkt of de moeheid nu wat minder is, maar ja het is natuurlijk vakantie, dus ben benieuwd hoe de komende week zal zijn. Verder heb ik erg veel last van mijn onderrug, soms trekt het door naar mijn benen en kan veel minder doen dan ik eigenlijk wil. Ik ga deze week maar eens een afspraak met de fysio maken. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.... Ik las net even snel iets over een meeting, dat klinkt wel gezellig! Waar, hoe en wat? Zal proberen wat bij te lezen, maar alles zal niet lukken denk ik. Dikke knuffel voor iedereen
22/02 Controle Gyn & 5e echo Sjorsjette 23/02 NOD Hoop42 28/02 Termijnecho Troelie 28/02 Echo Fontys MissJuf 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 06/03 Controle vk Summer1983 06/03 Combinatietest Troelie 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 07/03 Fertiliteit arts Yvon1983 07/03 2e echo (nekplooimeting) Evy 14/03 TermijnechoLizzy 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 27september 2012
@Misjuf. Welkom terug. Vervelend dat je zo uitgeput was. Lekker weg geweest samen klinkt goed! Meeting. zaterdag 10 maart is de bedoeling, als je jeetjeb een prive bericht stuurt dat hoor je hoe en wat. Volgens mij is ze inmiddels al wel onderweg naar nederland dus ik weet niet hoevlot ze reageerd op mail maar komt vast goed Wat is dat voor een echo Fontys ofzo? @Troelie. Ook mee gezellig. Al zenuwachtig voor de echo? Even de lijst op datum gezet 28/02 Termijnecho Troelie 28/02 Echo Fontys MissJuf 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 06/03 Controle vk Summer1983 06/03 Combinatietest Troelie 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 07/03 Fertiliteit arts Yvon1983 07/03 2e echo (nekplooimeting) Evy 14/03 TermijnechoLizzy 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 27september 2012
Ik ben nog net niet onderweg hihi, vlieg vanavond om half negen pas namelijk en we wonen vlakbij het vliegveld. @Missjuf: stuur me even je e-mailadres in een privebericht dan stuur ik je een mail. Lijkt me leuk je te ontmoeten! @Lin: ik heb geen mail van je ontvangen. Kun je hem nog eens sturen? Zo, nu moet ik nog alles inpakken, dus ik ben er snel vandoor! Tot gauw!