Hey girls.. Helemaal vergeten te vertellen.. Maar heb net een trotse nieuwe papa aan de telefoon gehad Deze week is een vriendin bevallen van een dochter en ze heet..... Liz Leuk he
@missjuf, kan me er vanalles bij voorstellen hoor. Ik ben ook heel erg moe en heb vaak ook de puf niet meer om alles te lezen en te beantwoorden. Ik doe ook mijn best, maar meer dan dat kunnen we niet doen. Fijn dat jullie lekker ff weg zijn geweest en dat je weer een beetje bij bent gekomen! @jeetjeb, goed aangekomen in NL? Was het fijn je familie weer te zien?! @lizzy, leuk van je vriendin en grappig dat ze Liz heet! Hele leuke naam trouwens! @lin, hier inderdaad wel gespannen voor morgen. Vind het wel een hele spannende echo. Als het nu nog goed is, dan is de kans dat het misgaat gewoon heel erg klein. Dat zou natuurlijk geweldig zijn. Maar aan de andere kant is er echt de angst dat het niet meer goed is. Komt puur door de ervaring, want het gaat verder allemaal prima. Nog veel last van de kwaaltjes, dus wat dat betreft zou het allemaal wel goed moeten zijn. Maar ja.. Nog ruim een dag wachten...
@banjabes: pff wat naar toch dat wachten nu weer, hoop dat je cyclus snel op gang komt. fijn dat je zo snel al naar het ziekenhuis kan @lizzy: leuk dat je vriendin bevallen is en Liz is een leuke naam @troelie: spijtig dat die onzekerheid er toch een beetje in blijft zitten hé, maar morgen zit alles nog steeds goed hoor en dan kan je pas volop beginnen genieten. Zo denk ik toch ook voor volgende week . Ben niet zoveel meer op zp, komt vooral door de vermoeidheid 's avonds en in het weekend komt het er gewoon niet van, elk vrij momentje wil ik een beetje bijrusten. Voor de rest nog steeds last van m'n misselijkheid, dus dat is goed hé
28/02 Termijnecho Troelie 28/02 Echo Fontys MissJuf 28/02 Controle gyn Afrola 01/03 NOD Yvon1893 03/03 NOD JeetjeB 06/03 Controle vk Summer1983 06/03 Combinatietest Troelie 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 07/03 Fertiliteit arts Yvon1983 07/03 2e echo (nekplooimeting) Evy 14/03 Termijnecho Lizzy 21/03 Afspraak lactatiedeskundige Afrola 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 27september 2012
@ Lizzy, Vervelend dat je misselijk bent en moe. Maar dan zit het vast goed niet meer werken voelt dubbel, aan de ene kant opluchting. Aan de andere kant is thuiszitten idd ook niet alles . @ JB, ha inmiddels veilig in NL?! Kan me voorstellen dat je dan vantevoren even heel druk bent met dingen afronden en pakken etc . Wat een mooi kaartje weer. Eisprong lijkt me wel op dag 13. @ meeting, ben wel benieuwd waar en wanneer. Beslis echter pas op het laatst of ik ook echt kom. Hangt er vanaf hoe ik mij voel. @ Lin, balen dat je huidige chef niet zo meewerkt. Hopelijk mag je idd switchen naar je eigen team! @ Missjuf, lekker dat je bent bijgekomen van je vakantie. Heb je al gebeld naar fysio, doen hoor! Als je echt aan niets anders toekomt dan slapen is het dan niet verstandiger op je werk wat gas terug te nemen? @ Troelie, alvast succes voor morgen. Hopelijk slaap je nog een beetje vanavond. Kan me voorstellen dat je gespannen bent. Maar komt vast goed! @ Evy, fijn dat je je zwanger voelt . Reageren komt vanzelf wel weer! @ all, genietn van mijn 1e echte verlofdag . Wel nog een drukke, iedereen thuis (papadag) maar juist ook wel gezellig. Morgen de hele dag alleen. Vandaag ook bij fysio geweest, zij constateerde snel dat BI flink erger was geworden. Had ik ook al gemerkt . Maar ze adviseerde nu met krukken te lopen voor extra steun bij het lopen. Daardoor kan ik het langer volhouden met minder pijn. En aangezien ik nog hoop 10-12 wk door te lopen met de kindjes in mijn buik was dat wel aan te raden. Gelijk maar gehaald en hopen dat het idd helpt, leek vandaag wel zo op het kleine stukje terug naar huis
@ jeetjeb , ja een bouwvakker incl blauwe plekken, schrammen. Maar gelukkig zijn mijn nagels heel wij kamperen in de woonkamer. Best gezellig! Over deze maand doe ik geen voorspelling ,-) ene moment denk ik dat ik kwaaltjes heb andere moment weer niet . Lijkt me ook sterk, 7 maart moeten we naar het ziekenhuis....... En hoe baat het bij jouw nu? Goede vlucht gehad? @ troelie, lief dat je aan de wachtbankers denkt! Het gaat goed, druk en kwaaltjes op en af, dus ik gok er niet meer op! ,-) @ afrola, geniet van je verlof! Fijn dat de krukken je helpen. Hoop dat de komende 12 weken heel erg mee gaan vallen!
28/02 Termijnecho Troelie 28/02 Echo Fontys MissJuf 28/02 Controle gyn Afrola 01/03 NOD Yvon1893 01/03 Hysteroscopie Hoop42 03/03 NOD JeetjeB 06/03 Controle vk Summer1983 06/03 Combinatietest Troelie 07/03 20 weken echo Summer1983 07/03 Controle vk Sweet84 07/03 Fertiliteit arts Yvon1983 07/03 2e echo (nekplooimeting) Evy 14/03 Termijnecho Lizzy 21/03 Afspraak lactatiedeskundige Afrola 22/03 NOD Hoop42 27/03 30 weken echo ivm placenta Lin 09/05 20 weken echo Lizzy Zwanger!! Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012 Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012 MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012 Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012 Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012 Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012 Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 15 september 2012 Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012 Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 "Voorlopig" uitgerekende datum: 27september 2012
Troelie/ missjuf Veel plezier bij jullie echo vandaag! Dat jullie mooie , gezonde kindjes mogen zien!
@afrola: lijkt me toch zwaar een tweelingzwangerschap voor het lichaam, vind 1-tje al vermoeiend, chapeau hoor, hoop ook voor jou dat je het nog 10-12 w kan volhouden @troelie & missjuf: laat hier maar snel iets weten hoe de echo's waren gisteren een super misselijke dag en het ziet er naar uit dat dit zich vandaag lekker gaat voorzetten lol, ach dan eten we wat meer
@afrola, respect voor jou! Fijn dat je nu lekker je eigen gang kan gaan en niet meer 'vast' zit aan je werk. Geniet maar lekker van je rust. @yvon, tuurlijk denken we aan jullie!! Ik ben echt kei benieuwd weer iedere maand! Hoop altijd op goed nieuws en hoop dat mijn kaarsje voor jullie snel gaat werken! Wanneer ga je testen? @jeetjeb, hoe gaat ie in NL? Heb jij al getest?! weet je zus van de miskraam en jullie kinderwens?! Ik heb vandaag pas om 16.15 uur echo, moet dus nog ff wachten. Ben er wel een beetje gespannen voor. Vind het wel een hele mijlpaal weer.. Nou, ik ga maar weer eens werken..
@ troelie, dankjewel lief! Ik ga pas een dag ma mijn nod testen heb ik afgesproken met mezelf. Heb ook geen testen meer in huis. Kijken of ik het kan Succes met wachten! Laat je weten hoe het was?
Hey meiden, @ Troelie, spannend vandaag weer een echo. Komt vast helemaal goed, al kan ik goed begrijpen dat je weer een beetje onzeker bent.. Succes met wachten en ik duim voor een prachtige echo !! @ Wachtbankers, spannend weer de laatste dagen tot jullie NOD. Hopelijk positief nieuws. Succes en sterkte met wachten.. @ Afrola, dus je verlof al ingegaan.Zal vast wel even wennen zijn niet meer aan het werk te hoeven, maar alles voor jullie kindjes. Vervelend die BI, hopelijk geven de krukken je wat verlichting.. Genietse van je verlof !! @ Evy, balen dat je zo misselijk bent ! Hopelijk zakt het gauw weer wat af.. Hier helaas wat minder goed nieuws. Sinds vrijdag ontzettend veel last van mijn linkerlies/banden, kan bijna niet meer lopen. Erg veel pijn, echt hopeloos. Ik denk dat ik vorige week te veel belast heb, met 4 dagen werken en hele dag slenteren op de huishoudbeurs. Nu voor deze week ziek gemeld, baal er zo van.. Als het eind deze week nog niet beter is met rust, dan moet ik naar de fysio. Hopelijk knapt het gauw weer wat op.. Verder gaat alles gelukkig goed ! Volgende week 20 weken echo, spannend !!
Hey girls ff tussen het poetsen door @JB welkom in Nederland meis.. Helaas niet zo'n mooi weer Fijn om je familie weer te zien ?? @Summer.. He balen zeg dat je zo'n pijn hebt, toch maar een beetje rustiger aan gaan doen dan meis.. Goed voor jezelf en de ukkepuk zorgen @Afrola... Wow lijkt me ook echt heftig dat je nu al zo'n last hebt. Hoop dat je met de krukken iig nog zeker 10 weken goed vooruit kunt @Troel en Missjuf.. Ben erg benieuwd naar jullie echo's @Evy.. Vervelend zo misselijk, maar ja wel een echte zwangerschapskwaal en das dan wel weer leuk @Yvondesuperklusser.. Klinkt goed allemaal. Wat goed dat je dat allemaal zelf mee doet! Wij gaan over een paar weken de badkamer ook verbouwen.. Had me zo verheugd om met zo'n kangoo te gaan slopen maar dat zal ik ukkepuk nu maar niet aandoen al dat getril Heerlijk als straks alles klaar is! Ik duim voor je dat het raak ik, ik had het ook echt niet verwacht en toch gekregen @Linn..Aargh zo irritant dat gedoe op je werk.. Om doodziek van te worden. Gun je echt een beetje rust dat je lekker ontspannen van je zwangerschap kan genieten @Hoop.. Stomme stomme stomme ongesteldheid :x Dikke knuf voor jou... Lekker chocolaatjes eten en mentaal voorbereiden op klussen @All.. Hier helemaal hyperdepiep.. Sinds vandaag echt weer energie.. Echt zo heerlijk.. Net heel mn keuken gesopt.. zo de woonkamer en de badkamer Kwaaltjes nemen af.. Beetje eng maar het voelt nog zo goed dat ik me niet teveel zorgen maak.. Nog twee weekjes en dan weer een echo.. Ben zo benieuwd.. Hoop op een lekker druk spartelend kindje.. Kan niet w88 Maandag functioneringsgesprek.. ga ik waarschijnlijk te horen krijgen dat ik eruit moet.. Moet nu een vast contract krijgen en das niet echt gunstig in de kinderopvang nu.. Dus das goed klote wantttt ik ben 24 sept uitgerekend en 31 aug loopt mijn contract af.. maar goed... dat wist ik van tevoren (vriend heeft gelukkig een goede baan), dit kleine wonder is nu gewoon het belangrijkst Zo weer aan de poets
@summer: wat naar dat je zo last van je banden hebt, hopelijk gaat het snel beter @lizzy: wat leuk om te horen dat je je zo goed voelt, moet zeggen dat ik gisterenavond sinds lang ook weer iets meer energie voelde Ok m'n misselijkheid kan ik nog verdragen, maar sinds twee weken merk ik nu meer en meer dat naar toilet gaan echt een probleem wordt, sorry voor de details, maar schommel echt tussen constipatie en dan heel harde diarree, iemand enige tips hiervoor?
Zo moest weer even bijlezen! @Evy. Roosvice laxo (babyafdeling supermarkt) helpt tegen harde drollen. Banaan helpt tegen diaree en een glaasje cola. Verder is het normaal hoor want alles verschuift heb het ook met vlagen. Verder goed slapen en regelmatig eten. Als die misselijkheid nou echt erg is kan je misschien een recept halen bij de dokter.. Of hou je het nog wel uit? @lizzy. Mooie naam hoor Liz enne thanks ja vandaag ging ik ook echt naar het werk met wat gaan we vandaag weer krijgen. Nou niks gebeurd maar leuk is het niet inderdaad. Ben al flink aan het aftellen nog 8 weken en 1 dag werken... (erg he)Fijn dat je weer wat energie hebt. Spannend met je werk. Wel goed dat je van het slechte nieuws uit gaat kan het altijd meevallen. @Summer. O vervelend. Heb dat ook met een stuk lopen. en het wordt inderdaad steeds erger. Wat een beetje helpt is wijdbeens lopen als het zo trekt en even stoppen tussen door. Heel vervelend gevoel is het he. Nog even dan mag je voor de 20 weken echo! Al aan het aftellen? @Yvon. Wat knap van je meid dat je wacht. Duim gewoon door hoor want het mag nu wel een keer roze zijn! Wel fijne afleiding met de bouw thuis! @Troelie. Denk aan je je zal dr nu wel liggen! Deze keer een mooie ervaring. (duim) @Afrola. Verlof, probeer dr maar van te genieten. Hoe is het met de ukkie's? Jammer vd krukken maar als het maar wat helpt! @Misjuf. Wat voor een echo heb je trouwens? Ben benieuwd. @Banjabes. Hoe gaat het met je? @Hier. Alles wel goed. Niks geks gehoord vandaag op t werk. Wel slecht aan het slapen het is een drukke boel van binnen 's nachts. Nu lekker relaxen. Groetjes!
@lin, balen zeg van je werk. Fijn dat het inmiddels al af te tellen is, alhoewel 8 weken in zo'n situatie ook nog (te) lang is! @evy, ik wissel ook met gewoon normaal kunnen en moeilijk kunnen. Vandaag ook weer harde drol, deed gewoon zeer toen hij eruit kwam (sorry voor details)! Echo was goed vandaag!! Weer heerlijk liggen genieten van ons beebje! Uitgerekende datum blijft 15 september. Nu proberen te genieten!!
Wat fijn om te lezen dat het met de meeste van jullie allemaal zo goed gaat. @Troelie, fijn zo'n echo en de datum blijft hetzelfde...super! @evy: Balen dat je zo erg misselijk blijft meid. Echt heel vervelend. @Lizzy: Spannende tijden meid. Hoop dat je functioneringsgesprek mee gaat vallen en dat je toch mag blijven. @summer: oe vervelend meid dat je bijna niet meer kan lopen. Rustig aan hoor. Wat niet gaat gaat ook echt niet he? @hier: Nog geen ongi te bekennen hier. Over twee dagen is het 6 weken geleden, dus er moet nu wel wat gaan gebeuren. Gister een testje gedaan en ook echt nog een positieve test (wel een dun lijntje, maar ook nog duidelijk). Hoe lang duurde het bij jullie voordat al dat hcg uit jullie bloed was?
@ Troelie, wat super dat de echo weer goed was !! Nu proberen lekker wat te gaan genieten.. @ Lin, thanx voor je tips. Is idd erg vervelend die pijn. Ben idd al aan het aftellen voor volgende week de 20 weken echo, blijft spannend !! Wat fijn dat je vandaag een goede dag hebt gehad op je werk zonder gezeur. Wel fijn dat je kunt gaan aftellen voor je verlof. @ Banjabes, thanx ! Wat vervelend dat je nog niet weer ongi bent geworden, zit je dan toch op te wachten he. Tenminste dat had ik wel. Zeggen dat het meestal tussen de 6-9 weken kan duren tot je menstruatie weer op gang komt. Soms zelfs nog wel langer.. Ik heb een curretage gehad en na 2 weken had ik een negatieve test. Ik heb de eerste ronde geen eisprong gehad na mijn curretage. Hopelijk duurt het bij jou nu niet lang meer.. Succes en sterkte met wachten. @ Lizzy, wat fijn dat je je vandaag zo goed voelt en dat je grote schoonmaak hebt gehouden. Kan je weer ff vooruit.. Hopelijk krijg je goed nieuws tijdens je gesprek en mag je blijven..