@banjabes. Ja, snap het. Wel lief dat je familie en zijn familie dat willen doen. Deze opties kunnen dus na 2 mk? Of is dit bijzonder dat ze dit nu doen? @hoop. Ja klopt ze gaan kijken of beide stukken niet meer id weg liggen. En of het 1 stuk is met een aanhangsel of echt een extra losstuk. Als de placenta/bijstuk nog steeds id weg ligt gaan ze me doorverwijzen en ga ik dus naar de gyn voor de controles en ook extra onderzoeken. Als er niks veranderd zullen ze een keizersnede plannen. Ik ga ervan uit dat het niet veranderd is aangezien de kans maar klein was (20%) bij enkele placenta's is de kans 90% Maar toch spannend. Hebben jullie al een ander huis op t oog dan? Zo net 1,5 uur bijgeslapen! groetjes
@Lin: wel heel spannend allemaal zeg.Dus de kans is groot dat je een keizersnee krijgt? Hoe sta je er zelf in? Ben je vrij rustig of maak je je erg ongerust? Wij gaan een huis huren na de verkoop van ons huis,maar wel een duurdere categorie huizen.Niet via een woningstichting,maar we huren het huis via de makelaar.De makelaar zorgt dat als ons huis verkocht is,dat hij een huurhuis voor ons heeft.We weten al in welke wijk dat word en we hebben ook al zo,n huis bekeken.allemaal erg mooi.In de zomer komt er een huis leeg daar en de makelaar hoopt dat dat mooi uitkomt met de verkoop van ons huis....dus maar flink duimen.
@hoop. O spannend dan of dat gaat lukken! Waarom verkopen jullie het eigenlijk? De keizersnee etc dat laat ik maar over me heenkomen. Mn vriend neemt 3 weken vrij en ik weet dat ik dan wel in goede handen ben. Daar maak ik me het minst druk om. Wat ik wel lastig vind is de risico's vroeggeboorte bloedingen en 'gaat het allemaal wel goed tot ze groot genoeg is'. Probeer dus echt heel goed naar mn lijf te luisteren en voormezelf en de kleine op te komen. Zoals laatst met mn werk, dan wordt ik echt wel boos van wanneer mn chef me het gevoel geeft het niet serieus te nemen. Ben dus een heel andere werkneemster dan ik altijd was. Schoof meestal mezelf opzij voor werk en nu is dat andersom. Werk is niet belangrijk meer. Ben heel erg gericht op thuis en een gezond kindje op de wereld zetten. Nooit gedacht dat ik zo zou omslaan aangezien mn werk mn alles was maar goed alleen maar gezond denk ik groetjes!
@jeetjeb: spijtig dat je ongi begonnen is, dikke knuffel bedankt, morgen heb ik m'n echo om 8u40 (lekker vroeg), ben best zenuwachtig @hoop: wat leuk dat er al zo snel geïnteresseerden zijn, zeker in deze onzekere tijden, toen wij ons huis verkochten heeft het bijna 1,5j geduurd voor het verkocht was, hoop dat het bij jullie veel sneller zal gaan @lin: alles gaat vrij goed, zie m'n buik stilletjes aan groeien, ook nog wel misselijk, maar heb de indruk dat het wat begint te verbeteren en toch vrij zenuwachtig voor m'n echo morgenvroeg. Goed dat je nu die omslag maakt, op dit moment is je gezin en zeker je dochter het allerbelangrijkste. Vandaag wordt het spannend aftellen naar morgen, pff, wat kan een dag dan toch lang duren hé
@Lin: zo zie je maar hoe een mens opeens kan veranderen he. Nu komt werk op de tweede plaats en dat is logisch. Goed dat je op jezelf let. Ons huis verkopen we omdat het op de eerste plaats te klein is boven voor ons gezin.We hebben geen zolder waar we iets mee kunnen en die missen we kwa ruimte. Op de tweede plaats vinden we het fijn om een huis te krijgen waar we samen vor gekozen hebben,zonder herinneringen aan exen . Mijn vriend woonde daar al(heeft daar gewoond met zijn ex)en we vinden het samen fijn om een nieuwe start te maken.Nieuw huisje,nieuwe meubels.Hopenlijk nu ook nog een babytje. @Evy: heel veel succes morgen met de echo,laat je het even weten hoe het was?
@hoop: ja hoor, zal proberen niet te lang te wachten om hier iets te posten, maar ik ken mezelf , maar zal m'n best doen
Hoi meiden, Druk weekend gehad, dan altijd weinig tijd om te reageren omdat man en kind ook thuis zijn . Nu de hele dag het rijk voor mij alleen. Lekker rustig @ Evy, spannend morgen weer echo, hopelijk kun je nog lekker slapen vannacht en krijgen we morgen snel goed nieuws! @ Hoop, spannende tijden met huis in de verkoop. Hopelijk hebben jullie geluk en kunnen jullie snel verkopen! Ieg heel positief dat er geinteresseerden zijn @ Lin, balen van harde buiken, buikpijn etc. Kom maar goed voor jezelf op. Hormonen en kindje op komst kunnen je (tijdelijk) behoorlijk veranderen. Helemaal niet erg dat je je op jezelf richt. Dat is nu ook even het belangrijkst. In mijn eerste zw.schap had ik dat ook heel erg. Nu iets minder, maar ik luister wel naar mijn lijf. Die zorgt daar ook wel voor met pijn, harde buiken en moe zijn . Mijn hoofd heeft het daar soms moeilijk mee, maar ik heb het te accepteren. En werkgevers/collega's al helemaal ! @ Banjabes, zo wat een uitgebreid onderzoek bij jou naar de mk. Had ik nog niet eerder gehoord dat ze zo uitgebreid familieonderzoek doen. Wel goed lijkt me, zeker als het in je familie toch best vaak voorkomt. Spannend lijkt me wachten op de uitslag. @ LIzzy, leuk klinkt de spaarvarken , ook wel fijn en leuk juist als het een meid is dat ze ook wat stoere spulletjes heeft @ JB, knuf voor alweer ongi en spanning voor de meeting. Wist je maar wanneer het zover was, dan zat het heel wat gemakkelijker op de wachtbank @ Summer, balen dat je thuiszit vanwege bekken. Maar wel goed dat je even om jezelf denkt. Kun je tijdelijk minder lichamelijk zwaar werk doen? 't is anders ook weer zolang thuis zitten. Maar ja doorlopen werkt echt averechts, wordt het alleen maar erger. Fijn dat arbo daarin wel met je meedenkt @ Misjuf, mooie buik, idd fors. Maar ik hoor al mijn hele zw.schap dat het bij een tweede veel sneller gaat met je buik omdat hij al voorgevormd is. Ook zeggen ze allemaal dat je buik niet veel groter wordt dan bij de eerste, alleen dat ie sneller die grootte bereikt. Dus dat hoop ik maar voor je. Zelfs ik met twee in mijn buik krijg dat te horen, maar ik geloof er voormezelf niet in dat mijn buik niet nog veel groter wordt . VOor jou hoop ik het wel, 't is mooi zo'n buik, maar opgegeven moment ook lastig en zwaar @all, wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Sorry als ik iemand oversla.
@evy, heeel veel succes morgen!! Ik ga voor je duimen! @hoop, wat goed dat er al kijkers komen! Hopelijk zijn ze geinteresseerd en kopen ze het! Dan kunnen jullie fijn samen opnieuw beginnen, dat heb je verdiend! Ook voor jullie zal ik duimen! @missjuf, jeetje wat een buik zeg! Heel mooi! @de rest, sorry als ik mensen vergeet. Ik zit op de iPad en batterij is bijna leeg, dus moet ff doorwerken ! Vandaag nekplooimeting gehad, nekplooi was 1,2 mm, dus zag er goed uit. Nu nog de bloeduitslagen. Baby was beetje eigenwijs. Hadden 3 pogingen nodig omdat hij/zij niet goed lag! Maar heel mooi kunnen zien! Hartje weer gehoord. De baby is gewoon 2 cm gegroeid in 1 week! Helemaal trots !!
@troelie. gefeli met de mooie nekplooi! toch een fijn gevoel he. @evy. Suc6 morgen @Afrola. Ja inderdaad! Ah komt goed @hoop ja logisch dat je een plek van jullie samen wilt. Ik duim door voor roze! @de rest. Beetje veel gedaan, kreeg ineens last van een schoonmaak bui vanmiddag. Nu dus languit op de bank! Morgen naar de verloskundige, heb geen vocht verlies meer gehad dus misschien toch geen gaatje? groetjes
@lin & afrola: Dit is in sommige ziekenhuizen standaard na twee miskramen lees ik op internet, maar ik ben in principe nu doorverwezen door de huisarts. Ik had aangegeven dat ik nu weer een miskraam had en vertelde haar over de open ruggentjes bij mijn man in de familie. Zeker met ook nog eens mijn vroeggeboorte, vond ze het nodig om me door te sturen. Zo is het allemaal gekomen. @hoop: Dat zou zeker mooi uitkomen als je dan precies je huis ook verkoopt. Ga duimen voor jullie. @Lin: Nou meid, heel goed dat je goed naar jezelf luistert hoor. En jammer als mensen dat niet van je gewend zijn. Er is maar 1 ding heel belangrijk nu en dat is je kleintje zo lang mogelijk in je buik houden. @troelie: Goed nieuws meid! Fijn zo'n mooie nekplooimeting.
@Troelie: fijn dat de nekplooimeting goed was! Dat is al een hele rust! @Banjabes: dat is echt heel netjes van je huisarts,de meeste vrouwen moeten hier smeken om hulp na herhaalde miskramen. Toen ik me inschreef in het Gentse ziekenhuis zei die mevrouw dat ze al de hele morgen bezig was met buitenlandse (nederlandse en duitse) vrouwen in te schrijven.In hun eigen land worden ze niet geholpen zei ze.Ze komen allemaal hierheen.Dus heel fijn dat jou huisarts anders is en je doorverwezen hebt! Geeft toch een fijn gevoel he. @Lin: gelukkig heb je geen vochtverlies meer gehad!! @Afrola: vermaak je je een beetje? @Evy: succes morgen!!
't feit dat ik goed geslapen heb, was waarschijnlijk al een teken, maar hebben net een super mooi beebje gezien dat perfect op groei zit. Ben zo blij, nu kan ik eindelijk volop beginnen genieten Hier ons beebje:
@troelie: bedankt , het heeft geholpen lol, ik zou wel elke week een echo willen om ons beebje te zien. Ik heb vandaag de nekplooi ook gehad en was 0,8 dus ook heel goed
FF snel want ben doodziek.. Evy wat een mooie echo! Echt een super mooi kindje, zeker iets om trots op te zijn. En nu genieten!! Troel.. Fijn zo'n goede nekplooimeting Stelt toch gerust he @hier.. rare afscheiding..beetje oranje dus de stress slaat al toe... 2 dagen diaree en overgeven gehad dus misschien is mn lijf in de war... doodeng.. Hmm correctie.. volgens mij is ht mn urine die zo'n rare kleur heeft.. heb natuurlijk 1 dag niks binnen kunnen houden... Heb nu Emesafene tegen de misselijkheid en braken gekregen.
Hoi meiden, @ Evy, wauw wat een mooie echo !! Wat fijn nieuws dat jullie kleintje zo mooi op schema ligt, lekker genieten !! @ Troelie, Fijn dat de nekplooimeting goed was ! Ook altijd weer leuk om je kindje weer ff te bewonderen op de echo . @ Lin, wat goed dat je geen vochtverlies meer hebt gehad. Wel een prettig idee lijkt me.. @ Lizzy, wat balen dat je zo ziek bent !! Hopelijk helpen de medicijnen tegen de misselijkheid en knap je snel weer wat op. Beterschap meid !! @ Banjabes, wat fijn dat alles nu goed onderzocht wordt. Wel prettig als je weet dat alles goed is of als er juist bijzonderheden zijn. Hier sinds een paar dagen weer wat minder last van mijn bekken. Kan me weer wat voortbewegen zonder de gehele dag pijn te voelen. Morgen naar de fysio en dan maar kijken hoe en wat.. Vanmiddag om 17.15 20-weken echo, wel spannend !! Gister controle VK was gelukkig allemaal goed.
Hey lieve meiden! Ik heb jullie weer gevonden gelukkig! Was even zoeken hahaha ik zie dat er inmiddels een hoop zwangere zijn .... Wat onwijs leuk? Hoe gaat het met jullie allemaal. Ik hoop goed! Ben alweer een tijdje van het forum af, had het er te moeilijk mee allemaal en heb bewust even de afstand destijds genomen! Eindelijk na 8 maanden frustratie en verdriet is het ons toch gelukt: IK BEN ZWANGER!!! Heel pril nog maar pas 4 weekjes dus het is nog heel spannend allemaal en vooral dood eng. Gaat het dit keer wel goed??? Pfff erg onzeker. Ik heb natuurlijk weer eens nergens last van en zou wel willen dat ik iets meer kwaaltjes had, maf hè?! Ik heb alleen met vlagen menstruatieachtige krampjes en soms wat weinig eetlust maar dat was het wel. M'n HCG verdubbelt wel. Gister weer een test gedaan en die was al een stuk duidelijker dan die van zaterdag en heb vanmiddag een CB met tijdsindicator gedaan en die gaf zwanger 2-3 weken aan dus dat klopt ook aangezien ik 4 weken ben. Klinkt bizar maar wou dat ik me beroerd voelde want dit is ook niks. Vandaag nog 4 weken en dan mag ik voor een echo dus hopelijk vliegt de tijd snel voor bij. Nou ik hoop dat ik weer gezellig met jullie mee kan kletsen over van alles en nog wat want dat heb ik wel gemist Heel veel liefs Brigitte