@ all, nee ik heb niet steeds verkeerd geklust! Anders waren mijn cyclussen. Niet steeds lang geweest maar als ik altijd zo vroeg mijn ei had dan had ik ook maar een cyclus van 22 dagen! Het is heel frustrerend om te horen dat andere de fout bij mij neer leggen! En ik weet dat jullie het zo niet bedoelen, maar het is niet fijn om te horen omdat jullie eigenlijk als geen ander zouden moeten weten. Zegt zij met een burnout plus baby stress plus verbouwstress plus mijn oma die op ster en ligt plus mijn hondje die ziek is, plus......
@yvon. fout? nee joh. dit kan je toch ook niet weten. Schijnbaar is het onregelmatig (had ik ook kwam dr ook bij toeval achter). Is heel normaal hoor dat niet alles standaard hoeft te gaan. Ieder mens is uniek en anders. Het is alleen wel handig om te weten. En ik hoop echt voor je dat dit misschien wel de oplossing geeft. Spannende tijd. ik duim voor je dikke knuffel!
Ps yvon, je luteuale fase (fase na je ei) of hoe noem je dat kan ook langer zijn dan 14 dagen.. kwam ik toen ook achter. Wat is er met je hondje?
@lin HET IS ALLEEN TOEVALLIG DEZE MAAND VROEG! Normaal heb ik altijd mijn ei rond dag 14/15! Mijn hondje heeft paaseieren van het buurmeisje gekregen incl folie. Deze zijn ze aan het verwijderen tevens krijgt ie anti stoffen tegen cacao
YESSSSSSSSS!!! Ik ben geslaagd voor mijn theorie ennnnnnnn......ons huis is verkocht! Onze dag kan niet meer stuk!! Bedankt voor het duimen meiden! het heeft zeker geholpen! Ik kom vanavond nog even meebabbelen,nu eerst eten.
@troelie en evy: Mooie echo's meiden. Goed hoor. @hoop: we hebben inderdaad mazzel met zo'n goede arts. Ze was er heel makkelijk in en kwam er zelf mee. Wat goed meid dat het huis is verkocht. Dat is wel heel erg snel zeg! Zeker voor deze tijd. En nog eens geslaagd. Gefeliciteerd! @Yvon: Spannend meid allemaal. Hoop dat het jullie snel lukt. Wat vervelend voor je hondje zeg! @hier: Vandaag een echte baaldag. Ja, vandaag zou ons eerste kleintje komen en dat is toch wel even slikken. Heel de wereld om me heen is zwanger en het lijkt alleen maar of er meer zwangeren bij komen. En wij nu maar WACHTEN:x. Valt even erg zwaar.
@Yvon: het kan inderdaad heel erg verschillen. Bij mij was een paar maanden geleden mijn eisprong een keer op dag 20 en nu afgelopen ronde al op dag 13!! Dus dat is ook een heel groot verschil en toch ook telkens een even lange cyclus ongeveer. Wel goed dat je het nu wist, kon je er mooi rekening mee houden! Hopelijk brengt het geluk!! Oh wat zielig voor je hondje!! Ik hoop dat ie goed opknapt. Hoe is het verder, met het huis? @Banjabes: kan me je frustratie heel goed voorstellen!! @MvJ: gefeliciteerd en welkom hier! @Hoop: gefeliciteerd!! @All: ik heb wel een beetje meegelezen maar beetje weinig tijd om te reageren. Vandaag nog een dagje naar Leeuwarden tot morgen en dan zitten de twee weken er alweer op. Jammer dat we elkaar toch niet gaan zien, maar ik hoop de volgende keer! Als ik weer terug thuis ben ga ik echt een afspraak maken ook bij een gyn, gewoon om eens wat dingen na te laten kijken. Ik moet sowieso een uitstrijkje laten maken omdat ik 35 ben en het alweer 5 jaar is geleden. Dus het is altijd goed. Hoop natuurlijk dat er verder niks uit komt en dat het alleen maar een geruststelling is.
Hoi meiden, Even weinig reactie van mijn kant. Gaat niet zo lekker hier dus dan weinig zin om te kletsen . Man zat ook 2 dagen in het buitenland waardoor zorg voor dochter volledig op mij neerkwam, is best pittig voor mij nu . @ Banjabes, knuf voor je baaldag. Hopelijk duurt het wachten op de uitslag van de onderzoeken niet al te lang. Wacht je daarop voor je verdergaat met zwanger worden, of gaan jullie gewoon door? (gewoon nieuwsgierig ) @ Yvon, hele dikke knuffel voor alle stress! Hopelijk gaat het inmiddels al weer wat beter met je hondje. Spannende eerste bezoek aan gyn achter de rug. Goede eerste echo met vroeg ei en klusadvies. Hopelijk is dat nog een beetje gelukt met alle andere zorgen. @ Hoop gefeliciteerd met halen theorie en vooral verkoop huis. Heerlijk dat het zo snel is gegaan! nu leuke plannen maken voor nieuw (huur)huis. Wanneer zouden jullie ongeveer gaan verhuizen? @ Lin, hoe gaat het met de harde buiken? Al wat minder nu ieg geen vruchtwater blijkt te zijn gelekt? @ Troelie, gefeliciteerd met de goede echo. Heb in het echo-topic toen ook gevraagd naar NUB en bij mij klopt het waarschijnlijk niet terwijl ze daar erg overtuigd waren... Dus blijft volgens mij een kansberekening @ Summer, gefeliciteerd met goede 20-wk echo altijd weer een opluchting als het ook echt goed is @ all, buikfoto's in mijn album voor wie dat leuk vindt.
@ jeetjeb dat gaat snel twee weken! Een keer extra na laten kijken kan nooit geen kwaad, geniet nog van je tijd hier! Wij kamperen nog in ons huis slapen in de woonkamer, maar de nieuwe leidingen zijn klaar en alles is gedaan met spachtelputz , het begint weer op een huis te lijken! @ banjabes wat een rotdag voor je! Ik kom je even een knuffeltje brengen! Sterkte vandaag! @ afrola, je het gaat gelukkig beter ik ga hem vanmiddag ophalen en lekker vertroetelen! Het buurmeisje heeft een mooie knutselwerkje gemaakt en heeft beloofd alleen maar honden snoepjes te geven. Wel lief. Wat een mooie foto's in je album, moet je trots op zijn!
We hebben recht op 15w (3maanden) bevallings- + zwangerschapsverlof en nadien neem ik direct mijn 3 maanden ouderschapsverlof ook op @hoop: allé een dubbele proficiat dan @afrola: mooie foto's, ik heb er tot nu toe nog geen gemaakt, deed dit bij m'n dochter wel dus moet er eens snel aan beginnen Hier gaat het ook niet zo lekker, weer enorm last van misselijkheid + ben serieus verkouden aan het worden, pffffffffff, zit er qua energie even door
@yvon. O balen van je hondje. Fijn dat ie wel naar huis mag. Verbouwing schiet nu ook op. Lekker klaar met de lente dus. @banjabes. dikke knuf. Rot dag (heb er die dag ook om gehuild terwijl ik wel weer zwanger was, kan me dus voorstellen dat het voor jou veel erger is nu) begrijpt je man/vriend het? @Afrola. Ja nog steeds last van harde buiken en loop ook moeilijker. (banden?) nou ja komt goed. Bij jou wat minder las ik.. rustig aan! Misschien een lekker middagdutje doen samen met je kleine spruit? @evy. Minder dat je je misselijk voelt. Ik zou toch vragen om een middeltje bij de dokter hoor. O in NL is het 16 weken verlof dus scheelt niks. @Jeetjeb. geniet nog even van de vrienden en bekenden. Alles even laten checken kan nooit kwaad! Was even in mn pauze dr dus ga weer ad gang! Fijn weekend allemaal
@afrola, mooie buik hoor!! Als je buik nog even zo door groeit, pas je straks niet meer op de spiegel ! @de rest, ben op het werk. reageer vanavond weer meer!
@Lin.. He shit wat erg van je vriendin Je weet helaas zelf ook hoe lastig het is, maar misschien kun je des te beter met haar praten.. Hopelijk is het onschuldig en valt het mee! @Troel.. Ben benieuwd of ze je nub goed raden! Ben zelf ook wel errug nieuwsgierig @Yvon.. En goed geklust? Duimen op een posi test deze maand!! Hoeist met je hondje? Issie weer de oude en heb je hem goed vertroeteld?? Mar ik lees dat je oma op sterven ligt Wat heftig meis, dat helpt samen met de verbouwstress er natuurlijk ook niet voor dat je je echt lekker voelt... Hoop dat snel het zonnetje weer voor je gaat schijnen! @Summer.. Hoe was het bij de fysio?? Wat nuttige dingen opgedaan? Wat fijn zo'n mooie 20-weken echo! Lekker eigenwijsje al zo te horen @Hoop.. Jeujjjjj!!! It's your lucky day geweest zeg! Wat goed dat je geslaagd bent en dan ook nog je huis verkocht! WAUW! En dat in deze tijd! Had je ook wel verdiend hoor een beetje geluk vrouwke! @Banjabes.. Hele dikke knuffel... Ik weet hoe pijnlijk het is, maar dat maakt het verdriet niet minder... En je mag ook best een baal of jankdag hebben, tis niet niks wat je allemaal voor je kiezen krijgt... *Knuffel* @JB.. Hoop dat je verblijf in Nederland fijn was En volgende keer als je dr bent spreken we gewoon wel af Misschien idd goed om ff naar de gyn te gaan. Al is het alleen om dingen uit te sluiten of voor je gevoel dat je er mee bezig bent. En een uitstrijkje is altijd een slim plan @Afrola.. Met je super mooie buik! Jeetje, je past straks idd niet meer op de spiegel haha Wat een lieve foto van je meisje en je buik Kan me voorstellen dat het zwaar voor je is! Hoop dat nu je mannetje terug is je wat meer rust hebt @ Evy.. Beterschap meis. Hopelijk blijft de griep je bespaard maar er zijn veel mensen ziek.. Goed voor jezelf zorgen en veeeel vitamientjes @all.. zo tis een heel verhaal geworden Functioneringsgesprek ging goed, was erg tevreden maar met de huidige terugloop in de kinderopvang durft ze nog niets te zeggen over contractverlenging, blijft nog ff spannend dus, ga dr maar vanuit van niet dan kan het alleen maar meevallen Afgelopen dagen doodziek geweest. Virus opgelopen op mn werk waarschijnlijk.. Erg vervelend. Hier gisteren ineens toch wat bruinverlies.. Echt zo minimaal, maar goed ik natuurlijk meteen stress... Ikke tampon gepakt, ik dacht dan kijk ik of er bloed zit. Klein beetje oranje aan de tampon. Denk een haarvaatje ofzo maar ik meteen in tranen.. Merk dat de angst toch best groot is nog steeds ook al roep ik dat het helemaal goed komt. Ik geloof er ook nog steeds in alleen het kleinste beetje wat lijkt op bloed raak ik in paniek.. Pff zal goed zijn als het woensdag is en ik weer ff bevestiging heb gehad
@Afrola: de verhuizing zal snel gaan.Die vrouw die het huis heeft gekocht heeft haast en wil er in mei in.Dus zal heel goed kunnen dat de verhuizing rond onze bruiloft ligt. @Yvon: dikke knuffel voor jou meis! @Lin: geen last meer van vochtverlies? @jeetje: groot gelijk dat je naar de gyn gaat! @Evy: lastig hoor die misselijkheid,maar het gaat voorbij! @Troelie: hoe ist met jou? @Banjabes: moeilijke tijd voor jou! Sterkte meid!
@Lin: dank je wel voor je lieve woorden! En wat vervelend zeg dat je wat bruinverlies hebt!Dat is het laatste wat je zien wilt.Toch heb ik er een goed vertrouwen in dat het goed zit hoor meis! Lastig dat je nog niet weet of je contract verlenging krijgt,even afwachten nog dan.Probeer je niet te druk te maken hoor.Dikke knuff
@Hoop.. Neuh maak me ook niet te druk, daar heb ik niks aan. Het komt zoals het komt, we zien het wel.. Kleine ukkepuk is het belangrijkst nu! Wat fijn dat ze al zo snel in het huis willen, ben je er lekker snel vanaf! Wat grappig, je trouwt op dezelfde dag als mn stiefzusje, zal aan je denken
Mijn vriend en ik zijn allebei op 14 mei jarig...en allebei in 1969 geboren..zo bijzonder! Vandaar dat we op die datum willen trouwen! Grappig dat je stiefzusje ook op die datum trouwt! En lief dat je aan ons denkt!
Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Vind het soms zo moeilijk. Mijn man zit er zo anders in dan ik. Zo'n dag doet hem helemaal niets, terwijl ik dan de hele dag aan het janken ben. Als ik hem vraag om vragen op te stellen voor het gesprek de 19e, dan kijkt hij op mijn lijstje terwijl ik aan het schrijven ben en zegt hij dat ik alles al heb. Ahhhh, word er af en toe echt gek van. @afrola: Ik weet niet of we voor een vierde zwangerschap mogen gaan. Dat is het eerste wat ik vraag tijdens het gesprek! @Lizzy: Wat fijn dat je functioneringsgesprek zo lekker ging. Blijft wel spannend dus, maar je hebt er in ieder geval een heel goed gevole bij. Wat schrikken toch weer van je bloedverlies. Kan het me heel erg voorstellen hoor! @Hoop: Nou, dat is wel heel toevallig dat jullie op dezelfde dag zijn geboren en ook nog in hetzelfde jaar. Kan me voorstellen dat jullie deze speciale dag hebben uitgekozen.
@Banjabes.. Ik herken dat heel erg van mijn vriend dat hij er ook heel anders instaat.. Ik kon zo verdrietig zijn en hij een stuk nuchterder... En als ik dan verdrietig was omdat een ander zwanger was, zei hij dat het geen wedstrijd was.. Dat snap ik zelf ook wel, mar het steekt gewoon... *Knuffel* @Hoop.. Zeker een mooie datum om dan te trouwen!! @All.. Gister naar concert van Anouk geweest! Was echt zooooo gaaf! 4,5 uur geslapen en nu weer knallen