Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Ik heb jullie een beetje verwaarloosd! Sorry....
    Druk op werk en druk thuis. Heb wel de berichten gevolgd hoor,maar gewoon niet echt de tijd gehad om te reageren. Ik ben blij om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    Ik zal proberen om wat acvtiever hier te zijn...Ik heb zoveel steun gehad aan jullie en nu laat ik het een beetje afweten....

Yvon: Hoe gaat het met je oma? Een dikke knuffel voor jou.

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lin: super leuk kamertje!! Ziet er echt mooi uit.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  5. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden!
    Remember me? Sorry.. ik schaam mij diep... heb mij hier al een hele tijd niet laten zien..
    Ik heb wel meegelezen, maar niet gereageerd... ben vooral druk geweest met mezelf en merkte dat ik even wat minder behoefte had aan meeschrijven. Wel meegelezen dus en dus redelijk op de hoogte van hoe het met jullie gaat! Mag ik nog meedoen? :(

Even een korte update:
    Inmiddels ruim 31 weken. Omdat ik zo hard groei en de baby ook groot leek te zijn ben ik getest op suiker, maar dit was gelukkig negatief. Na een groei echo leek de voorsprong in groei ook mee te vallen, wel iets, maar niet zorgelijk. Gewoon een grote buik/baarmoeder en ietswat mollig kind ;)
    Ik moet nog 2,5 week werken en dan met verlof.. gelukkig! Het begint nu fysiek wel echt zwaar te worden. Babykamer nog niet helemaal klaar en moet nog steeds veel spullen kopen, dus daar komende weken maar volop mee aan de slag.
    Wel zijn we er uit welke naam het wordt! Ik word met de dag nieuwsgierig hoe de kleine er straks uit zal zien en wat voor karakter ze heeft... spannend hoor.
    Nou tot zover maar even!

@JeetjeB: hoop dat je je snel weer beter voelt! Zowel mentaal als fysiek!

6. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    23/03 NOD Hoop42
    26/03 Controle VK Lin
    27/03
    30 weken echo ivm placenta
    Lin
    27/03 Controle VK Dilann
    28/03 Echo VK Troelie
    02/04 NOD JeetjeB
    03/04 Controle VK Summer1983
    10/04 Groeiecho 35 weken Dilann
    11/04 Controle Gyn + Echo Lizzy
    25/04 3e echo (geslachtsbepaling) Evy
    01/05 20 weken echo Troelie
    09/05 20 weken echo Lizzy

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012
    Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 uitgerekende datum: 15 september 2012
    Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012
    Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey Dilan

Leuk wat van je te horen!
    Gaan ze de bevalling ook plannen dan als t zo pittig is voor je?
    Lekker aftellen naar verlof. ik nog 5,5 week werken..

groetjes

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @sweet: is toch helemaal niet erg, ik ben hier ook niet meer dagelijks hoor

@lin: mooi kamertje, wij nog even wachten wat het wordt en dan wordt de kamer van ons dochtertje voorlopig in twee gedeeld.

@dilann: wauw 31 weken alweer, daar kan ik alleen nog maar van dromen :p

Leuk hé als je al kan beginnen aftellen :)

Hier gaat alles vrij goed, gisteren gekuist en nadien de rest van de dag wel pijn in m'n rug gehad, maar vandaag al weer beter. Vandaag terug wel weer wat meer last van misselijkheid maar voor de moment ook weer beter dus, alles gaat op z'n gemakje

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lin: jeetje jij schiet ook al op! Fijn hè aftellen naar t verlof! Voorlopig is er nog geen sprake van geplande bevalling, maar word wel extra in de gaten gehouden. Over 3 wk weer een echo, dus dan maar even verder kijken!

@evy: ja pff die rugpijn na inspanning had ik ook al heel vroeg. Vervelend! Hopen dat de misselijkheid snel helemaal weg is!

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey girls..
    Ik verwaarloos jullie ook een beetje merk ik.. Flink aan het klussen, badkamer aan het verbouwen.. Veel moe en chagie dus lig op tijd in mn bed. Vandaag is echt extreem laat voor mijn doen :p
    Ik lees wel mee maar reageer wat minder...

@Lin.. Mooi kamertje!

@Banjabes.. Las net je topic. Spannend ben benieuwd of er wat uitkomt.. En het zou stiekem toch ook wel fijn zijn als je zwanger raakt en ze de onderzoeken versnellen of niet?

@Rest... *zwaai*

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meisjes,

Ik verwaarloos jullie ook :(! Sorry!! Ik doe nu even zwaaien naar jullie en kom snel weer meepraten. Ben beetje heel druk om alles te regelen en uit te zoeken voor de bruiloft. Dat komt ook steeds dichterbij.. Maar ik beloof beterschap!!

Dikke kus!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    21/03 Lactatiekundige Afrola
    23/03 NOD Hoop42
    26/03 Controle VK Lin
    27/03
    30 weken echo ivm placenta
    Lin
    27/03 Controle VK Dilann
    28/03 Echo VK Troelie
    02/04 NOD JeetjeB
    03/04 Controle VK Summer1983
    03/04 Groeiecho + gyn Afrola
    10/04 Groeiecho 35 weken Dilann
    11/04 Controle Gyn + Echo Lizzy
    25/04 3e echo (geslachtsbepaling) Evy
    01/05 20 weken echo Troelie
    09/05 20 weken echo Lizzy

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012
    Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 uitgerekende datum: 15 september 2012
    Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012
    Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik ben ook schuldig aan me weinig melden hier :). Drukke tijden zullen we maar zeggen ;). Hier wordt in huis nog steeds druk geklust. Zo + ma schoonouders over de vloer gehad om te helpen. We hebben een hele kastenverhuizing uitgevoerd in huis en daarnaast I.kea leeggekocht, nieuwe kasten, bedbank, boxen, manden, dozen etc. Nieuwe spullen staan helaas nog lang niet allemaal in elkaar. Komend weekend weer hulp van mijn broertje :). Maar nu iedereen aan het werk is ben ik wel hier en daar wat aan het rommelen en indelen. Hopelijk zijn we van het weekend ook zo ver dat onze kleine meid naar haar nieuwe kamertje over kan :). Als ze ook wil ;).
    Wanneer zij over is dan kan ik haar 'oude' kamertje gaan klaar maken voor de baby's. Er zijn een paar kleine kleuraccentveranderingen en ben nog steeds op zoek naar leuke muurstickers voor op de schuifdeurkast. Daar heb ik nog wel tijd voor de komende weken :).
    Ik verveel me nog niet in mijn verlof ;)

@ Lizzy, ook al aan het verbouwen. Hopelijk gaat het goed!

@ Dilann, fijn dat alles goed gaat. Grote buik is herkenbaar had ik vorige zw.schap ook. Ze werd ook wel groot geschat, maar gelukkig niet zo groot als de laatste groeiecho 8 pond ipv 9 ;). Groeiecho's zijn echt schattingen volgens mij. Zeker als het een incidentele is ;). Succes nog met de laatste weken werken!

@ Lin, mooi kamertje hoor en al helemaal af :). Kun je vanaf nu lekker met je beentjes omhoog op de bank of in het zonnetje buiten gaan zitten :p;)

@ JB, knuffel nog voor dat je je zo rot voel(t)(de?). Hopelijk voel je je inmiddels wel beter. Kan me voorstellen dat het toch wel even lastig is als je weer een paar dagen in het vertrouwde NL hebt doorgebracht. "Komt wel weer goed, schatje ;)"

@ Yvon, hoe gaat het met verbouwing(sstress)? En hoe met je oma? Fijn dat je hondje weer helemaal is opgeknapt. Heb je nu een idee hoe ver je bent in je cyclus? Op het laatst toch als je ei idd vroeg was... Misschien wel spannende dagen voor jou dan.

@ Banjabes, hoe was het gesprek in het zkh? Zie dat iemand aangeeft dat je een eigen topic hebt, zal eens kijken.

@ Rest, zwaai ;)

14. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ all, dankjewel voor jullie lieve vragen. Met mijn oma gaat het nog steeds hetzelfde, ik kom er net vanaf. Het is echt een hoopje mens. Ik hoop voor haar dat het niet te lang duurt meer!

@ jeetjeb, ik hoop dat je temp alleen maar omhoog zal gaan ;)
    Hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje gewent dat je weer terug bent daar?

@ sweet, denk je wel een beetje aan jezelf ondanks de drukte?

@ lin wow, wat een mooi kamertje is het geworden zeg! Genieten!

@ dilan, jeetje dat gaat snel! Bijna verlof! Ik wist dat de tijd snel gaat maar aan jullie banners te zien gaat ie nog sneller dan dat ik dacht!
    Heb je zin in je verlof!

@ evy, hopelijk neemt je misselijkheid snel af! Lijkt me geen pretje!

@ lizzy, gaat het allemaal goed met verbouwen? Hier wel, morgen kunnen we weer boven slapen ;) fijn als je verschil gaat zien hè?

@ troelie, oh ja de bruiloft! Moeten jullie nog veel regelen? Lijkt me super! Ook wel een beetje stressen maar dat hoort erbij.

@ afrola, fijn dat je her en der wat hulp krijgt. De verbouwing hier schiet aardig op, nog enkele dingen. Maar omdat we niet van stilzitten houden, gaan we daarna de tuin onder handen nemen. ,-)
    Spannend van je meisje die naar een andere kamer mag. Hopelijk vind ze het alleen maar leuk! Ik heb toevallig gisteren stickers besteld voor op de schuifdeurenkast, ben benieuwd wanneer ik ze ontvang. Zal er ineens heel anders uitzien!
    Ik heb morgen mijn nod. Dus zit vol spanning wel wat buikpijn gehad vandaag maar geen ongi. Morgen mogen we terug naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Ook van mijn vriend. Ik ben heel erg benieuwd.

Duimen jullie voor ons morgen?

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even snel:

@yvon: ik ben heel hard aan het duimen!

De rest. sorry ben een beetje druk lees wel mee:)

groetjes!

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, dankjewel ! ;) pas op dat je geen blaren krijgt!

17. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @Lizzy en afrola:

Het gesprek was goed verlopen. Ze heeft ons rustig uitgelegd wat ze precies gaan onderzoeken en ze heeft een uitgebreide grafiek gemaakt, waarin ze alles van al onze familieleden heeft opgeschreven (van mk tot open rug). Ze heeft bloed afgenomen en dat wordt dan onderzocht. Het zal zo'n drie maanden duren.

Ze vertelde dat je beter niet zwanger kan worden natuurlijk, maar als het gebeurt, dan kunnen ze het onderzoek versnellen. Er kan dan preventief niets voor dat kindje gedaan worden alleen, want dan ben je al zwanger. We gaan voor het zingen de kerk uit:D de komende maanden. Mocht daar een zwangerschap uit ontstaan dan moet dat maar, maar die kans is natuurlijk wel heel erg klein.

De dokter was ook begonnen over trombofilie en antifosfilipidensyndroom, maar dat kon zij helemaal niet testen. Voor morgen dus weer naar de dokter om een doorverwijzing naar de gyn. te vragen. Haha, we blijven bezig!

18. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afrola: Jeetje druk aan de verbouwing!! Zo te lezen wordt het mooi en gezellig.

Troeli: Druk met de bruiloft spannend hoor!! Je ging in juni trouwen toch?

Lin: Leuk kamertje! Wij zijn nog in afwachting van het kamertje hopenlijk nog 3 weken. Dan gaat het eindelijk wat vorm krijgen.

JB: Ik hoop dat je een fijne tijd hier hebt gehad en het is zo begrijpelijk dat het moeilijk is als je weer terug bent.
    Ik hoop wel dat je weer gewend bent aan je plekje thuis.

Hier:
    Alles goed en Yvon je slaat de spijker op zn kop! Ik krijg dit de laatste tijd wel vaak te horen. Ik probeer wel aan mezelf te denken hoor, maar t schiet er vaak een beetje doorheen. Erg slecht ik weet het. Komende tijd erg druk op werk, studiedagen en middagen, paasviering, oudergesprekken, uitjes met de klas en dan ook nog de klas overdragen na de meivakantie. Maar het leukste is eigenlijk dat als je alle weken bij elkaar optelt en de vakantiedagen eraf haalt dan hoef ik eigenlijk nog maar 30 dagen te werken.....

Verder met de kleine ook alles goed, het trappelt er flink op los. Soms wordt ik er zelf wakker van 's nachts....Ik vind het wel een heerlijk gevoel en geniet er dus ook om 4 uur 's nachts van.
    Volgende week woensdag pretecho, ben wel benieuwd hoe onze frummel eruit ziet. Afgelopen zaterdag een echo gehad, was opendag in het ziekenhuis bij ons in de buurt en je kon een gratis echo laten maken. Mijn moeder was er ook bij, zij werkt in het ziekenhuis en was erg emotioneel...en ik kreeg 8 foto's mee. Ik moest ze wel verstoppen, want de meeste mensen kregen er maar 2 mee ofzo...Dus ons plakboek komt wel vol zo.

19. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hey meiden,

@ Troelie, succes met alle voorbereidingen voor jullie bruiloft !!
    Zo leuk die voorpret..

@ Afrola, dus al flink bezig geweest met verhuizen en aanpassen van de kamertjes, leuk ! Fijn dat je hulp krijgt, altijd prettig die extra paar handen die meehelpen.

@ Yvon, spannende dag dus morgen. Zal ook zeker voor je duimen !
    Succes voor morgen..

@ Lin, super leuk kamertje geworden !!

@ Sweet, leuk en bijzonder die bewegingen van je kindje in je buik.
    Jij ook rustig aan doen en voldoende rust nemen he ;)

Hier blijven mijn bekkenklachten stabiel gelukkig. Ben nu 2 ochtenden therapeutisch aen het werk, dit is voor mij wel goed vol te houden. Volgende week naar Arbo-arts en dan verder kijken..
    Afgelopen weekend begonnen met de babykamer, over 5 weekjes worden de babyspullen gebracht. Heb er zin in !!

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: spannend morgen. Ik duim ook voor je! Hoop zo dat het gewoon raak is voor je nu!!

Ik ben alweer wat gewend. Ben druk bezig geweest in huis. Mijn eisprong is wat later deze keer lijkt het. Nog niet echt duidelijk maar temp was vandaag wel weer wat omhoog. Ik temp dus even door.

Deel Deze Pagina