Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @yvon, ik duim voor jullie! laat je even weten hoe het gegaan is?! En als je toevallig stiekem ook getest hebt; daar zijn we altijd benieuwd naar natuurlijk ;)!!

@de rest: zwaai!! Ik vind jullie lief! Vanavond een druk avondje, maar morgenavond ga ik eens fijn tijd maken voor jullie!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Troelie. Spannend hoor de bruiloft in aantocht.

@ Afrola. Wat fijn al die hulp. Ben benieuwd hoe je t kamertje gaat doen. Beetje een thema/ kleuren in gedachten?
    Zijn het nou een jongen en een meisje? Sorry ik weet het niet meer precies. Beentjes omhoog op de bank? Neh moet nog 5 weken werken. Ga wel in mn verlof klusjes aanpakken waar ik normaal niet aan toe kom. De buitenkant van ons huis moet het hout behandeld worden. Dus ga offertjes opvragen. Kasten opruimen, schoonmaken etc. Maar allemaal op mn dooie gemakte hoor.

@Dilan. O je schiet ook al zo op echt de laatste werkdagen aan het aftellen! Hier ook de naam, kaartje alles al duidelijk. Vind het gek genoeg niet moeilijk om mn mond te houden.

@evy. Balen van je misselijkheid, zal binnenkort wel minder worden zie dat je op de 3mnd zit nu.
    Kamer, spannend dan wat het is he. Wanneer heb je de echo dat ze het kunnen zien? Of is die nog niet geplant?

@Lizzy. Hopelijk ga je je zelf wat energieker voelen. 3 mnd ook nu. Maar het blijft vermoeiend vind ik zelf ook hoor. Al is het nu op een andere manier vermoeiend dan het eerste trimester. Vooral door de zwaardere buik, niet zo lekker meer liggen/slapen meer op die manier.

@Yvon. Wat naar om je oma zo te zien lijden zeg. Ik heb inderdaad al blaren van al dat geduim voor jou maar het is voor een heel goed doel dus doe het graag hoor! Roze roze roze! duim duim duim!!
    O en lekker in je eigen bed slapen dat is ook fijn. Succes met de verbouwing. Met dit weer kun je wel lekker doorluchten in huis.

@Banjabes. Spannend de aankomende weken dus afwachten. Lijkt me lastig schakelen van wel naar even niet zwanger worden modus.

@Sweet. O 3 weken dat is ook al snel. Hebben jullie een beetje een stijl gekozen? Nog 30 dagen, heerlijk. Zorg je wel dat je niet doodmoe je verlof ingaat? Dat schoppen 's nachts deed ze bij mij ook. Nu is het bewegen sinds kort minder. Voel dr wel hoor maar niet meer zo hard schoppen het is nu meer draaien, ellebogen en knieen werk. (ruimte is kleiner)
    Gezellig gevoel vind ik het wel. Leuk dat je zoveel foto's hebt gehad. Pretecho.. 3D ofzo?

@Summer. Ook al bezig met het kamertje. Wat doen jullie? Vind het altijd wel leuk om te zien ook. Goed dat je bekken nu stabiel blijven. Alleen doen wat gaat, werken kan nog jaren! Rustig aan he! En succes bij de Arbo

@jeetjeb. fijn dat je wat gewent bent weer. Al weer bij je ei in de buurt aan het komen dus? Blijft spannend. Ik duim dr nog een paar blaren bij hoor!

@Sjors en misjuf. Hoe gaat het met jullie?

@Hier. Gaat alles zn gangetje. Lekker aan het genieten en vooral aftellen naar het verlof. Nog 5 weken precies. Vind de echo van dinsdag wel spannend. Groetjes!

21/03 Lactatiekundige Afrola
    23/03 NOD Hoop42
    26/03 Controle VK Lin
    27/03
    30 weken echo ivm placenta
    Lin
    27/03 Controle VK Dilann
    28/03 Lactatiekundige Lin
    28/03 Echo VK Troelie
    02/04 NOD JeetjeB
    03/04 Controle VK Summer1983
    03/04 Groeiecho + gyn Afrola
    10/04 Groeiecho 35 weken Dilann
    11/04 Controle Gyn + Echo Lizzy
    25/04 3e echo (geslachtsbepaling) Evy
    01/05 20 weken echo Troelie
    09/05 20 weken echo Lizzy

Zwanger!!
    Dilann- ronde 3, 1e ronde na MK op 30/7/11 Uitgerekende datum: 17 mei 2012
    Afrola- Ronde 4, 2e ronde na mk op 26/07/2011 Uitgerekende datum 3 juni 2012 van een Tweeling
    Lin-Ronde 5, 3e ronde na mk op 20/7/2011 uitgerekende datum 7 juni 2012
    MissJuf - ronde 3, 2e ronde na mk op 21/07/2011 Uitgerekende datum 8 juni 2012
    Sweet84 - ronde 17, 2e ronde na MK op 09/07/2011 Uitgerekende datum: 2 juli 2012
    Summer1983 - ronde 9, 2e ronde na mk op 10-08-2011 uitgerekende datum 20 juli 2012
    Sjors - ronde 34, 4e ronde na mk op 13/07/2011 Uitgerekende datum 02 augustus 2012
    Troelie- Ronde 4, 2e ronde na 2 mk's op 14-7-2011 en 6-10-2011 uitgerekende datum: 15 september 2012
    Evy77 - ronde 11, ronde 4 na mk op 14-6-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012
    Lizzy - Ronde 13, ronde 6 na mk op 05-07-2011 Uitgerekende datum: 24 september 2012

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meiden!!

@Yvon.. Tuurlijk duim ik voor je! Ga je er morgen stiekem ook nog een testje tegenaan gooien?? :p jullie ook nog flink aan het verbouwen! En dan straks ook nog de tuin! Pfff wij doen nu de badkamer, vorig jaar heel de benedenverdieping incl. keuken en wc gedaan. Maar als dat klaar is ben ik er ook wel klaar mee :p Dan de babykamer maar en dan voorlopig ff niks :p Ben niet zo klusserig haha :D

@Afrola.. Word bij jullie ook flink geklust! Fijn dat jullie hulp hebben, dat kunnen jullie nu wel gebruiken :) Ben benieuwd wat je meisje van haar nieuwe kamer vindt :D

@Banjabes.. Wat fijn dat het een goed gesprek was en dat ze alles zo goed heeft uitgelegd. Balen dat het 3 maanden duurt voor de uitslag maar dan wordt er iig goed naar gekeken moet je maar denken. Ook nog naar de gyn? Nou dan wordt het helemaal goed onderzocht en voor jullie in de toekomst een plakbeeb lieverd :D

@Sweet.. Nog maar 30 dagen werken! *jaloers* Hihi vind mn werk momenteel ff niet leuk :p Nog ff knallen voor je alles over kunt dragen en lekker kunt gaan genieten van je verlof!
    En een extra echo wat leuk, en dat je moeder erbij was is helemaal bijzonder! Snap dat ze emotioneel wordt, tis ook zo'n wonder!

@Summer.. Fijn dat je klachten stabiel zijn meis. Hopelijk kun je het op deze manier nog ff volhouden :) Leuk leuk leuk begonnen met de babykamer! Kan ook niet wachten :p Ben erg benieuwd naar jullie kamertjes! Die van Lin ziet er iig al goed uit :D

@JB... Knuf meis. Hopen dat je eitje snel springt!

@Troel.. *zwaait terug*

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even speciaal voor Yvon. Hoop dat ze geluk brengen!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ben maar aan het haken geslagen, want ik heb weinig werk op het moment. En ik vind het erg leuk om te doen!

Kan even niet meer precies bijbenen hier. Moet op mijn gemak ervoor gaan zitten om even terug te lezen. Sorry dus dat ik niet op iedereen uitgebreid reageer!

Ik denk (en hoop) dat mijn ei al is geweest op dag 16 deze keer. Nu dus maar weer afwachten...

Fijne dag allemaal en ik ga proberen beter bij te lezen!

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Wat een lieve berichtjes allemaal!
    Dankjulliewel!!!

Alle uitslagen waren goed......
    Ik moet cd 12 terug komen voor een nieuwe follikel meting.
    Hopelijk komt die pas weer over een jaar ;)
    Nog geen duidelijkheid.
    Wellicht is de eisprong die ze vorige keer dacht te zien een cyste geweest.
    Ik weet niet wanneer ik moet testen nu?!?
    Voel me zwanger........

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Sorry voor mijn ego berichtje reageer later nog.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: fijn dat alle uitslagen goed waren! Dat is toch wel een geruststelling denk ik.
    Spannend nu. Ik weet ook niet wanneer je het beste kunt testen. Misschien, als je kunt, toch nog een paar dagen wachten denk ik. Het lijkt me toch nog best vroeg. Maar... ik weet niet hoeveel testen je in huis hebt...anders waag je er morgen gewoon eentje (aan mij heb je ook niks!)

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. probeer 12 dagen na je positieve ovutest aan te houden. maar'ik voel me zwanger' klinkt goed!

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon:fijn dat de uitslagen goed waren! Nu nog even positief testen!:D Heeeeel goed teken dat je je zwanger voelt!

@Fijn dat alles goed gaat met alle zwangere dames!

@Jeetje: wat leuk dat haken! Tijd geleden dat ik dat gedaan hebt,maar ik vond het ook altijd erg leuk!

Dames ik heb ook alles gelezen en leef echt met jullie mee,maar ben zo druk momenteel(ook in mijn hoofd met van alles regelen)en voel me ook wat down.Ik moet vrijdag ongi worden,maar ik voel me niet zwanger.Ik voel me soms moedeloos worden,omdat iedere maand WEER een maand is en dat tikt op mijn leeftijd behoorlijk door.Ik ben bang dat een kindje ons niet meer gegeven is.
    Morgenmiddag laat ik 3 sterretjes tattoueren op de binnenkant van mijn pols ter nagedachtenis aan onze 3 kindjes die helaas niet bij ons mochten blijven.

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ banjabes, fijn dat ze er zo boven op zitten! Maar mag ik vragen wie de onderzoeken doen? Omdat je een verwijzing krijgt? Gewoon de huisarts?

@ sweet Poe dat kli kt heel erg druk inderdaad. Maar als je het omschrijft als 30 dagen dan is het nog te overzien! Aftellen geblazen!

@ summer, wat leuk dat jullie met het kamertje begonnen zijn!
    Ben benieuwd! ;)
    Hoe ervaar jij de bedrijfsarts? Ik ben er toevallig van de week geweest. Ik kon die man vanalles wijs maken hij zat mijn zijn gedachte aan zijn planning ipv aan mijn situatie.

@ troelie dankjewel!!! Waren de nubkenners trouwens unaniem? Leuk!

@ lin , het is bijna klaar ;)
    Nou nog vijf weken dat schiet inderdaad al op! Hoe gaat het nu op je werk? Is het iets meer handelbaar?

@ lizzy, nou jullie hebben ook een hoop gedaan! Als hier de tuinen klaar zijn dan is het ook echt klaar. En dan zijn we tevreden ( zoals we er nu tegen aan kijken dan )

@ jeetjeb wat ontzettend lief!! Ze hebben geholpen! Hopelijk helpt het ons beide aan roze over enkele dagen! Wanneer is je nod?
    Is het moeilijk haken? Ik vind het er leuk uitzien en ben best creatief maar heb het nog nooit geprobeerd. Zo tegen de paasdagen verdienen wij ook een verrassingsei ei hè?

@ hoop wat een mooi symbool! Dat hebben jullie kleintjes verdient!

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Yvon. Ja op het werk is het wel beter geworden. Maar vind dr nog steeds niet veel aan hoor. Ik duim door voor roze paaseieren!! hihi

nog 1 late dienst en dan lang weekend vrij. Maandag voor de laatste keer naar de sauna. Even van al dat vocht in mn enkels en knieen af! ontspannen! Houdt me wel aan de adviezen hoor. Zal wel weer allemaal blikken krijgen maar boeiend!
    Ga nog even wat rommelen in huis en buiten.

Fijne zonnige dag allemaal:D

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon: dank je wel! Wanneer ga je testen...of wacht je nog even?

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey hoop wat mooi van die sterretjes! Ik had ook al een afspraak staan om een sterretje op mijn voet te laten zetten mar toen raakte ik zwanger...Dus nog ff een paar maandjes geduld en dan alsnog een sterretje voor ons lieve Cootje :)

15. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Yvon, fijn dat alle uitslagen goed waren ! Toch wel een prettig gevoel een soort van bevestiging lijkt me.. Hopelijk aankomende dagen een mooie positieve test van jou, duim voor je !!
    Ik moet volgende week woensdag voor de eerste keer naar de Arbo-arts, ben heel benieuwd. Kijk er eerlijk gezegd wel ene beetje tegenop, want heb gehoord dat ze niet zo aardig is en vooral denkt in het belang van de organisatie en niet in die van het personeel. Hopelijk valt het mee..

@ Lin, we houden het kamertje neutraal. Muren zijn creme kleur en we gebruiken camel/bruin kleur voor de aankleding. Vloer is van hout. Heb al helemaal zin om in te gaan richten :)..
    Dus jij even een dagje sauna, maar lekker van genieten !!

@ Hoop, wat bijzonder om 3 sterretjes te zetten, hele mooie gedachte..

Fijne dag allemaal !!

16. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    groeiecho: bij m'n dochter waren ze er zeker van dat ze meer dan 4kg ging wegen en wat bleek 3,285kg wat een verschil hé. Zelfs als ze al geboren was zeiden ze nog dat ze veel ging wegen lol

@lin: heb de geslachtsbepaling op 25 april, ben dan 18 weken, pfff, maar is nog zo lang wachten :)
    helpt sauna tegen vocht ophouden? Hield bij m'n dochter ook vocht op, dus verwacht me er nu ook aan. Dacht dat sauna niet meer mocht wanneer je zwanger was?

@yvon: als ik jou was zou ik wat proberen wachten met testen, want als je dan eerst wit test ga je je misschien nog onzekerder voelen
    Hopelijk zegt je gevoel al veel ;)

@hoop: wat een mooi gebaar om die sterretjes te laten tatoeëren.

Gisteren met m'n meisje rokjes gaan kopen en schoentjes, leuk om te zijn hoe goed ze zelf al weet wat ze wil :D

Hier weer meer onzekerheid, dus denk dat ik een angelsound ga proberen huren, om zo af en toe het hartje te luisteren, hopelijk stelt dit me weer wat gerust. Ook al ben ik nog misselijk en heb ik wel een buikje, wil ik gewoon iets horen of voelen en 25 april is nog zó lang weg :)

Misselijkheid is nu afgenomen tot 's ochtends en 's avonds, dus stilletjes aan gaat het beter :p

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Evy, ik weet niet of een angelsound je rustiger maakt.Ik hoor ook vaak dat vrouwen soms slecht het hartje kunnen vinden en dat maakt je ook weer doodzenuwachtig.Fijn dat de misselijkheid af begint te nemen.:)

@Lizzy,mag je niet laten tattoueeren als je zwanger bent? ..ik heb er wel even aan gedacht,maar ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben,want ik heb geen kwaaltjes.

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sauna. Ja mag wel mits je het gewent bent. En pas na 14 weken zwangerschap en niet meer als je baby ingedaald is of je slijmprop verloren bent. Je mag niet naar opgietingen en je mag ook niet langer dan 10 minuten in een cabine. Boven de 80 graden is ook af te raden. Ook dompelbad is een te vlugge afkoeling. Wat mag nog wel dan.. nou de rest! hihi vind het gewoon lekker, beetje bubbelen, stomen in niet te warme sauna's zwemmen etc. Lekkere sapjes en broodjes eten.

Ik heb toen ook over de angelsound gedacht blij dak t niet gedaan heb. Over niet al te lange tijd voel je de kleine al zeker als het je 2e is. Heb maar een beetje vertrouwen.

xxxx

19. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, aaarrrggggg vervelend dat het zo gaat, gelukkig nog maar voor even, lekker af tellen naar je verlof. Geniet maandag dubbel van je verwen dag!

@ hoop, ik weet niet, als mijn ei echt op dag 8 was dan had ik gister al ongi moeten wezen..... Heb geen idee.....

@ evy je hebt gelijk! Ik wacht geduldig af en ga van mijn pos ovu test uit ipv wat de gyn zei. Dan maar een week later. Ik heb het gisteren te hard geroepen van de kwaaltjes want nu is het bijna weg? 25 april klinkt inderdaad erg lang nog... Maar je red het! Wachten wordt beloont!!!

20. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Mooi idee hoop om sterretjes te laten zetten. Ik heb zelf nog geen tattoos, maar uiteindelijk wil ik die wel ooit. Mijn man heeft een vlinder laten zetten, daar moet er nu dus nog 1 bijkomen:(!

Lekker idee sauna. Wij gaan zondag weer even een dagje sauna pakken. Krijgen we nog steeds van mijn zwager en schoonzus, omdat we vorig jaar waren getrouwd, maar ik was steeds bezig met zwanger worden, dus het is er niet van gekomen. Heb er nu al zin in. Zeker met dit lekkere weer!

@yvon: De huisarts heeft me doorverwezen naar de klinisch geneticus. Hier worden het chromosomenonderzoek gedaan en nu heeft ze me niet doorgestuurd naar de gyn:(, maar naar een afdeling waar ze trombofilie kunnen onderzoeken. Echt wel een beetje raar vind ik. Hoop dat ze ook de andere dingen die mk kunnen veroorzaken mee gaan testen. Dokter zei van wel, dus daar moet ik maar vanuit gaan. Het was een raar gesprek bij de dokter. Ze dacht dat ik zwanger was:x. Lekker stom, ze schaamde zich ook dood. Net goed.

Deel Deze Pagina