Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Yvon. Okay.. hopelijk dat het dan een late innesteling nog kan zijn. Vind het zo rot voor je (en de andere ook) dat jullie geduld zo op de proef gesteld wordt en ook al die teleurstellingen van de afgelopen maandjes. Ik duim gewoon verder hoor want baat het niet dan schaat het niet.
    Dikke knuffel

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, lief van je!
    Ik heb vanaf vanmiddag al buikpijn, dus denk iedere keer dat ik ongi ben. Maar nog steeds niets?
    Andere maanden heb ik dat wel meteen als ik buikpijn heb?
    Maak ik me weer illusies ?
    Waarschijnlijk wel...........

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @yvon. Ja ik weet het ook niet. rustig aan

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: hoe is het vandaag?

Hier, eindelijk weer wat werk, dus beetje druk.
    Begin ook wel wat buikpijn te krijgen al, dus ik weet het niet hoor. Temp nog wel hetzelfde.

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hier nog steeds niets, op buikpijn na..... Werk ze jeetjeb

6. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @yvon: hou van planten, maar niet zozeer van tuinieren lol. Heb gisteren wel een lavendel geplant, dikke duim voor mij :p, m'n dochtertje heeft geholpen
    Wat spijtig van je witte test, sterkte en hopelijk blijft het uit hoor en duid de krampen op innesteling

@lin: goed dat alles er zo goed uitziet

@banjabes: het is héél belangrijk om even terug tot jezelf te komen, had ik dit ook nodig

@hoop: bedankt, en ze is echt zoals ze op foto overkomt, een levendige, lieve, bubbel ;)

@summer: goed dat je duidelijkheid hebt en jullie gezondheid komt idd nu op de eerste plaats hoor

Hier redelijk veel last van de onderrug, maar de misselijkheid is al véél beter, me happy :D

7. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    He bah Yvon. Wat jammer nou van die stomme omo test. Misschien toch een late innesteling inderdaad. Mijn duimen draaien overuren iig.

@Evy: heerlijk he, dit weer en dan met je kind werken in de tuin. Mijn dochtertje heeft er ook zo'n lol in. Lekker viooltjes gehaald. In haar eigen tuintje hebben we bloemkool plantjes neegezet, Ben benieuwd of dat wat wordt;). Er staat ook al een aardbeienplantje in. I love de lente!!!!

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey girls!!

@Lin.. Wat fijn dat alles goed is! Kan me wel voorstellen dat je ff aan het idee weer moet wennen maar wel supernieuws :D

@Yvon.. Je houdt het wel spannend hoor! Hoop voor je dat het een late innesteling is meid, ga ook nog ff flink voor je duimen :D

@Evy.. Wat een superschattig dochtertje heb je zeg :D Echt cute :)

@JB.. FIjn dat je mannetje weer thuis is! Je temp nog steeds hetzelfde is hoopgevend.. Alleen op een gegeven moment weet je niet meer of je jezelf iets aanpraat ofniethe.. Ook voor jou ga ik nog ff flink duimen :D

@Banjabes.. Fijn dat je ff die rust hebt.. Heb je ook wel verdiend.. Lekker ff genieten van alles :)

@Summer.. Balen van je werk, maar dat komt wel weer.. Jij en beeb zijn het belangrijkst :D

Hopelijk niemand vergeten!!

@hier.. Druk met de verbouwing.. Schiet niet erg op aangezien dat we alleen in de avonduren en op zaterdag klussen.. (mannetje is niet zo handig en stiefpa heeft ook wel een rustdag verdiend dus zondag doen we niks :p ) Maar komt goed, gaat super mooi worden.. :D Hierna lekker aan de babykamer rommelen kan niet wachten!! :D
    Verder hier ook alles goed, op mn hormonen na.. Arm vriendje.. :D

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon: hoe is het meis? Al ongesteld?Hopenlijk niet!

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jaaaaaa grrrrrrrrrr helaas vanochtend ongesteld geworden.......

Ik hoop voor jeetjeb positiever nieuws!

Dankjulliewel voor het duimen, jullie mogen weer even stoppen....

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Balen meid! Het klonkt allemaal zo positief. Dikke knuff

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik had het ook niet verwacht.... Had nog stilletjes een beetje hoop.... Helaas....

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Moeilijk he meis....ik vind het zo rot voor je....had het je graag gegund!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh neeeee Yvon, wat lees ik nou? Wat ontzettend balen meid! Je houdt toch altijd een beetje hoop hè.
    Ik hoop zo erg dat het ons allebei (en Hoop ook!!) snel gegund is!

Ik weet het niet hier. Temp nog steeds hetzelfde (37,0) en weinig klachten verder. We gaan het zien de komende dagen. Ik ga echt pas heeeeel misschien zondag testen als mijn temp dan net zo hoog is of hoger.

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Yvon. Ah wat onwijs klote weer zeg.
    Dus terug geteld was je 'eigen' ovu moment wel je ei? Ja toch?
    Dikke knuffel

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He shit Yvon :( dikke knuffel!

17. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @lizzy: dank je wel :D

@banjabes: ja onze meid is heel graag buiten, voor de moment wil ze steeds bellen blazen.

@yvon: NEEE, wat stom toch, dikke knuffel meid

Deze ochtend zei de juf van de ochtenopvang op school nog dat Sansa zo super is, als enige van de peuters loopt ze steeds op de speelplaats te zingen en dansen :D

Nog een weekje werken en dan een weekje thuis, kijk er echt naar uit en liefst met heel goed weer :)

18. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Yvon, wat balen meid !! Altijd weer even een rot moment als je ongesteld wordt.. Hopelijk gauw goed nieuws voor jullie !
    Dikke knuffel

19. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dankjulliewel lieverds, dat jullie ondanks jullie eigen geluk toch zo blijven steunen! Super, dat doet me goed!

Ook al is er dit jaar geen wondertje voor ons, we gaan weer door!

@ jeetjeb, hopelijk blijft je temp zo mooi hoog! Wanneer is je nod ook al weer?

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Yvon: ik schat zo dat mijn NOD maandag is. Hoop ook echt dat mijn temp hoog blijft of nog hoger wordt! Maar ik had vandaag echt al wat ongikrampjes dus ik weet het niet zo.

Deel Deze Pagina