Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lizzy1986, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Heb ook al even niets van me laten horen. Sta niet zo in de kletsmodus op het moment. Last van nesteldrang en na verbouwing en verplaatsing van zooi ben je dan wel heel druk ;). Inmiddels hebben de meeste spullen weer een (nieuw) plekje gekregen, slaapt dochter in haar nieuwe kamer in haar grote bed en kan ik me ook weer concentreren op inrichten van de babykamer en mijn (lange) lijstje afwerken met allerlei dingen die ik graag voor de geboorte klaar wil hebben.

@ Yvon, balen dat je weer een nieuwe ronde in bent gegaan :(.

@ JB, oei oei spannend dus, maar zelf niet meer zo'n goed gevoel :(

@ Sjors, mooi buikje :)

@ Lin, als jij een walrus bent, wat ben ik dan wel niet :$?! ;):p

@ Troelie en Hoop, leuke en spannende tijden voor de bruiloft, veel succes en plezier met organiseren :D.

@ Evy, jou kleine meid ook over naar een groter bed :). Wat kunnen ze daar blij mee zijn he?!

@ Banjabes, fijn dat je cyclus weer normaal lijkt te zijn. Hopelijk blijft dat zo!

@ Missjuf, balen van bekken. Probeer goed naar je lijf te luisteren en misschien goed om als je ook zo moe bent wat minder te werken? Bekkenproblemen en vermoeidheid gaan vaak hand in hand. Sterkte!

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ banjabes, fijn dat je lichaam zo snel weer je normale cyclus op pakt! Hebben jullie nog leuke dingen samen in het verschiet ?

@ missjuf, dat geeft toch niet! Eerst aan jezelf denken hoor!
    Ben je al bij de fyshio geweest? Ik hoop dat je er baat bij hebt!

@ Sjors, allereerst; wat een mooi buikje!
    En wat een rare situatie, het is altijd rot als er ontslagen gaan vallen. Hopelijk maken ze een weldoordachte keuze.

Wat lekker dat je even bij hebt kunnen tanken, jullie hebben echt lang geslapen!

@ lin week 30 wow dat gaat snel!

@ evy, fijn dat ze zo goed slaapt in haar nieuwe bed!
    Ik geloof ook dat kinderen alles veranderen in een relatie, gelukkig gaat het nu wat beter, maar wat je zegt communiceren is het belangrijkste. Ieder stapje vooruit is en een, ook al is het maar een kleine.

@ troelie, de bruiloft komt dichterbij, wat leuk om allemaal te regelen , geniet er van!

@ afrola, hoe gaat het verder met de verbouwing? Is het bijna klaar?
    Gaat het nu wel wat beter met je? Ivm bekken?

@ jeetjeb, hoe gaat het met je? Kun je je testdrang bedwingen? Hopelijk is je temp hoger..........

@ all de uitvaart was erg verdrietig maar wel heel mooi! Ze heeft het afscheid gekregen die ze verdiend. Het is goed zo.....

Vandaag komen ze de gordijnen brengen, eindelijk kunnen de handoeken voor het raam weg. Eind van de week komen ze de inbouwkasten plaatsen en dan zijn we boven van de rommel af! Jippie!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou meiden, duidelijkheid hier, alleen niet zoals ik had gehoopt :(

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetje b hè verdorie!!! Grrrrrrrr dikke knuffel voor jou! Het is altijd weer balen hè? Ik had het zo gehoopt.....
    Gaan we voor een 2013 baby? ;)

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, ik wist het al wel een beetje met die dalende temp maar toch. Ja, precies op naar een vroege 2013 baby!
    We gaan trouwens zaterdag naar een gyn, gisteren meteen een afspraak gemaakt. Kan hier gewoon via internet en dus ook op zaterdag gelukkig anders had mijn man niet zo makkelijk mee gekund.
    Het is dezelfde gyn als waar we geweest zijn met de miskraam dus hij weet onze voorgeschiedenis al een beetje. En hij spreekt Engels.
    Hoe ging jouw eerste gesprek bij de gyn eigenlijk?

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Afrola: dank je wel! Ik ben druk aan het passen en kijken voor een leuk jurkje voor de bruiloft.Ik heb wel wat besteld.dus even afwachten of het ook echt een leuk jurkje is.Jammer dat het altijd zolang duurt voordat iets bezorgd word.Logisch dat je het druk hebt meis,maak je niet druk om ons,we zien je vanzelf weer verschijnen.

@Yvon: Fijn dat de begrafenis goed verlopen is.Het is inderdaad zo dat een begrafenis best nog mooi kan zijn,hoe verdrietig het ook is,maar toch kan het je een goed gevoel geven als je afscheid van iemand kan nemen op een manier zoals diegene verdient...dat geeft ook rust.
    Fijn dat de verbouwing bijna klaar is!

@Jeetje: wat balen meid! je had zo anders gehoopt en nu dit weer.Dikke knuff.

@All: ik heb alles meegelezen hoor,maar niet overal op gereageerd.

Hier ook een slecht humeur.Gisteren belde de makelaar op dat de verkoop van het huis niet doorgaat,die mevrouw kreeg geen hypotheek rond.Dus heel erg balen!
    Ook mijn HSG onderzoek afgebeld,ik had al zo,n rotgevoel dat het te kort op mijn eisprong was,dus ik gebeld en de verpleegkundige zei al dat het heel vreemd was dat ze een afspraak voor me gemaakt hadden voor dat onderzoek 1 dag voor mijn eisprong.Dat onderzoek moet maximaal 10 dagen na je ongi zijn.Schiet niet op zo:(

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O. ja. Hoop, had het al gelezen in het andere topic, wat ontzettend balen zeg!!! Ik zou er ook helemaal kapot van zijn. Maar er komt vast snel een andere koper, dat kan niet anders. En wel even rustig nu zo voor je bruiloft.
    En ook vervelend van dat onderzoek, moet je weer wachten. Pfff. Komt allemaal wel goed, maar het is nu zo rot. Knuf!!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@ Jeetje: Ja tis balen..echt balen! Papieren van het andere huis lagen al klaar om getekend te worden.Aannemer al gevraagd wat het allemaal zou kosten als hij de zolder voor ons tot slaamkamer verbouwde (in ons nieuwe huis) Nu moeten we eccht de knop om zetten.Is best even moeilijk.Het voordeel is inderdaad wel dat we nu in alle rust naar de bruiloft toe kunnen leven.:)

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ jeetjeb, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! En ook nog op zaterdag!

Hier hebben ze een echo gemaakt, cyclus doorgenomen. En bloedgeprikt, vriendlief kreeg een potje mee welke wij in moesten leveren voor het nakijken van zijn sperma.
    Twee weken erna moesten we terug komen. Uitslagen alles goed, bij vriendlief ook. Alleen mijn eisprong die ze toen dachte te zien was een cyste.
    Deze ronde moet ik op dag 12 terug komen voor een echo zodat ze kunnen zien of ik buiten de cystes die ik aanmaak ook een eisprong heb.
    Wat ik raar vind ik dat ze niets over mijn menstruatie hebben gevraagd en dat vind ik raar en ga ik volgende keer echt aan kaarten. Ik ben altijd meteen heftig ongesteld. De eerste 24 uur kun je er zowat een bakje onder hangen ;) ook in de nacht moet ik om de twee uur mijn wekker zetten om te verschonen. Daarna twee dagen minimaal. Dat lijkt me ook niet echt goed. Ik moet nu 10 april terug.
    Ik ga voor jullie duimen!

@ hoop dankjewel voor je lieve woorden!
    Jeetje als een ding tegen zit zit alles tegen! Balen van jullie huis het klonk allemaal zo goed! Is er al een nieuwe afspraak in het zkh voor je?

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon: ik moet een afspraak maken als mijn ongi doorgekomen is.Dan kunnen ze 5 a 6 dagen daarna inplannen.Dat is het veiligste,ook omdat ik antibiotica moet gaan slikken 1 dag voor het onderzoek en ook daarna nog een paar tabletten.De vloeistof van het doorspuiten moet ook uit je eileiders zijn voordat er een eventuele bevruchting plaats vind.Dus nog even afwachten.

11. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ hoop spannend! Zo gaat er geen maand verloren! Dat is dan weer de positieve kant.......
    Van de andere kant is het wel jammer dat er weer een maand overheen gaat.......

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Yvon: ja dat is zo,maar ik kan er niks aan veranderen....het komt zoals het komt

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,171
    0
    36
    België
    @troelie: wij hebben bij ons meisje een Quinny Freestyle gekocht en heel tevreden van, maar deze wordt echter niet meer gemaakt. Gaan deze ook opnieuw gebruiken

@jeetje: spijtig meid, dikke knuffel

@hoop: wat spijtig dat de verkoop niet doorgaat, balen zeg. En zoals je zegt, leef maar lekker naar je trouw toe en geniet er volop van

Sterkte meiden en hoop dat er snel een 2013 beebje voor jullie komt hoor

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    Het is weer druk hier.

@Troelie. Kinderwagen we hebben de maxicosi 4 mura gekocht. We zijn beiden lang en die wagen is goed stevig ook als ze eraan zal hangen, kan mee het bos in grote wielen en ziet er stoer uit. We hebben een zwarte. O en klein op te klappen zodat ie ook in de aygo zou kunnen.
    Je kan volgens mij op kieskeurig.nl invullen wat je belangrijk vind. Misschien een tip want het ligt eraan wat je er mee wilt en mee kunt.
    (foto van de mura staat hierbij)

@Afrola. hahaha ja maar bij jou zijn het er 2! Zal dr wel even een foto bij doen van gisteren. Niet schrikken hoor.
    Fijn dat de basis een beetje klaar is. Babykamer inrichten! Leuk toch!

@Jeetjeb. Boehoehoe we willen geen rood maar roze... :( Dikke knuf

@Yvon. Fijn dat jullie huisje opschiet. Inderdaad raar dat ze je ongi niet aanhaalden.. Lijkt me ook een beetje veel elke 2 uur dr uit enzo. Goed dat tot nu toe alles er goed uit zag ook voor je vriend. En toch een cyste. Zou mooi zijn als ze die weg kunnen halen ofzo en dat dat het obstakel was. ik duim voor je hoor! heel vroeg 2013!!:)

@Hoop. Spannend van je jurk.Wat onwijs #$#$^%$^&%^& van het huis:( Komen jullie niet id knoop met het nieuwe huis? Of was dat nog niet doorgezet? O en dan gaan die onderzoeken ook even niet lekker. Nou dikke knuffel

@De rest. Ben jullie niet vergeten hoor. Ben wel benieuwd naar kamertjes enzo.

@Hier. Nog zo moe ben al va. do thuis maar blijf misselijk (tis weer lichtelijk terug) baby ligt tegen mn ribben met dr hoofd in stuit dus.
    Heb vandaag vrij maar zit te dubbe of ik alweer moet gaan want even stofzuigen of boodschappen doen en ik kan weer 3 uur slapen. Ijzer is allemaal goed en vraag me echt af of het normaal is.
    Misschien maar even doorzetten morgen nog 3 weken en dan heb ik verlof. Even vandaag aankijken. Bleh wil niet zeuren hoor;)

15. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    @ JeetjeB, wat balen meid dat je ongi toch is doorgebroken. Dus nu toch maar afspraak gemaakt bij de gyn, wel fijn dat je daar ook op zaterdag terecht kan.. Jezelf maar lekker verwennen deze dagen.

@ Yvon, wat fijn dat het een mooie uitvaart was van je oma. Wel mooi dat je er met een goed en gerust gevoel naar terug kunt kijken.
    Dus de verbouwing schiet lekker op boven, vast een heerlijk gevoel..

@ Sjors, leuk wat van je te horen meid ! En een prachtig mooi buikje heb je..

@ Troelie, spannend dat de bruiloft dichterbij komt. Wel een prettig gevoel dat de meeste dingen al geregeld zijn. Wij hebben de Bugaboo Cameleon gekocht, zijn er onzettend blij mee. Succes met de laatste voorbereidingen en lekker genieten van je groeiende buik..

@ Hoop, wat balen dat de koop toch niet doorgaat ! Hopelijk komt er snel een nieuwe koper voor jullie huis. Jij ook succes met de voorbereidingen voor jullie bruiloft, leuk leuk !

@ Missjuf, wat balen dat je zo moe bent en last hebt van je bekken. Misschien toch wat rustiger aan doen op je werk? Ik zit nu volledig in de ziektewet ivm bekkenklachten. Werk nu 2 ochtenden op therapeutische basis en dat gaat gelukkig goed. Nou maar rustig aan en goed om jezelf denken.

@ Afrola, dus ook al druk met de kamertjes, leuk ! Zal nu lichamelijk ook wel een stuk zwaarder voor je zijn, met 2 groeiende kindjes in de je buik.

@ Evy, wat een leuk bed voor jullie dochtertje. En wat fijn dat ze er zo heerlijk in (uit)slaapt.. :). Fijn te horen dat het tussen jullie allemaal weer beter gaat !

@ Lin, prachtig mooie buik heb je !!

Hier vanmorgen weer op het werk geweest. Wel prettig om 2 ochtenden per week onder collega's te zijn. Vanavond weer controle vk.
    Gister bericht gehad dat onze babykamer met 3 weken vertraagd is, baal er zo van ! Had er al helemaal zin in om bezig te gaan met inrichten etc, maar helaas nu nog langer wachten. Hadden met 16 weken kamer al uitgezocht en wordt nu pas bezorgd als ik bijna 31 weken ben, kan me er echt boos om maken maarja heeft helaas weinig zin. Sorry ff voor mijn geklaag..

16. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Mijn man heeft net gebeld met de Babydump om te vragen hoe het kan dat ze ons halverwege Maart al hebben gebeld om te zeggen dat alle spullen binnen zijn en wanneer ze dit zouden kunnen bezorgen, en dat ineens paar weken later blijkt dat de hele babykamer pas over 6 weken binnenkomt :(...

Na veel gezeur en gezeik gaf die vrouw toe dat ze onze hang/legkast aan anderen hebben geleverd, die wel eerder hun spullen wilden, en daardoor dus nu onze kast vertraging op loopt. Mijn man heeft het voor elkaar gekregen dat alle spullen nu over 3 weken bezorgd worden en dat de kast later dus komt. Ook dat ze de babykamer nu gratis voor ons in elkaar gaan zetten, pff wat een gedoe allemaal. Wel een wat vreemde situatie..

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @summer. Thanks. Joh wat een oplichters zeg! Ben je lekker mee.

18. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @lin, op de laatste echo was de cyste weg, nu houden ze mijn cyclus in de gaten en kijken naar mijn volgend ei. Dus hij is spontaan wegegaan..
    wat een mooi buikje zeg!

@ summer, dat voelt inderdaad beter ;)
    wel vreemd van babydump!
    Maar gelukkig hebben ze een oplossing, en het scheelt jullie een hoop schroeven hahahaha

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @yvon. O kijk dat is mooi nieuws. Had het niet goed begrepen. Spannend zeg.

@hier:Heb vanmiddag de vk gebeld, ze vertrouwde het niet en moest gelijk langs komen met urine enzo. Bloeddruk was wel iets hoger maar onderdruk was goed en urine was ook goed. Dus geen zwangerschapsvergiftiging. Nu dacht ze nog aan b12 te kort ofzo. Was niet een normale zwangerschapsklacht hoe ik me voelde maar kon ook een griepje zijn.. Dus op haar advies blijf ik in iedergeval morgen nog thuis kijk morgen wel weer. Vrijdag kan ik bellen want ben naar het zh geweest voor uitgebreid bloedonderzoek.

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    @ lin, spannend zeg! hopelijk is het niks ergs!

Share This Page