Spannend hoop! Hoop op een supermooie dag voor jullie! Aargh ff klagen hoor.. Hier een vent voor de CV.. Die tussen 09.00 en 10.30 uur zou komen en om 08.30 uur al op de stoep stond.. fijn *NOT* Kan hij waarschijnlijk niks omdat hij de storingscode moet hebben, die we niet hebben omdat hij al gereset is.. En zegt ie.. Ja heb je de handleiding want die kan ik hier niet zien want het is een beetje rommelig... JOH... Tis een zolder... Aargh deze man in combinatie met mijn hormonen.. Not good...
hahhaah lizzy! hormoon monsters! hihi. Trouwen schiet al op voor jullie Ik heb een nieuwe foto geplaatst in mn buikalbum. (t gaat nu wel groot worden) alles gelezen hoor. Fijne dag allemaal! groetjes
@Lizzy: ooh da's minder zo'n vent zo vroeg al op de stoep en dan ook nog met zulke 'leuke' opmerkingen @Yvon: nee hij was best laat thuis en toen was hij te moe. Hij was ook 's morgens al om half zes op, dus ik hoop ook op een surprise ei vandaag! En ik denk het wel aan mijn temp te zien. Die is nog laag namelijk. Ik helemaal blij toen ik dat zag vanmorgen. @Hoop: toch nog spannend dus bij jou! Je temp is in het geheel hoger dan vorige maand. Ben heel benieuwd. Ik had er een goed gevoel over bij jou deze maand. Meiden wat gaan jullie allemaal hard!! Lin, is die foto van je avatar je nieuwe buikfoto? Ik kan in je albums geen buikfoto's vinden (of ben ik geen vrienden met je?) Ben ook benieuwd naar Dilan en Sjors! Fijne dag allemaal!
@Lin: Jaaa, nu wel! Mooie buik hoor! Valt nog best mee (met kleding in ieder geval!) vind ik en wat heb je leuke kleding aan!
Ja had je net een bericht gestuurd jurkje is van Shirtjurk wit bestel online - bonprix.nl is geen positie kleding maar zit ruim en lekker zat. vestje had k al is van yes or no.
Oh stuur je net een bericht terug zie ik dat het hier staat Oh Bon Prix, ja daar heb ik ook wel eens iets besteld toen ik nog in NL woonde! Zal eens kijken. Echt super leuk, staat je heel goed.
@Linn: Ik ga zeker vragen of ze gelijk b12 meeprikken! Goede tip! Mooie buik hoor meid! @Jeetje: Hopelijk heb je inderdaad dat suprise ei en kan je vandaag alsnog een mooi beebje verwekken. @hoop: Gaat opschieten jullie bruiloft. Spannende tijden! @Hier: De musical was echt super leuk. Visueel heel leuk gemaakt en de decorstukken waren goed in elkaar gezet. Vrolijke personages en gezellige liedjes. Echt een succes!
@ hoop,dan gaat het helemaal goed komen! Lijkt me heel erg bijzonder. Ik duim voor goed weer! @ lizzy, hopelijk is het opgelost! Sommige zijn echt erg, en dat ligt niet aan je hormonen! de ergste lui hier tot nu toe waren die het dak kwamen verhogen, gingen ze eerst allemaal een voor een poepen, heel mijn huis stonk naar bouwvakkerspoep voordat ze ook maar wat deden, jakkie. @ jeetjeb, spannend weer, dat blijft iedere maand.... Succes! @ lin mooie foto's in je album, @ banjabes, fijn dat het leuk was! Konden ze een beetje blijven zitten?
@troelie: super een meisje, ik geniet elke dag van m'n kleine meid, proficiat! @banjabes: en hoe vond ze de musical? @summer: ja ik zou graag toch iets meer genieten, nu geniet ik ook wel, maar ben ik zo vaak moe en met die harde buiken er nu bij, heb precies het gevoel dat m'n zwangere lichaam het van me heeft overgenomen @lin: goed dat je nu meer weet en hopelijk bulk je weer van de energie ik ga nadien loopbaanonderbreking nemen als parttime, zo heb ik ook nog een uitkering en kan ik 5 jaar parttime werken, dat zie ik wel zitten hoor Ik zie je foto niet , heb je een vriendenverzoek gestuurd @hoop: we gaan hier volop duimen voor een hele mooie dag voor jullie Morgen vertrekken we voor een weekendje Centerparcs (De Haan), kijk er wel naar uit, eens lekker ontspannen en zwemmen én lekker pronken met m'n buikje
@ evy geniet er van veel plezier! @ all net bloed laten prikken. Ik heb gister van de huisarts medicatie gekregen maar deze mag je absoluut niet in de zwangerschap gebruiken , hij vond het wel noodzakelijk e helaas is er geen vervangend medicijn. Hij heeft een formulier uitgeschreven en heb meteen bloed laten prikken op hcg... Spannend! Morgen de uitslag! Duimen jullie mee?
@evy. nu wel denk ik @yvon. ik was nog niet gestopt hoor met duimen. Over medicatie en pril zwanger.. Tot 5 weken is dr nog geen bloedverbing. Weet ik van die brand waar ik instond met 4 weken zwanger, had de ambu de gynecoloog gebeld om te checken. Dus zou dat dan ook niet met medicatie gelden?
@ lin, op de bijsluiter stond, dat tijdens de zwangerschap wordt afgeraden maar ook bij vruchtbare vrouwen. En dat het ernstige schade kan geven in het eerste trimester, Ik gebruik ze liever niet, en de apotheek en de dok vond het ook niet verstandig. Ook al ben ik niet bepaald vruchtbaar....ik wil geen risico lopen....
Ik heb telkens schimmelinfecties door mijn medicatie in mijn mond, en 1 plekje gaat nooit weg, de rest is met medicatie binnen twee dagen weg. Nu vond de arts dat plekje erg verdacht en ik moest er rekening mee houden dat het operatief verwijderd gaat worden omdat het " verkeerde" cellen zijn zei hij maar dat moet eerst de biopt uitwijzen. Voorafgaand aan de biopt krijg ik en een kuur om de schimmel weg te krijgen en een kuurtje lijkt op antibiotica voorafgaand aan de biopt, omdat het in je mond is en ik voor astma medicatie gebruik, om te voorkomen dat ik ontstekingen oid ga krijgen..... Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd maar ik ben buiten altijd al weer de helft vergeten....
Hoi meiden, Kom ook weer even hallo zeggen @ Troelie, gefeliciteerd met je meisje @ Hoop, succes met de laatste dingen kopen/regelen voor de bruiloft. Ik hoop ook op mooi weer, ben er wel aan toe @ Lin, wat fijn dat gesprek met de internist. Goed dat je nu prikken krijgt. Hopelijk ben je inderdaad wat minder snel moe nu. Mooie buik, hij groeit lekker (hier ook ). @ Yvon, wat heb je het telkens weer voor de kiezen. Niet lekker in je vel, de verbouwing, nu weer een rare plek in je mond , zwanger gaat moeizaam. Dikke knuffel voor jou. Hopelijk wordt alles binnenkort wat positiever! @ JB, wat een goed nieuws van je man. Tja, waarom het dan toch niet lukt. Altijd lastig te zeggen. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn en dan duurt het toch 1 of 2 jaar voor je zwanger bent. Als je je heel veel zorgen maakt, toch aandringen op verder onderzoek bij jou. Je cyclus ziet er op zich goed uit, dat is ieg positief . Knuffel voor jou om positief te blijven @ Banjabes, leuk dat je naar een musical bent geweest met Zoey , leuk idee! @ Evy, mooie buikfoto en zag ook een mooi meisje . Veel plezier bij jullie weekendje weg. @ Summer, hopelijk komen de bestelde meubeltjes zonder verdere fouten, beschadigingen etc aan en kun je lekker gaan rommelen. @ Lizzy, whahaha hormonsters en CV-monteurs . Is het nog wel opgelost of moet hij nu opnieuw langskomen? Ik ben niet eens zo'n hormonster, meer onwijs snel emo, dus ik kan beter ook niet in discussie met klusjesmannen oid. Ik hoop niet dat ik iemand heb overgeslagen. Ben moe en vergeetachtig . Afgelopen dinsdag weer goedgekeurd door gyn. Behalve mijn bekken gaat het heel goed, mooi lage bloeddruk, 16 kilo erbij (best netjes), en de twee kleintjes groeien goed volgens de curve (nu ong. 2100 gram elk). Inmiddels bevaplraatje gehad bij de gyn en weet ook de uiterste datum waarop ze gaan inleiden. Maar eerst de 34wk grens voorbij, tot die tijd gaan ze nog remmen, nog maar 3 dagen die ik wel ga halen . Gister besloot mijn dochter dat ze op het potje wilde plassen en poepen. Er is maar 1 plasje in haar luier terecht gekomen, de rest in het potje, dus hier een trotse moeder . Ik hoop dat ze vandaag op het KDV ook op het potje wilde plassen. Vanochtend zei ze zelf van wel, ben benieuwd . Ik vind het helemaal niet erg als ze binnenkort zindelijk is .
@yvon. Joh wat vervelend. Spannend morgen de uitslag ook. ik duim verder! @afrola. Ah dat is wel fijn als dr 1 uit de luiers is en er 2 ingaan. Pff wat kost dat n geld zeg! Hier vandaag de 33 weken. Die 34 wk grens is toch dat de baby (s) dan echt helemaal af zijn? Buik is groot al he. ik snap dat je bekken pijn doen! Ik dacht dat ik 16 kilo bij was gekomen maar dat was met kleding zit op 14,5 kilo nu. Scheelt weer wat bij het volgende weeg moment.
@Yvon: oh da's spannend morgen. Ik duim kei hard voor je!! En wat vervelend zo'n plekje in je mond. Doet het ook pijn? Ik hoop dat het toch enigszins mag meevallen allemaal. Is er wel een alternatief als je zwanger bent?
@Yvon: Ging al super goed het stilzitten tijdens de musical was echt goed te doen. Duim voor een goede uitslag meid. Oei wat lastig met die schimmelinfectie zeg! En goed oppassen met die medicatie. Je zou niet willen dat er iets mis kan gaan. Begrijp dat je absoluut geen risico wil lopen. Gaan jullie nu een maandje aan de condooms om ervoor te zorgen dat je niet zwanger wordt tijdens het medicijngebruik? @afrola:Wat fijn dat het allemaal toch zo lekker loopt met je kleintjes zeg! Super! En wat een super knappe dochter ook. Wat kan je je dan toch verschrikkelijk trots voelen he? @hier: OOoooohhhh, moet het even kwijt. De uitslag van de chromosomentest is binnen. Heeft maar 1 maand geduurd, terwijl het normaal drie maanden duurt, dus ik was helemaal blij. Er zijn geen afwijkingen gevonden. Ben zo blij! Nu morgen naar het ziekenhuis voor de overige testen. Hopelijk hebben we daar snel de uitslag van en kunnen we volgende maand weer aan de slag!
@yvon: ben volop aan het duimen hoor @lin: ja nu wel , mooie buikfoto's hoor @afrola: dank je, dat is idd m'n meisje goed dat je zo'n goede tweeling zwangerschap hebt hoor wauw, wat een flinke meid wordt ze al! @banjabes: super dat de uitslag goed was, ben zo blij voor jullie